Συντριβή Antonov 148 της Saratov Airlines

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.720
Likes
958
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα Antonov 148 της Saratov Airlines, που εκτελούσε πτήση από Μόσχα DME προς Orsk (OSW), φαίνεται πως συνετρίβη, μετά την απογείωσή του από τη Μόσχα. Στο Antonov επέβαιναν 65 επιβάτες και 5μελές πλήρωμα.

Η εταιρική ιστοσελίδα δεν αναφέρει -αυτή τη στιγμή- λεπτομέρειες, παρά μόνο ότι κάποιες από τις πτήσεις της ημέρας θα έχουν καθυστερήσεις.

http://www.independent.co.uk/news/world ... 05236.html

https://meduza.io/news/2018/02/11/v-pod ... 1-chelovek

http://www.airporthaber.com/havacilik-h ... dustu.html

http://www.bbc.com/news/world-europe-43024235
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.204
Likes
379
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Εδώ βίντεο που φαίνεται η έκρηξη μετά την πρόσκρουση.

Η Ρωσία πάντως παίζει να έχει χειρότερο μαύρο ρεκόρ και από την Αφρική :rolleyes:
 

sv1xv

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.426
Likes
350
Website
sv1xv.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
Σε σημερινά δημοσιεύματα ως πιθανότερη αιτία αναφέρεται η παγοποίηση και απόφραξη των σωλήνων Pitot.
 

Leon_94

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/04/2008
Μηνύματα
65
Likes
13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSA
Κάπου διαβασα ότι οι αισθητήρες για την μέτρηση ταχύτητας (Pitot) είχαν παγώσει καθώς είχε απενεργοποιηθεί το σύστημα θέρμανσής τους ....
 

northwest dc10

Economy-Class-Member
Εγγραφή
11/03/2005
Μηνύματα
124
Likes
16
Το ζητημα της unreliable airspeed indication ειναι γνωστος πονοκεφαλος στην αεροπορια.Αν δε προκυπτει απο προβληματικα pitot τοτε γινεται και απροβλεπτο.π.χ. thalys vs bfgoodrich.Εδω πάλι υπάρχουν πολλες απορίες:Τα pitot εδειξαν κανονικα V1 Vr V2 και οταν το αεροσκαφος εφτασε στα 6000 παγωσαν και ο αυτοματος τους τα "εδωσε ολα στο χερι"autothrottle ,pitch,speed,rate of climb.τα βασικα δηλαδη.προσωπικα μου μοιάζει περισσοτερο με aeroperu παρα με air france.Στην af447 οι ενδειξεις επανηλθαν σε 59΄΄ αλλα ηταν αργα .ειχε σηκωσει μουρη 13ο με σταθερη μανεττα και ειχε ταυτοχρονα χαμενη την α προστασια.εδω ημερα σε overcast τι μπορουσαν να κανουν οταν αποσυνδεθηκε ο αυτοματος . Να μηδενισουν το pitch και να φερουν την Ν1 στο 60% ας πουμε .Με ταχυτητα κατω απο 250 knots που υποχρεωτικα ειχε κατω απο το FL10 δεν θα ηταν (λεω εγω τωρα) πολυ δυσκολο να κρατηθει στο χερι.Και μετα η περιμενουν να γυρισουν οι ενδειξεις η "παιζουν" μεταξυ stall και overspeed να γυρισουν στο κοντινοτερο αεροδορομιο.Αν ηταν και χαμηλα και κοντα μπορει την ταχυτητα τους να την εκφωνουσε ο approach controller. Κριμα κριμα εμεις ξερουμε οτι το Αn-148 ειναι ενα πολυ καλο και συγχρονο αεροπλάνο.
 
Top