Σχόλια για Α3

Και μετά από όλο αυτό το σαματά η Goldair δεν έχει βγάλει άχνα…

Κοινώς τα κάνω θάλασσα και τώρα βγάλτε τα πέρα μόνοι σας o_O

Αγαπημένοι, ανεύθυνοι συνεργάτες …

Κανένας έλεγχος αν τηρούν τις διαδικασίες τους θα κάνει κανένας; Από την Aegean από την εποπτεύουσα αρχή ίσως;

Κάποιος έκανε την μεταφορά, φόρτωση, εκφόρτωση κλπ. Κάποιοι μπήκαν στα αμπάρια, τι διάολο κανένας δεν είδε τίποτα και απλά έδιωξαν το αεροπλάνο για το επόμενο σκέλος; Δύσκολο μου κάνει.

Πιθανών να έγινε καμία «στραβή» στον διαχωρισμό και απλά κάνουν την πάπια. Και τα δυο είναι προβληματικά όμως.

Με το να βγαίνεις στα social και να γράφεις όλη την ώρα τον πόνο σου δεν θα αποδώσει τίποτα. Από την άλλη βλέποντας την κινητοποίηση των ακραίων ««φιλόζωων»» ή απλά των ακραίων, haters ή ότι στο καλό είναι αυτοί οι άσχετοι που απλά λειτουργούν σαν ντουντούκα, δεν μου κάνει και πολύ φυσιολογικό.
Μπορεί να είμαι και χοντρόπετσος βέβαια, και να μην συναισθάνομαι επαρκώς τον πόνο του συνανθρώπου, αλλά κάπου να μπει ένα τέλος.
 
Κι εγώ κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι σχετικά με την Goldair...και δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι έχουν πέσει να φάνε την Aegean σχετικά με το γατάκι και δεν λέει σχεδόν κανείς τίποτα για την Goldair!
Και παρεμπιπτόντως πρέπει επιτέλους η Aegean να κάνει κάτι με την Goldair και με την εν γένει διαχείριση των αποσκευών
 
Γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών δε ξεχωρίζει την αεροπορική εταιρία από την εταιρία handling. Ρώτα όποιον μη-aviation enthusiast γνωρίζεις και 9/10 δε ξέρουν τη διαφορά.
 
Ο πελάτης δεν πληρώνει απευθείας τη Goldair και δεν έχει συμβατική σχέση μαζί της. Ο πελάτης πληρώνει τον αερομεταφορέα, πληρώνει τα τέλη PETC ή AVIH και αποκτά επιπλέον συμβατική σχέση με αυτόν για τη μεταφορά του κατοικιδίου. Δε με ενδιαφέρει ποιος έκανε το λάθος. Από τη στιγμή που το crate ήταν σύμφωνο με τις προδιαγραφές και ελέγχθηκε μαζί με τα υπόλοιπα έγγραφα, την ευθύνη έχει ο αερομεταφορέας και ας τα βρει εκείνος με τον handler του για το πού και πώς έγινε το περιστατικό. Συμφωνώ, ότι καμία χρηματική αποζημίωση δε μπορεί να ξαναφέρει πίσω ένα ζώο που χάθηκε από αμέλεια ή ατύχημα και σίγουρα η νομοθεσία προβλέπει ένα ανώτατο όριο αποζημίωσης κατά περίπτωση. Από κει και πέρα, για οποιαδήποτε άλλη διεκδίκηση, το λόγο έχουν τα δικαστήρια.

Μία από τις αγαπημένες μου ασχολίες ήταν να μπαίνω στα σόσιαλ της Αιγαίου και να προσπαθώ με λογικά επιχειρήματα να δείξω σε κάποιους που κράζουν την εταιρεία, ότι τα πύρινα ποστ τους για χρεώσεις στα αεροδρόμια ή τις αλλαγές, δεν έχουν βάση, από τη στιγμή που αυτές οι πληροφορίες υπάρχουν στα διαθέσιμα κανάλια πώλησης του προϊόντος και ότι οι ίδιοι έκαναν κλικ στο κουτάκι που έλεγε ότι έχουν διαβάσει και αποδεχθεί τους σχετικούς όρους. Σε όλες τις περιπτώσεις εισέπραξα προσβλητικές και υβριστικές απαντήσεις. Κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι το να μιλάς με επιχειρήματα και να επικαλείσαι τη λογική απέναντι σε έναν ηλίθιο ή γελοίο, ή το να του γράψεις αυτό που δεν του αρέσει, ακόμα και εάν είναι η αλήθεια, όχι μόνο δεν έχει νόημα, αλλά κάνει triggering στο να βγάλει το χειρότερο εαυτό του.

Γιατί όλα αυτά; Γιατί όπως συνέβη με τις αερομεταφορές, έτσι και το ίντερνετ έγινε προσβάσιμο και διαθέσιμο για όλους χωρίς να αναπτυχθούν τα απαραίτητα ιδεολογικά και μεθοδολογικά εργαλεία εξακρίβωσης της ορθότητας της πληροφορίας. Γιατί απλούστατα ζούμε στην εποχή της μπουρδολογίας τύπου «υπογράψτε στο avaaz για να γίνει η Αγιασοφιά εκκλησία και να σταματήσει ο Νετανιάχου να βομβαρδίζει τη Γάζα» και στα σοσιαλ-δικαστήρια που το πρωί κάποιοι δικάζουν υπευθύνους για τα Τέμπη και το Μάτι, το μεσημέρι οι ίδιοι κράζουν την Αιγαίου που έχασε ένα γατί και το απόγευμα και πάλι οι ίδιοι τσακώνονται με τους φαν της Μαρίνας Σάττι για το «Ζάρι».
 
Σχόλια από τις τελευταίες μου πτήσεις:
1ο σκέλος: το upgrade με voucher δεν πέρασε, καθώς η Business ήταν 12/12, στο OLCI αγοράζω την 11Α (emergency exit). Κατά την επιβίβαση ρωτάει μια επιβάτης πού είναι η θέση της και η αεροσυνοδός της δείχνει την 11F. Η επιβάτης γύρω στα 70-75 με ύψος 1,65 μαξ και βάρος κάπου στα 100 κιλά. Και τότε μου δημιουργήθηκε η απορία, αν αυτή η επιβάτης θα ήταν σε θέση να ανοίξει την έξοδο κινδύνου, αν αυτό ήταν αναγκαίο. Καταλαβαίνω πως ένα pre-boarding “face control” δεν είναι δυνατόν, αλλά ίσως η επιλογή αυτής της θέσης να έπρεπε να είναι εφικτή μόνο όταν τηρούνται κάποια αυστηρότερα κριτήρια? (Αν και πιστεύω πως η θέση της δόθηκε στο counter, καθώς 2 ώρες πριν την αναχώρηση η θέση αυτή ήταν ακόμα κενή και το θεωρώ αρκετά απίθανο να την επέλεξε μόνη της). Για το service δεν έχω να αναφέρω κάτι, καθώς ήταν σχεδόν ανύπαρκτο. Πέρασαν μια φορά για να μοιράσουν το γεύμα και μια δεύτερη για να το μαζέψουν σε πτήση 3 ωρών. Επίσης κατά την επιβίβαση ζήτησα από την υπεύθυνη καμπίνας αν μπορεί να μου επιβεβαιώσει πως φορτώθηκε ο σκύλος μου, ο φροντιστής που στεκόταν δίπλα της με ρώτησε που κάθομαι και μου επιβεβαιώνει πως θα με ενημερώσει ο ίδιος προσωπικά όταν τελειώσει η επιβίβαση. Ακόμα περιμένω. (Ευτυχώς το AirTag τον έδειχνε μαζί μου)

2ο σκέλος: το Upgrade bid για 80€ έγινε αποδεκτό, θέση 3Α. Κατά την επιβίβαση ζητήθηκε από όλους τους επιβάτες να ζυγίσουν την χειραποσκευή τους και δεν χάρισαν ούτε 1 κιλό. Ο μοναδικός επιβάτης που δεν ζύγισε ήταν ένας αοιδός πρώτου ονόματος, ο οποίος αγνοώντας τις υποδείξεις της gate manager προχώρησε μαζί με τους αυλικούς του για επιβίβαση. Τελικά ο ένας από τους δύο αυλικούς επέστρεψε για να ζυγίσει τις χειραποσκευές, απαιτώντας να μπεί πρώτος στη σειρά. Ο αοιδός στη θέση 1Α κρατάει χαμηλούς τόνους, ο αυλικός του στην 1C αναφερόταν συνεχώς στα γεννητικά του όργανα. Ολοκλήρωση επιβίβασης και η υπεύθυνη πληρώματος καμπίνας υποδεικνύει στον αυλικό πως πρέπει να επιστρέψει στη θέση του στην economy. Αμέσως μετά την απογείωση και μόλις έσβησαν τα σήματα για τις ζώνες επέστρεψε ο αυλικός στη θέση 1C. Του επισημάνθηκε πως δεν θα του παρέχουν service, παρ’ όλα αυτά του προσφέρθηκε ζεστή πετσέτα και άφθονο νερό. Για την προσγείωση του ζητήθηκε ξανά να επιστρέψει στη θέση του και αυτός αποδέχτηκε τη μοίρα του. Η ποιότητα του service ήταν η standard business class ποιότητα, παρ’ όλο που δεν υπήρξε δεύτερο bar service (ευτυχώς είχα νερό μαζί). Κατά την άφιξη στο gate επανήλθε ο αυλικός για να κατεβάσει την χειραποσκευή του αοιδού από το ντουλαπάκι. Αυτό το έχω ξαναδεί αλλά με την Πρόεδρο της Βουλής της Κυπριακής Δημοκρατίας. Just saying.
Μου δημιουργήθηκαν αρκετές απορίες σε αυτό το ταξίδι που έχουν να κάνουν κυρίως με την «ασφάλεια» της πτήσης (βλέπε 1ο σκέλος) αλλά και για την πολιτική exclusivity στην business class. Είχα αναφέρει και σε προηγούμενο post πως και γω είχα δεχτεί επίσκεψη από φίλο στην business class (ένας απλός αναισθησιολόγος είμαι) και στην μεν Α3 έγινε αποδεκτή για 10 λεπτά, στην δε LH ούτε για αστείο.

Disclaimer: το παρόν post αποτελεί σχολιασμό γεγονότων και ουδεμία πρόθεση έχει για οποιοδήποτε θέμα διακρίσεων.
 
Last edited by a moderator:
Για σκέψου να μην τον άφηναν καθόλου να έρθει μπροστά και να τους συνέβαινε κάτι τέτοιο:


Δεν είμαστε τώρα για θέματα... :doubt:
Κι αν τους βγάλουν στην πρωινή, μεσημεριανή και βραδινή ζώνη, δεν τους σώζει τίποτα...
 
Last edited:
Disclaimer: το παρόν post αποτελεί σχολιασμό γεγονότων και ουδεμία πρόθεση έχει για οποιοδήποτε θέμα διακρίσεων.
Έχει τύχει να δω μόνο να αφήνουν στη Business άτομο μέχρι να τους βρουν θέση δίπλα στον συνταξιδιώτη και ας είναι και σχετικά άδεια. Από πολιτικούς και διάσημους και κάποια άτομα που έρχονται μόνοι τους στο τέλος, όσους έχω δει τέλος πάντων σε δρομολόγιο που κάνω σχετικά συχνά, σε κανέναν δεν έχουν κάνει κάποια χάρη. Μόνο το να βγει πρώτο κάποιο άτομο απ αυτα, αλλά πάντα μετά τη Business.
Επίσης θυμήθηκα περιστατικό από Κοπεγχάγη με έναν πολύ ψηλό που ήθελε να καθίσει στη Business αλλά δεν τον άφηναν με τίποτα αν και είχε θέσεις. Σε μια τέτοια περίπτωση θα βόλευε η επι τόπου αγορά του προϊόντος, κάποτε το είχαν βάλει σε ερωτηματολόγιο.
Πρέπει να είναι δίκαιοι με όλους, θα πάρεις αυτό που πλήρωσες όπως όλοι.

Και σχετικά με τη Ζέτα, σε πρόσφατη πτήση πολύ κοντινού μου ατόμου με Α3, ο υπέυθυνος της φισούνας στο Βενιζέλο την είπε στην αεροσυνοδό που περίμενε κανένα 5-10λεπτο να ανοίξει την πόρτα και όταν τον ρώτησε γιατί καθυστέρησαν της είπε... να είστε στην ώρα σας. Θέλω να πω κάτι τέτοια περιστατικά προκαλούν καθυστερήσεις και πάει αλυσίδα μετά. Βέβαια δεν φταίνε μόνο οι επιβάτες (που υπάρχουν πολλοί απέιθαρχοι που το παίζουν τρελιτσα λες και δεν τους πιάνουν οι κανονισμοί) αλλά και η ίδια η εταιρία που για επιχειρησιακούς λόγους (ότι την βοελεύει) αλλάζει αεροσκάφη κτλ
 
Στο θέμα της ελαστικότητας στις χρεώσεις του υπέρβαρου που αναφέρει ο andreas-cyprus, η Aegean για τακτικούς επιβάτες κάνει αρκετές εξαιρέσεις και υποχωρήσεις. Μην ξεχνάτε όμως ότι είναι θέμα ασφάλειας (υπάρχει κάποιο μέγιστο όριο βάρους για την απογείωση) και επίσης ένα επιπλέον έσοδο για τις αεροπορικές στους δύσκολους καιρούς που ζούμε. Επιπρόσθετα, ένας νέος τρόπος για τις αεροπορικές να εξοικονομούν καύσιμο, άρα χρήμα, αλλά και βλαβερές εκπομπές αερίων και άλλων προϊόντων, είναι η μείωση του βάρους σε μια πτήση. Αν δεν είναι απολύτως απαραίτητο κάποιο αντικείμενο, απλά μην το πάρετε μαζί στην πτήση σας!

Last but not least, επειδή αναφέρθηκε το θέμα της διακεκριμένης θέσης, ας μην έχουμε παράλογες απαιτήσεις. Έχω ένα συγκεκριμένο παράδειγμα: κάποτε επιτράπηκε σε μία κυρία κατ' εξαίρεση να πάρει τα σκυλάκια της στη business class. Αυτό δε σημαίνει ότι σε κάθε πτήση θα γίνει δεκτό το αίτημα. Λόγοι ασφάλειας αλλά και ευαισθησίας απέναντι στους συνεπιβάτες μας -κάποιοι έχουν αλλεργία σε κάποια κατοικίδια ή ίσως φοβούνται ασθένειες ή ενοχλούνται από τη χαρακτηριστική μυρωδιά που έχει κάθε ζωντανός οργανισμός- μπορεί να επιβάλλουν να μεταφερθούν στο χώρο των αποσκευών (κάτω από το επίπεδο της καμπίνας επιβατών).
 
Last edited by a moderator:
Απλά υπάρχουν κάποια δρομολογια όπως το Αθήνα Ηράκλειο που δεν γνωριζεις τι ώρα θα φύγεις και τι ώρα θα φτάσεις. Είναι μόνιμη κατάσταση πλέον. Και έχει άμεση σχέση με το βίντεο της Ζέτας. Παράδειγμα προς αποφυγή να περιμένεις άτομα που δεν κατάλαβαν, δεν γνώριζαν, δεν δεν δεν.. αγνοώντας το ότι υπάρχουν και επιβάτες που πεθαίνουν απ το άγχος τους να είναι στην ώρα τους, να μην έχουν παραγεμισει την βαλίτσα τους να μην να μην να μην...
Και έχεις κάποιους που ειναι στην κοσμαρα τους και βγάζουν και γλώσσα.
 
Ας μην ξεχνάμε ότι μετά από Covid, πολέμους στην Ουκρανία και εντάσεις παγκοσμίως, οικονομικές πιέσεις και ασταθείς κυβερνήσεις και πολλά άλλα περιβαλλοντικά και μη προβλήματα, η αεροπορία βρίσκεται σε κατάσταση ανασυγκρότησης, αναδιοργάνωσης και συγκέντρωσης του ανθρώπινου δυναμικού και πόρων που απαιτούνται για να σας προσφέρουμε πάλι αξιόπιστες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Όταν ένας καλός πατέρας ή μητέρα ετοιμάζει ένα καλό δώρο στο παιδί του δεν του αποκαλύπτει τα πάντα εξ αρχής, ούτε εξηγεί όλες τις δυσκολίες που προκύπτουν μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο.

Οι πιο έμπειροι επιβάτες μπορούν να βοηθήσουν τους πιο άπειρους να προετοιμαστούν κατάλληλα ώστε να μην υπάρχουν εντάσεις και απρόοπτα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πτήση. Μπορείτε να συζητήσετε κάποιες μέρες πριν τι θα πάρετε μαζί, ποιο μέσο θα χρησιμοποιήσετε, να προβλέψετε τι μπορεί να χρειαστεί σε περίπτωση απροόπτων, να φορτίσετε κινητά, να φυλάξετε καλά τα ταξιδιωτικά έγγραφα που χρειάζονται κλπ. κλπ. Έτσι βοηθάτε τους εαυτούς σας και το προσωπικό ώστε η πτήση να είναι όσο γίνεται πιο ασφαλής, ακαθυστέρητη, άνετη και ευχάριστη για εσάς, τους συνεπιβάτες και το πλήρωμα. Αφήστε πίσω εντάσεις, ανησυχίες, άγχη, προβλήματα κι έτσι είναι πιθανότερο να πάνε ομαλότερα τα πράγματα. (Πολλές φορές μεταδίδουμε νευρικότητα στους εργαζόμενους στο χώρο δίχως να το συνειδητοποιούμε, κι αυτοί άνθρωποι είναι...)

Μια ακόμα συμβουλή για το θέμα που αναφέρει ο stefanv θα ήταν να ενημερωθείτε κάποιες ώρες πριν ή και μια μέρα πριν από το αεροδρόμιο ή την αεροπορική αν η πτήση προβλέπεται να είναι στην ώρα της (πολλές φορές στις ιστοσελίδες κάποιων αεροδρομίων ανακοινώνεται ώρες πριν αν προβλέπεται καθυστέρηση ή κάποια παρέκκλιση στο πτητικό πρόγραμμα).
 
Top