Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

  • Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας

pingu

Business-Class-Member
Εγγραφή
31/08/2006
Μηνύματα
308
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Σίγουρα για τα Α-7 δεν πάει άλλο. Χρυσά και μαλαματένια, αλλά δεν θέλω ούτε καν να φανταστώ τη διαθεσιμότητά τους, με βάση αυτά που ακούγονται. Κάτι ανεπίσημα λένε ότι κοιτάμε Super Hornet για αντικατάσταση τους και μάλιστα είχανε έρθει δύο του USN τον προηγούμενο μήνα για διαφ...συγγνώμη, εκπαίδευση με έλληνες πιλότους. Παρ'όλα αυτά, στο ΕΜΠΑΕ δεν λέει explicitly κάτι, αν δεν απατώμαι, και τα αεροπλανάκια σε 2-3 χρόνια θα μπούνε - για την ΠΑ και τελικά παγκοσμίως - στην σφαίρα της Ιστορίας.

Από την άλλη, διαπιστώνουμε ακόμα ότι οι μεγάλες αεροπορίες έχουν dedicated φωτογραφικά αεροσκάφη ακόμα. Το U-2 για παράδειγμα, χρησιμοποιείται ακόμα από τις ΗΠΑ. Μετά, τα RF-4 πάνε καλά ως αεροσκάφη ακόμα. Άλλωστε η ηλικία ελάχιστα λέει για ένα αεροσκάφος (και γενικά για ένα μηχάνημα) πιστεύω, αφού στην USAF πετάνε Β-52 και 717 60ετίας, U-2 επίσης 40ετίας και οι άγγλοι ακόμα χρησιμοποιούν...Comet ("Nimrod" φυσικά για την RAF), και δεν μοιάζουν να τρέχουν για την αντικατάστασή τους πολύ. Μόλις πρίν λίγο καιρό ξεκίνησε σοβαρό πρόγραμμα για την αντικατάσταση των τάνκερ...Αντίθετα τα block 52+ που αγοράσαμε πρίν...5 χρόνια; έχουν μια διαθεσιμότητα που δεν χρήζει σχολιασμού χωρίς να χρησιμοποιηθούν βωμολοχίες :D Προβλήματα τα οποία έχουν και τo Typhoon και το F-22 (το τελευταίο έχει φτάσει σε μια γελοία τιμή 0.8 ωρών πτήσης ανά ώρα συντήρησης :rolleyes: :D ), τα Rafale που ήρθαν στην Τανάγρα δεν ξεκινούσαν, και μέχρι αυτές οι παιδικές ασθένειες των νέων αεροσκαφών να τακτοποιηθούν, πιστεύω καλά κάνουμε και κρατάμε τα RF-4 και τα Peace Icarus. Αυτό θ'αλλάξει φυσικά σε καμία πενταετία που θα έχουν ωριμάσει οι τωρινές πλατφόρμες (αν και το Typhoon από το '94 ωριμάζει, που θα πάει πια...)

Όπως λένε ωραία οι αμερικάνοι...s*it happens. Μάλλον κάτι τέτοιο συνέβη κι εδώ. Φυσικά το σημαντικό είναι ότι οι χειριστές έφυγαν χωρίς γρατζουνιά, και αυτό είναι το πιο σημαντικό απ'όλες τις απόψεις, αφού ένα αεροπλάνο, πληρώνεις και το αγοράζεις. Ένα έμπειρο πλήρωμα όμως κοστίζει να "φτιαχτεί" πολύ πιο πολύ από ένα αεροπλάνο...
 

LIVINGSTON

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
14/04/2008
Μηνύματα
2
Likes
0
Περιοχή
Greece
Website
www.aviationlive.org
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGLR
Το 71763 σε παλαιότερες photo :

 

drosoulitis

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
07/01/2008
Μηνύματα
54
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ASL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSO
aas59":1dgxdxn4 said:
drosoulitis":1dgxdxn4 said:
Συμφωνα με την ναυτεμπορική, ήταν φωτογραφικό fantom, .


Γιαυτό λέγεται και RF αν δεν ήταν θα λεγόταν σκέτο F.....


Πράγματι, συγνώμη για τον πλεονασμό, η αλήθεια είναι ότι μόλις μου έμαθες την ερμηνεία του προθέματος RF-... από το "reconnaissance" να υποθέσω;
 
Top