Τέλος του Dornier 728

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
593
Likes
179
Περιοχή
Ύπαιθρος
Γενικά, η χωρητικότητά του δεν ήταν τέτοια που να αντέχει σε ανταγωνισμό. Και όταν λέμε ανταγωνισμό, εφόσον μιλάμε για μικρές μέχρι μεσαίες αποστάσεις, εννοούμε κυρίως τα τρένα υψηλών ταχυτήτων. Τελικά ήταν θέμα κόστους.
 

IATA

Business-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
433
Likes
9
Εννοείς ότι δεν είχαν ζήτηση τα αεροσκάφη μικρών και μεσαίων αποστάσεων; Δηλαδή πλέον υπάρχει χώρος μόνο για μεγάλα αεροπλάνα; Ήταν όντως θέμα κόστους ή ελλιπούς χρηματοδότησης;
 
Last edited:

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
593
Likes
179
Περιοχή
Ύπαιθρος
Όχι, δεν εννοώ ότι φταίνε οι αποστάσεις που κάλυπτε, μολονότι στις αποστάσεις αυτές υπάρχει έντονος ο ανταγωνισμός από τα επίγεια μέσα. Κυρίως φταίει η χωρητικότητά του σε επιβάτες, που σημαίνει ότι το υψηλό κόστος του αεροσκάφους δεν μπορεί να κατανεμηθεί ώστε να δώσει ανταγωνιστικό εισιτήριο. Γιαυτό επικράτησαν και σε αυτές τις αποστάσεις αεροσκάφη τύπου Β737 / Α320, που γενικά έχουν ικανοποιητική χωρητικότητα ώστε να ανταγωνιστούν τα επίγεια μέσα (που γενικά είναι φθηνότερα).
 

IATA

Business-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
433
Likes
9
Εντάξει, στην ουσία αυτό που μου λες είναι ότι τα μικρότερα αεροσκάφη περιφεριακής εμβέλειας έχουν πεθάνει. Θα ήθελα να πιστεύω ότι δεν ισχύει αλλά ίσως να έχεις δίκαιο. Ο χρόνος θα δείξει.
 
Top