Συντριβή Boeing 737 της China Eastern στην Κίνα

CaptainChris

First-Class-Member
Εγγραφή
29/07/2003
Μηνύματα
993
Likes
66
Περιοχή
Thessaloniki, Greece, EU
Website
www.captain-chris.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Το προηγουμενο σχολιο μου αφορα τους παντελως ασχετους που σχολιαζουν με ζηλο τα παντα σε facebook και twitter και οχι εμας, που γνωριζουμε και 5 πραγματα παραπανω για τα αεροπλανα και συζηταμε σε αεροποτικο φορουμ, αν δεν σχολιασουμε εμεις, ποιος θα σχολιασει; Πολυ περιεργο ομως το ποσο γρηγορα εχασε υψος οπως δειχνει στο flightradar και επιβεβαιωνεται στο βιντεο που κυκλοφορησε. Μηπως καταρρίφθηκε κατα λαθος; μηπως οι πιλοτοι ηθελαν να αυτοκτονησουν; και ξαφνικη απωλεια στυριξης να ειχε, δεν θα φαινοταν καποια προσπαθεια επαναφορας; μυστηριο
 

alipkok

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
16/08/2016
Μηνύματα
12
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω τους γνώστες του αντικειμένου το εξής: Πόσο ακριβή είναι τα δεδομένα του flightradar24? Από μια πρόχειρη αναζήτηση, βρήκα ότι τα δεδομένα αντλούνται από τα αεροπλάνα μέσω της τεχνολογίας Automatic dependent surveillance-broadcast technology(ADS-B). Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί με βάση το flightradar και τα δεδομένα της μοιραίας πτήσης , η ταχύτητα του αεροπλάνου κατά την βουτιά από τα 30000 πόδια(455Kts) όχι μόνο δεν αυξάνεται αλλά μειώνεται(376Kts στα 3200 πόδια) . Πώς εξηγείται; Αν υπήρχε βλάβη στον μεταδότη δεν θα έπρεπε να λείπουν πλήρως αυτά τα δεδομένα;
Ευχαριστώ
 

AirServ

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/12/2014
Μηνύματα
262
Likes
82
Aπο σχολια στο The Aviation Herald "Based on ADS-B data from a well known flight tracking website, it looks to me like the plane, from level flight at 29,000 ft, abruptly entered a steep dive (~30-40 nose down) and descended at about 30,000 fps.
At about 18,000 ft(estimated Mach 0.9) it pulled up to about 20 degrees nose down, then recovered to about level flight at about 10,000 ft, which was maintained for about 30 seconds. Then it entered the final dive.
This makes me think of a sudden decompression at cruise altitude with a rapid descent to about 10,000 feet.
Maybe whatever caused the decompression also compromised pitch control, leading to loss of control.",
"The plane appears to climb after an initial dive only to suddenly dive again until impact. The crew may have recovered from a stall causing structural damage."
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
602
Likes
189
Περιοχή
Ύπαιθρος
Κάποιο παρόμοιο "ατύχημα" με Β707 δυτικά της Κεφαλλονιάς το 1974 οφειλόταν σε βόμβα, ενώ ένα Ιαπωνικό Β747 οφειλόταν σε μηχανική βλάβη (αποκόλληση του θόλου ουράς της ατράκτου). Βέβαια μιλάμε για ατυχήματα αεροσκαφών παλαιάς τεχνολογίας που δεν γνωρίζω αν έχουν εφαρμογή στη συγκεκριμένη περίπτωση (η περίπτωση της βόμβας έχει βέβαια πάντα εφαρμογή, αλλά θα μου φαινόταν περίεργο σε εσωτερική πτήση της Κίνας).
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.152
Likes
1.552
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Οι δύο επικρατέστερες, κατ εμέ, αιτίες είναι ή πρόβλημα αποσυμπίεσης (τύπου Helios) ή καταστροφική ζημιά σε -πιθανώς - εξωτερικό εξάρτημα του αεροσκάφους. Θα συμφωνήσω δηλαδή με το AvHerald. Αυτοκτονία δύσκολο καθώς δε συνάδει με την προσωρινή ανάκαμψη ύψους και όσο για την περίπτωση κατάρριψης στη μέση της Κίνας μάλλον απίθανο.
Σε κάποιο μέσο άκουσα ότι ο κυβερνήτης ανέφερε πριν τη συντριβή ότι δεν μπορεί να ελέγξει το αεροσκάφος, αλλά δεν το έχω επιβεβαιώσει κάπου αλλού.
 

george 150

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/03/2012
Μηνύματα
184
Likes
64
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSM
Με Incapacitated χειριστές θα περίμενε κανείς το αεροπλάνο να συνεχίσει να πετά τουλάχιστον μέχρι τον προορισμό του, στο ίδιο ύψος, όπως έγινε στο ατύχημα τη Helios. Εκτός και για κάποιο λόγο (αναταράξεις κλπ) έγινε disengage ο αυτόματος πιλότος. Και πάλι όμως θα περίμενε κανείς το αεροσκάφος, σε αρχικό στάδιο τουλάχιστον, να μεταβάλει στάση και ύψος σταδιακά και όχι τόσο ακραία.... Κάτι άλλο που σκέφτομαι είναι ότι ακόμη και αν υπήρξε υποξία, η κάθοδος ήταν τόσο απότομη που είναι απίθανο να συνήλθε κάποιος τόσο γρήγορα όσο θα απαιτούσε η κατάσταση, ώστε να προσπαθήσει να οριζοντιωσει ....
 

HSA2000

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
26/09/2021
Μηνύματα
2
Likes
5
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω τους γνώστες του αντικειμένου το εξής: Πόσο ακριβή είναι τα δεδομένα του flightradar24? Από μια πρόχειρη αναζήτηση, βρήκα ότι τα δεδομένα αντλούνται από τα αεροπλάνα μέσω της τεχνολογίας Automatic dependent surveillance-broadcast technology(ADS-B). Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί με βάση το flightradar και τα δεδομένα της μοιραίας πτήσης , η ταχύτητα του αεροπλάνου κατά την βουτιά από τα 30000 πόδια(455Kts) όχι μόνο δεν αυξάνεται αλλά μειώνεται(376Kts στα 3200 πόδια) . Πώς εξηγείται; Αν υπήρχε βλάβη στον μεταδότη δεν θα έπρεπε να λείπουν πλήρως αυτά τα δεδομένα;
Ευχαριστώ
Καλησπέρα. Η ταχύτητα αυτή που βλέπετε στο fr24 είναι groundspeed, δηλαδή η ταχύτητα σε σχέση με το έδαφος.
Η ταχύτητα σίγουρα είχε αυξηθεί, αλλά επειδή το αεροπλάνο πήγαινε προς τα κάτω, μειώθηκε η groundspeed.
Σκεφτείτε έναν πύραυλο που πέφτει ίσια στο έδαφος, έχοντας διαρκώς το ίδιο γεωγραφικό μήκος και πλάτος. Αν και ίσως υπερηχητικός, έχει μηδενική groundspeed.
 

Leon_94

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/04/2008
Μηνύματα
68
Likes
14
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSA
Βρέθηκε λένε και το δεύτερο μαύρο κουτί. Α να δούμε τι πόρισμα θα βγάλουν. Δυό φορές στο παρελθόν έχω ταξιδεύσει με την συγκεκριμένη πτήση.
Πηγή: China Eastern Airlines flight MU5735: second black box found
 
  • Like
Reactions: AGV

IATA

Business-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
487
Likes
46
Γιατί μετά από τόση πρόοδο συμβαίνουν θανατηφόρα ατυχήματα;
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
602
Likes
189
Περιοχή
Ύπαιθρος
Γιατί τίποτε δεν είναι τέλειο! Γιατί η πρόοδος της τεχνολογίας μας εξωθεί σε όλο και μεγαλύτερη χρήση της (σήμερα έχουμε πολλαπλάσιες πτήσεις από εκείνες που γινόντουσαν πριν από 50 χρόνια)! σε όλο και περισσότερο αντίξοες συνθήκες! Και όσες χιλιάδες πτήσεις και αν γίνονται κάθε ημέρα σε ολόκληρο τον πλανήτη, πάντα το ατύχημα που συμβαίνει σπάνια, μαγνητίζει το ενδιαφέρον από τη στιγμή που σε ένα μόνο ατύχημα, χάνονται εκατοντάδες άνθρωποι, χωρίς κανένας να επιβιώνει!
Αυτό είναι το αντίτιμο της τεχνολογίας!

[Σημ. : και επειδή πολύ στο Μελό το ρίξαμε, σαν άνθρωπος της τεχνολογίας, θαυμάζω ιδιαίτερα τα τεχνολογικά επιτεύγματα του ανθρώπου που αντέχουν στον χρόνο, όπως για παράδειγμα η γκλίτσα (< αγγλίτσα < αγγυλίτσα < αγγύλη) ! Δέκα χιλιάδες χρόνια τώρα, και ακόμα αντέχει - έγινε και σύμβολο εξουσίας με τη μορφή του σκήπτρου - )! Άει σαλάγατ' ! ]
 
Top