ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! Antonov-225 στην Αθήνα!!!!!!!

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.181
Likes
1.598
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Σχετικά καλά τα λέει;;;;;
Στην πραγματικότητα μόνο το Bouran έπιασε και το έτος κατασκευής. Το "οικονομικό σε καύσιμα" δεν το συζητώ καθώς και για το "43 μέτρα" μήκος, απλά κλαίω!!!
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.196
Likes
833
Περιοχή
Elbonia
43 μέτρα είναι το μήκος του cargo area, το «όνειρο» είναι από το Mriya, τα κοντέινερ των αεροσκαφών είναι διαφορετικά από εκείνα των πλοίων, σιγά, έκανε εκεί ένα λαθάκι η κοπέλα κι αμέσως πέσατε να τη φάτε :mrgreen:

Υποψιάζομαι ότι (κακο)μετέφρασε αυτό
https://interestingengineering.com/the- ... argo-plane
όπου βρίσκω αναφορά σε καύσιμα ("their low specific fuel consumption") τα κοντέινερ και τα 43 μέτρα. Αλλά άμα έχει σπάσει η καραντίνα και βιάζεσαι να πας στην παραλία, άλλα διαβάζεις κι άλλα γράφεις...

Στο μεταξύ, κάποιος άλλος ταλαίπωρος που πληρώνεται(;) ως δημοσιογράφος, έγραψε αυτό σε κάποια άγνωστη διάλεκτο της ελληνικής.
 

Attachments

  • 6E86EF7A-0974-4E62-8F9B-467081877898.jpeg
    6E86EF7A-0974-4E62-8F9B-467081877898.jpeg
    201,6 KB · Προβολές: 1.623

panos_

Economy-Class-Member
Εγγραφή
26/08/2009
Μηνύματα
178
Likes
9
Περιοχή
Thessaloniki
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AFL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Μια χαρά τα λέει, και το Boeing 7373 χωράει άνετα. :D

Εντυπωσιακό θέαμα όπως να έχει, τυχεροί όσοι το είδαν απο κοντά.
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
180
Likes
123
Το ότι είναι οικονομικό ίσως είναι λάθος σαν μετάφραση.

Όμως οι κινητήρες του έχουν όντως καλύτερο Specific fuel consumption στο cruise ακόμη και από τους V2500 του 320 και τους περισσότερους CFM!

Για τον D-18T
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Progress_D-18T
0.546 lb/(lbf⋅h)
Για τους V2500 και τους CFM
https://booksite.elsevier.com/978034074 ... efault.htm
A1 0.581 - A5 0.574


Εκπληκτική επίδοση αν λάβουμε υπόψιν ότι το first run του D-18T έγινε το 1980, ενώ του V2500 το 1987.

Δεν ξέρω πως προκύπτουν τα νούμερα σε αυτό το site.
https://www.aircraftcompare.com/aircraf ... 380-cargo/
https://www.aircraftcompare.com/aircraf ... 225-mriya/

Εαν τα 2 αεροσκάφη διανύουν όντως την ίδια απόσταση ανά λίτρο καυσίμου, αυτό σημαίνει ότι το an-225 υπερτερεί αεροδυναμικά και είναι πρακτικά από τα οικονομικότερα αεροσκάφη.
 

nikolaos87

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
14/04/2020
Μηνύματα
25
Likes
3
οι τουρμπινες του απο την μερα που πρωτοπεταξε ειναι οι ιδιες η εχουν αλλαχτει??
 

sv1xv

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.615
Likes
529
Website
sv1xv.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
Σύμφωνα με το άρθρο στην Wikipedia οι αρχικοί κινητήρες είχαν αφαιρεθεί για χρήση σε διάφορα An-124. Όταν το An-225 επανήλθε σε χρήση εγκαταστάθηκαν πάλι κινητήρες, προφανώς ίδιου τύπου (Progress D-18T).
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.223
Likes
632
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH

geo13pao

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/06/2017
Μηνύματα
132
Likes
96
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSA
Και ωραιο βιντεακι από το cockpit του Antonov που ήρθε την προηγουμενη βδομάδα.

https://youtu.be/gnsnRf5ggMA
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.181
Likes
1.598
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Και πάλι το ΑΝ-225 στην Αθήνα προγραμματισμένο στις 12/1 με αναχώρηση στις 14/1. Για να δούμε...
 
Top