Σχόλια για Α3

Είναι ηθικό δηλαδή;
Παιδιά δουλεύει κανείς στην Πειραιώς να μου ξεχρεωσει μια πιστωτική που έχω;
Είναι ηθικό να κρυφακούς και να κοιτάζεις αριστερά, δεξιά τι κάνει ο καθένας!
Το παράδειγμα είναι προπέτασμα καπνού και έχει φθόνο. Πες ζηλεύω να συνεννοηθούμε. Είναι ανθρώπινο στο κάτω κάτω.
Τώρα το παράδειγμα που έδωσες μπορείς να το τσεκάρεις στην πράξη. Άσε απλήρωτη την κάρτα και όταν έρθει η κατάσχεση πες τους μα κοιτά τον δίπλα.
Ξανασκέψου το λίγο αν θες ;)
 
Την επόμενη φορά θα κάνω τα γλυκά ματιά στην υπεύθυνη καμπίνας. Ίσως έτσι έχω περισσότερες ευκαιρίες να βρω 'διαθέσιμη' θέση για αναβάθμιση.

Ουσιαστικά αυτό λέτε αν δε το καταλάβατε.

Παρακαλούνται οι επιβάτες της business class και οι κολλητοί της υπεύθυνης και του πληρώματος να προσέλθουν προς επιβίβαση.

Νομίζω δε πρόκειται για φθόνο από το μέρος του συμφοριτη ή οποιουδήποτε άλλου που έχει δει ανάλογες περιπτώσεις. Πρόκειται για διάκριση εκ μέρος του πληρώματος . Όσο και αν ενοχλεί ο όρος διακριση, αυτή ειναι η γνώμη μου και ας με συγχωρήσουν όσοι συμφοριτες έχουν ήδη ευνοηθεί από τέτοιου είδους διακρίσεις
 
Last edited:
Η αναβάθμιση μπορεί να γίνει σε οποιονδήποτε και για οποιονδήποτε λόγο. Έχει τύχει να προτείνουν σε ένα άτομο δίπλα μου στο lounge να τον αναβαθμίσουν λίγο πριν την πτήση. Δεν δέχτηκε λόγω του ότι δεν μπορούσαν να αναβαθμίσουν και την σύνοδο του.

Εχει τύχει στην επιβίβαση ένας πολύ ψηλός κύριος να παρακαλάει να καθίσει στις σχεδον άδειες business λόγω περισσοτερου χώρου και δεν τον άφησαν.

Τέτοιου είδους ενέργειες και ειδικά οι αναβαθμισεις είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρίας. Προσωπικά επειδή ούτε πλούσιος είμαι ούτε τρελός να πληρώνω κάθε λίγο θέσεις business αν και κάποιες φορές το χω κάνει, παίζω πολύ με upgrade που δεν έχει απορριφθεί ποτέ.
Η μόνη φορά που απορρίφθηκε ήταν από λάθος στο σύστημα τους, δεν έγινε η πληρωμή και όταν τους πήρα μου έκαναν δώρο αναβάθμιση και για τα 2 άτομα της κράτησης (EDI-ATH).

Θέλω να πω όλα μπρουν να συμβούν, πόσο μάλλον να εργάζεσαι στην A3 ή να είσαι φίλος κάποιου. Είναι γνωστό ότι κάποιοι εργαζόμενοι έχουν σαν benefits δωρεάν εισιτήρια και business θέσεις όπου αυτές είναι διαθέσιμες.
 
Για το θέμα της Πειραιώς, σαν παράδειγμα, το θεωρώ τέρμα άστοχο.

Μου εχει τύχει σσν γκόλντ να μην με κάνουν αναβαθμιση σε οβερ πτήση και ήμουν σινιέ ντυμένος με τσάντα λαπτοπ. Εννοείται δεν παραπονέθηκα, απλά έτυχε. Σίγουρα ήθελα αλλα δεν ....
Επίσης μου έχει τύχει να με μεταφέρουν σε σειρά έξοδο κινδύνου γιατί μια τριάδα ήταν ελευθερη, που θα μπορούσε κάποιος να πει<< εγω πλήρωσα για αυτή τη θέση, ο κύριος τάδε γιατί κάθετε κούτρα ? >>

Να μου πεις οτι η πτήση ήταν οβερ στην οικονομική και δεν έκαναν τους χρυσούς άλλα τα ξαδέρφια τους, να σε πω ναι εχεις απόλυτο δίκιο.

Επίσης κάποιος μπορεί να διαμαρτυρηθεί γιατί πλήρωσε ακριβότερα ένα εισιτήριο απο κάποιον άλλον.
Πολλά κουλά μπορούμε να πούμε και να ακούσουμε . Προσωπικά δεν το θεωρώ ιδιαίτερο θέμα και εννοείται δε χαλάει το προϊόν μιας εταιρείας.
 
Αυτό που λέει ο chr04 δεν είναι παράλογο. Ξέρω για παράδειγμα ότι στην Emirates απαγορεύονται δια ροπάλου τέτοιες «χάρες», δηλαδή να μετακινήσουν κάποιον φίλο τους, γνωστό τους ή και τελείως άγνωστό τους στην Business ή στην First.
Εδώ έχω άλλη πληροφόρηση. Στην Emirates και την Qatar έχουν αναβαθμίσει 4-5 φορές σε business επιβάτη (κολλητό φίλο μου) που είναι στο επάγγελμα πιλότος (άλλης άσχετης εταιρίας), χωρίς να φοράει στολή ή έστω καλό ντύσιμο και απλά χρησιμοποιούσε τις δύο εταιρίες αυτές σαν ενδιάμεσο σταθμό να πάει σπίτι του χωρίς την επαγγελματική του ιδιότητα. Χωρίς να έχει ζητήσει αναβάθμιση. Θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι τον αναβάθμισαν για να είναι μπροστά σε περίπτωση emergency, αλλά κι αυτό τραβηγμένο είναι. Απλά το έκαναν ίσως γιατί είναι "συνάδελφος" σε άλλη εταιρία. Άρα λοιπόν και εκεί το πλήρωμα αναβαθμίζει μια χαρά όποιον επιθυμεί και είναι στη διακριτική ευχέρεια του πληρώματος. Το αν αυτός που αναβαθμίζει είναι γνωστός, φίλος, ξένος, καλοντυμένος, μοντέλο, αεροσυνοδός, πιλότος ή οτιδήποτε άλλο δεν παίζει κανένα ρόλο για τους υπόλοιπους και επίσης το πλήρωμα δεν δίνει και λόγο σε κανέναν για την επιλογή του αυτή. Προαιρετικά αν θέλει ενημερώνει τον κυβερνήτη και εφόσον γίνουν άνω των 5 μετακινήσεων.
 
Πραγματικά εκπλήσσομαι με αυτά που διαβάζω!

Δεν μπορώ να φανταστώ οτι σε σοβαρές εταιρίες υπάρχει "ευχέρεια" σε μέλη του πληρώματος να αναβαθμίζουν επιβάτες στη business κατά το δοκούν, και χωρίς να υπάρχει πολύ σαφής και αυστηρή πολιτική, για προκαθορισμένες περιπτώσεις και με συγκεκριμένες διαδικασίες, και βεβαίως καταγραφή με αιτιολόγηση κάθε φορά.

Αλίμονο αν η/ο κάθε προϊσταμένη/ος καμπίνας αναβαθμίζει τους κολλητούς/συγγενείς τους, τι είναι δικό τους τσιφλίκι το αεροπλάνο; Προφανώς και δεν είναι στο συμφέρον της εταιρίας κάτι τέτοιο, διότι μόνο να χάσει έχει...

Αν η εταιρία ήθελε να εκμεταλλευθεί κενές θέσεις στη business, θα είχε πολιτική να τις προσφέρει πρώτα στους καλύτερους πελάτες τις, δηλ. στους gold και με κάποια στοιχεία ιεράρχησης, πχ μίλια/αριθμός πτήσεων τελευταίο χρόνο, κλπ.

Αλλά δεν το κάνει (με εξαίρεση τα λιγοστά upgrade vouchers) γιατί προφανώς θεωρεί οτι έτσι μειώνει την εμπειρία, την εξυπηρέτηση και την αποκλειστικότητα της υπηρεσίας στους πελάτες που έχουν πληρώσει αδρά για να πετάξουν business. Αλλο service έχεις με τη business μισογεμάτη και άλλο οταν είναι πλήρης, έχεις περισσότερη φασαρία και βαβούρα... επίσης έχεις λιγότερο προσωπικό χώρο, και πρέπει να περάσεις από τον διπλανό σου αν κάθεσαι παράθυρο...
 
Εδώ έχω άλλη πληροφόρηση. Στην Emirates και την Qatar έχουν αναβαθμίσει 4-5 φορές σε business επιβάτη (κολλητό φίλο μου) που είναι στο επάγγελμα πιλότος (άλλης άσχετης εταιρίας), χωρίς να φοράει στολή ή έστω καλό ντύσιμο και απλά χρησιμοποιούσε τις δύο εταιρίες αυτές σαν ενδιάμεσο σταθμό να πάει σπίτι του χωρίς την επαγγελματική του ιδιότητα. Χωρίς να έχει ζητήσει αναβάθμιση. Θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι τον αναβάθμισαν για να είναι μπροστά σε περίπτωση emergency, αλλά κι αυτό τραβηγμένο είναι. Απλά το έκαναν ίσως γιατί είναι "συνάδελφος" σε άλλη εταιρία. Άρα λοιπόν και εκεί το πλήρωμα αναβαθμίζει μια χαρά όποιον επιθυμεί και είναι στη διακριτική ευχέρεια του πληρώματος. Το αν αυτός που αναβαθμίζει είναι γνωστός, φίλος, ξένος, καλοντυμένος, μοντέλο, αεροσυνοδός, πιλότος ή οτιδήποτε άλλο δεν παίζει κανένα ρόλο για τους υπόλοιπους και επίσης το πλήρωμα δεν δίνει και λόγο σε κανέναν για την επιλογή του αυτή. Προαιρετικά αν θέλει ενημερώνει τον κυβερνήτη και εφόσον γίνουν άνω των 5 μετακινήσεων.
Πιλότοι και αεροσυνοδοί / φροντιστές έχουν την ευκαιρία για εισιτήρια ID90 ( εισιτήριο με τιμή -90% σε σχέση με την πλήρη τιμή της οικονομικής θέσης ) . Ανάλογα με τις συμφωνίες που έχουν οι διάφορες αεροπορικές εταιρίες μεταξύ τους, υπάρχει η δυνατότητα είτε για preferential upgrades σε ιπτάμενο προσωπικό που ταξιδεύει ιδιωτικά ( αν η οικονομική είναι γεμάτη ) είτε να αγοαράζουν εξαρχής business class fares με την παραπάνω εκπτωση ( -90% ).
Πάντα με την προϋπόθεση ότι υπάρχουν διαθεσιμότητες, αφού οι έχοντες ID90 είναι πάντα τελευταίοι σε προτεραιότητα σε σχέση με τους επιβάτες που πληρώνουν και με τα award seats.
Ίσως αυτό να συνέβη στον φίλο σου...
 
@6circles Αυτό με τα εισιτήρια ID90 ισχύει για όλες τις αεροπορικές ή μόνο για την Aegean;
 
Αγαπητοί συμφοριτες.
Όταν αγοράζουμε ένα εισιτήριο, υπάρχουν κανόνες, υπάρχουν συνθήκες, υπάρχουν προϋποθέσεις κτλ κτλ. Πουθενά δεν είδα να γράφει ότι η αναβάθμιση θέσης μπορεί να γίνει κατά το δοκούν του πληρώματος.

Αν θέλουν να είναι δίκαιοι, ας βγάζουν λαχεία και στην aegean να τα μοιράζουν στην economy για τις κενές θέσεις στη business.

Όσο και αν μεταξύ συναδέλφων, συγγενών, φίλων κτλ θα μπορούσε να είναι κοινή πρακτική τέτοιου είδους αναβάθμιση, εγώ θα επιμείνω ότι πρόκειται για διάκριση.

Φαντάζομαι αντίστοιχες περιπτώσεις υπάρχουν παντού, στην εξυπηρέτηση σε δημόσιες υπηρεσίες, στα νοσοκομεία κτλ... Όλοι να περιμένουν στη σειρά σύμφωνα με τους κανόνες, αλλά οι φίλοι, συνάδελφοι και γνωστοί να μπαίνουν από την πίσω πόρτα.

Η aegean όμως δεν είναι δημόσιο και αν θέλει με τους αγραφους κανόνες να αναβαθμίζει συγκεκριμένες ομάδες επιβατών που δε δικαιούνται αναβάθμιση, να τους γράψει στους όρους και προϋποθέσεις των εισιτηρίων.
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί σας ενδιαφέρει τόσο τι κάνει μια ιδιωτική εταιρεία, σαν να μιλάμε για το ΑΣΕΠ. Δεν υπάρχει διάκριση, διάκριση σημαίνει να βάζουν στην εκόνομυ μόνο και μόνο επειδή είσαι μαύρος ή φαλακρός.

Ο κάθε πελάτης της Α3 γνωρίζει ότι αγοράζει ένα Χ προϊόν. Αυτό ναι, γενικά δεν είναι μόνο η θέση του, είναι και το ποιος κάθεται δίπλα του, το περιβάλλον, θόρυβος κλπ. Επειδή όμως σε αυτά δεν έχει έλεγχο, ούτε κάποια υπόσχεση ότι δεν θα τιγκάρει η Α3 την καμπίνα με κλόουν ή τυμπανοκρούστες, μπορεί πολύ απλά να αποφασίσει ότι δεν θέλει να δίνει 800Ε για να κάτσει μπροστά αλλά πίσω με 200Ε. Σε αυτό ο πελάτης έχει απόλυτο έλεγχο. Και εκεί είναι που η Α3 θα καταλάβει ότι κάτι πρέπει να αλλάξει.
 
Top