Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

billymos":kdvuez9q said:
Καραμήτρος Air":kdvuez9q said:
AGV εχει ξανασυμβεί άλλες δυο τουλάχιστον φορές. Μια πτήση της Egypt Air και μια πτήση της SriLankan.
Ενδεχομένως να έγινε το ίδιο και με τη πτήση της Μalaysian που χάθηκε στον ινδικό.

Νομιζω οτι κατι αντιστοιχο ειχε συμβει πριν πολλα χρονια με ενα shorts της ολυμπιακης στον Κερκετεα, στη Σαμο.. Δεν ειμαι 100% σιγουρος, οντας μικρος και ο,τι πληροφοριες μαζευα, απο την 'Πτηση' καθε μηνα...

Δε νομίζω οτι υπάρχουν κοινά στοιχεία που να συνδεουν τα δυο περιστατικά....

παρακάτω το σχετικό link του δυστυχήματος στη Σαμο

https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=58&t=5158

Υ,Γ. Συγνώμη για το πιθανό off topic
 
Η υπόθεση που έκανα σαφώς δεν συνδέεται με γνώση των πραγματικών στοιχείων. Συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε την επίσημη έρευνα η οποία ελπίζω να ξεκαθαρίζει τον λόγο για τον οποίο ο συγκυβερνήτης θέλησε να σκοτώσει 149 άτομα μεταξύ των οποίων μαθητές, παιδιά, κλπ. αλλιώς θα πρόκειται για λάσπη εναντίον ενός θανόντος που δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Σε κάθε περίπτωση πάντως, καταστρατηγείται το Ευρωπαϊκό δόγμα "σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας ο κατηγορούμενος θεωρείται αθώος" που ίσχυε από την εποχή της Ελληνικής μυθολογίας.
Το γεγονός ότι το A320 έχει sidestick δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε σε περίπτωση προβλήματος ο συγκυβερνήτης να πέσει πάνω.
Όσον αφορά την Egyptair οι Αιγύπτιοι συνάδελφοι του χειριστή διαμαρτυρήθηκαν λέγοντας ότι το είδος των προσευχών του ήταν εκείνο που κάνει κανείς όταν επικαλείται βοήθεια για σωτηρία από κάποια κακή κατάσταση (σημ. σε παρόμοιες καταστάσεις για εμάς κάτι σαν "Παναγιά μου" κλπ) και όχι αυτό που κάνει κάποιος πριν μια δολοφονική ενέργεια. Παρόλα αυτά το NTSB δεν θέλησε να ασχοληθεί άλλο με την υπόθεση και άφησε το πόρισμα όπως είχε εκδοθεί.
Το περιστατικό της Σάμου πιστοποιήθηκε ότι δεν είχε καμμιά σχέση με αυτοκτονία.

Το άρθρο της DW για το θέμα:
Σαφής πρόθεση συντριβής του αεροσκάφους
αναφέρει:
"Από το εσωτερικό του πιλοτήριου δεν ακούστηκε καμία απάντηση, κανένας ήχος από τον συγκυβερνήτη, μόνο η ανάσα του έχει καταγραφεί, σε κανονικούς ρυθμούς, πράγμα που κάνει τον εισαγγελέα να μιλά για «σαφή πρόθεση συντριβής του αεροσκάφους»."

και εγώ επιμένω ότι με τον θόρυβο της πτήσης και κανονικές συνθήκες η ανάσα δεν καταγράφεται.
 
Εχω αρχίσει να αμφιβάλω σχετικά με το πρόχειρο πόρισμα που έβγαλαν... Και η Lufthansa αλλά και η germanwings κατέληξαν στο συμπέρασμα πως ο συγκυβερνήτης εσκεμμένα οδήγησε το αεροσκάφος σε κάθοδο και συνεπώς πρόσκρουση. Πως μπορεί όμως μια τόσο σοβαρή και συντηρητική εταιρία να βαςίζεται μόνο στο CVR; Γνωρίζω πως παίζει καθοριστικό ρόλο στην έρευνα, αλλά πως μπορούν να είναι τόσο απόλυτοι πριν καν βρεθεί το FDR και ταυτίσουν την ώρα που απουςίαζε ο κυβερνήτης με την ώρα που ξεκίνησε η κάθοδος; Και αν ισχύει το γεγονός πως στο CVR δεν καταγράφεται ο ήχος της ανάσας, τότε κάτι πολύ βρόμικο παίζεται εδώ... Όσοι γνώριζαν τον συγκυβερνήτη κάνουν λόγο για έναν πολύ ευγενικό και ήσυχο άνθρωπο, ο οποίος από παιδί ήθελε να γίνει πιλότος. Δεν νομίζω να ήθελε κανένα μέλος αυτού του forum που αγαπάει τα αεροπλάνα να "ρίξει" ένα 320 και να σκοτώσει μαζί του άλλους 149 επιβάτες... Δεν μου αρέσουν οι συνομωσίες, ούτε παριστάνω τον δικηγόρο του διαβόλου ούτε πιστέυω 100% πως ο συγκυβερνήτης είναι αθώος. Απλά το θεωρώ λίγο ανήθικο να κατηγορούν εναν νεκρό χωρίς επαρκείς αποδείξεις.
 
Εδώ το video από την συνέντευξη του εισαγγελέα της Μασσαλίας:

http://www.theguardian.com/world/live/2 ... tes-4u9525

Λέει λοιπόν η μετάφραση: "Alone at the controls of this Airbus A320, the co-pilot manipulates the buttons of the flight monitoring systems to effect the descend of the aircraft. The action selecting the altitude can only be deliberate".

Δεν νομίζω ότι κάποιος θα έβγαινε να κατηγορήσει τον νεκρό συγκυβερνήτη για οτιδήποτε, αν δεν είχε στα χέρια του σοβαρά στοιχεία ή / και ισχυρές ενδείξεις.
 
andreas-cyprus":15a67f5o said:
Εχω αρχίσει να αμφιβάλω σχετικά με το πρόχειρο πόρισμα που έβγαλαν... Και αν ισχύει το γεγονός πως στο CVR δεν καταγράφεται ο ήχος της ανάσας, τότε κάτι πολύ βρόμικο παίζεται εδώ... Απλά το θεωρώ λίγο ανήθικο να κατηγορούν εναν νεκρό χωρίς επαρκείς αποδείξεις.
Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν είναι πιό εύκολο να κατηγορήσουν έναν πιλότο από το να βγάλουν προβληματικό ένα γηραιό αεροσκάφος θυγατρικής τής Λούφτι;
 
Δηλαδή είναι καλύτερο να παραδεχτεί μια εταιρία σαν κι αυτή ότι στο προσωπικό της πέτυχε κάποιος πιλότος που κρατάει 150 ζωές στα χέρια του καθημερινά να βγει παλαβός και να φουντάρει το αεροπλάνο επειδή έτσι τού'ρθε χωρίς να έχει δείξει κανένα δείγμα αυτοκτονικών/δολοφονικών τάσεων;
Τότε όλοι οι πιλότοι είναι εν δυνάμει παλαβοί... :banana:
Πόσες μεγάλες αεροπορικές εταιρίες έχουν χάσει αεροπλάνα από μηχανικά προβλήματα και τα πορίσματα το απέδειξαν χωρίς καμία διαστρέβλωση; Δεν πιστέυω ότι συμφέρει μια εταιρία να παραποιήσει τα δεδομένα βγάζοντας τρελό έναν 27χρονο πιλότο. Γιατί μόνο τρελός είναι κάποιος ο οποίος το κάνει αυτό.
Όσο για την παλαιότητα του αεροπλάνου, τι να πουν και τα 757 της Μόναρκ και της κάθε Μόναρκ που έχουν εκτοντάδες χιλιάδες ώρες πτήσης και ακόμα πετάνε. Το αεροπλάνο δεν είναι στρογγυλοφάναρο να του πιείς το αίμα στα χιλιόμετρα μέχρι να αρχίζεις να σπρώχνεις... Εκτός κι αν περιμένουμε να πέσει και κάποιο απο αυτά τα παλιά για να επιβεβαιωθεί η άποψη περί παλαιότητας (χτυπάω δέκα φορές ξύλο βέβαια).

Φιλικά πάντα! :)
 
Ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον εβγάλαμε. Τα ίδια και με το 777 τών Μαλαισιανών αερογραμμών. Ένας από τους δύο κλείδωσε,λέει,τον άλλο έξω από το πιλοτήριο. Έγινε τής μόδας.Δεν με πείθει.Δεν ξέρω για σάς.
 
mrk":8rwma00z said:
Λέει λοιπόν η μετάφραση: "Alone at the controls of this Airbus A320, the co-pilot manipulates the buttons of the flight monitoring systems to effect the descend of the aircraft. The action selecting the altitude can only be deliberate".
Πως καταλήγουν σε αυτό το συμπέρασμα από την στιγμή που δεν έχουν στα χέρια τους το flight data recorder; Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω, πώς βγαίνουν και κάνουν ανακοινώσεις και κατηγορούν τον συγκυβερνήτη μετά από μόλις 24 ώρες από την ανεύρεση μόνο του cockpit voice recorder; Κάπως βιαστικούς τους βλέπω τους Γάλλους και δεν μου αρέσει αυτή η βιασύνη.

Πάντως η Lufthansa (μαζί με τις Air Berlin, Condor και TuiFly) ανακοίνωσε πριν λίγο, ότι πλέον θα θεσπίσει «a two-people rule in the cockpit»...
 
Βασίζονται σε ανάλυση δεδομένων του transponder ADS-B/ModeS που έλαβε το flightradar24 και τα έδωσε και στους Γάλλους .Σύμφωνα με την αποκωδικοποίηση το υψόμετρο του Α/P άλλαξε απο 38000 στα 100

http://forum.flightradar24.com/thre...der-of-4U9525-and-found-some-more-dat?p=64616
https://twitter.com/flightradar24

http://www.skai.gr/news/world/artic...ke-gia-na-katevei-apo-ta-38000-sta-100-podia/
 
Το πώς καταλήγουν στην εκτίμηση (και όχι συμπέρασμα) δεν το γνωρίζω. Η μόνη υπόθεση που μπορώ να κάνω είναι ότι μπόρεσαν να συγχρονίσουν το τι ακούν με βάση και τις εκπομπές του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας - και άρα να ξέρουν από τα στοιχεία του radar τι έγινε πότε.

Από εκεί και πέρα, για να εκφράζονται με τέτοια βεβαιότητα, προφανώς υπάρχει κάτι στο ηχητικό απόσπασμα που δεν αφήνει πολλές αμφιβολίες.
 
Top