COMPUTERISE
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 01/09/2005
- Μηνύματα
- 800
- Likes
- 0
Στις 13/2, παραμονή του Αγ.Βαλεντίνου, ήμουν πιστός στο ραντεβού μου με την επίσημη αγαπημένη μου Uzbekistan Airways! Όλο το βράδυ θα το περνούσαμε μαζί ταξιδεύοντας προς Τασκένδη, όπως και όλη την επόμενη μέρα, μια που θα φτάναμε αργά το βράδυ στην Κουάλα Λουμπούρ. Η απιστία θα γινόταν μια μέρα αργότερα στις 15/2 όταν και θα υπέκυπτα στα εξωτικά θέλγητρα της Μαλαισιανής καλλονής που ακούει στο όνομα Αir Αsia και θα ταξίδευα μαζί της στο παραμυθένιο Bali.
Ας πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή. Ζητούσα απεγνωσμένα ένα καλοκαιρινό break από την χειμωνιάτικη πραγματικότητα της Αθήνας και η απάντηση στο αγωνιώδες μου ερώτημα βρέθηκε στο όνομα του Bali του γνωστού εξωτικού νησιού,μιας όασης Ινδουισμού στην Μουσουλμανική λαοθάλασσα της Ινδονησίας.Το δρομολόγιο γνωστό, δοκιμασμένο και οικονομικότατο, ΑTH- KUL μέσω ΤAS με Uzbekistan Airways και ΚUL-DPS-KUL με την μεγαλύτερη και καλύτερη loco της Ασίας την Air Asia!! Tιμή; Όλο μαζί 720euro όχι κι άσχημα!!
Η πολυπόθητη 13/2 έφτασε ,κι εγώ μαζί της κατά της 22:00 στο γκισέ της Uzbekistan Airways. Έρημο το αεροδρόμιο, σχεδόν έρημο και το γκισέ γρήγορο το check in και μετά από την απαραίτητη βόλτα στο free-shop άμεση επιβίβαση για την πτήση των Ουζμπέκικων Αερογραμμών ΗΥ-266 για Τασκένδη!! Το δώρο που μου έκανε για του Αγ.Βαλεντίνου η αγαπημένη μου, ήταν ένα Α310 στην θέση του γνωστού 757-200. Σ ευχαριστώ γλυκιά μου!! Το αεροπλάνο έφυγε ακριβώς στην ώρα του (23:25) παίρνοντας στην μακρινή Τασκένδη μαζί με τον υποφαινόμενο άλλους 87 επιβάτες η πλειοψηφία των οποίων ήταν Ινδοί και Πακιστανοί. Οι άριστες ανταποκρίσεις για Δελχί, Αμριτσάρ και Λαχώρη έκαναν πάλι το θαύμα τους.
Όπως καταλάβατε το Α310 ήταν μισοάδειο, πράγμα που έκανε το ταξίδι μου super αναπαυτικό μια που αξιοποίησα κοιμώμενος σε όλη σχεδόν την διάρκεια της διαδρομής και στις 3 άδειες διπλανές μου θέσεις. To αεροπλάνο ήταν το UK-31001 και αν και κατασκευής 1991 ήταν προσεγμένο και σε αρκετά καλή κατάσταση.
Οι αεροσυνοδοί στην πλειοψηφία τους εντυπωσιακότατες, αλλά με τα γνωστά μικροπροβλήματα γνώσης της Αγγλικής, το φαγητό μέτριο προς καλό με επιλογή κοτόπουλου ή μοσχαριού, η πτήση άψογη και η άφιξή μας στην Τασκένδη χωρίς λεπτό καθυστέρησης 07:25.
Αυτό το τελευταίο μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση. Ποτέ μα ποτέ δεν είχα καθυστέρηση στις πτήσεις μου με την Uzbekistan και πολλές φορές μάλιστα έφτανα μέχρι και 20 λεπτά νωρίτερα στον προορισμό μου!! Μήπως οι φίλοι Ουζμπέκοι πρέπει να κάνουν εντατικό φροντιστήριο στην Ολυμπιακή μας;;
Η Uzbekistan Airways όπως έχω επαναλάβει και στο παρελθόν είναι ίσως η καλύτερη εταιρία της Κεντρικής Ασίας ,με εκτεταμένο δίκτυο ,φανταστείτε πετάει μέχρι και JFK μέσω RIX ,άριστα connections για Ασία, με αρκετά οικονομικές τιμές και αξιοπρεπέστατο service.Το αδύνατο σημείο της όμως είναι το ανεκδιήγητο transit της. Αν και το αεροδρόμιο της TAS είναι πρόσφατα ανακαινισμένο και σε άριστη κατάσταση το transit σε μεταφέρει σε αλήστου μνήμης σοβιετικές εποχές. Μικρό, ρυπαρό, με free shop και εστιατόριο για γέλια, είναι απορίας άξιο γιατί χρησιμοποιείτε αυτό το τριτοκοσμικό κτίριο για transit hall και όχι το μοντέρνο κτίριο του κυρίως αεροδρομίου. Άβυσσος η ψυχή των Ουζμπέκων!! Είχα λοιπόν να σκοτώσω 3 περίπου ώρες σε αυτό το άθλιο κτίριο και άρχισα να κόβω βόλτες σαν το λιοντάρι στο κλουβί. Η λύση στην βαρεμάρα μου ήρθε όταν εντελώς τυχαία ανακάλυψα ότι υπήρχε πρόσβαση στο internet!!Nαι, με αντίτιμο 4 δολάρια την ώρα ξέχναγες τον πόνο σου και ξεχνιόσουν χαζέβοντας στον μαγικό κόσμο του internet.
Με την βοήθεια του διαδικτύου λοιπόν πέρασαν αυτές οι 3 περίπου ώρες και στις 11:00 δόθηκε το σύνθημα για την επιβίβαση στην πτήση HY-553 με προορισμό την Kουάλα Λουμπούρ. Επιβιβαστήκαμε σε ένα σύγχρονο λεωφορείο του αεροδρομίου που μας έκανε μια σύντομη βόλτα στο Taskhent Internetional δίνοντας μας την ευκαιρία να θαυμάσουμε τα σοβιετικά αεροναυπηγικά επιτεύγματα (σαπισμένα, εγκαταλελειμένα ΙL-62, IL-86,TU-154,IL-76,YAK-42 όλα στα χρώματα της Uzbekistan) και τελικά μας μετέφερε στο 757-200 που μαζί του θα πετάγαμε για KUL τις επόμενες 7 ώρες. Το VP-BUJ πέταξε για πρώτη φορά το 1999 με τα χρώματα της TWA και αμέσως μετά της AMERICAN και τον Αύγουστο του 2004 κατέληξε στο στόλο της Uzbekistan. Ήταν κι αυτό σε αρκετά καλή κατάσταση και απογειώθηκε στην ώρα του ,11:30, ως συνήθως. Είπαμε Ουζμπέκικη ακρίβεια!!
Η πτήση κι αυτή την φορά ήταν μισοάδεια, περίπου 100 άτομα, μόνο που εδώ άλλαζαν τα πράγματα. Την θέση Πακιστανών και Ινδών πήραν Ρώσοι που ετοιμάζονταν να ζήσουν τον μύθο τους στη ζέστη της Νοτιοανατολικής Ασίας!!
Oι αεροσυνοδοί, χαμογελαστές και ευγενικές με ρώτησαν σε άπταιστη Ρωσική αν θα ήθελα ψάρι ή κρέας και μου σέρβιραν το γνωστό εξαιρετικό Ουζμπέκικο κρασί που απλά δεν πίνετε!! Προσπάθησαν οι κοπέλες να κάνουν το παν για να έχουμε μια ευχάριστη πτήση, μέχρι και το Μπιτζετ Τζοουνς είδαμε στο video αλλά το 757 είναι ιδιαίτερα κουραστικό για πτήση 7 ωρών. Ευτυχώς είχα πάλι άδειες τις 2 διπλανές μου θέσεις και ξεράθηκα στον ύπνο γιατί αλλιώς θα ήταν σκούρα τα πράγματα!!
Είχε πια νυχτώσει για τα καλά όταν προσγειωθήκαμε στο εξαιρετικό αεροδρόμιο της Κuala Lumpur. Mετά από ένα ταξίδι Οδύσσεια 20 περίπου ωρών δεν έβλεπα την ώρα να πάω στο Panpacific hotel 2 λεπτα από το αεροδρόμιο για ξεκούραση και να προετοιμαστώ ψυχολογικά για το αυριανό μου ταξίδι στις θάλασσες του Bali!!
(συνεχίζεται)
Ας πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή. Ζητούσα απεγνωσμένα ένα καλοκαιρινό break από την χειμωνιάτικη πραγματικότητα της Αθήνας και η απάντηση στο αγωνιώδες μου ερώτημα βρέθηκε στο όνομα του Bali του γνωστού εξωτικού νησιού,μιας όασης Ινδουισμού στην Μουσουλμανική λαοθάλασσα της Ινδονησίας.Το δρομολόγιο γνωστό, δοκιμασμένο και οικονομικότατο, ΑTH- KUL μέσω ΤAS με Uzbekistan Airways και ΚUL-DPS-KUL με την μεγαλύτερη και καλύτερη loco της Ασίας την Air Asia!! Tιμή; Όλο μαζί 720euro όχι κι άσχημα!!
Η πολυπόθητη 13/2 έφτασε ,κι εγώ μαζί της κατά της 22:00 στο γκισέ της Uzbekistan Airways. Έρημο το αεροδρόμιο, σχεδόν έρημο και το γκισέ γρήγορο το check in και μετά από την απαραίτητη βόλτα στο free-shop άμεση επιβίβαση για την πτήση των Ουζμπέκικων Αερογραμμών ΗΥ-266 για Τασκένδη!! Το δώρο που μου έκανε για του Αγ.Βαλεντίνου η αγαπημένη μου, ήταν ένα Α310 στην θέση του γνωστού 757-200. Σ ευχαριστώ γλυκιά μου!! Το αεροπλάνο έφυγε ακριβώς στην ώρα του (23:25) παίρνοντας στην μακρινή Τασκένδη μαζί με τον υποφαινόμενο άλλους 87 επιβάτες η πλειοψηφία των οποίων ήταν Ινδοί και Πακιστανοί. Οι άριστες ανταποκρίσεις για Δελχί, Αμριτσάρ και Λαχώρη έκαναν πάλι το θαύμα τους.
Όπως καταλάβατε το Α310 ήταν μισοάδειο, πράγμα που έκανε το ταξίδι μου super αναπαυτικό μια που αξιοποίησα κοιμώμενος σε όλη σχεδόν την διάρκεια της διαδρομής και στις 3 άδειες διπλανές μου θέσεις. To αεροπλάνο ήταν το UK-31001 και αν και κατασκευής 1991 ήταν προσεγμένο και σε αρκετά καλή κατάσταση.
Οι αεροσυνοδοί στην πλειοψηφία τους εντυπωσιακότατες, αλλά με τα γνωστά μικροπροβλήματα γνώσης της Αγγλικής, το φαγητό μέτριο προς καλό με επιλογή κοτόπουλου ή μοσχαριού, η πτήση άψογη και η άφιξή μας στην Τασκένδη χωρίς λεπτό καθυστέρησης 07:25.
Αυτό το τελευταίο μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση. Ποτέ μα ποτέ δεν είχα καθυστέρηση στις πτήσεις μου με την Uzbekistan και πολλές φορές μάλιστα έφτανα μέχρι και 20 λεπτά νωρίτερα στον προορισμό μου!! Μήπως οι φίλοι Ουζμπέκοι πρέπει να κάνουν εντατικό φροντιστήριο στην Ολυμπιακή μας;;
Η Uzbekistan Airways όπως έχω επαναλάβει και στο παρελθόν είναι ίσως η καλύτερη εταιρία της Κεντρικής Ασίας ,με εκτεταμένο δίκτυο ,φανταστείτε πετάει μέχρι και JFK μέσω RIX ,άριστα connections για Ασία, με αρκετά οικονομικές τιμές και αξιοπρεπέστατο service.Το αδύνατο σημείο της όμως είναι το ανεκδιήγητο transit της. Αν και το αεροδρόμιο της TAS είναι πρόσφατα ανακαινισμένο και σε άριστη κατάσταση το transit σε μεταφέρει σε αλήστου μνήμης σοβιετικές εποχές. Μικρό, ρυπαρό, με free shop και εστιατόριο για γέλια, είναι απορίας άξιο γιατί χρησιμοποιείτε αυτό το τριτοκοσμικό κτίριο για transit hall και όχι το μοντέρνο κτίριο του κυρίως αεροδρομίου. Άβυσσος η ψυχή των Ουζμπέκων!! Είχα λοιπόν να σκοτώσω 3 περίπου ώρες σε αυτό το άθλιο κτίριο και άρχισα να κόβω βόλτες σαν το λιοντάρι στο κλουβί. Η λύση στην βαρεμάρα μου ήρθε όταν εντελώς τυχαία ανακάλυψα ότι υπήρχε πρόσβαση στο internet!!Nαι, με αντίτιμο 4 δολάρια την ώρα ξέχναγες τον πόνο σου και ξεχνιόσουν χαζέβοντας στον μαγικό κόσμο του internet.
Με την βοήθεια του διαδικτύου λοιπόν πέρασαν αυτές οι 3 περίπου ώρες και στις 11:00 δόθηκε το σύνθημα για την επιβίβαση στην πτήση HY-553 με προορισμό την Kουάλα Λουμπούρ. Επιβιβαστήκαμε σε ένα σύγχρονο λεωφορείο του αεροδρομίου που μας έκανε μια σύντομη βόλτα στο Taskhent Internetional δίνοντας μας την ευκαιρία να θαυμάσουμε τα σοβιετικά αεροναυπηγικά επιτεύγματα (σαπισμένα, εγκαταλελειμένα ΙL-62, IL-86,TU-154,IL-76,YAK-42 όλα στα χρώματα της Uzbekistan) και τελικά μας μετέφερε στο 757-200 που μαζί του θα πετάγαμε για KUL τις επόμενες 7 ώρες. Το VP-BUJ πέταξε για πρώτη φορά το 1999 με τα χρώματα της TWA και αμέσως μετά της AMERICAN και τον Αύγουστο του 2004 κατέληξε στο στόλο της Uzbekistan. Ήταν κι αυτό σε αρκετά καλή κατάσταση και απογειώθηκε στην ώρα του ,11:30, ως συνήθως. Είπαμε Ουζμπέκικη ακρίβεια!!
Η πτήση κι αυτή την φορά ήταν μισοάδεια, περίπου 100 άτομα, μόνο που εδώ άλλαζαν τα πράγματα. Την θέση Πακιστανών και Ινδών πήραν Ρώσοι που ετοιμάζονταν να ζήσουν τον μύθο τους στη ζέστη της Νοτιοανατολικής Ασίας!!
Oι αεροσυνοδοί, χαμογελαστές και ευγενικές με ρώτησαν σε άπταιστη Ρωσική αν θα ήθελα ψάρι ή κρέας και μου σέρβιραν το γνωστό εξαιρετικό Ουζμπέκικο κρασί που απλά δεν πίνετε!! Προσπάθησαν οι κοπέλες να κάνουν το παν για να έχουμε μια ευχάριστη πτήση, μέχρι και το Μπιτζετ Τζοουνς είδαμε στο video αλλά το 757 είναι ιδιαίτερα κουραστικό για πτήση 7 ωρών. Ευτυχώς είχα πάλι άδειες τις 2 διπλανές μου θέσεις και ξεράθηκα στον ύπνο γιατί αλλιώς θα ήταν σκούρα τα πράγματα!!
Είχε πια νυχτώσει για τα καλά όταν προσγειωθήκαμε στο εξαιρετικό αεροδρόμιο της Κuala Lumpur. Mετά από ένα ταξίδι Οδύσσεια 20 περίπου ωρών δεν έβλεπα την ώρα να πάω στο Panpacific hotel 2 λεπτα από το αεροδρόμιο για ξεκούραση και να προετοιμαστώ ψυχολογικά για το αυριανό μου ταξίδι στις θάλασσες του Bali!!
(συνεχίζεται)