TAP Air Portugal

@nick7488 Να η κυρία της ΤΑΡ που έλεγα στο άλλο θέμα.
 
Last edited by a moderator:
Αχ γλυκιά μου, σε φάγανε πάλι :mrgreen:
Ήταν προδιαγεγραμμενη η πορεία @krm.
Δεν το εχω παρακολουθήσει στενά για να είμαι ειλικρινής. Αυτά που γράφτηκαν τα είχα διαβάσει, ωστόσο υπάρχουν και τα politics τα οποια δεν γνωρίζω γιαυτό και κρατάω μια πισινή. Ήταν λάθος τοποθέτηση εξ αρχής. Φυσικά και δεν ειναι μοναδική περίπτωση.
Είχαν στρατηγικό επενδυτή στην TAP, τον απομακρυναν με τον ένα η τον άλλο τρόπο, το δημόσιο πήρε τον έλεγχο (με αμφιλεγόμενα πρόσωπα), τώρα θέλει να πουλήσει πάλι. Λίγο βραζιλιάνικη σαπουνόπερα μου κάνει. Αλλα η εικόνα μου ειναι θολή και μακρινή οπότε δεν θέλω να τους αδικήσω πολύ :mrgreen:
Όσους είχα γνωρίσει απο την TAP ειχαν διακριτική συμπεριφορά και τα άπλυτα τα έπλεναν στο σπίτι. ;)
Ε τώρα μετά τον COVID δεν υπάρχουν και πολλά πάρε δώσε, συνέδρια κλπ οπότε δύσκολο να μάθω.
Ένα στενό φιλαράκι της κυρίας που γνωρίζω απο παλιό μαγαζί, του εχω κόψει και την καλημέρα, οπότε άστα παγιδεύτηκα :mrgreen:
 
Θα έρθουν οι Kartoffelsalat και θα τους συμμαζέψουν και αυτούς. Ασχολούνται τώρα με τους μακαρονάδες...
 
Πατάτες με μπακαλιάρο :stupid: είναι καλό αυτό τώρα :mrgreen:
Δεν θα είναι εύκολη υπόθεση η TAP. Ποιος θα πάει τώρα εκεί μετά τις παλινωδίες με τον Neeleman. Αν δεν υπάρχουν εγγυήσεις ότι θα περιοριστεί ο παρεμβατισμός από τις κυβερνήσεις. Βέβαια αν μιλάμε για group όπου συμμετέχουν και άλλες κυβερνήσεις (AF-KLM) ίσως κάνει λίγο πίσω η κυβέρνηση της Πορτογαλίας. Οι προβλέψεις είναι παρακινδυνευμένες. Καλά ξεμπερδέματα με τους Ιταλούς για την LH. Το εντυπωσιακό για εμένα ήταν ότι η AF-KLM προσπάθησε και με την ITA ενώ είχαν πάθει το στραπάτσο με την Alitalia στο παρελθόν. Δεν είναι ίδια περίπτωση αλλά έχεις μια εικόνα για το το θα συναντήσεις.
Έχει βάσανα το επιχειρείν ;)
 
Συμφωνώ με τα περισσότερα από τα γραφόμενά σου. Ωστόσο μην ξεχνάμε ότι η διοίκηση μιας επιχείρησης και μάλιστα αεροπορικής δεν είναι και απλή υπόθεση. Ειδικά αν δεν ξεκινήσεις από λευκό χαρτί και καλείσαι να αναλάβεις το χάος που άφησαν άλλοι. Μέχρι να εγκλιματιστείς, να καταλάβεις την παρούσα κατάσταση και να αποφασίσεις που θέλεις να την πας, να βρεις κατάλληλους και αξιόπιστους συνεργάτες ενώ παράλληλα να διατηρήσεις τη λειτουργία της θα πάρει καιρό. Επίσης ένα πρόβλημα είναι ότι δοκιμάζονται ξανά και ξανά οι ίδιοι άνθρωποι και δε μπαίνει "φρέσκο" αίμα στο χώρο. Κάποιοι διστάζουν να επιχειρήσουν κάτι καινούριο. Και κακά τα ψέματα, αν η LH θέλει να αναλάβει τη διαχείριση της αεροπορικής κίνησης πανευρωπαϊκά, θα τα βρει σκούρα όχι μόνο λόγω αντικρουόμενων συμφερόντων αλλά και πρακτικά ελλείψει προσωπικού.
 
Για την ΤΑΡ ακούγεται και η IAG, αλλά για να δούμε.
Πορτογάλος συνάδελφος μου έλεγε ότι όποιος και να είναι θα τα βρεί πολύ σκούρα με τα συνδικάτα όπως και ο Neeleman
 
Η γλυκούλα, βρήκε πάλι δουλίτσα :eek:
Κανένας δεν πάει χαμένος σε αυτή την ζωή:mrgreen:
looser, ξε-looser δεν έχει σημασία αρκεί που είναι γυναίκα.
Ελπίζω να είναι μόνο για την μόστρα και τα κουμάντα να τα κάνει ο κυριουλης που τα έκανε μέχρι τώρα, αλλιώς τα μαντάτα θα είναι μαύρα και για τους Dubreuil.
Αχ, η Nantes απέκτησε νέο στολίδι :banana:

 
Αφού τελείωσε με την ITA, η LH βάζει πλώρη για την άλλη πλευρά της Ευρώπης καθώς ρεπορτάζ θέλουν τον Σπορ να είναι στη Λισαβώνα, να τρώει βακαλάο και να συζητάει πως θα πάρει το 19.9% της TP (κάτω από το όριο του 20% που η κακιά Κομισιόν παρεμβαίνει και ζητά διαβεβαιώσεις). Meanwhile, στην Air Europa πρέπει να αναρωτιούνται τι κάναν λάθος και ξόμειναν.
 
Top