- Εγγραφή
- 22/11/2002
- Μηνύματα
- 5.147
- Likes
- 419
- Περιοχή
- Dortmund
- Website
- www.airliners.gr
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ANA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDLW
Τελικά αυτό το νήμα δεν βγάζει πουθενά. Έχετε μπλεχτεί σε αντιπαραθέσεις άνευ ουσίας, αλλά θα σας δώσω μια τελευταία ευκαιρία...
1. Καλά έκανες φίλε geoxryso και ανάφερες την εμπειρία σου. Από εκεί και πέραν αρκετά μέλη σου εξήγησαν ότι την συγκεκριμένη πρακτική ακολουθούν πολλές (αν όχι όλες οι) εταιρείες.
2. Αν είναι καλή η συγκεκριμένη πρακτική πρέπει να το κρίνει ο καθένας μόνος. Αν εμένα μου προσέφεραν 250 € + ένα εισιτήριο για να παραχωρήσω την θέση μου και είχα την ευχέρεια να ταξιδέψω αργότερα, τότε αμέσως θα δήλωνα εθελοντής. Στο κάτω-κάτω θα βοηθούσα και κάποιον συνάνθρωπό μου που ίσως θα έπρεπε να βρεθεί πάση θυσίας στην ώρα του στον προορισμό. Αν πάλι ήμουν εγώ ο κακόμοιρος επιβάτης που ήταν overbooked, τότε θα πανηγύριζα αν υπήρχε κάποιος όπως ο geoxryso που θα μου προσέφερε την θέση του. Φυσικά θα νευρίαζα με την εταιρεία, αλλά ποτέ με τους υπαλλήλους στο αεροδρόμιο. Οι άνθρωποι εκεί ακολουθούν και επιβάλουν τους κανόνες που ορίζουν άλλοι. Δεν σημαίνει όμως ότι δεν πρέπει να είναι ευγενικοί μαζί μου (όσων αφορά τα ευχαριστώ και συγνώμη που ειπώθηκαν).
3. Όσον αφορά τις βαλίτσες, ομολογώ ότι με εκνευρίζουν οι προτάσεις όπως:
4. Οι ειρωνείες παρακαλώ να σταματήσουν, δεν βοηθούν.
5. Αν δεν σταματήσουν το θέμα θα κλείσει σε χρόνο dt.
1. Καλά έκανες φίλε geoxryso και ανάφερες την εμπειρία σου. Από εκεί και πέραν αρκετά μέλη σου εξήγησαν ότι την συγκεκριμένη πρακτική ακολουθούν πολλές (αν όχι όλες οι) εταιρείες.
2. Αν είναι καλή η συγκεκριμένη πρακτική πρέπει να το κρίνει ο καθένας μόνος. Αν εμένα μου προσέφεραν 250 € + ένα εισιτήριο για να παραχωρήσω την θέση μου και είχα την ευχέρεια να ταξιδέψω αργότερα, τότε αμέσως θα δήλωνα εθελοντής. Στο κάτω-κάτω θα βοηθούσα και κάποιον συνάνθρωπό μου που ίσως θα έπρεπε να βρεθεί πάση θυσίας στην ώρα του στον προορισμό. Αν πάλι ήμουν εγώ ο κακόμοιρος επιβάτης που ήταν overbooked, τότε θα πανηγύριζα αν υπήρχε κάποιος όπως ο geoxryso που θα μου προσέφερε την θέση του. Φυσικά θα νευρίαζα με την εταιρεία, αλλά ποτέ με τους υπαλλήλους στο αεροδρόμιο. Οι άνθρωποι εκεί ακολουθούν και επιβάλουν τους κανόνες που ορίζουν άλλοι. Δεν σημαίνει όμως ότι δεν πρέπει να είναι ευγενικοί μαζί μου (όσων αφορά τα ευχαριστώ και συγνώμη που ειπώθηκαν).
3. Όσον αφορά τις βαλίτσες, ομολογώ ότι με εκνευρίζουν οι προτάσεις όπως:
Κανείς δεν σε αναγκάζει. Υπάρχουν όροι που είναι ξεκάθαροι και τους αποδέχεσαι αγοράζοντας ένα εισιτήριο. Αν δεν συμφωνείς, απλά ή δεν κόβεις εισιτήριο ή επιλέγεις άλλη εταιρεία / μέσο. Όταν η εταιρεία έχει θεσπίσει κάποιο όρια πρέπει να τα αποδεχτείς αφού επιλέγεις να αγοράσεις το συγκεκριμένο εισιτήριο. Αν μετά φωνάζεις, επειδή θεωρείς ότι σε αδικούν τότε είσαι άξιος της μοίρας σου (γενικά το γράφω και όχι σε συγκεκριμένο μέλος... προτού μας παρεξηγηθεί κάποιος)geoxryso":18xx6b72 said:Για τις βαλίτσες συμφωνώ με την τήρηση ασφάλειας των πτήσεων, αλλά δεν φταίει ο επιβάτης που τον αναγκάζει η εταιρεία μέσω οικονομικού εκβιασμού να πάρει μία χειραποσκευή λίγο μεγαλύτερη.
4. Οι ειρωνείες παρακαλώ να σταματήσουν, δεν βοηθούν.
5. Αν δεν σταματήσουν το θέμα θα κλείσει σε χρόνο dt.