Προσγείωση στον τροχόδρομο στην Πάφο!

  • Thread starter Thread starter FlyHigh
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

FlyHigh

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/03/2010
Μηνύματα
187
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ενα Boeing 737-800 της Thomson προσγειώθηκε στον τροχόδρομο, αντί για τον R-29 του αεροδρομίου της Πάφου στις 21 Σεπτ.!!

http://www.avherald.com/h?article=44355a86&opt=0
 
Έχει αναφερθεί και αλλού.
 
Αγαπητά μέλη, ομολογώ ότι σοκάρομαι το ίδιο ή και περισσότερο από τον αριθμό των ανθρώπων που μετέφερε το Β738 (192 επιβάτες και 7μελές πλήρωμα!!!). Βιώνουμε μεγάλες αεροπορικές στιγμές λέμε :shock:

δικός σας
 
Νομίζω είναι η τρίτη φορά που αναφέρεται σε ξεχωριστό θέμα του φόρουμ αυτό το συμβάν.
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=76&t=2778&st=0&sk=t&sd=a&start=1545
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=53&t=7354&start=30

από payneful_tales την Σήμερα, 13:05
Αγαπητά μέλη, ομολογώ ότι σοκάρομαι το ίδιο ή και περισσότερο από τον αριθμό των ανθρώπων που μετέφερε το Β738 (192 επιβάτες και 7μελές πλήρωμα!!!). Βιώνουμε μεγάλες αεροπορικές στιγμές λέμε :shock:
Μπορεί να μην είναι λάθος , μπορεί να ήταν 3 βρέφη on board.
 
payneful_tales":1o4ecv4p said:
Αγαπητά μέλη, ομολογώ ότι σοκάρομαι το ίδιο ή και περισσότερο από τον αριθμό των ανθρώπων που μετέφερε το Β738 (192 επιβάτες και 7μελές πλήρωμα!!!).

Το capacity του B738 είναι 189. Από εκεί και πέρα μπορεί να έχει και ένα αριθμό infants. Οπότε από τους αριθμούς φαίνεται ότι είχε 3 (τουλάχιστον) infants.
 
Aγαπητά μέλη, 197 ψυχές μέσα στο 738...ε.. προκαλεί εντύπωση. Μιλάμε για τρελλό % εκμετάλλευσης του σκάφους στο δεδομένο σκέλος. Ναι, το είδα από την αναφορά για τα 3 βρέφη, απλά η φαντασία μου πήγε κατ' ευθείαν στα 150+ άτομα που θα έχει το 787 της ΑΝΑ στα long distance σκέλη της. Ο τέμπορα ο μόρες. Σόρρυ για το oof topic.

δικός σας
 
Τοπικό news report από την Κύπρο μας! :)
http://www.sigmalive.com/news/local/421026
Σε ένα σημείο λέει :
Λόγω της σοβαρότητας του περιστατικού άρχισαν αμέσως έρευνες, με τον πιλότο να παραδέχεται το λάθος του. Μάλιστα συμφωνά με πληροφορίες του Σιγμα, όταν ρωτήθηκε πως έκανε ένα τόσο τραγικό λάθος, απάντησε: «Δεν ξερώ, τι να σας πω».
:O
Το taxiway της Πάφου είναι σε similar σχήμα με τον διάδρομο, και θα τον είχε τον αυτόματο παραληλα..
Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε ούτε πέθανε κανείς..
 
aeroalexGR":2q682b64 said:
Το taxiway της Πάφου είναι σε similar σχήμα με τον διάδρομο
Εννοεί πως είναι και τα δύο μακρόστενα;
 
Βασικά δεν είναι η τυπική διάταξη apron-taxiway-runway αλλά apron-runway-taxiway. Αυτό μπορεί να μπερδέψει... (βλ. Άκτιο, Άραξος, Σκύρος)
 
από vassdel την Σήμερα, 02:32
aeroalexGR έγραψε:Το taxiway της Πάφου είναι σε similar σχήμα με τον διάδρομο

Εννοεί πως είναι και τα δύο μακρόστενα;
..........:thx:


Δεν έχουμε και περισσότερες λεπτομέρειες, δηλαδή σε τι ύψος και απόσταση ολοκλήρωσε την στροφή από βάση σε τελική. Αν ήταν χαμηλά και στην ολοκλήρωση της στροφής είχε ήδη ευθυγραμμιστεί με τον τροχόδρομο, ίσως να μην φαινόταν καθαρά ότι υπήρχε ένας precision approach διάδρομος στα αριστερά; Αν και πάλι, δεν τους έκανε εντύπωση πως ο "29R" ήταν πιο λιτός και από περιφερειακό δρόμο της Κρήτης; Ούτε γραμμές είδαν, ουτε PAPI, ούτε κατώφλι.
Παραδόξως προτιμώ το ενδεχόμενο να το παρατήρησαν χαμηλά και να απέφυγε το Go-Around γιατί ήταν κάτω από το MABH, ακόμα και το ενδεχόμενο ότι απέφυγε το GA να γλιτώσει την "περιττή" κατανάλωση! Όχι ότι θα είχαν πάρει την σωστή απόφαση, αλλά αυτό θα έδειχνε ότι υπήρξε situational awareness & Decision Making (και ας ήταν λάθος) ανάμεσα στους 2 χειριστές σε συνεργία (όπου υποτίθεται ότι 1+1=>2), και δεν το προσγείωσαν σε ένα τροχόδρομο χωρίς να το καταλάβουν καν.

θα έπρεπε να είχε καλυφθεί αυτό το κομμάτι στο pre-flight. Χαζοί είναι αυτοί που ακόμα και σε VFR τοπικές πτήσεις, ψάχνουν μέσα στα AIP's, Jeppessen AC's ή απλά Google Maps για να εξοικειωθούν με το maneuvering area του αεροδρομίου;
 
Top