Τα χρώματα της Aegean (livery)

  • Thread starter alex2
  • Ημερομηνία δημιουργίας

geo13pao

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/06/2017
Μηνύματα
126
Likes
90
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSA
Πιστεύω θα είναι λίγο φάουλ για την εταιρία εάν δεν παρουσιάσει το νέο livery, το λογκο της, μαζι με νέους προορισμούς, στολές πληρωμάτων κτλπ, πριν φτάσουν Αθηνα τα neo. Αυτό το λέω επειδή σε λίγες μέρες στα test flights στην Τουλούζη θα φανεί το νέο της livery.

Επίσης off topic, όταν αποκτάς νέα αεροσκάφη με μεγαλύτερη εμβέλεια, μικρότερη κατανάλωση κτλπ κτλπ θεωρώ δεδομένο ότι θα πας προς Ινδία και δεν θα κάνουν domestic ATH-CHQ κ HER.
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
532
Likes
568
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Η Ινδία πιστεύω θα είχε πολύ νόημα αν είχαν κάποιο codeshare με τις Αμερικανικές και γινόταν feedεr τους και από την Ινδία και από την Μέση Ανατολή.
Πάντως τα δρομολόγια που ανακοίνωσαν μέχρι στιγμής στα οποία θα μπουν τα NEO είναι και σωστά τα πιο μακρινά (Μαρόκο, Πορτογαλία, Βρετανία) οπού η οικονομία στην κατανάλωση θα "φανεί" περισσότερο.
 

OveLix

First-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
999
Likes
513
Περιοχή
Elbonia
YCNZ":qbxhsk77 said:
Σε κάποια αεροσκάφη - αν όχι σε όλα - η Ευρωπαϊκή σημαία εμφανίζεται πάνω και πρώτα απο την Ελληνική και είναι και σαν να την επισκιάζει στην επάνω αριστερή γωνία αλλά και στον χρωματισμό...
Είναι το αντίθετο. Η γωνία της ελληνικής σημαίας σκεπάζει την ευρωπαϊκή.
 

YCNZ

Business-Class-Member
Εγγραφή
05/05/2007
Μηνύματα
355
Likes
99
Δεν το έχω δει απο τόσο κοντά ωστε να το δω με λεπτομέρεια η αλήθεια είναι, αλλα οπτικά δίνεται αυτή η εντύπωση επειδή η γωνία της Ευρωπαϊκής συμπίπτει με το πάνω αριστερά τετράγωνο του σταυρού. Δηλαδή η ευρωπαϊκή επικρατεί όχι μόνο λόγω θέσης αλλά και γιατί στο μάτι εμφανίζεται πλήρης ενω η ελληνική όχι. Απο κοντά ίσως να ισχύει αυτό που λες, δεν αμφιβάλλω, και το μπλε της ελληνικής να καλύπτει αυτό της ευρωπαϊκής, αλλά απο απόσταση δεν δίνεται αυτή η εντύπωση.
 

AEE2FL

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/03/2015
Μηνύματα
107
Likes
16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLL
YOUTUBE
MrSpotter21
https://www.instagram.com/p/B5vIGz4AGAs/ τι εχουμε εδω? Παντως δεν ειναι το ΝΕΟ, μου φενεται,αρκετα διαφορετικο :!

edit: Ισως να ειναι τα φιλτρα της φωτογραφιας.
 

AEE2FL

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/03/2015
Μηνύματα
107
Likes
16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLL
YOUTUBE
MrSpotter21
Λαθος μου τοτε, βρηκα και την αλλη φωτογραφια να τις συγκρινω και οντως καμια σχεση
 

ECO

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/06/2007
Μηνύματα
171
Likes
80
Με αφορμή την άφιξη του νέου αεροσκάφους και την παρουσία του με ανάλογη εορταστική εκδήλωση κλπ, την επόμενη εβδομάδα, θυμήθηκα την προ ετών επίσης πρώτη άφιξη/εκδήλωση του νέου τότε τύπου α/φ AIRBUS μετά την αλλαγή στόλου από τα BOEING, όπως και την πρώτη ονοματοδοσία/βάφτιση του Κλεισθένη.
Πέραν λοιπόν των σχολιασμών που αναφέρονται παραπάνω από πολλά μέλη περί του νέου livery και λοιπών ενδεχομένως αλλαγών, εγώ θέλω να σχολιάσω ότι η Α3 ενώ είναι μια αξιόλογη και ασφαλής εταιρία, στο τομέα εμπορικής σκοπιμότητας και παρουσίας, ρεκλάμας κλπ διακρίνεται από έλλειψη επαγγελματισμού και ουσιαστικού αποτέλεσματος, ίσως και ακατάλληλης στελέχωσης, καθότι δεν επιτρέπεται αυτή η προχειρότητα και ανακολουθία, συγκρινόμενη με άλλες εταιρίες ( αν και μέλος της Συμμαχίας)
Φάνηκε λοιπόν τότε ότι κάτι σωστό ξεκίνησε και θα συνεχιστεί με τα πρώτα βαφτίσια/ ονοματοδοσία του Κλεισθένη και εν συνεχεία του Ήθους /μου διαφεύγει η τρίτη ή και τέταρτη/, ενώ αδιαφόρησαν παντελώς για όλα τα υπόλοιπα α/φ.
Όλες οι σοβαρές εταιρίες μικρές ή μεγάλες έχουν ομοιόμορφη και ολοκληρωμένη εικόνα σε ο, τι αφορά τις ονομασίες α/φ τους και την εικόνα παρουσίας των ένστολων πληρωμάτων τους, σύμφωνα με τους κανονισμούς, φέροντες τα σωστά διακριτικά τους κλπ.
Αναμένω λοιπόν να δω τι θα γίνει σχετικά με τα όσα αναφέρω παραπάνω , δηλαδή αν θα συνεχίσουν τις ονοματοδοσίες για κάθε νέο α/φ που θα έρχεται, για τις νέες στολές των πληρωμάτων τους και βέβαια για όλα τα ουσιώδη που αφορούν το configuration της καμπίνας, τον αριθμό και το είδος καθισμάτων - κανονικών business ή κουρτίνας, μετά ή άνευ οθονών, IFE κλπ
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
532
Likes
568
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
^^^
Συμφωνώ με μόνη εξαίρεση την εμφάνιση των πληρωμάτων καμπίνας.
Πιστεύω πως όλες οι ιπτάμενες συνοδοί έχουν εξαιρετική παρουσία, ντύσιμο σωστότατο της ωραίας τους στολής, σωστό βάψιμο, χτένισμα κλπ. Εφαρμόζουν δηλαδή πλήρως τον εσωτερικό κανονισμό.
Τώρα από όσους πιλότους συναντώ είτε στο α/δ είτε στα ΜΜΕ από και προς αυτό στη πλειοψηφία τους έχουν εμφάνιση ρεμπετ ασκέρι.
 

ECO

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/06/2007
Μηνύματα
171
Likes
80
Αγαπητέ Καραμήτρος Air το λες ακριβώς όπως τους αρμόζει αλα-τούρκ- “ρεμπετ ασκέρ”
Το έχω αναφέρει κι εγώ, ίσως λίγο ευγενικότερα σε άλλα τόπικς αρκετές φορές συγκεκριμένα για τα πληρώματα cockpit, σε σύγκριση με την άψογη όντως εμφάνιση των πληρωμάτων καμπίνας, αλλά και σε σύγκριση με τους συναδέλφους τους άλλων εταιριών, χασαποταβερνιάρηδες / σκέψου να μην ήταν και "μουράτοι της Συμμαχίας"
 
Top