Πτήση της Ryanair από Αθήνα προς Βίλνιους οδηγήθηκε στο Μινσκ

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

AirServ

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/12/2014
Μηνύματα
268
Likes
87
Ειλικρινά δεν μπορείς να με πείσεις με όσα γράφεις και δεν ξέρω από που να αρχίσω και που να τελειώσω με όσα διαβάζω. Επειδή γνωρίζω ότι ο διάλογος μας δεν θα αλλάξει και πολλά θα αρκεστώ να πω ότι σχεδόν σε όλα όσα γράφεις έχεις μια... ιδιαίτερη αντίληψη που δεν την κατανοώ.

Το να κατηγορούμε την ΕΥΠ για μια πράξη που κανείς μας στην Ευρώπη (ως προχτές) θα μπορούσε να φανταστεί, δυσκολεύομαι να καταλάβω.

Το να βλέπουμε το τρολάρισμα σε twitter κτλ. και να μιλάμε για δυσφήμιση πάει πολύ. Εγώ από την άλλη βλέπω διαφήμιση της εταιρείας, μιας και σε όλες τις ειδήσεις παίζει το όνομα της εταιρείας και κανείς δεν πάει τόσο μακριά όσο εσύ. Και κανέναν δεν άκουσα να κατηγορεί την Ryanair.

Όσον αφορά την αλλαγή πορείας προς Μινσκ, παρόλο που ο τελικός προορισμός ήταν πιο κοντά όλοι το βλέπουν. Αλλά αν έχεις παρέα πολεμικά αεροσκάφη δεν έχεις πολλές άλλες επιλογές. Ούτε σαν κυβερνήτης, ούτε σαν επόπτης από το κέντρο ελέγχου.

Και ένα τελευταίο: Το ότι οι επιβάτες ήταν τρεις ώρες όρθιοι (όπως λες) ηταν σφάλμα της εταιρείας; Έπρεπε μάλλον να πάει η 20χρονη αεροσυνοδός και να τα μαλώσει με τους "αστυνομικούς / φαντάρους / σεκιουριτάδες", έτσι; :wall:
Ως προς την ιδιαιτερη αντιληψη: Ηταν επισημος προσκεκλημενος στην Αθηνα μαζι με την αρχηγο της αντιπολιτευσης.Αρα υπαρχει ενα στανταρ ασφαλειας.. Η ΕΥΠ εχει την ευθυνη των επισημως προσκεκλημενων.. Οπως και οποιουδηποτε επισημως προσκεκλημενου στην χωρα. Και οπως εχετε διδαχτει σε security course αεροδρομιου παντα να περιμενετε το αναπαντεχο. Ως προς την RyanAir τετοια διαφημηση να την "βρασω" κυριολεκτικα.. Ξαναμπες και δες τα σχολια..Ας κανει και διαφημηση η Ryanair oπως τοτε που ειχε κατεβει στην Τιμισοαρα αντι στην Θεσσαλονικη και εσκουζαν ολοι και πηγε προς τιμην της η Aegean και τους παρελαβε.
Ως προς την αλλαγη πορειας καταλαβαινεις τι εχει παιχτει νωριτερα; Το τι μπορει να λεγανε μεχρι να φτασει μια ανασα πριν βγει εκτος..Μακαρι να το μαθουμε..
Ως προς το τελευταιο : Γραφεις μεγαλη κοτσανα..Αλλου ειχαν τους επιβατες, αλλου το πληρωμα.. Αρα δεν μπορουσαν καν να επεμβουν δηλαδη και να ηθελαν on ground ακολουθεις κανονες αστυνομιας.Και αυτο που εγραψα το ειπαν οι ιδιοι οι επιβατες οταν κατεβηκαν στο Βιλνιους.. Μπορεις να χτυπησεις ανετα το κεφαλι σου τωρα..

Έχω ακόμα δυσκολίες να καταλάβω τι έπρεπε να κάνει η Ελλάδα διαφορετικά, από την στιγμή που επιβιβάστηκε ασφαλώς στην πτήση του. Τελευταία φορά που κοίταξα, δεν έχουμε την ευθύνη ασφάλειας πτήσεων πάνω από την Λευκορωσία. Δεν ήταν καν κάποιος VIP αν καταλαβαίνω καλά. Έπρεπε να ήξερε η ΕΥΠ ποιος είναι Λευκορώσος πράκτορας από την λίστα; Ίσως ναι, ίσως και όχι, δεν ξέρω αν το ανακοινώνουν όταν φτάνουν :doubt: Αν ήξερε, έχει υποχρέωση η ΕΥΠ να μπλεχτεί σε εσωτερικά της Λευκορωσίας και να τους καρφώσει στον τάδε; Ή μήπως ήξερε η ΕΥΠ ότι ο Λουκασένκο θα απαγάγει ολόκληρο 737 για να τσιμπήσει έναν ομιλητή που δεν τον γουστάρει και πολύ; Αυτά είναι πρωτόγνωρα πράγματα, που γίνονται σε μπανανίες.
Η Ελλαδα ως επισημο προσκεκλημενο επρεπε να διασφαλισει μιας και ηταν αντικαθεστωτικος οτι δεν θα επεφτε θυμα αυτης της Πολιτικης Αεροπειρατειας.. H πτηση ειναι διερχομενη και ως προς το σκελος της πτησης οταν φευγει απο το FIR το δικο μας αναλαμβανουν οι επομενοι ως προς το σκελος της ασφαλειας.Η λιστα επιβατων παντα τσεκαρεται οταν υπαρχει καποιος σαν τον συλληφθεντα on board.Η ΕΥΠ αυτο που θα επρεπε να κανει ειναι να τον παρει και να τον στειλει στο Βιλνιους μεσω αλλης διαδρομης..Ανεπισημως..Ουτε γατα,ουτε ζημια μετα.. Και οπως λενε οι Αμερικανοι expect the unexpected..
 

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.120
Likes
334
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Πιστεύω ότι δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε τον διάλογο που ανοίξαμε, διότι δεν θα αλλάξουμε την γνώμη του άλλου. Είμαι κάθετα αντίθετος σε πάρα πολλά από όσα γράφεις, αλλά όσα επιχειρήματα και να γράψω δεν θα αλλάξω την γνώμη σου και την αλήθεια που εσύ βλέπεις ή θέλεις να βλέπεις και να πιστεύεις.

Όπως έγραψα και πριν: Κανείς μέχρι πριν δύο μέρες δεν θα πίστευε ότι μια τέτοια «αεροπειρατεία» θα μπορούσε να συμβεί σε μια πτήση από χώρα-μέλος της ΕΕ σε άλλη χώρα-μέλος της ΕΕ που το αεροσκάφος θα πετάει στον εναέριο χώρο της Ευρώπης. Τα περί expect the unexpected τα ακούω βερεσέ, διότι αν όλη η ζωή μας λειτουργούσε έτσι δεν θα έβγαζε κανείς μας πόδι από το σπίτι του και δεν θα ζούσαμε επί συνθήκες κορωνοϊού εδώ και 12+ μήνες. Αλλά ίσως και εδώ να φταίει η ΕΥΠ ή η ryanair. :doubt:
 

AirServ

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/12/2014
Μηνύματα
268
Likes
87
Και ομως εγινε.. Ακη η αληθεια ειναι σχετικη..Αλλοι βλεπουν το πρωτο πλανο..Εγω εψαξα και λιγο το background αυτης της υποθεσης..Και οσο για το expect the unexpected πριν μερικα χρονια περιμεναμε οτι θα καταριπτοταν το 777 των μαλαισιανών αερογραμμών απο πυραυλο πανω απο την Ουκρανια; ΟΥΔΕΙΣ ! Και οπως εγινε τοτε το αναπαντεχο εγινε και τωρα..Οπως λενε και οι αστυνομοι οι κλεφτες συνηθως ειναι ενα βημα μπροστα απο αυτους.. Η ΕΥΠ εαν τον ειχε υπο επιτηρηση σαν μελος της αντιπροσωπειας της Τιχανοφσκαγια στην Αθηνα θα τον επαιρνε ανεπισημως και θα τον εβαζε σε αλλο αεροπλανο ησυχως..Τοτε δεν θα ειχαμε καν αυτη την συζητηση εδω τωρα..
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.196
Likes
833
Περιοχή
Elbonia
Αποδομηστε αυτα που γραφω με επιχειρηματα..
Εδώ ισχύει ο Brandolini's law, γνωστός και ως Τhe bullshit asymmetry principle.

Η προσπάθεια που χρειάζεται για να αντικρούσεις μια ανοησία (βασικά, μ@λ@κί@ λέει, αλλά ας κρατήσουμε ένα επίπεδο), είναι πολλαπλάσια από την προσπάθεια που χρειάστηκε αυτός που την έγραψε. Και οι περισσότεροι έχουμε δουλειές.
----------

Πίσω στον πραγματικό κόσμο, η ΕΕ κλείνει ή πρόκειται να κλείσει τον εναέριο χώρο της στις λευκορωσικές εταιρείες, ήδη η Λιθουανία αρνείται την είσοδο σε αεροσκάφη που στο σχέδιο πτήσης τους περιλαμβάνει υπέρπτηση της Λευκορωσίας, το Ηνωμένο Βασίλειο απλώς ακύρωσε τα πιστοποιητικά της Belavia και των άλλων εταιρειών της χώρας, και οι ευρωπαϊκές αεροπορικές αποφεύγουν τη χώρα μέχρι νεωτέρας. Κάπου διάβασα ότι το ίδιο κάνει και η SIA.

Παρατηρώντας σήμερα το Flight Radar έβλεπα ότι τον χώρο χρησιμοποιούσαν κυρίως cargo εταιρείες (Air China Cargo, UPS κλπ), καθώς και κινεζικές, ουκρανικές, και ρωσικές εταιρείες, όπως και κάτι άσχετοι (π.χ. Αζερμπαϊτζάν και μερικά ιδιωτικά).

Εκκρεμεί η αντίδραση του ICAO (πέραν της χθεσινής δήλωσης) και η εξειδίκευση των κυρώσεων σε άτομα.

Τέλος, από την απομαγνητοφώνηση των συνομιλιών μεταξύ ΕΕΚ και κυβερνήτη που δημοσίευσαν οι Λευκορώσοι (όσο αξιόπιστη μπορεί να είναι αυτή η πηγή), συνάγεται ότι ο ΕΕΚ είπε στον κυβερνήτη ότι υπάρχει βόμβα που θα ενεργοποιηθεί μόλις φτάσει στο Βίλνιους. Με άλλα λόγια, αν πετάξεις προς το Βίλνιους, θα εκραγεί, αν πετάξεις προς Μινσκ δεν θα εκραγεί.

Τα γρήγορα συμπεράσματα δεν προσφέρονται για υποθέσεις σαν αυτή. Ας περιμένουμε να δούμε τι είδους πίεση θα ασκηθεί στον τσάρο της φακής και, πάνω απ' όλα, πώς θα επιτευχθεί η απελευθέρωση του Πρατάσεβιτς.
 

AirServ

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/12/2014
Μηνύματα
268
Likes
87
Ριχνεις αρκετα το επιπεδο..Εαν εχεις δουλεια δεν σε κραταει ουδεις..Εγω παρεθεσα καποια γεγονοτα και απεδωσα καποιες ευθυνες. Το υπολοιπο κειμενο που γραφεις ειναι τα επακολουθα και εχουν γινει ηδη. Ως προς το εαν αφησουν τον συλληφθεντα δεν υπαρχει περιπτωση..Μαλλον θα πεθανει καποιο πρωινο εντελως τυχαια.. Ηδη χθες σε βιντεο που βγηκε ηταν "πρησμενος"..Θες να σου θυμισω τον Οτσαλαν οταν εγιναν οσα εγιναν και το ποσο χαλασε η εικονα της χωρας; Και αν σε πειραξε η αναφορα στον ΠΘ μου ειναι αδιαφορο.. Ειναι πολιτικος προισταμενος της ΕΥΠ και εχει ευθυνες οπως και η υπηρεσια ως το ποιος μπαινει και βγαινει στην χωρα.Και ισχυει για καθε επισημα προσκεκλημενο..
 
Last edited by a moderator:

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.836
Likes
1.339
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
.Και οι αναφορες των υπολοιπων επιβατων δεν ειναι οτι καλυτερο για την Εταιρεια μιας και πολλοι αναφεραν οτι τους ειχαν επι 3 ωρες ορθιους σε διαδρομους και τους ανεκριναν χωρις νερο και πληροφορηση.
Είμαι σα να λέω εγώ ότι η Aegean είναι χάλια εταιρεία, επειδή την τελευταία φορά που πήγα Κύπρο, χρειάστηκαν δύο ώρες για να περάσω τον έλεγχο διαβατηρίων. Δεν έχει καμία λογική.
 

AirServ

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/12/2014
Μηνύματα
268
Likes
87
Δηλαδη συγκρινεις το οτι πιθανον να χρειαστεις 2 ωρες στην Κυπρο να περασεις τον ελεγχο διαβατηριων και να βριζεις την Αιγαιου με το να σε ανακρινουν για δηθεν υπαρξη βομβας..Εχουν την ιδια βαρυτητα..Οκ... Και χωρις να υπαρχει εκπροσωπος της εταιρειας εκει οπως λενε οι ιδιοι επιβατες παρα μονο οταν κατεβηκαν και κατα την επιβιβαση για Βιλνιους.. Ψαξε στο instagram raselle_gr που ηταν επιβατης της πτησης..Και εχει ανεβασει υλικο..
 
Last edited:

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.836
Likes
1.339
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Δεν έχω instagram, γιατί είναι του Τσούκερμπεργκ. Για σοβαρά θέματα ενημερώνομαι μέσω TikTok.
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.181
Likes
1.598
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Αποδομηστε αυτα που γραφω με επιχειρηματα..
Υπάρχουν περιπτώσεις που ότι επιχειρήματα και να παραθέσει κανείς δεν μπορεί να "συναγωνιστεί" τα... "επιχειρήματα" κάποιου. Κάτι σαν να προσπαθείς με επιχειρήματα να πείσεις αυτούς που πιστεύουν ότι τα αεροπλάνα μας ψεκάζουν για το αντίθετο. Νομίζω ισχύει και στην παρούσα περίπτωση οπότε μάλλον περιττό να μπει κάποιος σε αυτή τη διαδικασία. Τουλάχιστον από τα παραπάνω γραφόμενα αυτό καταλαβαίνω. Εκτός αν κάποιος έχει εξίσου άπλετο χρόνο για χάσιμο.:rolleyes:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top