Πτήση της Ryanair από Αθήνα προς Βίλνιους οδηγήθηκε στο Μινσκ

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

sierra_sotiropoulos

Business-Class-Member
Εγγραφή
12/04/2005
Μηνύματα
263
Likes
105
Ο κυβερνητης οφειλει να υπακούσει εφόσον επισήμως αναχαιτιστει.
Κατι τετοιο δεν φαινεται να συνεβει απο αυτα που εχουν καταγραφει στην απομαγνητοφωνηση.
Σε καθε αλλη περιπτωση ο κυβερνήτης φέρει ακέραιο το δικαίωμα να επιλέξει τι θα πραξει και πως θα αντιμετωπισει το κάθε περιστατικό προς το συμφέρον της ασφάλειας της πτησης
Οπως εγραψα και προηγουμένως, βασει των (παρα)πληροφοριών που του παρασχέθηκαν, ο εν λόγω κυβερνήτης φαινεται πως επελεξε οικειοθελώς, ως βέλτιστη λυση, την εκτροπή του στο Μινσκ.
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
619
Likes
735
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Τα ψυχιατρικα σου θεματα δεν θα στα λυσω εγω..Αν θεωρεις οτι το να υποβιβαζεις γενικα την συζητηση και τις αποψεις που εκφερουμε εμεις οι "ψεκασμενοι" για να κανεις το κομματι σου και να παρεις τα παρασημα σου..Σε παρακαλω πραγματικα.. Επισκεψουν εναν ειδικο.. Ισως τα παιδικα σου τραυματα να σε κυνηγουν μεχρι τωρα..Λυστα πριν να ειναι αργα.. Και το Χαμογελο του Παιδιου μην το πιανεις στο στομα σου... Το εργο που προσφερει καθημερινα στην κοινωνια ειναι ανεκτιμητο..Διοτι ενα σκουληκι σαν εσενα δεν μπορει να κατανοησει εννοιες και να της χρησημοποιει κατα το συμφερον του..Και πολλα ανεχτηκα απο την μερια σου..
Ο γιατρός σου είπε να σου λέμε ναι?
Η δοσολογία σου τώρα που έπιασαν οι ζέστες μήπως πρέπει να αλλάξει?
Σου έδωσε κάποιο χρονοδιάγραμμα για το πότε θα ξεπεράσεις το κλείσιμο της κρατική ΟΑ και την παραχώρηση των 14 αεροδρομίων?

Προς admins: η απάντηση μου είναι ανάλογη, ίσως και ελαφρότερη απο το ποστ του δύσμοιρού ψηφοφόρου του Σπίρτζη.
 

goodfella

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2010
Μηνύματα
80
Likes
35
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgts
Θερμή παράκληση και στους δύο γιατί με τα προσωπικά σας έχετε "μολύνει" αρκετά thread: συμπεριφερθείτε σαν ενήλικες και βάλτε μια τελεία.
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.328
Likes
634
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Αν ισχύει η συνομιλία που δόθηκε για τον κυβερνήτη, καλώς έπραξε - διαχείριση ρίσκου έκανε. Αν ο ελεγκτής σου λέει μπορεί να πυροδοτηθεί βόμβα πάνω από το Βίλνιους, υπάρχει κόκκινος συναγερμός, προσγειώσου στο Μινσκ, εσείς τι θα κάνατε; Θα αναλαμβάνατε την ευθύνη μιας ενδεχόμενης καταστροφής ή θα μπορούσατε να φανταστείτε ότι ολόκληρη κυβέρνηση το 2021 θέλει να κατεβάσει το αεροσκάφος επειδή υπάρχει κάποιος επιβάτης-ακτιβιστής; Μας λείπει μόνο το τι του είπε η Ryanair από τα κεντρικά.
 

AirServ

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/12/2014
Μηνύματα
268
Likes
87
Απο την συνομιλια φαινεται οτι και ο πιλοτος αιφνιδιαστηκε και φανηκε απο τις συνομιλιες οταν προσπαθουσε να επιβεβαιωσει ακομα και μεσω της εταιρειας αν ισχυουν ολα αυτα..Το ρισκο δεν θα το επαιρνε αλλα βαση της θεσης που εκανε την στροφη και της σχεδον 3πλασιας διαδρομης που εκανε για να φτασει στο Μινσκ+ την συνοδεια του μαχητικου. Για να μπει η Λευκορωσια σε τετοιο "πολιτικο παιχνιδι" με αυτη την πραξη ουδεις θα το περιμενε.. Οπως την τραγωδια του Λοκερμπι κανεις δεν την περιμενε,η επιθεση στους Διδυμους Πυργους και στο Πενταγωνο κανεις δεν την περιμενε,ουτε την καταριψη της πτησης ΜΗ17 πανω απο την Ουκρανια απο πυραυλο την περιμενε,ουτε τον ψυχικα ασταθη πιλοτο της Germanwings να παιρνει μαζι του 144 ανθρωπους..
Το πιο πιθανο ειναι τα κεντρικα απο την στιγμη που τους αναφερε οτι τον συνοδευε Mig να του ειπαν να συμμορφωθει..
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
607
Likes
195
Περιοχή
Ύπαιθρος
Προφανώς ακόμη και αν ήταν σίγουρος ο κυβερνήτης ότι δεν ίσχυαν όλα αυτά, όφειλε να ακολουθήσει τις υποδείξεις και να προσγειωθεί εκεί που του ζητούσαν. Είναι σαφές ότι οι Λευκορώσοι αντιμετώπιζαν την πτήση σαν Renegate Flight που σημαίνει ότι αν δεν ακολουθούσε τις υποδείξεις, καταρριπτόταν!
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.200
Likes
844
Περιοχή
Elbonia
Η αλήθεια είναι ότι αλλιώς νιώθεις έχοντας δίπλα σου ένα Βελγικό πχ F16 παρά ένα Λευκορωσικό Mig-29. Στην πρώτη περίπτωση είσαι βέβαιος ότι ήρθε να σε βοηθήσει, στη δεύτερη αναρωτιέσαι τι ασφάλεια ζωής έχεις.
Post automatically merged:

Και οι Ρώσοι, κλασικά, το παίζουν τρελοί.

Δεν επιτρέπουν την είσοδο στον εναέριο χώρο τους σε αεροσκάφη που ΔΕΝ περνούν πάνω από τη Λευκορωσία. :stupid:

Σήμερα ακύρωσαν γι' αυτόν τον λόγο πτήση της Austrian προς DME.

 
Last edited:

AirServ

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/12/2014
Μηνύματα
268
Likes
87
Οι Λευκορωσοι εχουν χασει την μπαλα γενικως..Εχουν μπλεξει μεχρι και την Χαμας κατι που η οργανωση το διεψευσε.. Και οσο για το περιστατικο με την Austrian ισως λογω του οτι ολα εγιναν τοσο γρηγορα να μην επετρεπαν την αλλαγη διαδρομης λογω χωρητικοτητας..Ισως και να ειναι υποστηριξη εμμεση προς το καθεστως Λουκασενκο(Παντως η Λευκορωσια χανει μεγαλα ποσα απο τις υπερπτησεις πανω απο τον Ε.Χ της..)
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.200
Likes
844
Περιοχή
Elbonia
O ΥΠΕΞ της Λιθουανίας Λαντσμπέργκις ανακοίνωσε την απέλαση Λευκορώσων πρακτόρων όπως μόνο οι πρώην σύντροφοι ξέρουν να εκφράζουν την αγάπη τους.

Screen Shot 2021-05-28 at 18.06.25.png

«Δύο αξιωματικοί των υπηρεσιών πληροφοριών της Λευκορωσίας που εργάζονταν υπό το κάλυμμα του διπλωμάτη κλήθηκαν να εγκαταλείψουν τη Λιθουανία. Όχι ευχαριστούμε και αντίο».

Αχάριστοι ρε παιδί μου αυτοί οι Βαλτικιανοί. Τόσες δεκαετίες «αδέλφια» με τους Λευκορώσους στην ΕΣΣΔ, κανείς σεβασμός....
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
180
Likes
123
Οι συνομιλίες αποθηκεύονται και στο μαύρο κουτί. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχουν ή σβήνονται αυτόματα μετά από κάποιο χρονικό διάστημα ή πριν την επόμενη πτήση; Θα είχαν ενδιαφέρον, αν η ryanair της παραδώσει στις αρχές και ακούσουμε και εμείς τους συγκεκριμένους διαλόγους.
Οι συνομιλίες όντως σβήνονται αυτόματα μετά από το όριο σύμφωνα με το οποίο έχει πιστοποιηθεί το αεροσκάφος.

Παλιά ήταν τα 30 τελευταία λεπτά. Στα νέα αεροσκάφη έχω δει 2 ώρες αν θυμάμαι καλά.

Σε περίπτωση συμβάντος - ατυχήματος, οι εταιρίες έχουν διαδικασία σύμφωνα με την οποία απενεργοποιείται η εγγραφή μέσω της ηλεκτρικής ασφαλείας του συστήματος καταγραφής.
Έτσι προστατεύονται τα δεδομένα σε περίπτωση που ξανά ενεργοποιηθεί το κανονικό ηλεκτρικό δίκτυο μέχρι να κατέβει ο καταγραφές από το αεροσκάφος. (Περίπτωση towing μετά από συμβάν για παράδειγμα).

Δεν πιστεύω να έγινε κάτι τέτοιο στην συγκεκριμένη περίπτωση. Θα έπρεπε να αντικαταστήσει η εταιρία τον καταγραφέα πριν την απογείωση (μπροστά στα μάτια των Λευκορώσων + μεγάλο κόστος) ή να γινότανε η επόμενη πτήση με τον καταγραφέα εκτός(υπάρχει νομικό παράθυρο να γίνει αλλά δύσκολα).

Τέλος μην ξεχνάτε ότι η αποκωδικοποίηση είναι διαδικασία που ευτυχώς χρειάζεται σπάνια. Οι περισσότερες εταιρίες δεν έχουν τον εξοπλισμό να τον κάνουν οι ίδιες, οπότε τα κουτιά πηγαίνουν σε εξειδικευμένα κέντρα για αυτόν τον σκοπό.
Post automatically merged:

@AirServ
για ποια "δυσφημιση για την Ryanair"; Τι να έκανε δηλαδή η εταιρεία; Πως να απαγόρευε την αποβίβαση; Να ρίσκαρε να φυλακιστούν και άλλοι επιβάτες ή μέλη του πληρώματος; Ειλικρινά, εσύ αν ήσουν ο O'Learry τι ακριβώς θα έκανες (πέρα από το πρώτο Δελτίο Τύπου που δεν ήταν ότι καλύτερο).
Εταιρία με τόσα αεροσκάφη, δεν θέλει να επενδύσει σε σύστημα επικοινωνίας (ACARS).
Έτσι όταν οι χειριστές έχουν απαιτητικές καταστάσεις κατά τις οποίες η ακριβή πληροφόρηση είναι ζωτικής σημασίας, δεν έχουν επικοινωνία με την εταιρία.

Εκτός από το συγκεκριμένο συμβάν, πάρε παράδειγμα και το diversion στην Timisoara.

Όταν έχεις συμβάν ασφάλειας, η εταιρία ενημερώνεται άμεσα και στέλνει μήνυμα στο πλήρωμα.

Εάν δεν υπάρχει Acars, τότε στέλνει μήνυμα στον ΕΕΚ ο οποίος με τη σειρά του το διαβιβάζει στους χειριστές.

Σε αυτήν την περίπτωση ο κυβερνήτης δεν ήταν σε θέση να διασταυρώσει αν η πληροφορία «απειλής» ήταν έγκυρη.

Οι Λευκορώσοι γνώριζαν την αδυναμία επικοινωνίας και την εκμεταλλεύτηκαν μέσα στο όλο σχέδιο.

Η κίνηση ματ θα ήτανε:
Επικοινώνησα με την εταιρία. Δηλώνω emergency. Κάνω divert στο κοντινότερο αεροδρόμιο (εκτός Λευκορωσίας). Εκεί ο ελεγκτής δεν θα μπορούσε να πει τίποτα. Ή νομίζετε ότι θα καταρρίπτανε πολιτικό αεροσκάφος που έχει δηλώσει emergency και πρόθεση να αφήσει άμεσα τον εναέριο χώρο τους για προσγείωση ;

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν ρίχνω καμία ευθύνη στους χειριστές, με την πληροφόρηση που είχανε, έκαναν το καλύτερο δυνατό.

Αλλά θα έπρεπε και ο δημοσιογράφος να ξέρει ότι πετάει με την οικονομικότερη εταιρία της Ευρώπης ….
 
Last edited:
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top