Τα χρώματα της Aegean (livery)

  • Thread starter alex2
  • Ημερομηνία δημιουργίας

ECO

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/06/2007
Μηνύματα
186
Likes
116
Όλα καλά με το νέο livery των α/φ αλλά επειδή ακούγονται διάφορα, ας περιμένουμε να δούμε αφενός την διαμόρφωση καμπίνας σχετικά με τον αριθμό των καθισμάτων σε θέσεις πραγματικών και όχι κουρτίνας business αλλά και σε economy, όπως και αν θα φέρουν ατομικές ή μη οθόνες και αφετέρου τις καινούργιες στολές των πληρωμάτων, που όπως ακούγεται κι αυτές θα αλλάξουν.
Ως προς το δεύτερο επιθυμώ να σχολιάσω ότι οι στολές γενικά των πληρωμάτων Καμπίνας ήταν πάντα όμορφες και σωστές από πλευράς χρωμάτων και κυρίως εμφάνισης ως προς την τήρηση του στυλ και της ομοιομορφίας τόσο ως προς την ένδυση όσο και ως προς την υπόδηση, από πλευράς των ιδίων των Α/Σ, σε αντίθεση με τις στολές των πληρωμάτων Κοκπιτ, οι οποίες ενώ ήταν πάντα επίσης όμορφες και σωστές από πλευράς χρωμάτων και στυλ ( τόσο οι προηγούμενες με τα μονόπετα σακάκια όσο και οι τωρινές με τα σταυρωτά σακάκια, εκτός των πηλικίων που είναι λάθος, καθότι δεν φέρουν τα διακριτικά εμφάνισης / διαχωρισμού μεταξύ Κ1 και Κ2/ γι αυτό άλλωστε πιστεύω ότι κανένας δεν φοράει ποτέ), όλοι σχεδόν οι πιλότοι ντύνονται όπως τους γουστάρει, δηλαδή ανομοιομορφία διακριτικών επωμίδων, διαφορετικών ζωνών, διαφορετικών παπουτσιών, δεμένων και μη γραβατών, κουμπωμένοι /ξεκούμπωτοι και βέβαια κανένας μα κανένας δεν φέρει ποτέ το σημαντικότερο στοιχείο κύρους και ολοκληρωμένης εμφάνισης για κάθε ένστολο, το σωστό πηλίκιο, ιδιαίτερα δε κατά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι εντελώς «χύμα»!!!!!
Σημειωτέον ότι σε εταιρίες κυρίως του Κόλπου, ανάλογες παρατυπίες από πλευράς των πληρωμάτων επιφέρουν αυστηρές κυρώσεις και πρόστιμα τόσο από πλευράς τήρησης των κανονισμών τοπικών ΥΠΑ αλλά και των και ιδίων των εταιριών που εργάζονται.
 

CaptainChris

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/07/2003
Μηνύματα
1.007
Likes
97
Περιοχή
Thessaloniki, Greece, EU
Website
www.captain-chris.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Πραγματικες θεσεις Business μην περιμενεις να δεις, 180 η 186 συνολικα θεσεις θα εχουν τα Α320, όπως και της Lufthansa, από 174 που εχουν τα "παλαια" με 28" αποσταση από τη σειρα 6 και κατω, και 30" στις πρωτες 5. Τωρα εχουν 29" και 31", αρα θα είναι ακομα ποιο στενα ειδικα για οσους εχουν πανω από 180εκ υψος! :cry:
 

CHRISTOS55

First-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2014
Μηνύματα
694
Likes
260
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Φίλε ECO, συμφωνώ μαζί σου αλλά δεν γνωρίζω αν αυτά που γράφεις είναι από εσωτερική πληροφόρηση ή τα έχεις παρατηρήσει στο αεροδρόμιο. Αν είναι έτσι ερωτώ, δεν υπάρχει Κανονισμός Στολής? αν υπάρχει γιατί δεν εφαρμόζεται και εκτίθεται η ίδια η εταιρεία? Σε αυτή την περίπτωση γιατί επενδύει η εταιρεία σε στολές και δεν αφήνει την ενδυμασία στο γούστο του καθενός. Φυσικά βλέπουμε και εμφανίσεις τύπου ..λιμπάν, ξυρισμένα κεφάλια και γένια. Λέγεται αυτό επαγγελματική συνέπεια και πειθαρχία?
 

chr04

Business-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2006
Μηνύματα
451
Likes
216
Αν κάνεις κράτηση με 320 neo, στην επιλογή θεσης δείχνει μέχρι σειρά 31, αλλά η τελευταία είναι γρκιζαρισμενη και δεν αφήνει να κάνεις επιλογή.
 

solro

First-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2011
Μηνύματα
586
Likes
109
Αυτό γινεται για λόγους ισορροπίας του α/φους. Το κανει και η Lufthansa.
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
659
Likes
816
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Η Lufthansa το κάνει γιατί "χάλασε" την ισορροπία του αεροσκάφους η δορυφορική κεραία για Wi-Fi εν πτήση και το μεγάλο της βάρος.
Η Αιγαίου δεν θα τοποθετήσει οπότε problem solved.
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.320
Likes
1.904
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
ECO":34xb4541 said:
Όλα καλά με το νέο livery των α/φ αλλά επειδή ακούγονται διάφορα, ας περιμένουμε να δούμε αφενός την διαμόρφωση καμπίνας σχετικά με τον αριθμό των καθισμάτων σε θέσεις πραγματικών και όχι κουρτίνας business αλλά και σε economy, όπως και αν θα φέρουν ατομικές ή μη οθόνες και αφετέρου τις καινούργιες στολές των πληρωμάτων, που όπως ακούγεται κι αυτές θα αλλάξουν.
Στα τελευταία 6 μηνύματα είστε εκτός θέματος με αρχή το παραπάνω του ECO που ξεκινάει μια συζήτηση περί καμπίνας και στολών πληρώματος σε topic με θέμα το livery, οπότε ή συνεχίζετε τη συζήτηση σε αντίστοιχο topic ή την σταματάμε κάπου εδώ...
 

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.839
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δεν εχει σχεση αυτο που λες. Ειναι γενικοτερο προβλημα τα 320/321 neo και εχει να κανει με προβλημα στον ελεγχο του αεροσκαφους σε καποια σεναρια που μπορει (σπανια μεν) να συμβουν. Οποτε για να μην φτασουν σε αυτα τα σεναρια, οι εταιριες μπλοκαρουν την τελευταια σειρα μεχρι η airbus να βγαλει διορθωση στον υπολογιστη του αεροσκαφους. Η κεραια του wifi απλα εκανε χειροτερο το προβλημα γιατι ηταν ενα εξτρα βαρος στο πισω μερος. Αλλα ξεφυγαμε απο το θεμα μας οποτε ας κλεισει εδω αυτο.

Edit
Συμφωνω, οποτε ας σβησετε/μεταφερετε κ το δικο μου μηνυμα που το εγραφα ταυτοχρονα
 

pet

Economy-Class-Member
Εγγραφή
28/04/2008
Μηνύματα
234
Likes
70
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAL
Όντως η κόκκινη ρίγα έδινε ωραία αντίθεση.
Τώρα αν και το φτερό φαίνεται ωραιότερο, η υπόλοιπη άτρακτος θα είναι πολύ μονότονη εάν είναι μόνο λευκή.
Εκτός εάν κάνουν κάτι ιδιαίτερο με τους κινητήρες..


aris320":26wyv5xs said:
.....

Και όπως ειπώθηκε παραπάνω θα μου λείψει και μένα η γκρί κοιλιά με την κόκκινη ρίγα, πιστεύω μετά από χρόνια όταν θα είναι όλα τα αεροσκάφη της στο νέο χρωματισμό θα επανέλθει, ο παλιός χρωματισμός σε Retro Livery.
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.399
Likes
782
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Φανταζομαι έχει ξαναγραφτεί κάπου, αλλά οτιδήποτε δεν είναι άσπρο κοστίζει πολλες χιλιάδες ευρώ κάθε χρόνο, λόγω του έξτρα βάρους της μπογιάς. Οπότε μπορούμε να ξεχάσουμε γκρι κοιλίτσες, που βλέπουμε ένα μικρό μέρος τους μόνο όταν το αεροσκάφος είναι στο έδαφος (όταν δεν βγάζει λεφτά).
 
Top