Λοιπόν, να σου απαντήσω από όσα ξέρω:
futAIR":38io1nq3 said:
...ποια ειναι η πιθανοτητα να παθεις αποκολληση αμφιβληστροειδους σε περιπτωση που εχεις κανει διορθωτικη εγχειριση για μυωπια και αυτοι (στην Ικαρων) δεν το παρουν χαμπαρι....
Δεν μπορώ να σου πω ποσοστό. Ακόμη και ένας να υπάρχει πιθανότητα να το πάθει σε 1 δισεκατομμύριο Ιπταμένους, η ΠΑ δεν θέλει να το ρισκάρει. Προτιμάει να μην πάρει κανέναν με διορθωτική επέμβαση παρά να το ρισκάρει.
futAIR":38io1nq3 said:
Υπαρχει επισης πιθανοτητα να παθεις αποκολληση χωρις να εχει κανει καποιος διορθωση ? Αν ναι πειτε μας οσοι γνωριζετε σας παρακαλουμε ποιες ειναι οι πιθανοτητες. :?
Δεν το γνωρίζει κανείς αυτό. Μέχρι τώρα, από όσους ξέρω, κανείς δεν έχει πάθει αποκόλληση. Αυτό δεν σημαίνει πως το ποσοστό είναι 0%. Αλλά αν δεν πάρουμε όσους έχουν κάνει επέμβαση και όσους δεν έχουν κάνει, δεν θα πάρουμε κανέναν όπως καταλαβαίνεις.
Επίσης, να σου απαντήσω και σε κάνα-δυο FAQ που πιθανώς να έχεις.
1) Κανείς δεν γνωρίζει το ποσοστό των ανθρώπων που κατάφεραν να κοροϊδέψουν το Κ.Α.Ι. και να μπουν στην ΣΙ μετά από διορθωτική επέμβαση.
2) Κανείς από αυτούς που πιθανώς να ήταν τόσο έξυπνοι ώστε να κοροϊδέψουν το σύστημα με τέτοιο τρόπο, δεν θα ήταν τόσο ηλίθιος ώστε να βγει και να το πει. Αν πέσει στην αντίληψή μου κάποιος τόσο ηλίθιος, θα φροντίσω προσωπικά να τον διώξουν λόγω βλακείας.
3) Η πτήση είναι
μόνο ένα μέρος της ζωής σου ως Ιπτάμενος. Πολύ σημαντικό μεν, αλλά όχι τα πάντα. Πρέπει να λάβεις υπόψιν σου, πως η ζωή του Στρατιωτικού περιλαμβάνει κανόνες, όρους και περιορισμούς. Είναι όπως λένε μια ζωή πειθαρχίας. Αν το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι πριν μπεις στην Ικάρων, είναι το πώς θα καταφέρεις να απειθαρχήσεις και να μην σε καταλάβουν, μάλλον οι προτεραιότητές σου χρειάζονται επαναπροσδιορισμό...
4) Για το τέλος, άφησα κάτι που είναι προσωπική μου άποψη και ίσως να μην αντικατοπτρίζει την γενική αντίληψη: Ξέρω τί πέρασα για να φτάσω εδώ που έφτασα (22 χρόνια στην ΠΑ). Επίσης ξέρω το πόσο μεγάλο είναι το ποσό που χρειάζεται για να πάρει κάποιος ATPL και να βρει κάποτε δουλειά ως airliner. Ταπεινή μου γνώμη είναι, πως αυτά που δίνεις για γίνεις airliner, είναι πολύ λιγότερα από αυτά που δίνεις για να γίνεις πιλότος μαχητικού ή μεταγωγικού. Δεν αποτιμούνται όλα με το χρήμα να ξέρεις και αυτά που χάνεις ως στρατιωτικός, αν δεν ήσουν διατεθειμένος να τα χάσεις, δεν ξαναγοράζονται. Αν στην ερώτηση
γιατί θέλεις να μπεις στην Ικάρων, η απάντηση είναι
επειδή δεν έχω τα λεφτά για το ATPL, πίστεψέ με, ούτε τα 4 χρόνια της Σχολής δεν θα βγάλεις... Ξέρω πως είναι αδύνατο να το πιστέψεις αν δεν το δεις, αλλά το 40% των εισακτέων στην ΣΙ παραιτείται στα πρώτα 2-3 χρόνια (τουλάχιστον τόσο ήταν το ποσοστό στις μέρες μου). Κάτι λέει αυτό...