alexander
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 01/01/2003
- Μηνύματα
- 1.876
- Likes
- 14
- Περιοχή
- Jumpseat!
- Website
- axelphotography.tripod.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- SWR
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Πριν πω το οτιδήποτε να πω ότι είναι απαράδεκτη η στάση του ΕΟΤ.
Δεν γνωρίζω την upper class κατηγορία τουρισμού με ιδιώτικό αεροπλάνο, αλλά εάν αυτή υφίσταται, τότε μέγα λάθος, ή έστω στρουθοκαμηλισμός.
Δεύτερον, να επισημάνω ότι είμαι κάθετα αντίθετος σε οποιαδήποτε μορφής κατάλυση της ιεραρχίας. Αναφέρεις το οτιδήποτε στον προϋστάμενό σου, και αν δείξει σημάδια αδιαφορίας, αφού τον ενημερώσεις για τις περαιτέρω κινήσεις σου, τότε και μόνο τότε ενημερώνεις όποιον επιθυμείς και πιστεύεις ότι θα ανταποκριθεί στο πρόβλημά σου. Ωστόσο πιστεύω ότι με σωστή συνεργασία ο προϋστάμενος θα ενεργήσει σωστά και κατά το κοινό συμφέρον της εταιρίας/οργανιμού/υπηρεσίας και επ' ουδενί σύμφωνα με τα προσωπικά συμφέροντα και φιλίες.
Και τώρα στο ψητό. Θεωρώ ότι στα γραφειοκρατικά η Ελλάδα είναι ένα απέραντο μπάχαλο. Για ένα πράγμα υπερηφανεύομαι, και αυτό είναι το φιλότιμο. Η φιλοξενία. Το να νοιάζεσαι για τον συνάνθρωπό σου. Πάει και αυτό.
Επιλογή μου είναι η τελευταία. Δίνω δίκιο στον πιλότο που υπογράφει με την ιδιότητά του ως πολίτη.
Το κατά πόσο έχει το δικαίωμα να κάνει παράπονα για το αντικείμενό του ως απλός πολίτης είναι κάτι σχετικό. Δεν υπάρχει αντίστοιχη νομοθεσία. Για εμένα, είναι δικό του θέμα με ποιά ιδιότητα ενεργεί.
Τέλος αναρωτιέμαι. Τι είναι αυτό κάνει έναν συμπολίτη μας τόσο κάθετο σε χρονικά όρια, και κυρίως τι είναι αυτό που στην επιλογή του
α) 10 λεπτά παραπάνω δουλειά στο αντικείμενο που σου αρέσει (γιαυτό και το διάλεξες στην τελική). και..
β) τα πόσα καύσιμα θα πάνε χαμένα, το κόστος αυτών όσο και της διαμονής, την αρνητική εικόνα στον τουρισμό του νησιού, της έλλειψης ελαστικότητας και συναδελφικότητας και τελικά την δημιουργία μιας αρνητικής εικόνας για σένα και το αντικείμενό σου.
επέλεξε το β.
Δεν γνωρίζω την upper class κατηγορία τουρισμού με ιδιώτικό αεροπλάνο, αλλά εάν αυτή υφίσταται, τότε μέγα λάθος, ή έστω στρουθοκαμηλισμός.
Δεύτερον, να επισημάνω ότι είμαι κάθετα αντίθετος σε οποιαδήποτε μορφής κατάλυση της ιεραρχίας. Αναφέρεις το οτιδήποτε στον προϋστάμενό σου, και αν δείξει σημάδια αδιαφορίας, αφού τον ενημερώσεις για τις περαιτέρω κινήσεις σου, τότε και μόνο τότε ενημερώνεις όποιον επιθυμείς και πιστεύεις ότι θα ανταποκριθεί στο πρόβλημά σου. Ωστόσο πιστεύω ότι με σωστή συνεργασία ο προϋστάμενος θα ενεργήσει σωστά και κατά το κοινό συμφέρον της εταιρίας/οργανιμού/υπηρεσίας και επ' ουδενί σύμφωνα με τα προσωπικά συμφέροντα και φιλίες.
Και τώρα στο ψητό. Θεωρώ ότι στα γραφειοκρατικά η Ελλάδα είναι ένα απέραντο μπάχαλο. Για ένα πράγμα υπερηφανεύομαι, και αυτό είναι το φιλότιμο. Η φιλοξενία. Το να νοιάζεσαι για τον συνάνθρωπό σου. Πάει και αυτό.
Επιλογή μου είναι η τελευταία. Δίνω δίκιο στον πιλότο που υπογράφει με την ιδιότητά του ως πολίτη.
Το κατά πόσο έχει το δικαίωμα να κάνει παράπονα για το αντικείμενό του ως απλός πολίτης είναι κάτι σχετικό. Δεν υπάρχει αντίστοιχη νομοθεσία. Για εμένα, είναι δικό του θέμα με ποιά ιδιότητα ενεργεί.
Τέλος αναρωτιέμαι. Τι είναι αυτό κάνει έναν συμπολίτη μας τόσο κάθετο σε χρονικά όρια, και κυρίως τι είναι αυτό που στην επιλογή του
α) 10 λεπτά παραπάνω δουλειά στο αντικείμενο που σου αρέσει (γιαυτό και το διάλεξες στην τελική). και..
β) τα πόσα καύσιμα θα πάνε χαμένα, το κόστος αυτών όσο και της διαμονής, την αρνητική εικόνα στον τουρισμό του νησιού, της έλλειψης ελαστικότητας και συναδελφικότητας και τελικά την δημιουργία μιας αρνητικής εικόνας για σένα και το αντικείμενό σου.
επέλεξε το β.