Το προβλημα υπάρχει όταν επικρατούν ισχυροί βόρειοι άνεμοι (ένταση πανω απο 10 η 15 kts αναλόγως της πιστοποίησης κάθε αεροσκάφους ) οπότε η προσέγγιση απο τον διάδρομο 16 δεν ειναι εφικτή, σε συνδυασμό με νεφώσεις κάτω απο τα ελάχιστα του διαδρόμου 34 που ειναι αρκετά υψηλά λόγο του τριλοφου ... (1350. Ft) τα νέφη δε μετακινούνται νότια λόγω της διεύθυνσης του ανέμου και "σταματάνε" ακριβώς πανω στην τελικη του 34 όπου υπάρχει κ το ανάγλυφο... η κατάσταση πιθανόν να αντιμετωπιζότανε τις συγκεκριμένες ημέρες αν ο διάδρομος 10-28 δεν ήταν κλειστός εδω και παρά πολυ καιρό λόγω έργων.Ο κόσμος όμως που δεν γνωρίζει κ εχει άποψη για όλα βλέποντας με το μάτι βάση νεφών "υψηλή" (300-400m) και ορατότητα πανω απο 10km τα βάζει με τις εταιρίες πιλότους κλπ που απλά τηρούνε τις διαδικασίες και τα ελάχιστα ύψη ....