ΤΕΑ english proficient in aviation.

  • Thread starter Thread starter ipilot27
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ipilot27":1lh0neim said:
:) :) 4 πιστευω .. το 5 μονο αν ειναι μιτρικη σου γλωσσα...

Εσύ παίρνεις προς το παρόν ένα 4 στα ελληνικά.. το μητρική γράφεται με "η"..
Οσο για το TEA εγώ άνετα πήρα 5 χωρίς να είναι τα αγγλικά η μητρική μου γλώσσα.. Ενα proficiency έχω πάρει κ αυτό πριν 9 χρόνια.. Οπότε αν δεν κάνεις χιουμορ με το παραπάνω μήνυμά σου, μην τρομοκρατείς τον κόσμο...
 
Το 5 απ΄ότι ξέρω είναι αρκετά εύκολο για κάποιον που έχει επαφή με την γλώσσα ακόμα κ αν δεν είναι χειριστής. Τώρα 6 θα έπαιρνε ας πούμε ενας άγγλος "λόγιος"...
 
Σε περίπτωση που κάποιος πάρει 3 είναι υποχρεωμένος να ξαναδώσει το test συν 300 ευρώ αλλιώς ''χάνει'' το πτύχιο του :cry:.Με την εργασία του τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση?
 
Φίλε Asterixx25, τότε κακώς έχει και πτυχίο , μάλλον θα το πήρε στην Υεμένη και σίγουρα δεν του αρμόζει εργασία επαγγελματία, άντε σε καμιά αερολέσχη υπερ ελαφρών!
 
Αρα για να καταλάβω κάποιος που αποκτάει το ppl έχει στάνταρ το 4άρι ή και το 5άρι στο τσεπάκι του 8).
 
Φίλε asterixx25 για να κατανοήσεις καλύτερα τα πράγματα, υπήρξε σοβαρός λόγος μετά από τεράστια συνολική διαχρονική εμπειρία περί των επικοινωνιών ιδιαίτερα στις αεροσυγκοινωνίες,γι'αυτό εξεδόθη ο σχετικος κανονισμός ως πρός τη διαβάθμιση γνώσης και ικανότητας χειρισμού της Αγγλικής γκλώσσας για ευνόητους και προφανείς λόγους.
Όπως σε κάθε επιστήμη ή κλάδο σπουδών έτσι και στην Αεροπορία ο χειριστής για να μπεί στη διαδικασία "ορολογίας" αφενός αλλά και ασφαλούς επικοινωνίας γενικότερα αφετέρου πρέπει να είναι πρακτικά για την σωστή αξιολόγησή του ως επαγγελματίας ,σε επίπεδο γενικής γνώσης της γλώσσας κάπου στο proficiency!
Οπότε πολύ σωστά εφαρμόζεται ο νέος κανονισμός με την διαβάθμιση αυτή που καλύπτει και ολοκληρώνει ανάλογα όλη την γκάμα, από PPL έως ATPL!
 
Από όσα έχω καταλάβει εγώ, όλοι οι χειριστές μετά από εξετάσεις θα εντάσσονται στο επίπεδο 4 εκτός ατόμων που έχουν ιδιαίτερες γνώσεις αγγλικής,
οι οποίοι θα εντάσσονται στο επίπεδο 5!
Και φυσικά επίπεδο 6 θα πιάνουν μόνο όσοι έχουν τα αγγλικά για μητρική τους γλώσσα!
Δεν είναι εξετάσεις αγγλικών του Βρετανικού συμβουλίου όπου στοχεύεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερη βαθμολογία!
Το θέμα είναι να υπάρξει μια επίσημη πιστοποίηση/τυποποίηση του επιπέδου χειρισμού της αγγλικής γλώσσας στο αεροπορικό περιβάλλον!
Καθαρά τυπικό/γραφειοκρατικό το όλο θέμα κατά τη γνώμη μου...
Και προφανώς κανένα φόβητρο για όσους έχουν κάνει μια στοιχειώδη αλλά άκρως επαγγελματική αεροπορική εκπαίδευση 8)


Και μιας και μιλάμε για αγγλικά στον αεροπορικό χώρο, απολαύστε:
http://www.youtube.com/watch?v=HQETCmzCOFE :thx: :thx: :thx:
 
Συμφωνώ απολύτως με όλους τους προλαλήσαντες και προγράψαντες...
5 Αγγλικά εγώ και 5 ο controller στην Bratislava και θα συνεννοηθούμε?
Εχουμε γλαρόσουπα!...

Ακόμα δεν το αντιληφθήκατε ότι το πρόβλημα όχι της JAA αλλά της Βρεττανίας είναι το φέρτε κι άλλα φράγκα στο Μπάκιγχαμ?..Με την ίδια λογική επεβλήθη στην πτωχή Ευρώπη το night qualification, τα skill test, τα 14 μαθήματα για το ΑΤPL κλπ κλπ. (Δεν βλέπετε ότι δεν τολμάει εκδοτικός οίκος στην Ευρώπη να βγάλει αεροπορικά βιβλία στα αγγλικά πλην των βρεττανικών Oxford, Bristol και άλλων ευαγών ιδρυμάτων?).

Α, ρε Αμέρικα, πόσο ηλίθια αποφάσισαν οι αγγλόδουλοι που κυβερνούσαν τον τόπο και δεν έγινε η ψωροκώσταινα το 53ο άστρο στη σημαία σου από το 1950 που μας το πρότεινε ο Αϊζενχάουερ!..

Και όταν ήρθε ο ΑΡΧΙΚΑΓΚΕΛΛΑΡΙΟΣ(!!) Ερχαρτ -αυτές είναι προσωπικότητες όχι ΜακΜίλαν, Ουίλσον και πράσινα άλογα- το 1959 στην Ελλάδα και πρότεινε - στον τότε πρωθυπουργεύοντα όχι πρωθυπουργό "να μη λυώσει" εθναρχάκο της πλάκας - να γίνουμε ιδρυτικό μέλος της Κοινής Αγοράς των 5 που αποτελούσαν τον πυρήνα (ποιός τη λογάριαζε ρε παιδιά τότε την ξεφτιλοαγγλία?) της τότε ΕΟΚ, βλέποντας οτι κινδυνεύει η δικτατορία του από τον δημοκρατικό τυφώνα που σάρωνε την Ευρώπη, του είπε "Να ρωτήσω πρώτα τον Μεγαλειότατο!".Και ρώτησε τον Παύλο κι εκείνος απάντησε : Νάιν, Φρεντέρικα κομμάντς Νάιν.Ντας ιστ νάιν Για, νυρ Νάιν..".

Να τους χαιρόμαστε!
Συγνώμη ρε παιδιά αλλά πάω να μοιράσω πίτσες τώρα γιατί την άλλη Κυριακή πάω skill test CPL/IR/SPE-MEP/FI και θέλω 1800 ευρώ για το αεροπλάνο (4 ώρες) και 1200 για τον εξεταστή...Να ζητήσω απόδειξη απ τη σχολή που θα νοικιάσω το αεροπλάνο κι απ τον εξεταστή?
Ρώτησα για εξεταστή φτηνότερο και μου είπαν οτι οι εξεταστές είναι σαν οι συμβολαιογράφοι, κλειστό επάγγελμα και ματαιοπονώ...Απόδειξη σημαίνει κομένος από χέρι στο skill test... Αληθεύει?
 
Πόσο καιρό πριν σου λείξει πρέπει να δώσεις το τεστ ούτως ώστε να μην έχεις πρόβλημα με το πτυχίο σου? Δηλαδή να διορθωθεί το τεστ και να εκδοθεί καινούργιο πτυχίο από την ΥΠΑ.
 
καλησπερα σας


γνωρίζει κάποιος εάν μπορεί να γίνει RENEWAL για class SEP (Single Piston Engine) χωρίς την απόκτηση του ICAO LEVEL 4 ?/?

μήπως βγαίνει το ppl σαν περιορισμένης ευθύνης???



thanks
 
Top