AirServ":3pki42xt said:
... να μην ξεχναμε οτι η LH εχει και λογο στην Fraport(που πηρε τα αεροδρομια).
Οσο για τη IAG ειχε πολλες ευκαιριες να μπει στον "ελληνικο χωρο"αλλα θα υποθεσω οτι βλεποντας τον φαβοριτισμο της Γερμανιας στα ελληνικα αεροπορικα δρωμενα δεν επιχειρησε το βημα.
Το ξανάπαμε, υπάρχουν κανόνες και επιτροπές της ΕΕ, φουστιές δεν θα περάσουν.
Η ΙΑG έχει σούπερ δίκτυο για Αμέρικα άρα καλύπτει και με το παραπάνω εκείνη την πλευρά. Στας ευρώπας έχει τη VY που πάει σούπερ και θα δώσει την κλίμακα που χρειάζεται η Α3 ενώ υπάρχει και η ΙΒ που δεν μας πολυαφορά. Η Α3 μπορεί να παίξει -στο μέτρο του δυνατού- φυσικά το ρόλο της ΙΒ, εκμεταλλευόμενη φυσικά και έλλειψη σλοτ στο LHR, και να συνδέσει την ΑΤΗ με την πρωτοδεύτερες πόλεις της ασίας. Το θέμα είναι να δει προς τα εδώ ο Walsh, δεν το θεωρώ απίθανο, μιάς κι απο αριστερά υπάρχει η AZ/EY και απ΄τα δεξιά η ΤΚ. Η ΑΤΗ στη μέση είναι "λουκούμι".
6circles":3pki42xt said:
Αυτές οι δύο τελευταίες έχουν μια πολύ αξιοπρεπή παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο και ειδικά η Swiss.... Άρα ακόμη και αν η Αιγαίου γινόταν θυγατρική της Λουφτχάνσα και έκανε ακριβώς ότι της υπαγόρευε, θα υπήρχαν και πάλι μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης.
Δεν το νομίζω και δεν το πιστεύω. Δεν ξέρω αν και τι είδους co-op υπάρχει με τη LH αλλά οι γερμανοί απ΄την πλευρά τους δεν δείχνουν να καίγονται ιδιαίτερα. Έχουν τα δικά τους με τις 1432 θυγατρικές τους, έχουν την επέλαση των λόκηδων στη Γερμανία, έχουν και την ΤΚ.
Σε τελική ανάλυση, αν οι κ.κ. Βασιλάκηδες και Σια αποφασίσουν ότι το να αναπτυχτεί και άλλο η Αιγαίου θα είναι επικερδές και συμφέρον θα το κάνουν. Τόσο απλά.
Έχει ήδη αποφασιστεί και υπάχει μάλιστα και πλάνο σχεδόν 10ετίας, πράγμα πρωτόγνωρο βέβαια για τη χώρα μας.
Θα συμφωνήσω επίσης ότι δίνουμε ιδιαίτερη σημασία σε μια απομαγνητοφώνηση ενός "ζωντανού" λόγου όπου μπορεί και να ειπωθεί και κάτι ή να φύγει προς τα έξω με λάθος τρόπο. Νομίζω ότι όλο το νόημα είναι στην ανάγνωση between the lines. Το γεγονός είναι ότι επιδιώκεται η ανάπτυξη της εταιρίας και μάλιστα ξέρουμε ποιά εταιρία θαυμάζει ο κ. Βασιλάκης και τα χρώματά της δεν είναι κιτρινομπλέ....
Δεν ξέρω πλέον πόσο μπορεί να τη θαυμάζει τη LH, είναι φυσιολογικό να υπάρχει μια σχέση και συνεργασία αρκετά παλιά πλέον, όμως ο Βασιλάκης έχει υποδείξει τα 2 πράγματα που "φοβάται". Απ' τη μία η FR και απ΄την άλλη η ΤΚ και το νέο α/δ της IST. Η LH άργησε να πολύ να απαντήσει στις λόκο και ο μόνος προστατευτισμός της είναι τα ακριβά fees των FRA, MUC, ZRH, VIE και κανενός 2 ακόμη γερμανικών α/δ (DUS ας πούμε). Η IAG απ' την άλλη έδειξε προνοητικότερη και τσίμπησε τη VY.
Κατ' εμέ, η επόμενη λογική κίνηση που θα πρέπει να γίνει είναι η ενίσχυση του hub με συχνότητες...Θα βοηθούσε ίσως ένας νέος μικρότερος τύπος αεροσκαφών...
Μπαίνουμε σε δύσκολα μονοπάτια για μεγάλα παιδιά αλλά η Α3 το έχει δηλώσει ότι αυτό θα κάνει. Απλά δεν γίνεται μέσα σε 1-2 χρόνια, θέλει λεφτά, θέλει α/φη, θέλει προετοιμασία το θέμα μα πάνω απ' όλα θέλει αυτό που αναφέρεις παρακάτω. Για μικρότερα α/φη συμφωνώ, ίσως να έρθουν αργότερα ίσως και να μην έρθουν ποτέ όμως.
Τα υπερατλαντικά επίσης είναι το επόμενο must. Η Αιγαίου έχει ( για μένα πάντα ) ένα μεγάλο πλεονέκτημα, και αυτό είναι το χαμηλό της εργατικό κόστος σε σχέση με άλλες ευρωπαικές εταιρίες....Μεγαλύτερος παράγοντας φόβου η ρευστή πολιτική κατάσταση στην χώρα.
Η τελευταία σου φράση συνοψίζει πολλά. Όσο η κατάσταση είναι χύμα στο κύμα στην Ελλάδα δύσκολο το βλέπω. Μεγάλο ρίσκο με πολλά λεφτά στον αέρα. Αν όντως συνεργάζεται με την LH θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη Eurowings για ένα διάστημα, λέω εγώ τώρα.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι η Α3 σχετικά σύντομα θα πρέπει να "κουνηθεί" και αυτό δεν είναι εύκολο την ώρα που η χώρα μας πάει στο διάολο κι ακόμη παραπέρα. Η FR θα συνεχίσει να αυξάνει πίεση, μόνο αν ο ΑΙΑ δώσει τέλη FRA θα κάνουν πίσω οι Ιρλανδοί, η ΤΚ και η IST συνεχίζουν να γιγαντώνονται και θεωρώ θέμα χρόνου να σκάσει και καμιά Wizz ή Vueling και τότε το παραμύθι πάπαλα...