SKG

  • Thread starter Thread starter Gr123
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Gr123

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
30/09/2012
Μηνύματα
63
Likes
0
Γιατί υπάρχει δυσκολία προσέγγισης στο SKG?
 
Aπό τη στεριά ή τη θάλασσα? Και πως προέκυψε αυτό?
 
Δε γνωρίζω...απλά συνέχεια ακούγεται για δύσκολα προσέγγισης του αεροδρομίου SKG.
 
Μάλλον κάνεις μεγα λάθος. Μια χαρά κατεβαίνουν τ' αεροπλάνα χειμωνα-καλοκαίρι (εκτός από ακραίες συνθήκες). Αυτό το "ΣΥΝΕΧΕΙΑ" πως σου ήρθε ?
 
Εδώ το βρηκα..θα το ξανά βρω και θα σου το στείλω.
 
Ενα απόσπασμα απο αυτό που διάβασα...

Αυτή την ώρα 6 αεροσκάφη προσπαθούν προσέγγιση στο αεροδρόμιο Μακεδονία με συνεχόμενα go around λόγο κακοκαιρίας
Αυτά είναι τα SX-DVS (A3136) SX-DVL (A3128) από 3 προσπαθειες το καθένα και τώρα επιστρέφουν στην Αθήνα
Το SX-DVG (A3715) από Ηράκλειο το οποίο προσπάθησε και νωρίτερα (22:00) χωρίς επιτυχία επέστρεψε Αθήνα και τώρα δοκιμάζει πάλι.
Η Swiss HB-IOL (SWR185) η Cyprus 5B-DCG (CY0426) και η Alitalia I-BIXI (AZ07GJ) έκαστη από 3 προσπάθειες


Edit I : όλα τα αεροσκάφη κατευθύνονται για Αθήνα (του Ηρακλείου για δεύτερη φορά) όπως και η βραδινή της Aegean (ΑΕ715) SX-DVI από Ρόδο

Edit II : τα δυο τσεχικά OK-TVP της Travelservice και OK-XGC (OK0418) της Czech από Πράγα δεν μπήκαν στον κόπο δεύτερης προσπάθειας και πήραν και αυτά τον δρόμο για Αθήνα
 
ΜΙλάμε για το 2010 ή 2011 Φεβρουάριο. Εκείνη τη μέρα είχε ΤΡΕΛΛΟ καιρό, οπότε ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΑ έγιναν τα divertions. Σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο να επικρατούσαν οι ίδιες καιρικές συνθηκες το ίδιο θα γινόταν , οπότε "άκυρη" η ερώτησή σου...

Γενικά, έχω παρατηρήσει ότι ΠΟΤΕ δε ρωτάς κάτι συγκεκριμένο, με αποτέλεσμα να μην παίρνεις ΠΟΤΕ την απάντηση που θέλεις. :mrgreen:
 
Το προβλημα υπάρχει όταν επικρατούν ισχυροί βόρειοι άνεμοι (ένταση πανω απο 10 η 15 kts αναλόγως της πιστοποίησης κάθε αεροσκάφους ) οπότε η προσέγγιση απο τον διάδρομο 16 δεν ειναι εφικτή, σε συνδυασμό με νεφώσεις κάτω απο τα ελάχιστα του διαδρόμου 34 που ειναι αρκετά υψηλά λόγο του τριλοφου ... (1350. Ft) τα νέφη δε μετακινούνται νότια λόγω της διεύθυνσης του ανέμου και "σταματάνε" ακριβώς πανω στην τελικη του 34 όπου υπάρχει κ το ανάγλυφο... η κατάσταση πιθανόν να αντιμετωπιζότανε τις συγκεκριμένες ημέρες αν ο διάδρομος 10-28 δεν ήταν κλειστός εδω και παρά πολυ καιρό λόγω έργων.Ο κόσμος όμως που δεν γνωρίζει κ εχει άποψη για όλα βλέποντας με το μάτι βάση νεφών "υψηλή" (300-400m) και ορατότητα πανω απο 10km τα βάζει με τις εταιρίες πιλότους κλπ που απλά τηρούνε τις διαδικασίες και τα ελάχιστα ύψη ....
 
Top