Συντριβη 747-400 National στο Αφγανισταν

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.188
Likes
543
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Σαφως και μπορει
 

BatMan

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2012
Μηνύματα
36
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ABC
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
ABCD
seven4seven":2otl13r5 said:
... ξερω οτι για πολλους απο εσας, το overrun του 321 της Hermes ειναι πολυ πιο αξιο συζητησης, αλλα αν δεν σας πειραζει, εδω εχουμε ΣΥΝΤΡΙΒΗ 747 Cargo με - δυστυχως - 8 απωλειες........

Off-topic mode ON
Εάν ήμουν δημοσιογράφος, ναι, το βιντεακι με το 747 όντως είναι εντυπωσιακότατο, το συμβάν λυπηρό πολύ, η συζήτηση αρκετά ενδιαφέρουσα (μάθαμε και πολλές πληροφορίες, σε αντίθεση με άλλα συμβάντα που «κανείς δεν ξέρει τίποτα») κτλ κτλ.
Όμως από καθαρά επαγγελματική και προσωπική άποψη, το overrun της Hermes που ειρωνεύεσαι (Ελληνική εταιρεία με Ελληνικά πληρώματα εκτός από ορισμένους ξένους pay to fly) , ίσως έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία για όλους μας. Διότι στο κάτω κάτω οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουν περισσότερες πιθανότητες να βρεθούν είτε σαν πλήρωμα είτε σαν επιβάτες μέσα σε ένα Α320 που επιχειρεί προσέγγιση σε συνθήκες σχετικά χαμηλής ορατότητας, παρά σε ένα Β747 Cargo που κουβαλά στρατιωτικά οχήματα από το Αφγανιστάν. Άρα με ενδιαφέρει να μάθω τι και πως αυτό το Α320 κατέληξε 300 μ, εκτός, για να μην βρεθώ ποτέ να κάνω μπάνιο στην λάθος ακτή του Θερμαϊκού η μέσα στις φυλακές της Αλικαρνασσού μπαίνοντας με ένα όχι και τόσο ορθόδοξο τρόπο… Για να μην συμβεί ξανά ποτέ ούτε σε έμενα ούτε σε κανένα άλλο, γιατί μπορεί την επομένη φορά να μην είμαστε τόσο τυχεροί. Γι’αυτόν ακριβώς το λόγο γίνονται οι διερευνήσεις σε όλα τα συμβάντα με την ιδία δέουσα προσοχή και σημασία, και όχι με το πόσες μύτες έχουν ανοίξει..
Off-topic mode OFF

SkyΗawk: Απίστευτη πληροφόρηση. Μαθαίνουμε τόσα και τόσα που δέν ξέραμε. Νασε καλά.
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.188
Likes
543
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
BatMan":1d724o4e said:
Όμως από καθαρά επαγγελματική και προσωπική άποψη.
Το λες και μόνος σου. Προσωπική άποψη. Κι εμένα , λοιπόν, απο καθαρά επαγγελματική και προσωπική άποψη μ ενδιαφέρει αυτο εδω το συμβάν. Οπότε, μπορείς να επιστρέψεις στο σχετικό θέμα, και να συνεχίσεις τον μονόλογο. Χρόνια Πολλά!
 

alex96

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
26/01/2007
Μηνύματα
1.434
Likes
30
Συγχώρεσέ με,χρονιάρες ημέρες αλλά αυτό:
οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουν περισσότερες πιθανότητες να βρεθούν είτε σαν πλήρωμα είτε σαν επιβάτες μέσα σε ένα Α320 που επιχειρεί προσέγγιση σε συνθήκες σχετικά χαμηλής ορατότητας, π
είναι παράλογο.Δε συγκρίνονται έτσι ούτε οι πιθανότητες ούτε τα συμβάντα.Αντίστοιχο αυτού που συνέβει στο Αφγανιστάν μπορεί κάλλιστα να συμβεί σε επιβατικό ανά πάσα στιγμή,για πολλούς λόγους.
 

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.838
Likes
148
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
On Jun 2nd 2013 accident investigators by the Ministry of Transport and Civil Aviation of Afghanistan reported in a press conference that quickly shifting cargo, consisting of three armored vehicles and two mine sweepers totalling at 80 tons of weight, caused the accident. The cargo slammed so hard at the back of the aircraft, that parts of the aircraft separated and wiring in the back was severed. As result of the shift and loss of aircraft parts the center of gravity moved so far back, that the attitude of the aircraft could no longer be controlled, the nose of the aircraft rose beyond the flying envelope of the aircraft and the aircraft stalled destroying the aircraft and killing all crew in the resulting impact. Parts of the aircraft, that separated as result of the initial load shift, were recovered from the runway. The straps used to tie down the cargo were recovered from the accident site, although charred they provided evidence of having fractured before final impact, it was unclear however, whether the fracture(s) had happened before or after takeoff.

The FAA had released a Safety Alert for Operators on May 20th 2013 regarding securing heavy vehicles in aircraft, see News: FAA concerned about potential safety impact of carrying and restraining heavy vehicle special cargo loads.

http://avherald.com/h?article=46183bb4&opt=0
 

SkyHawk

First-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2005
Μηνύματα
741
Likes
63
Περιοχή
HELL
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Ενα update. Πληροφορίες θέλουν δολιοφθορά... Οι υμαντες που βρέθηκαν μερικοι απο αυτους δειχνουν οτι κόπηκαν απο ανθρωπινο χέρι. Πρωτα λύθηκε η παλέτα 3 και μαλλον περεσυρε 4, 5. Αυτο ειχε ως αποτέλεσμα να συσσορευτει βαρος και να υποχωρήσει το main cargo floor απο το take off run. Εγινε tailstrike.
 

CHANIATOWER

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
15/03/2014
Μηνύματα
43
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HNA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
FJDG
Δεν σας φαίνεται λιγο μεγάλη η γωνία απογείωσης?Θεωρώ πως θα πρεπε να έχει μεγαλύτερη ταχυτητα πριν απογειωθεί με τοση μεγάλη κλίση.Δεν μιλαμε οτι κουβάλαγε ανθρώπους .Μιλάμε για τόνους μετάλλου.Το stall άπλα εντυπωσιακό και ο πιλότος αδύνατο να το επαναφέρει σε τόσο χαμηλό ύψος...κρίμα..
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.188
Likes
543
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Αν διάβαζες και τα λινκ που έχουμε παραθέσει, θα είχες δει ότι την μετατόπιση φορτίου την έπαθε στο rotation. Έτσι απογειώθηκε. Και δεν κράτησε πολύ, βέβαια.
 
Top