Πτώση προεδρικού αεροσκάφους στην Δυτικη Ρωσία

τι ώραια, νέο Κατυν θα γίνει μέχρι να μάθουμε την αλήθεια ή καινούργια υπόθεση Władysław Sikorski http://en.wikipedia.org/wiki/Władysław_Sikorski#Death :?
 
Ως γνωστόν οι δημοσιογράφοι δεν ξέρουν να διαβάζουν ποτε σωστα...
Δεν ήταν ο πιλότος μεθυσμένος! Ο αρχηγός της πολεμικής αεροπορίας που ήταν εκείνη την ώρα στο πιλοτήριο ήταν ο μεθυσμένος! Δεν ήταν αυτός που πετούσε το αεροπλάνο!
 
Και όμως,ο τίτλος τού άρθρου τού ΣΚΑΕΙ (και γαϊδαρο) λέει "Μεθυσμένος ο πιλότος του αεροσκάφους που μετέφερε τον Κατσίνσκι"

Είναι η δεύτερη φορά που βλέπω άρθρο τού συγκεκριμένου καναλιού να γράφη "πατάτες" (η πρώτη ήταν με τον "έχω εκρηκτικά" επιβάτη τού Τουρκικού αεροπλάνου πρίν λίγες μέρες).

@Thanasis_U2:
Διάβαζα χτές ένα βιβλίο τού Πολωνικής καταγωγής πρώην πιλότου τής KLM και επί τι διάστημα προέδρου τής IFALPA,Jan Bartelski,στο οποίο μεταξύ άλλων δυστυχημάτων πραγματεύεται και την πτώση τού αεροπλάνου που μεέφερε τον Sikorski.Σύμφωνα με τον Bartelski,η πιθανώτερη αιτία τού δυστυχήματος ήταν ένας μισογεμάτος ταχυδρομικός σάκκος που σφηνώθηκε μεταξύ τού stabilizer και τού elevator,εμποδίζοντας έτσι τόν κυβερνήτη Edward Maximilian Prchal νά δώση ύψος στο αεροπλάνο αμέσως μετά την απογείωσή του.
 
Εχω στείλει e-mail από το μεσημέρι στο skai.gr αλλά μάλλον δεν δίνουν και μεγάλη βάση στα σχόλια των αναγνωστών...
 
Αυτά παθαίνει όποιος διαβάζει τις ειδήσεις του από site που γράφονται από άπειρους, απλήρωτους, βαριεστημένους, ημιμαθείς μεταφραστές που παριστάνουν τους δημοσιογράφους.

Ακόμα χειρότεροι είναι όσοι αντιγράφουν απλώς την είδηση (copy paste) σε δήθεν ενημερωτικά «μπλογκ» (της αντιγραφής και της συμφοράς). Το ελληνικό «ειδησεογραφικό» ιντερνετ είναι σαν κινέζικο παζάρι. Βρίσκεις μόνο κακοαντιγραμμένα αντίτυπα των γνήσιων. Μακριά!

Απορώ γιατί δεν πάτε σε κάτι πιο αξιόπιστο. Ενα κλικ μακριά είναι.
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-12170021
 
Κατά τ'άλλα,το συνηθισμένο πίγκ-πόγκ επιρρίψεως τών ευθυνών από την μιά πλευρά στην άλλη."Ναί μέν εμείς,αλλά και οι Ρώσοι..." λένε οι Πολωνοί,"εμείς ήμασταν εντάξει" λένε οι Ρώσοι.

Το γεγονός είναι ότι την τελική απόφαση γιά την προσγείωση την παίρνει ο κυβερνήτης τού αεροπλάνου.Αν,τώρα,αυτός φοβόταν ότι ο Πολωνός πρόεδρος θα τον "κατσάδιαζε" άν έκανε diversion,δέν είχε παρά να τον ρωτήση.Βέβαια,μήν ξεχνάμε ότι οι στρατιωτικοί έχουν συνήθως άλλη νοοτροπία και προτεραιότητες σε μιά πτήση-θεωρείται "αποστολή" που πρέπει να εκτελεστή πάση θυσία,αλλιώς θα θεωρηθούν δειλοί από τους ανωτέρους τους.

Αποψή μου είναι πως άν η πτήση είχε γίνει με πλήρωμα (ενδεχομένως και αεροπλάνο) τής LOT τα πράγματα θα είχαν εξελιχθεί διαφορετικά.Η τελετή στο Κατύν θα είχε κάποια καθυστέρηση,βέβαια,αλλά θα είχε γίνει.Με τον πρόεδρο τής Πολωνίας ζωντανό....
 
Hastaroth":2njhvyix said:
Βέβαια,μήν ξεχνάμε ότι οι στρατιωτικοί έχουν συνήθως άλλη νοοτροπία και προτεραιότητες σε μιά πτήση-θεωρείται "αποστολή" που πρέπει να εκτελεστή πάση θυσία,αλλιώς θα θεωρηθούν δειλοί από τους ανωτέρους τους.
Με όλο το σεβασμό φίλε μου, αλλά αυτό είναι ένα στερεότυπο, μια προκατάληψη. Παρόλο που συνήθως, δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά, αυτό δεν σημαίνει πως παίρνουμε αυτήν την άποψη, την κάνουμε παντιέρα και οδηγούμε μέσω αυτής, όλους τους κατοπινούς συλλογισμούς μας....

Αν το κάνουμε, κινδυνεύουμε να οδηγηθούμε σε αυθέραιτα συμπεράσματα του τύπου:
Hastaroth":2njhvyix said:
Αποψή μου είναι πως άν η πτήση είχε γίνει με πλήρωμα (ενδεχομένως και αεροπλάνο) τής LOT τα πράγματα θα είχαν εξελιχθεί διαφορετικά.Η τελετή στο Κατύν θα είχε κάποια καθυστέρηση,βέβαια,αλλά θα είχε γίνει.Με τον πρόεδρο τής Πολωνίας ζωντανό....


Δεν θέλω να οδηγήσω την κουβέντα ξανά στην γνωστή αντιπαράθεση, ούτε έχω πρόθεση να υπερασπιστώ την χαμένη τιμή και δόξα, των απανταχού πρώην στρατιωτικών αεροπόρων. Απλά, με έχεις συνηθίσει Hastaroth σε πιο ορθολογικά και λιγώτερο βεβιασμένα συμπεράσματα και ανακοινωθέντα :mrgreen:
 
Θα συμφωνήσω με τον vassdel,
Είδαμε και στη χώρα μας εξ΄άλλου οι VIP πτήσεις με πλήρωμα της ΟΑ πού κατέληξαν...
Κάθε συμβάν/ατύχημα είναι μια ξεχωριστή περίπτωση, και δεν ερμηνεύεται με στερεότυπα και προκαταλήψεις.
 
vassdel":3bm52h7g said:
Δεν θέλω να οδηγήσω την κουβέντα ξανά στην γνωστή αντιπαράθεση, ούτε έχω πρόθεση να υπερασπιστώ την χαμένη τιμή και δόξα, των απανταχού πρώην στρατιωτικών αεροπόρων. Απλά, με έχεις συνηθίσει Hastaroth σε πιο ορθολογικά και λιγώτερο βεβιασμένα συμπεράσματα και ανακοινωθέντα :mrgreen:
Ισως να ήταν όντως βεβιασμένο το συμπέρασμά μου,αλλά εξήγησα πιό πάνω τους λόγους γιά τους οποίους οδηγήθηκα σ'αυτό.

Και βέβαια δέν εννοώ ότι η νοοτροπία "πρέπει να εκτελέσω την αποστολή μου πάση θυσία" είναι επιλήψιμη-αντιθέτως μάλιστα,ο στρατιωτικός αεροπόρος πρέπει να σκέφτεται κατά κύριο λόγο έτσι,αλλιώς ούτε αναχαιτίσεις θα κάνη,ούτε βομβαρδισμούς ούτε τίποτε.Αλλά το βασικό έργο τού στρατιωτικού αεροπόρου δέν είναι να μεταφέρη κόσμο από το αεροδρόμιο Α στο αεροδρόμιο Β,όπως είναι το βασικό έργο τού πολιτικού αεροπόρου-ο οποίος συνεπώς έχει κατά κύριο λόγο άλλη "φιλοσοφία".Γι'αυτό θεωρώ ότι άν το πλήρωμα τού συγκεκριμένου αεροπλάνου ήταν airline pilots,θα ήταν πιό δύσκολο να υποκύψη σε πιέσεις.Ενας αξιωματικός τής Πολωνικής Πολεμικής Αεροπορίας,όπως ο συγκεκριμένος κυβερνήτης,δέν μπορούσε φυσικά να αντιμιλήση στον ανώτερό του αρχηγό τής Πολωνικής Πολεμικής Αεροπορίας,αλλά γιά έναν πιλότο τής LOT,ο ίδιος αρχηγός τής Πολωνικής Πολεμικής Αεροπορίας θα ήταν απλά ένας επιβάτης,στον οποίο κάλλιστα θα μπορούσε να απαντήση "κύριε,εδώ μέσα ο κυβερνήτης είμαι εγώ και όταν λέω ότι δέν μπορούμε να προσγειωθούμε σημαίνει δέν μπορούμε να προσγειωθούμε.Πηγαίνετε λοιπόν πίσω στη θέση σας και ηρεμήστε",χωρίς να φοβάται ότι ο εν λόγω αρχηγός θα τού επιβάλη κυρώσεις....

Nontas":3bm52h7g said:
Θα συμφωνήσω με τον vassdel,
Είδαμε και στη χώρα μας εξ΄άλλου οι VIP πτήσεις με πλήρωμα της ΟΑ πού κατέληξαν...
Κάθε συμβάν/ατύχημα είναι μια ξεχωριστή περίπτωση, και δεν ερμηνεύεται με στερεότυπα και προκαταλήψεις.
Δέν τίθεται εδώ θέμα στερεοτύπων και προκαταλήψεων,αλλά θέμα human factors.
Εξ άλλου,στο συγκεκριμένο δυστύχημα με πλήρωμα τής ΟΑ,βασικός παράγων δέν ήταν το πλήρωμα αλλά το αεροπλάνο.
 
Top