Πτήσεις κοινών κωδικών ΟΑ, CY, T4

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
4.252
Likes
2.582
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη, αν έχουμε θίξει και αλλού το θέμα και δεν το γνωρίζω αλλά ανακάλυψα ότι από εχθές 21/06/2004, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές και οι Κυπριακές Αερογραμμές ξεκίνησαν πτήσεις με κοινούς αριθμούς πτήσεων και για τις δύο εταιρίες. Ήταν κάτι που είχε προαναγγελθεί λόγω του "τακιμιάσματος" μεταξύ Α3 και ΖU. Με άλλα λόγια, όλες οι πτήσεις των Κυπριακών Αερογραμμών από και προς Ελλάδα απέκτησαν κωδικό Ολυμπιακών αερογραμμών και όλες οι πτήσεις των ΟΑ από και προς Κύπρο απέκτησαν κωδικό CY.

Το ίδιο ισχύει και στις πτήσεις μεταξύ Ελλάδας και Μάντσεστερ που εκτελούνται με ΟΑ και Τ4. Και οι δύο εταιρίες απέκτησαν κοινούς κωδικούς.

Επιπλέον, οι Κυπριακές Αερογραμμές διέκοψαν τη συνεργασία τους με την Α3 για πτησεις με ανταπόκρισεις εσωτερικού (όπερ μεθερμηνευόμενον αρχισε συνεργασία με domestic sectors σε πτήσεις ΟΑ και booking class K). To ίδιο συμβαίνει και με ανταποκρίσεις εσωτερικού με την Τ4.

Αυτή τη στιγμή ετοιμάζω πίνακα με κοινούς κωδικούς. Θα τον ανεβάσω σύντομα.
 
Επιπλέον, ανακάλυψα ότι το booking engine στην ιστοσελίδα των ΟΑ, προσωρινά δεν κάνει κρατήσεις για Κύπρο.
 
Παίδες, αυτές είναι οι πτήσεις!


:arrow: ATH LCA

OA 333 :arrow: CY1733
OA 329 :arrow: CY1729
OA 331 :arrow: CY1731
OA 337 :arrow: CY1737

CY 323 :arrow: OA8323
CY 313 :arrow: OA8313
CY 305 :arrow: OA8305
CY 337 :arrow: OA8337
CY 385 :arrow: OA8385
CY 349 :arrow: OA8349
CY 355 :arrow: OA8355

:arrow: LCA ATH
OA 330 :arrow: CY1730
OA 332 :arrow: CY1732
OA 338 :arrow: CY1738
OA 334 :arrow: CY1734

CY 322 :arrow: OA8322
CY 312 :arrow: OA8312
CY 304 :arrow: OA8304
CY 336 :arrow: OA8336
CY 348 :arrow: OA8348
CY 354 :arrow: OA8354
CY 528 :arrow: OA8528


:arrow: SKG LCA
OA 335 :arrow: CY1735

CY1427 :arrow: OA8427
CY4427 :arrow: OA8427

:arrow: LCASKG
OA 336 :arrow: CY1736

CY2426 :arrow: OA8426
CY3426 :arrow: OA8426


:arrow: HER LCA
NO CODE SHARE AGREEMENT YET

:arrow: LCA HER
NO CODE SHARE AGREEMENT YET


:arrow: RHO LCA
NO CODE SHARE AGREEMENT YET

:arrow: LCA RHO
NO CODE SHARE AGREEMENT YET

:arrow: ATH PFO
CY 529 :arrow: OA8529
CY 385 :arrow: OA8385

:arrow: PFO LCA
CY 384 :arrow: OA8384
CY 528 :arrow: OA8528
CY 502 :arrow: OA8502


:arrow: ATH MAN
OA 277 :arrow: T4 1402

T4 402 :arrow: OA8402

:arrow: MAN ATH
OA 278 :arrow: T4 1403
T4 403 :arrow: OA 8403


Με την επιφύλαξη λαθών καθ' ότι είμαι με 13 ώρες δουλειά!
 
aakunz":g2uq8slf said:
όπερ μεθερμηνευόμενον αρχισε συνεργασία με domestic sectors σε πτήσεις ΟΑ και booking class K

booking class Κ τι εστί :?: Είναι ναύλος-λέγε-με-και-φθηνότερα-και-από-ΚΤΕΛ για σκέλη πτήσεων εσωτερικού, που συνεχίζουν ή έρχονται από εξωτερικό με την ίδια εταιρεία...

Εκείνου που μου κάνει εντύπωση είναι ότι για MAN έχουμε τα εξής :
:arrow: ΟΑ :arrow: πετάει 1--4-6-
:arrow: Τ4 :arrow: πετάει 1-3----

Δεν μπορούσαν να συννενοηθούν ώστε να πετάνε 5 διαφορετικές μέρες :?: Τόση κίνηση πια έχει τη Δευτέρα το ATH-MAN ώστε να θέλει και 734 και 320 :?:
 
thanx aakunz!!!! :great:
 
makedonas":4587juoc said:
aakunz":4587juoc said:
Με την επιφύλαξη λαθών καθ' ότι είμαι με 13 ώρες δουλειά!

Security kaveis??? ;)

Όχι! Εκδοτήριο εισιτηρίων ιπταμένων και πλεουμένων :wall:





Το K-class στο εσωτερικό το χρησιμοποιούν οι ΟΑ συνήθως για κρατήσεις εσωτερικού που αποτελούν τμήμα ενός εισιτηρίου εξωτερικού. Για παράδειγμα μπορεί να ταξιδεύει κάποιος από εξωτερικό με κάποια εταιρία και ο προορισμός του δεν είναι η Αθήνα αλλά κάποιος εσωτερικός προορισμός. Προκειμένου να βγεί ο ναύλος το τμήμα από Αθήνα προς εσωτερικό προορισμό κλείνεται σε Κ-class. To ίδιο ισχύει και αντίστροφα, αν δηλαδή ξεκινάω από κάποιο εσωτερικό προορισμό και μέσω ενός διεθνούς αεροδρομίου βγαίνω από την Ελλάδα. Αυτά βέβαια είναι λεπτομέρειες.
 
Eκτός από ΜΑΝ, υπάρχει προοπτική code-sharing για CDG, LHR, BRU?

Eπίσης, η CY έχει εκτεταμένο δίκτυο στη Μέση Ανατολή, το οποίο θα μπορούσε να μπεί στο code sharding των ΟΑ, και αντιστρόφως, στην Ευρώπη για την CY.
 
@aakunz : Thanx, αυτό ακριβώς εννοούσα :!:

george_a":37s4agr1 said:
Eκτός από ΜΑΝ, υπάρχει προοπτική code-sharing για CDG, LHR, BRU?

Eπίσης, η CY έχει εκτεταμένο δίκτυο στη Μέση Ανατολή, το οποίο θα μπορούσε να μπεί στο code sharding των ΟΑ, και αντιστρόφως, στην Ευρώπη για την CY.

ΣΧετικά με το CS T4-OA, το παράλογο είναι πως στις γραμμές CDG,LHR,BRU πολλές πτήσεις έχουν κοινές-παρόμοιες ώρες, οπότε ο «ανταγωνισμός» είναι μοιραίος(?)...
 
Yparxei endexomeno ATH-LGW apo tis OA ton Noembrio, isos na einai se simfonia me tin T4 an kai den pisteuo na yparxei h T4 eos tote, mias kai oi CY skeftontai na tin kleisoun logo ton oikonomikon problimaton tous.
 
Top