Τέλος αλλαγής ονόματος 198 ευρώ!!

Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω τη συγκεκριμένη εταιρία και το επίπεδο των χρεώσεων, που είναι όντως εξαιρετικά υψηλές, μήπως είναι σε αυτά τα επίπεδα για λόγους αποτροπής κατάχρησης (βλ. μεταπώληση σε τρίτο) των φθηνών ναύλων της; Δηλαδή να αγοράσει κάποιος ένα φθηνό εισητήριο (πχ €10) και είτε τελικά δεν μπορεί να ταξιδεύσει ο ίδιος είτε από πρόθεση να το διαθέσει σε συγγενή/φίλους/τρίτους, αν η αλλαγή ονόματος είχε χρέωση μόνο €20-€50.

Βεβαίως, θα μπορούσε να υπάρχει διαφοροποίηση στη πολιτική της και στη χρέωση μεταξύ της: Α) απλής διόρθωσης ονόματος (πχ. αλλαγή κάποιων γραμμάτων) και Β) πλήρης αλλαγή ονόματος.
 
konstantina4":2r8ha42l said:
το ληγω εδώ εγώ προσωπικά δεν έχει νόημα η αντιπαράθεση.

Κωνσταντίνα, δεν υπάρχει καμία αντιπαράθεση εδώ. Με πολύ πολιτισμένο κι ευγενικό τρόπο, εξέθεσες το πρόβλημα και την έκπληξή σου, για τη χρέωση που σας επεβλήθη. Τα €198 δεν είναι ένα καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό, αλλά δυστυχώς αυτή είναι μία πραγματικότητα. Θα μπορούσες κάλλιστα να τους κυνηγήσεις, εάν δεν είχαν δημοσιευμένη την εν λόγω πληροφορία για τη χρέωση. Σε κάθε περίπτωση, δυστυχώς κανείς δε μπορεί να σου πει ότι το δίκιο είναι με το μέρος σου. Καλή χρονιά κι ας είναι αυτό το μόνο κακό που σε βρήκε φέτος. :eek:
 
Αν είναι δυνατόν να υποστηρίζει κάποιος την εταιρία που έχει υποχρέωση να βοηθάει τους πελάτες τους και ας έχουν κάνει λάθος.Την εταιρία που πατάει πάνω στους εργαζόμενους της και πλουτίζει. Την απρόσωπη αυτή εταιρία που μοναδικό της μέλημα είναι ο πλουτισμός των μετοχών της καταπατοντας κάθε εργασιακό δικαιώμα στέλνοντας τα αεροπλάνα της χωρίς επαρκή καύσιμα μόνο και μόνο για να βελτιώσει τα μπόνους των μεγαλοστελεχων της.
 
Καλά τα λες για την αντιλαϊκή φάμπρικα Ryanair αλλά γιατί αφήνεις απ'εξω την φάμπρικα Aegean?
Τι συμφέροντα εξυπηρετείς?

Το μεγάλο κεφάλαιο απ'όπου και να προέρχεται, είτε απο το Δουβλίνο είτε από την Κηφισιά εξακολουθεί να μεγαλώνει χωρίς κανένα σεβασμό στα δικαιώματα των πουλιών, των ζώων και των φυτών. Τα νέα α/φ της Ετζίαν θα φουσκώσουν τις τσέπες των ληστρικών αφεντικών του μεγάλου κεφαλαίου στοιβάζοντας τους επιβάτες τον έναν πάνω στον άλλον για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος.

Και να η απόδειξη:
Το ξέρετε ότι δεν ανοίγουν τα παράθυρά τους;
Το ξέρετε ότι δεν έχουν μπανιέρα ή έστω ντουζ στην τουαλέτα;
Το ξέρετε ότι δεν επιτρέπεται το κάπνισμα; (ξεκάθαρη φασιστική αντίδραση του μεγάλου κεφαλαίου για να γονατίσει τον εργάτη, τον αγρότη, τον μικροέμπορα που θέλει να ξεδώσει λίγο κάνοντας ένα τσιγαράκι εν πτήσει).
Το ξέρετε ότι δεν έχουν αλεξίπτωτα;
Το ξέρετε ότι καίνε κηροζίνη και μολύνουν την ατμόσφαιρα και ανεβαίνει η θερμοκρασία; (στην Αθήνα γι' αυτό είχαμε ζεστό φθινόπωρο, λόγω των α/φ της Ετζίαν).

Θα μπορούσα να μιλάω για ώρες. Το αποτέλεσμα όμως είναι ένα. Το μεγάλο κεφάλαιο εξακολουθεί να πίνει το αίμα της εργατιάς, της αγροτιάς κλπ. με το μπουρί της σόμπας. Μόνον μια γνήσια σοσιαλιστική κυβέρνηση θα μπορούσε να δώσει λύση στο πρόβλημα κρατικοποιώντας εδώ και τώρα την ιδιωτική εταιρία, διορίζοντας αξιόλογα κυβερνητικά στελέχη στις θέσεις των γκόλντεν-μπόις τους και κάνοντας τα αεροπορικά ταξίδια διαθέσιμα με έκπτωση στις λαΪκές μάζες που έχουν ψηφίσει το σωστό κόμμα στις εκλογές.
:banana:
 
Μπράβο φίλε μου τα λες ωραία . Διαφωνώ όμως εντελώς με αυτά που λες γιατί είναι αρλουμπες
 
Βεβαίως και σου φαίνονται αρλούμπες αφού είσαι τσιράκι του κεφαλαίου και του Βασιλάκη.
Ποιος μου λέει οτι δεν είσαι ένα γκόλντεν μπόι της Βιλτανιώτη που θες να πάρεις πελάτες απο τον ανταγωνισμό?
Και μας το παίζεις σύντροφος ενώ στη πραγματικότητα είσαι σεχταριστής και ρεβιζιονιστής και υπηρετείς τα συμφέροντα των ντόπιων κεφαλαιοκρατών.
Όμως τα αντιλαϊκά συμφέροντα είναι εξίσου αποκρουστικά είτε είναι ντόπια είτε είναι ξένα!

:with:
 
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά.

Παρακολουθώ το forum αυτό αρκετό καιρό τώρα και με αφορμή αυτό το θέμα έγινε η αρχή της ένταξης μου σε αυτήν εδώ την κοινότητα και επίσημα!
Θα ήθελα να ενημερώσω τα μέλη του θέματος αυτού τα παρακάτω :

1) Κάθε αεροπορική για τα "τέλη" και τις έξτρα γενικότερα χρεώσεις επάγονται στην πολιτική τους.Δηλαδή κάθε αεροπορική με λίγα λόγια χρεώνει (και βάση ανταγωνισμού πάντα ) το ποσό που εκείνη θεωρεί "σωστό"
2) Όσον αφορά το συγκεκριμένο θα ήθελα να ενημερώσω (κάποιοι ίσως να το ξέρετε ήδη) ότι όταν έχει να κάνει με όνομα ένα εισιτήριο πάντα πάει μαζί με το ταξιδιωτικό του έγγραφο.δεν μπορεί να λέει το εισιτήριο π.χ πέτρος παππάς και το διαβατήριο πέτρος πάππιας γιατι πρόκειται (όσο περίεργο και αν φανεί σε μερικούς) για άλλον "επιβάτη"
3)Οι περισσότερες (ή και σχεδόν όλες) αεροπορικές όταν πρόκειται για λάθος πέραν των τριών γραμμάτων δεν πειράζουν καν το εισιτήριο και σου λένε καινούργιο.
4)Στην δική σου περίπτωση είναι ένα μοτίβο στα πλαίσια marketing που σου λέει ότι: φίλε μου? για να μη σου πω να πάρεις καινούργιο εισιτήριο και βρεις με 100 150 ευρώ γιατί αυτή είναι η διαδικασία παγκοσμίως σου πετάω το τυράκι "τέλη" για να τσιμπήσεις και να βγω κερδισμένος διπλά...Εκεί είναι που εσύ και ο κάθε ένας μας να πονηρεύεται και πρώτον να προσέχει την ώρα που καταχωρεί τα στοιχεία και δεύτερον εάν γίνει κάτι τέτοιο σε κάποιον το πρώτο που να κάνει πάντα είναι να κοιτάει αμέσως τιμές για καινούργια εισιτήρια και αν βρίσκουν φθηνότερα από το fee να τα παίρνουν και σε περίπτωση που δεν να πληρώνουν αυτό το fee.

Όσον αφορά τα σχόλια περί αλεξίπτωτα και κηροζίνες δεν θα ασχοληθώ καν...υπάρχουν απαντήσεις πολύ λογικές και σωστές παντού στο διαδίκτυο και καλό θα ήταν ο κάθε ένας μας να κάνει μια έρευνα προσωπική ή να ρωτάει αν βαριέται να ψάξει και μετά να μιλάει είτε σε ένα forum είτε στους φίλους του γιατί πρώτα απ όλα εκτίθεται ο ίδιος .

Ενδεικτικά :
Τα συχνότερα χρησιμοποιούμενα και διακινούμενα αεροπορικά καύσιμα στην Ελλάδα και διεθνώς είναι τα καύσιμα στροβιλοκινητήρων (Jet Fuel) που ακολουθούν:

JET A-1: Το σημαντικότερο καύσιμο της πολιτικής αεροπορίας. Παράγεται από επεξεργασμένη κηροζίνη με προσθήκη προσθέτων (αντιστατικών, αντιοξειδωτικών, βελτίωσης της λιπαντικότητας κ.λπ.).
JET B: Παράγεται με ανάμιξη κηροζίνης με βαριά νάφθα.
JP-8: Το συχνότερα χρησιμοποιούμενο καύσιμο της πολεμικής αεροπορίας, αντίστοιχο με τα καύσιμα της πολιτικής αεροπορίας (αντίστοιχο του JET A1 με προσθήκη ενός επιπλέον αντιπαγωτικού προσθέτου).
JP-4: Καύσιμο της πολεμικής αεροπορίας, συγκεκριμένης πτητικότητας η οποία επιτυγχάνεται με ανάμιξη κηροζίνης με βαριά νάφθα.

Cornell":20q6bucd said:
Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω τη συγκεκριμένη εταιρία και το επίπεδο των χρεώσεων, που είναι όντως εξαιρετικά υψηλές, μήπως είναι σε αυτά τα επίπεδα για λόγους αποτροπής κατάχρησης (βλ. μεταπώληση σε τρίτο) των φθηνών ναύλων της; Δηλαδή να αγοράσει κάποιος ένα φθηνό εισιτήριο (πχ €10) και είτε τελικά δεν μπορεί να ταξιδεύσει ο ίδιος είτε από πρόθεση να το διαθέσει σε συγγενή/φίλους/τρίτους, αν η αλλαγή ονόματος είχε χρέωση μόνο €20-€50.

Βεβαίως, θα μπορούσε να υπάρχει διαφοροποίηση στη πολιτική της και στη χρέωση μεταξύ της: Α) απλής διόρθωσης ονόματος (πχ. αλλαγή κάποιων γραμμάτων) και Β) πλήρης αλλαγή ονόματος.

Υπάρχει ανά εταιρία και ανά περίπτωση.

Π.χ Υπάρχει αεροπορική που λέει πως αν το όνομα και το επώνυμο είναι σωστά γραμμένα και απλώς είναι ανάποδα και το έκλεισες μόνος σου από το website της εταιρίας στο αεροδρόμιο δε στο χρεώνουν..αν το έκλεισε πράκτορας χρεώνεσαι.
Υπάρχει άλλη που λέει ότι για ένα γράμμα είναι δωρεάν.
Αλλά οτιδήποτε γενικότερα όπως είπα και παραπάνω που κάνει είτε το όνομα είτε το επώνυμο να είναι διαφορετικό (παππάς /παππιάς) θεωρείτε άλλο πρόσωπο.

Τέλος το κα με το παππά είναι πολύ ειδική περίπτωση διότι εκεί στα μάτια της εταιρίας γιατί κακά τα ψέματα βλέπει εισιτήρια και ταξιδιωτικά έγγραφα δεν ξέρει εμένα και εσένα προσωπικά.Το λέω αυτό διότι θέλουν να αποφύγουν κυρίως το εγώ ο κύριος "κα" δεν θα ταξιδέψω και το δίνω στον φίλο μου τον παππά να πάει που έχει άδεια .Όλα αυτά όπως είπαν και οι άλλοι είναι στα μικρά γράμματα που δε διαβάζουμε ποτέ απλώς εγώ τα λέω όσο πιο απλά και κατανοητά μπορώ για όλους.
Ελπίζω να βοήθησα.
 
Cornell":3ckj2ztb said:
Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω τη συγκεκριμένη εταιρία και το επίπεδο των χρεώσεων, που είναι όντως εξαιρετικά υψηλές, μήπως είναι σε αυτά τα επίπεδα για λόγους αποτροπής κατάχρησης (βλ. μεταπώληση σε τρίτο) των φθηνών ναύλων της; Δηλαδή να αγοράσει κάποιος ένα φθηνό εισητήριο (πχ €10) και είτε τελικά δεν μπορεί να ταξιδεύσει ο ίδιος είτε από πρόθεση να το διαθέσει σε συγγενή/φίλους/τρίτους, αν η αλλαγή ονόματος είχε χρέωση μόνο €20-€50.

Βεβαίως, θα μπορούσε να υπάρχει διαφοροποίηση στη πολιτική της και στη χρέωση μεταξύ της: Α) απλής διόρθωσης ονόματος (πχ. αλλαγή κάποιων γραμμάτων) και Β) πλήρης αλλαγή ονόματος.

Υπάρχει ανά εταιρία και ανά περίπτωση.

Π.χ Υπάρχει αεροπορική που λέει πως αν το όνομα και το επώνυμο είναι σωστά γραμμένα και απλώς είναι ανάποδα και το έκλεισες μόνος σου απο το website της εταιρίας στο αεροδρόμιο δε στο χρεώνουν..αν το έκλεισε πράκτωρας χρεώνεσαι.
Υπάρχει άλλη που λέει οτι για ένα γράμμα είναι δωρεάν.
Αλλά οτιδήποτε γενικότερα όπως είπα και παρακάτω που κάνει είτε το όνομα είτε το επώνυμο να είναι διαφορετικό (παππάς /παππιάς) θεωρείτε άλλο πρόσωπο.

Τέλος το κα με το παππά είναι πολύ ειδική περίπτωση διότι εκεί στα μάτια της εταιρίας γιατί κακά τα ψέματα βλέπει εισιτήρια και ταξιδιωτικά έγγραφα δεν ξέρει εμένα και εσένα προσωπικά.Το λέω αυτό διότι θέλουν να αποφύγουν κυρίως το εγω ο κύριος "κα" δεν θα ταξιδέψω και το δίνω στον φίλο μου τον παππά να πάει που έχει άδεια .Όλα αυτά όπως είπαν και οι άλλοι είναι στα μικρά γράμματα που δε διαβάζουμε ποτέ απλώς εγω τα λέω όσο πιο απλά και κατανοητά μπορώ για όλους.
 
NickATH":1nwsu91v said:
Όσον αφορά τα σχόλια περί αλεξίπτωτα και κυροζίνες δεν θα ασχοληθώ καν...υπάρχουν απαντήσεις πολύ λογικές και σωστές παντού στο διαδίκτυο και καλό θα ήταν ο κάθε ένας μας να κάνει μια έρευνα προσωπική ή να ρωτάει αν βαριέται να ψάξει και μετά να μιλάει είτε σε ένα forum είτε στους φίλους του γιατι πρώτα απ όλα εκτήθετε ο ίδιος .
Αγαπητέ Nick, όλο το post που αναφερόταν σε αυτά ήταν καθαρά troll και ειρωνικό στα όσα γράφτηκαν στο προηγούμενο, από αυτό, μήνυμα.
Οπότε δεν χρειαζόταν όλη η ανάλυση περί καυσίμων
 
Ευχαριστώ για την επισήμανση....Κατά την άποψη μου λόγω του ότι είναι ένα ανοικτό προς όλο το κοινό forum θεωρώ πως πολύ πιθανόν να υπάρχουν και αναγνώστες που δεν γνωρίζουν την πραγματική αλήθεια γύρω από όλα αυτά (όπως και εμείς πριν τα γνωρίσουμε ) και θεώρησα σωστό να αναφέρω ένα παράδειγμα εκμεταλλευόμενος το troll ..
 
Top