Πυρκαγια σε αεροσκαφος της DELTA

  • Thread starter Thread starter giorgos738
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

giorgos738

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
14/06/2005
Μηνύματα
52
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BLF
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Κι εδώ το link με το βίντεo:
http://www.youtube.com/watch?v=G7kZfAOUmR4

Aπορία.Σε καποιο σημείο του βίντεο,φαίνεται ο κώνος της ουράς να αποσπάται και να κρέμεται απο το αεροσκάφος.
Καμια απάντηση για το τί το προκάλεσε αυτό,εφ'οσον η φωτιά ήταν στους τροχούς??
 
Το tail cone μπορεί να γίνει jettison (αυτό που είδες), σε περίπτωση emergency για να έχεις πρόσβαση στην πόρτα (έξοδο κινδύνου) που υπάρχει εκεί πίσω. Παλιά θυμάμαι οτι κάναν ακόμα και επιβίβαση/αποβίβαση από την πόρτα αυτή, πλέον δεν το έχω δει να γίνεται και προφανώς χρησιμοποιείται μόνο σε emergency η έξοδος αυτή.

Να και ένα video ακριβώς για αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=oLFJcA3Hlgo
 
Καλησπέρα σε όλους

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: αυτό το φαινόμενο (δηλαδή ο κώνος της ουράς να αποσπάται και να κρέμεται απο το αεροσκάφος) μπορεί να οφείλεται και σε πιθανή έκρηξη ή σε εκτόνωση αερίου λόγω υψηλής πίεσης και θερμοκρασιών; ή αποτελεί μόνο διαδικασία jettison; ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
MerNion":2kq4msou said:
Το tail cone μπορεί να γίνει jettison (αυτό που είδες), σε περίπτωση emergency για να έχεις πρόσβαση στην πόρτα (έξοδο κινδύνου) που υπάρχει εκεί πίσω. Παλιά θυμάμαι οτι κάναν ακόμα και επιβίβαση/αποβίβαση από την πόρτα αυτή, πλέον δεν το έχω δει να γίνεται και προφανώς χρησιμοποιείται μόνο σε emergency η έξοδος αυτή.

Να και ένα video ακριβώς για αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=oLFJcA3Hlgo
Τά παλιά DC9 είχαν κανονική θύρα και ενσωματωμένη σκάλα αποεπιβίβασης στην ουρά (όπως και τα 727,καθώς και οι Caravelles και τα BAC1-11,τα Trident και νομίζω επίσης τα VC10).Το ξέρω εξ ιδίας πείρας,γιατί απο εκεί είχα μπεί στο I-DIKF με το οποίο είχα πετάξει από Ρώμη γιά Βαρκελώνη αλλά και στό DC9 που δέν θυμάμαι τώρα το reg του τής SR με το οποίο είχα πάει στην Ζυρίχη.

Το συγκεκριμένο σύστημα το βλέπω γιά πρώτη φορά,είχα την εντύπωση πως και τα MD83 (που στην ουσία είναι "εξελιγμένα" DC9) έχουν κανονικό tail door και stairs.Αυτό που βλέπουμε στο βίντεο πάντως είναι escape slide,όπως αυτά που υπάρχουν στίς πλευρικές πόρτες.
 
τι μου θυμίσατε.
έχω μπει από θύρα στην ουρά με ΟΑ, πρέπει να ταν 727 ως παιδάκι τότε.

να στε καλά
 
Τα MD80 διαθέτουν κανονικού μεγέθους aft passenger door, στο πίσω μέρος της καμπίνας. Πρόσβαση σε αυτήν υπάρχει μέσω της υδραυλικά ενεργοποιούμενης σκάλας κάτω από το tail cone. Σε περίπτωση έλλειψης υδραυλικής ισχύος η σκάλα αυτή έχει την δυνατότητα να εκταθεί και δια βαρύτητας.
Το tail cone (το οποίο είναι unpressurized area, βρίσκεται έξω από την aft passenger door) γίνεται jettison όταν το emergency handle πάνω στην aft passenger door βρίσκεται στην θέση OPEN και η aft passenger door ανοίξει. Παράλληλα ανοίγει και το aft emergency slide. Σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει ανάγκη να εκταθεί η σκάλα, οι επιβάτες περνούν πάνω από αυτήν πατώντας πάνω στo emergency walkway και βγαίνουν από το tail cone και το emergency slide.
Δείτε και το συννημμένο.
 

Attachments

Top