flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.531
- Likes
- 1.129
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Ακολουθεί περιγραφή ενός ταξιδιού που είναι στην κατηγορία «δεν ξεχνώ»:το καταλαβαίνεις όταν μετά από 6 μήνες παραμένει αναλοίωτο...
Τον Νοέμβρη 08 αποφάσισα να επισκεφτώ φίλους στην χρωματιστή Ινδία. Το σχέδιο ήταν Αθήνα-Ντουμπάι-Καλκούτα κ επιστροφή από Ν.Δελχι κ’ πίσω με stopover 1 βδομάδας στα Εμιράτα. Τίποτα καλύτερο από τα 530E της Emirates με βολικές συνδέσεις κ βασικά χωρίς ανταγωνισμό (γύρω στα 750 Ε ήταν η Qatar) .
Τα πάντα ήταν έτοιμα , ώσπου έρχονται τα μαύρα νέα από την Βομβάη, 3 μέρες πριν το ταξίδι. Τρομοκρατία στην πόλη, το ίδιο κ στα ΜΜΕ κ είναι όταν αρχίζεις να σκέφτεσε αν πραγματικά αξίζει...στο ζουμί, η απόφαση ήταν αλλάγη σχεδίου: ΑTH-DXB-CCU κ μετά απο σύντομη παραμονή σε μια από τις πιο μολυνσμένες πόλεις του κόσμου, απόδραση από το ινδικό τρομοπεριβάλλον στο Νεπάλ, όπου θα περνούσα τον χρόνο μου αντί του τρομοστόχου Ν.Δελχί.
Σκέλος Α:
ΑΤΗ-DXB. Πτήση χωρίς τπτ ιδιαίτερο με Α330-200, οι Ασιάτισες α/σ με τα ωραία καπέλα κ’ οι θορυβώδεις Ελληνοαυστραλοί να λένε πόσο τους βολεύει η Emirates. Επιλογή από 2-3 δυτικές ταινίες (οι άλλες ήταν αραβικές, ινδικές κτλ) στην οθόνη. Αυτό που θυμάμαι πιο πολύ είναι η 3ωρη αναμονή στο URL σούπερ τερμιναλ της Emirates, με free wifi κ rolex στους τοίχους. Ωρα 01:00 κ φτάνει η στιγμή της επιβίβασης για Καλκούτα. Το Α330 τιγκαρισμένο με ινδούς, 5-6 Εγγλέζους σε αποικιοκρατικό στυλ κ μένα. Δυστυχώς για μένα ήθελα παράθυρο: το μόνο διαθέσιμο στο online check-in ήταν στην τελευταία σειρά στην Α.Δίπλα μου μια γυναίκα (μαντεύω) φουλ μπούρκα, τρύπα στο ύψος των ματιών κ λουσμένη με αραβικό άρωμα (από αυτο που φτιαχνεται αναμυγνίοντας άλλα αραβικά αρώματα). Οι αισθήσεις ερεθίστηκαν περισσότερο : σύντομα η πόρτα της τουαλέτας άρχιζε να ανοιγοκλίνει ακριβώς πίσω μου, προσφέροντας απύθμενα αρώματα.Φαγητό ομελέτα κ κάτι λαχανικά κ φυσικά κάρυ στο πρώτο σερβίρισμα, σαλατο-πιάτο στο δεύτερο. Αξέχαστη διαδρομή, βλέποντας τα φώτα του Ισλαμαμπάντ περνώντας από το Πακιστάν κ αργότερα ξημερώνοντας τις URL απέραντες εκτάσεις της Ινδίας. Προσγείωση στην URL "θολή" Καλκούτα on time κ ταυτόχρονα στο τι μπορεί να ονομαστεί «International Airport» ή url Netaji Subhas Chandra Bose International Airport. Τούρκικες τουαλέτες του 1950, ταβάνια με τρύπες κ ουρά διαβατηρίων που συναντάς μόνο στο Stansted. Ταρίφες που προσπαθούν να σε πείσουν ότι το ταχύμετρο του url σαράβαλου τους είναι ταξίμετρο κ ότι η διαδρομή 3 Ε προς την πόλη κοστίζει 30 Ε (λίγο παρακάτω από τον μέσο μηνιαίο).
Σκέλος Β
Έπειτα από ολιγοήμερη παραμονή στην Καλκούτα, έφτασε η ώρα του Κατμαντού! Στο Κόλκατα Ιντερνασιοναλ σου σκανάρουν την αποσκευή στον χώρο κ που είναι ταυτόχρονα κ για την αναμονή των επιβατών. Μολίς περάσει από το σκάνερ στην δένουν με ταινία κ μέτα μπορείς να την κάνεις τσεκ-ιν (τι σας θυμίζει..?- εν το μεταξύ μπορείς να βάλεις όσα εκρηκτικά σου περισσεύουν).
Σκηνή «Α» :
Πηγαίνοντας να περάσω για έλεγχο διαβατηρίων, ο βλοσυρός Ινδός με σταμάτησε κ με ύφος απασχολημένου μού είπε να γυρίσω πίσω στον χώρο αναμονής κ θα ανακοινώσουν πότε είναι η "σωστή" ώρα. Φεύγοντας προς τα πίσω, γύρισα το κεφάλι μου στο PC του, και είδα ότι ήταν σε προχωρημένη πασχέντζα...
Το url A320 της AirIndia περίμενε για την 1,5 ώρα πτήσης (εναλακτικά γύρω στις 50 ώρες με τρένο κ λεωφορείο, ναι 50). Οι αεροσυνοδοί αγέλαστες, με χαρακτηριστική παραδοσιακή στολή που αφήνει κοιλιά κ πλάτη έξω, σέρβιραν ρύζι με κάρρυ, σαλάτα, κ επιδόρπιο, πολύ νόστιμα κ χορταστικά , συν ατομικό μπουκαλάκι νερό -η LH τα σερβίρει τα ανάλογα σε πτήσεις για Αμερική. url Απίστευτη θέα στα Ιμαλάια κ άφιξη στο url ΚΤΜ, ένα αεροδρόμιο μοναδικής αρχιτεκτονικής από κόκκινο τούβλο . Ένα αεροδρόμιο που οι πιλότοι περνούν από ειδική εκπαίδευση για να προσεγγίσουν. Αρκετές url αραβικές url συνδέσεις, καθώς οι Νεπαλοί εργάτες έχουν μεγάλη πέραση στον Κόλπο ως αναρηχητές σε τεράστιες σκαλωσιές, κάπου όπου οι Ινδοί συνάδελφοι τους υστερούν. Αφού χάζεψα λίγο ένα από τα συνολικά 2 Β757 της url Nepal Airlines, xωρίς ιδιαίτερη καθυστέρήση έφυγα, καθώς είχα βγάλει την βίζα στην Καλκούτα κ κατευθύνθηκα για το «ξενοδοχείο».
Όχι, μην ξεγελαστείτε κ πληρώσετε 12 δολάρια την βραδιά: ένας αρουραίος μπορεί να εμφανιστεί από τις σωλινώσεις όσο κάνετε μπάνιο ( πληρωστε 100 ανεπιφύλακτα κ μείνετε σε 5στερο εκτός αν θέλετε xtreme περιπέτειες με τροκτικά, εγώ πάντως το μετάνιωσα). Η Κατμαντού σαν πόλη ασφυκτιά από την παρουσία του στρατού παντού κ βομβιστικές επιθέσεις (όχι μολώτοφ) μια κάθε 2 βδομάδες. Επίσης πίθηκοι, κανένας κανόνας υγιεινής κ url άνθρωποιπου πλένουν τα δόντια τους στο ποτάμι δίπλα από την λάσπη των γουρουνιών. Ηλεκτρικό υπάρχει για όποιον έχει γεννήτρια, κοινώς τα κρεοπωλεία δεν έχουν ψυγεία κ το κινητό δουλεύει μόνο με ντόπια ΣΙΜ. Ενδιαφέροντα θέματα από url κάψιμο νεκρών με 2 Ε (!) έως απίστευτου κάλους παγόδες κ ναούς από τις 3 κύριες θρησκείες Η 3μερη εκδρομή στην δεύτερη μεγαλύτερη πόλη Πόκχαρα αξίζει εφόσον έχετε όρεξη για πεζοπορία (συνηστώ μόνο με οδηγό, γύρω στα 15δολ την μέρα) στην φύση. Απέχει περίπου 150χλμ από την πρωτεύουσα κ 8 ώρες με «λεωφορείο» (φοράτε κράνος). Η αεροπορική σύνδεση γίνετε συνήθως με Dornier 228 , αλλά μετά τους άμοιρους Γερμανούς , θύματα της Yeti δεν το πολυεμπιστεύομαι. Αν πάντως έχετε χρόνο, θέληση κ θάρρος μπορείτε να πετάξετε για την Lukla ,διάσημο αεροδρόμιο για τρελούς.
Συνεχίζεται..
Τον Νοέμβρη 08 αποφάσισα να επισκεφτώ φίλους στην χρωματιστή Ινδία. Το σχέδιο ήταν Αθήνα-Ντουμπάι-Καλκούτα κ επιστροφή από Ν.Δελχι κ’ πίσω με stopover 1 βδομάδας στα Εμιράτα. Τίποτα καλύτερο από τα 530E της Emirates με βολικές συνδέσεις κ βασικά χωρίς ανταγωνισμό (γύρω στα 750 Ε ήταν η Qatar) .
Τα πάντα ήταν έτοιμα , ώσπου έρχονται τα μαύρα νέα από την Βομβάη, 3 μέρες πριν το ταξίδι. Τρομοκρατία στην πόλη, το ίδιο κ στα ΜΜΕ κ είναι όταν αρχίζεις να σκέφτεσε αν πραγματικά αξίζει...στο ζουμί, η απόφαση ήταν αλλάγη σχεδίου: ΑTH-DXB-CCU κ μετά απο σύντομη παραμονή σε μια από τις πιο μολυνσμένες πόλεις του κόσμου, απόδραση από το ινδικό τρομοπεριβάλλον στο Νεπάλ, όπου θα περνούσα τον χρόνο μου αντί του τρομοστόχου Ν.Δελχί.
Σκέλος Α:
ΑΤΗ-DXB. Πτήση χωρίς τπτ ιδιαίτερο με Α330-200, οι Ασιάτισες α/σ με τα ωραία καπέλα κ’ οι θορυβώδεις Ελληνοαυστραλοί να λένε πόσο τους βολεύει η Emirates. Επιλογή από 2-3 δυτικές ταινίες (οι άλλες ήταν αραβικές, ινδικές κτλ) στην οθόνη. Αυτό που θυμάμαι πιο πολύ είναι η 3ωρη αναμονή στο URL σούπερ τερμιναλ της Emirates, με free wifi κ rolex στους τοίχους. Ωρα 01:00 κ φτάνει η στιγμή της επιβίβασης για Καλκούτα. Το Α330 τιγκαρισμένο με ινδούς, 5-6 Εγγλέζους σε αποικιοκρατικό στυλ κ μένα. Δυστυχώς για μένα ήθελα παράθυρο: το μόνο διαθέσιμο στο online check-in ήταν στην τελευταία σειρά στην Α.Δίπλα μου μια γυναίκα (μαντεύω) φουλ μπούρκα, τρύπα στο ύψος των ματιών κ λουσμένη με αραβικό άρωμα (από αυτο που φτιαχνεται αναμυγνίοντας άλλα αραβικά αρώματα). Οι αισθήσεις ερεθίστηκαν περισσότερο : σύντομα η πόρτα της τουαλέτας άρχιζε να ανοιγοκλίνει ακριβώς πίσω μου, προσφέροντας απύθμενα αρώματα.Φαγητό ομελέτα κ κάτι λαχανικά κ φυσικά κάρυ στο πρώτο σερβίρισμα, σαλατο-πιάτο στο δεύτερο. Αξέχαστη διαδρομή, βλέποντας τα φώτα του Ισλαμαμπάντ περνώντας από το Πακιστάν κ αργότερα ξημερώνοντας τις URL απέραντες εκτάσεις της Ινδίας. Προσγείωση στην URL "θολή" Καλκούτα on time κ ταυτόχρονα στο τι μπορεί να ονομαστεί «International Airport» ή url Netaji Subhas Chandra Bose International Airport. Τούρκικες τουαλέτες του 1950, ταβάνια με τρύπες κ ουρά διαβατηρίων που συναντάς μόνο στο Stansted. Ταρίφες που προσπαθούν να σε πείσουν ότι το ταχύμετρο του url σαράβαλου τους είναι ταξίμετρο κ ότι η διαδρομή 3 Ε προς την πόλη κοστίζει 30 Ε (λίγο παρακάτω από τον μέσο μηνιαίο).
Σκέλος Β
Έπειτα από ολιγοήμερη παραμονή στην Καλκούτα, έφτασε η ώρα του Κατμαντού! Στο Κόλκατα Ιντερνασιοναλ σου σκανάρουν την αποσκευή στον χώρο κ που είναι ταυτόχρονα κ για την αναμονή των επιβατών. Μολίς περάσει από το σκάνερ στην δένουν με ταινία κ μέτα μπορείς να την κάνεις τσεκ-ιν (τι σας θυμίζει..?- εν το μεταξύ μπορείς να βάλεις όσα εκρηκτικά σου περισσεύουν).
Σκηνή «Α» :
Πηγαίνοντας να περάσω για έλεγχο διαβατηρίων, ο βλοσυρός Ινδός με σταμάτησε κ με ύφος απασχολημένου μού είπε να γυρίσω πίσω στον χώρο αναμονής κ θα ανακοινώσουν πότε είναι η "σωστή" ώρα. Φεύγοντας προς τα πίσω, γύρισα το κεφάλι μου στο PC του, και είδα ότι ήταν σε προχωρημένη πασχέντζα...
Το url A320 της AirIndia περίμενε για την 1,5 ώρα πτήσης (εναλακτικά γύρω στις 50 ώρες με τρένο κ λεωφορείο, ναι 50). Οι αεροσυνοδοί αγέλαστες, με χαρακτηριστική παραδοσιακή στολή που αφήνει κοιλιά κ πλάτη έξω, σέρβιραν ρύζι με κάρρυ, σαλάτα, κ επιδόρπιο, πολύ νόστιμα κ χορταστικά , συν ατομικό μπουκαλάκι νερό -η LH τα σερβίρει τα ανάλογα σε πτήσεις για Αμερική. url Απίστευτη θέα στα Ιμαλάια κ άφιξη στο url ΚΤΜ, ένα αεροδρόμιο μοναδικής αρχιτεκτονικής από κόκκινο τούβλο . Ένα αεροδρόμιο που οι πιλότοι περνούν από ειδική εκπαίδευση για να προσεγγίσουν. Αρκετές url αραβικές url συνδέσεις, καθώς οι Νεπαλοί εργάτες έχουν μεγάλη πέραση στον Κόλπο ως αναρηχητές σε τεράστιες σκαλωσιές, κάπου όπου οι Ινδοί συνάδελφοι τους υστερούν. Αφού χάζεψα λίγο ένα από τα συνολικά 2 Β757 της url Nepal Airlines, xωρίς ιδιαίτερη καθυστέρήση έφυγα, καθώς είχα βγάλει την βίζα στην Καλκούτα κ κατευθύνθηκα για το «ξενοδοχείο».
Όχι, μην ξεγελαστείτε κ πληρώσετε 12 δολάρια την βραδιά: ένας αρουραίος μπορεί να εμφανιστεί από τις σωλινώσεις όσο κάνετε μπάνιο ( πληρωστε 100 ανεπιφύλακτα κ μείνετε σε 5στερο εκτός αν θέλετε xtreme περιπέτειες με τροκτικά, εγώ πάντως το μετάνιωσα). Η Κατμαντού σαν πόλη ασφυκτιά από την παρουσία του στρατού παντού κ βομβιστικές επιθέσεις (όχι μολώτοφ) μια κάθε 2 βδομάδες. Επίσης πίθηκοι, κανένας κανόνας υγιεινής κ url άνθρωποιπου πλένουν τα δόντια τους στο ποτάμι δίπλα από την λάσπη των γουρουνιών. Ηλεκτρικό υπάρχει για όποιον έχει γεννήτρια, κοινώς τα κρεοπωλεία δεν έχουν ψυγεία κ το κινητό δουλεύει μόνο με ντόπια ΣΙΜ. Ενδιαφέροντα θέματα από url κάψιμο νεκρών με 2 Ε (!) έως απίστευτου κάλους παγόδες κ ναούς από τις 3 κύριες θρησκείες Η 3μερη εκδρομή στην δεύτερη μεγαλύτερη πόλη Πόκχαρα αξίζει εφόσον έχετε όρεξη για πεζοπορία (συνηστώ μόνο με οδηγό, γύρω στα 15δολ την μέρα) στην φύση. Απέχει περίπου 150χλμ από την πρωτεύουσα κ 8 ώρες με «λεωφορείο» (φοράτε κράνος). Η αεροπορική σύνδεση γίνετε συνήθως με Dornier 228 , αλλά μετά τους άμοιρους Γερμανούς , θύματα της Yeti δεν το πολυεμπιστεύομαι. Αν πάντως έχετε χρόνο, θέληση κ θάρρος μπορείτε να πετάξετε για την Lukla ,διάσημο αεροδρόμιο για τρελούς.
Συνεχίζεται..