Τα χρώματα της Aegean (livery)

  • Thread starter alex2
  • Ημερομηνία δημιουργίας

ECO

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/06/2007
Μηνύματα
172
Likes
80
Εκτιμώ ότι η Νέα ERA-ΕΒ, με τα ΝΕΟ α/φ και το Neo livery και όλα τα συναφή nea παρελκόμενα, ίσως σηματοδοτούν σιγά-σιγά την μελλοντική της εξέλιξη ως μια regional κι όχι μόνο loco, με τη σφραγίδα της Συμμαχίας.
Στρίμωγμα με την αύξηση του αριθμού των καθισμάτων/θέσεων, στρίμωγμα και ουρά στη WC, στρίμωγμα και ταλαιπωρία γαλέρας για τις Α/Σ, business με μαξιλαράκια λούνα πάρκ σκράτς, ανύπαρκτες οθόνες στα καθίσματα που όλοι περιμέναμε (ούτε καν overhead screens όπως των προηγούμενων α/φ) , άχρηστες usb ports για τον μέσο Έλληνα επιβάτη κι όχι μόνο κ.α
Περιμέναμε επίσης να δούμε στην εορταστική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού και όλων των προσκεκλημένων, αφενός μια νέα αρχή ή την συνέχιση της ονοματοδοσίας των α/φ που έχουν ξεχαστεί σχεδόν στο σύνολό τους με εξαίρεση ελαχίστων του παρελθόντος ( Καζαντζάκης, Ήθος, Κλεισθένης… ) και αφετέρου την παρουσία τουλάχιστον ενός πληρώματος με τις νέες τους στολές και όχι έναν ξεσκούφωτο Κυβερνήτη με έναν επίσης ξεσκούφωτο Μηχανικό να εξηγούν προφανώς στον Πρωθυπουργό τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα του α/φ!
Απαράδεκτες ερασιτεχνικές παραλείψεις για μια ασφαλή και αξιόπιστη εταιρία, που υποβαθμίζουν την εικόνα της και συνεπώς το συνολικό της προσφερόμενο προϊόν και την λογική value for money για τον επιβάτη.
Πιστεύω ότι κάπου υστερεί στελεχιακά λόγω ίσως οικονομικού κόστους και ή σκόπιμα σε επί μέρους οργανωτικά θέματα εύρυθμης λειτουργίας, που αντανακλούν όμως στην ουσιαστική της εικόνα, σε αντίθεση με την πραγματικά άψογη πτητική και τεχνική της διάρθρωση, λειτουργία και αποτελεσματικότητα!
 

kelesisk

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/01/2017
Μηνύματα
46
Likes
44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Πραγματικά με λυπεί πολύ το γεγονός να έχουμε τέτοιες ματαιόδοξες- μίζερες απόψεις για ένα τέτοιο εγχείρημα το οποίο αν μη τι άλλω είναι άξιο συγχαρητηρίων. Δεν λέω ότι όλα είναι 100% σωστά και προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά πραγματικά βλέπουμε αστοιχείωτες απόψεις χωρίς ουσία. Ο μέσος Έλληνας καθέ άλλο παρά χρήσιμο θα βρει τη χρήση της θύρας USB είτε για να φορτίσει το κινητό του είτε για λόγους διασκέδασης, πόσο μάλλον οι ηλικίες 18-40 που αποτελούν και το μεγαλύτερο ποσοστό της συνολικής επιβατικής κίνησης. Επίσης δεν υπάρχει ευρωπαική αεροπορική εταιρεία η οποία να κάνει χρήση ατομικής οθόνης στο κάθισμα. Οπότε μην λέμε ανακρίβειες ότι περιμέναμε να τις δούμε γιατί ξέραμε ότι κάτι τέτοιο είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
Αφήστε τους ανθρώπους λοιπόν ( που γνωρίζουν και μάλιστα πολύ καλα) να κάνουν την δουλεία τους και να μας κάνουν να είμαστε περήφανοι για τις υπηρεσίες και την αξιοπιστία που πρεσβεύουν. :)
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.184
Likes
359
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Αυτό ακριβώς, ποια εταιρεία έχει IFE σε προσωπική οθόνη όταν ο μέσος όρος πτήσης είναι 1,5-2ώρες (που με προσγείωση/απογείωση ούτε μια ταινία δεν μπορείς να δεις);

Το σύστημα με το κινητό το χρησιμοποίησα στην ΤΑΡ πρωτη φορά και νομίζω βολεύει αρκετά. Κατεβάζεις κάτι offline στο Netflix ή οπουδήποτε αλλού, το βλέπεις και τέλος ενώ μπορείς να τρως ταυτόχρονα. Ούτε εξτρα βάρος που το πληρώνεις εσύ, ούτε ακουστικά μιας χρήσης (που πάλι τα πληρώνεις εσύ) και ούτε και τριτοδευτερες σειρές βλ just for laughs (εκτός αν έχουμε αυταπάτες ότι η Α3 θα πληρώνει στην Warner Bross δικαιώματα για να πάμε Ηράκλειο και Ρώμη).

Η εναρμόνιση στα χρωματα και στυλ της LH και SAS μου βάζει κάποιους ψύλλους ότι ίσως υπάρχει κάποιος κεντρικός σχεδιασμός σε επιπεδο αστροσυμμαχίας. Αλλά δεν βλέπω κανέναν ερασιτεχνισμό στο όλο event, μπογιά άλλαξε στο κάτω-κάτω, δεν πήρε 747-800 να πετάει στο Ριο ντε Τζανέιρο.
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.006
Likes
521
Περιοχή
Elbonia
Επιλέγω να εμπιστευτώ την πρόταση της PriestmanGoode και την απόφαση της Α3 επειδή θεωρώ ότι η πρώτη ξέρει καλύτερο design από μένα και η δεύτερη καλύτερο airline business από μένα. Αν ήξερα περισσότερα από αυτούς, θα δίδασκα design και μπίζνες στα κολέγια και δεν θα καθόμουν να γράφω πραγματείες της κακιάς ώρας στα φόρουμ.

Από εκεί και πέρα, κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει με σαφείς όρους γιατί του αρέσει αισθητικά ένα αποτέλεσμα. Γούστα είναι αυτά. Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που βρίσκουν όμορφο το 767 :mrgreen: Κι όπως εγώ είπα ότι μου αρέσει χωρίς να νιώσω την ανάγκη να εξηγήσω το πώς και το γιατί, έτσι και δεν περιμένω από κάποιον που δεν του αρέσει να μου εξηγήσει τι του ξίνισε. Αν θέλει, ευχαρίστως να ακούσω. Αλλά δεν θα το απαιτήσω κιόλας.

Σε άλλα νέα, βρίσκω την τοποθέτηση του ECO πικρόχολη και εκτός θέματος (ειδικά τα "άχρηστα USB ports" με τάραξαν λίγο). Και συμφωνώ με τους δύο προηγούμενους, ας μη γράψω κι εγώ τα ίδια.

A! Και όσα περιγράφει στην παράγραφο «Στρίμωγμα με την αύξηση....» ισχύουν ακριβώς τα ίδια και στα neo της LH. Που άρα και αυτή, συνάγεται από την παράγραφο, πάει να γίνει λόκο με τη σφραγίδα της συμμαχίας, σωστά; :rolleyes:
 

geo13pao

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/06/2017
Μηνύματα
127
Likes
91
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSA
Επειδή και εμένα δεν μου άρεσε το livery όπως το είδα αλλα συγκρίνοντας το παλιο με το νέο, έχω να παραδεχτώ ότι είναι κλάσεις ανώτερο. Επίσης το θέμα με τις προσωπικές οθόνες λύνεται με ένα καλο περιεχόμενο στο aegean steam. Ακούγεται ότι σύντομα θα έχει και ταινίες κτλπ. Σχεδόν όλοι όσοι ταξιδεύουν έχουν smartphone, και με την θύρα USB λύνεται το θέμα της μπαταρίας, όπως και με την βάση.

Εγώ θέλω να μου εξηγήσετε γιατί πχ δεν έχουν βάλει προσκέφαλο σε όλες τις σειρες αλλα σταματάνε στις εξόδους κινδύνου. Δηλαδή ταξιδιώτες τριών κατηγοριών; ή τα βάζεις μονο στην "business" ή σε όλο, πολύ κακό μου φαίνεται να σταματάει στην σειρά 12.

Υ.Γ Φωτογραφία από το fb.
 

Attachments

  • 84290605_2215271225448846_5982046272528318464_o.jpg
    84290605_2215271225448846_5982046272528318464_o.jpg
    99,2 KB · Προβολές: 2.338

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.687
Likes
889
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Σε κάποιους αερομεταφορείς, οι πρώτες σειρές της Οικονομικής (ακόμα και στα narrowbodies), αποτελούν τη λεγόμενη Premium Economy, με διαφοροποιημένες υπηρεσίες, άνεση και τύπο καθίσματος. Μην εκπλαγείτε, εάν κάποια στιγμή δείτε και στη χώρα μας, πτήσεις με 3 κατηγορίες ή με 2 κατηγορίες (χωρίς business) για τα δρομολόγια μικρότερων αποστάσεων.

Ήδη οι LH, LX και OS δίνουν δωρεάν τα upfront και τo priority boarding μαζί με τη business, για τους επιβάτες με ναύλο Economy Flex.
 

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
266
Likes
38
ECO":bdic8fno said:
Περιμέναμε επίσης να δούμε στην εορταστική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού και όλων των προσκεκλημένων........... την παρουσία τουλάχιστον ενός πληρώματος με τις νέες τους στολές και όχι έναν ξεσκούφωτο Κυβερνήτη με έναν επίσης ξεσκούφωτο Μηχανικό να εξηγούν προφανώς στον Πρωθυπουργό τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα του α/φ!
Δεν λένε «ξεσκούφωτος», λένε «ασκεπής». Έτσι που το έγραψες.... δεν είναι υπηρεσιακό!
 

lewton

First-Class-Member
Εγγραφή
03/08/2007
Μηνύματα
908
Likes
93
Περιοχή
Hamburg, Deutschland
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDHI
YAHOO
dimitris_xp
OveLix":sczjhudh said:
Επιλέγω να εμπιστευτώ την πρόταση της PriestmanGoode και την απόφαση της Α3 επειδή θεωρώ ότι η πρώτη ξέρει καλύτερο design από μένα και η δεύτερη καλύτερο airline business από μένα. Αν ήξερα περισσότερα από αυτούς, θα δίδασκα design και μπίζνες στα κολέγια και δεν θα καθόμουν να γράφω πραγματείες της κακιάς ώρας στα φόρουμ.

Από εκεί και πέρα, κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει με σαφείς όρους γιατί του αρέσει αισθητικά ένα αποτέλεσμα. Γούστα είναι αυτά. Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που βρίσκουν όμορφο το 767 :mrgreen: Κι όπως εγώ είπα ότι μου αρέσει χωρίς να νιώσω την ανάγκη να εξηγήσω το πώς και το γιατί, έτσι και δεν περιμένω από κάποιον που δεν του αρέσει να μου εξηγήσει τι του ξίνισε. Αν θέλει, ευχαρίστως να ακούσω. Αλλά δεν θα το απαιτήσω κιόλας.

Σε άλλα νέα, βρίσκω την τοποθέτηση του ECO πικρόχολη και εκτός θέματος (ειδικά τα "άχρηστα USB ports" με τάραξαν λίγο). Και συμφωνώ με τους δύο προηγούμενους, ας μη γράψω κι εγώ τα ίδια.

A! Και όσα περιγράφει στην παράγραφο «Στρίμωγμα με την αύξηση....» ισχύουν ακριβώς τα ίδια και στα neo της LH. Που άρα και αυτή, συνάγεται από την παράγραφο, πάει να γίνει λόκο με τη σφραγίδα της συμμαχίας, σωστά; :rolleyes:
Πραγματεία της κακιάς ώρας είναι και αυτό το post σου, όπως και τα περισσότερα.

Και αυτό γιατί έγραψες 4 παραγράφους για να μας εξηγήσεις γιατί δεν πρέπει να γράφουμε την γνώμη μας στο forum (εκτός αν είναι για να γράφουμε μπράβο και ζήτω).

Προσωπικά θεωρώ λάθος το να αποκαλεί κάποιος άχρηστα τα USB ports. Ωστόσο δεν του λέω ότι η γνώμη του απορρίπτεται επειδή το συμβούλιο σοφών της Aegean ξέρει καλύτερα.
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.184
Likes
359
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Εγώ θέλω να μου εξηγήσετε γιατί πχ δεν έχουν βάλει προσκέφαλο σε όλες τις σειρες αλλα σταματάνε στις εξόδους κινδύνου. Δηλαδή ταξιδιώτες τριών κατηγοριών; ή τα βάζεις μονο στην "business" ή σε όλο, πολύ κακό μου φαίνεται να σταματάει στην σειρά 12.

Όπως τα έγραψε ο aakunz. Πριν μερικές βδομάδες πέταξα για ΑΤΗ και πίσω με διαφορά 3 ημερών, έτσι η διαφορά ήταν εμφανής: στο ενα σκέλος με στριμώξαν κάπου στη σειρά 24, στο δε άλλο με βάλανε στη σειρά 3 (χωρίς να πληρώσω). Ο χώρος που είχα στην 3 ήταν ίσως και 50% παραπάνω. To εξτρα legroom το πληρώνεις απο 30 εως 15Ε αν δεν κάνω λάθος. Ε θα βάλουν και τα προσκέφαλα και θα ανέβει και ενα τάληρο ακόμα σε λίγο.

Θεωρω εντελώς απαράδεκτο το legroom στις πίσω σειρές και είμαι 1.75. Το κωμικοτραγικό ήταν οτι μαζί μου ταξίδευε και η ομάδα μπάσκετ της ΑΕΚ, και σε επιανε η ψυχή να βλέπεις κάτι θηρία να προσπαθούν να μπουν σε αυτές τις θέσεις.

(Μήπως να μεταφερθούν τα ποστ αυτά στο Aegean's Airbus Α320 Family; )
 

Angel Aviation

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/04/2009
Μηνύματα
398
Likes
71
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSA
Μια αλλαγή πάντα θα εχει υποστηρικτές και μή. Είναι θέμα συνήθειας, και σε 10 χρόνια αν ξαναλάξει to λογότυπο/εταρική ταυτότητα, πάλι θα μας ξενίσει η αλλαγή.

Σημασία εχει η ουσία. Η Aegean θα συνεχίσει να πετάει από τα σημεία Α στα σημεία Β. Το προσκέφαλο ουσιαστικά στις upfront δίναι λίγη αίγλη σε οσους εχουν πληρώσει τα 16 ευρώ παραπάνω για την upfront, δεν αλλάζει ούτε η άνεση ιδιαίτερα ούτε ο τελίκός προορισμός. Υπάρχουν άτομα που αρέσκονται στο να έχουν το δικό τους μαξιλαράκι αυχένα, το οποίο δεν θα βολεύει με το προσκέφαλο. Κανείς δεν υποχρεώνει κανέναν να την αγοράσει, να την λατρέψει κτλ κτλ. Συμφωνώ οτι ανοίγει ενας δρόμος για την premium economy όπως ανέφερε ο aakunz.

Στα συν η βαση στηριξης και το usb, αντέξει δεν αντέξει, κανεις δεν μπορεί να προδικάσει τι θα γίνει, και σιγουρα οχι να καταδικάσεις. Η αλήθεια ειναι οτι σε κάθε πτήση μου μου έλειπε και η usb και η θηκη στήριξης, αλλα οχι σε σημείο να αγοράσω μια ειδική θηκη για το κινητο, η ενa powerbank. Επομένως και αυτό σωστή επιλογή.

Offtopic ON
Το αν το stream θα εχει μουσική ή ταινίες με αφήνει αδιάφορο, το όλο ζήτημα πλεον στις πτήσεις ειναι αν εχεις wi-fi η οχι. Θα μου άρεσε μια πολύ βασική ταχύτητα, ισα ισα για news, social media, whatsapp (text only, δεν θα αντέξω πτηση οπου μιλάνε 180 άτομα).
Νομιζω μακροπρόθεσμα, για μια 3ωρη πτήση περισσότερο θα με ενδιέφερε το free wifi και ας ειναι πετσοκομμένο, από οτι το φαγητό με το μακαρόνι.
Offtopic OFF

Στα του χρώματος, ειναι ενα χρώμα που ακολουθει το trend άλλων εταιριών, δεν ξέρω αν ειναι πιο οικονομικό το βάψιμο, και αν αυτος ήταν ο λόγος ή αν το βαρος της μπογιάς ειναι μικρότερο απο το γκρι και την κοκκινη γραμμή που είχαμε πριν, Δεν ξερω ομως κανέναν που επιλέγει την αεροπορική του με βάση το χρώμα του αεροπλάνου.

ΤΟ θέμα εγινε για να γινει η φιέστα, για να μαρκετάρουν τον τυπο -neo. Η αλλαγή εταιρικής ταυτότητας εχει ενα κόστος, κερδίζει ομως και σε publicity, να ακουστεί λίγο το όνομα πάλι, ειδικά έξω. Μέσα δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην ξερει την αεροπορική, ή που να ξερει πχ την skyexpress και να μην εχει ακούσει την Aegean.

Προσωπικά αναμένω να πετάξω με το νεο τύπο, περισσότερο για να δοκιμάσω τα νεα καθίσματα. Αυτό που μου λείπει, ειναι τα υποπόδια της παλιάς καλής ολυμπιακής, αλλα με τον πανικό των χειραποσκευών πλέον, δεν βλέπω να επιστρέφει ποτέ.
 
Top