the first Boeing 777 .... to be scrapped

  • Thread starter Thread starter alex2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

alex2

First-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2005
Μηνύματα
655
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDV
Early Boeing 777-200 to be broken up for the first time
By Max Kingsley-Jones
A Boeing 777 is heading for the breaker’s yard for the first time, just 11 years after the twinjet first entered service.

Memphis-based Universal Asset Management says it has acquired a General Electric GE90-90B-powered 777-200 (MSN 27109) - the nineteenth aircraft off the line - for disassembly.

According to Flight’s Acas database, the aircraft was originally delivered to British Airways (BA) in January 1996 as G-ZZZE, being one of five non-Extended Range variants that the airline operated. The aircraft was a sister ship of G-ZZZA pictured below.


It was traded to Boeing in 2002 and after initially being placed with the now defunct Algerian carrier Khalifa Airways in 2003, entered service with Varig of Brazil as PP-VRD in 2004.

The aircraft was returned to Boeing in August and is now registered N703BA.

Universal, which has disassembled over 160 airliners in the past 10 years, says that this marks the first disassembly of a 777 and that component parts will be available for sale in the near future.

http://www.flightglobal.com/Articles/20 ... +time.html

me entiposiase poly auto to pragma kathos pisteua oti yparhi megali zitisi gia metahirismena Boeing 777. antistiha A330/A340 i MD-11 pou ginan konseves nomizo den yparhoun
 
Εμένα μέ παραξένεψε γιατί ένα αεροπλάνο 11 ετών λογικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθή γιά πολλά χρόνια ακόμα.

Τη στιγμή που υπάρχουν μέχρι και B727 σέ χρήση σήμερα,σχεδόν πάνω από 20 χρόνια από τό τέλος τής παραγωγής τους (καί τά περισσότερα είναι "ηλικίας" πάνω από 20 ετών),είναι περίεργο οτι ένα μοντέλο τού οποίου η παραγωγή δέν έχει σταματήσει αρχίζει ήδη να θεωρήται "παλιό".
 
Δεν έχει πάντα να κάνει με τον τύπο μόνο αλλά κυρίως με το μοντέλο. ΠΧ. Ένα 777-300ER με GE κινητήρες μπορεί να είναι δυσέυρετο. Όμως ένα -200 που δεν είναι και ER με RR κινητήρες...δεν το θέλει ούτε η μάνα του.

Στην πραγματικότητα ξέρω ότι τα 767-300ER με GE κινητήρες είναι ουρά αυτοί που τα ψάχνουν. Όποιο μείνει ανοίκιαστο (πολύ σπάνιο) πέφτουν όλοι ποιός θα το πρωτο πάρει. Αυτά με PW κινητήρες σαπίζουν στο Μαράνα.
 
kai na kano ego tora tin ilithia erotisi os sinithos...


giati den alazoun tous kinitires???? :?:
 
το να αλλάξει τύπο κινητήρα σε ένα αεροπλάνο είναι δύσκολη και πολύ ακριβή υπόθεση. Πολύ σπανια γίνετε.Η μοναδική φορα που έγινε κάτι τέτοιο στην πολιτική αεροπορία σε μεγάλα νούμερα ήταν η αλλαγή στα κινητήρων CF56 στα DC-8 και B707.

Δεν έχει πάντα να κάνει με τον τύπο μόνο αλλά κυρίως με το μοντέλο. ΠΧ. Ένα 777-300ER με GE κινητήρες μπορεί να είναι δυσέυρετο. Όμως ένα -200 που δεν είναι και ER με RR κινητήρες...δεν το θέλει ούτε η μάνα του.

εδώ να επισημάνω, ότι το αεροπλάνο έχει κινητήρες GE-90. Απότι διάβασα σε αλλα forum ο λόγος που η Boeing το δίνη για Scrap είναι ότι η VARIG κυριολεκτικά το ρήμαξε το αεροπλάνο. Η επισκευές θα τρώγαν απαγορευτικά μεγάλα ποσα.
 
KGP":46mps04f said:
giati den alazoun tous kinitires???? :?:

KGP, δεν υπάρχουν ηλίθιες ερωτήσεις. Ηλίθιες απαντήσεις ...υπάρχουν !

Να ..."απλώσω" λίγο το παράγειγμα με το 767 που έδωσα πιό πάνω, που είναι και αληθινό.

Η Boeing πρίν 25+ χρόνια που σχεδιάζε το 767 ή το 757 (αεροπλάνα με ποικιλία επιλογής κινητήρων), δεν είχε φτιάξει ένα interface στο αεροπλάνο, ώστε οι διαφορετικοί κινητήρες να "κουμπώνουν" απλά στο κάθε αεροπλάνο, χωρίς καμμία άλλη αλλαγή στο σκάφος.

'Εδωσε με άλλα λόγια το ελεύθερο στις κατασκευάστριες κινητήρων (οι οποίες προφανώς το απαίτησαν) να χρησιμοποιήσει η καθεμία το δικό της σχέδιο και σύστημα.

Συγκεκριμένα, ο ένας τύπος κινητήρα, είχε thrust reversers που δούλευαν με υδραυλική πίεση, και άλλος τύπος ήθελε πίεση αέρα. Μία τέτοια βασική διαφορά, ξέφευγε από τον αμιγώς χώρο των κινητήρων κάτω από το φτερό και τα "πλοκάμια" καλωδίων και σωληνώσεων απλωνόντουσαν πιό βαθειά στο καθ'αυτό σκάφος.

Τα πράγματα γίνονταν ακόμα πιό πολύπλοκα, λόγω των back-ups που το 767 (και το 757 και 777) χρειάζονται>
1) για πιστοποίηση ETOPS (πτήσεις με δύο κινητήρες, μακρυά από αεροδρόμια, σε ωκεανούς, ερήμους κλπ)

2) Προσγειώσεις με την σχεδόν ...απόλυτη ομίχλη.

Σε αυτές τις δύο μορφές "επιχειρήσεων" χρειάζεται να υπάρχουν διπλές και καμμιά φορά τριπλές ασφαλιστικές δικλείδες (ή τρικλείδες !)

ΠΧ ηλεκτρικές γεννήτριες που δουλεύουν με υδραυλική πίεση,
ή υδραυλικές αντλίες που δουλέυουν με πίεση αέρα κ.ο.κ.

Οι κινητήρες που δεν ήταν καν ...ξαδέλφια μεταξύ τους δεν μπορούσαν να έχουν κοινά "πλοκάμια" που να συνδέονται με τόσο πολύπλοκα συστήματα.

Το 777 υποθέτω είναι καλύτερο από το 767/757 σε αυτόν τον τομέα, αλλά όχι και πολύ.

Τα Airbus νομίζω έχουν πιό απλό interface αλλά και πάλι δεν είμαι απόλυτα σίγουρος πόσο οικονομικά συμφέρον είναι.

Αυτό που λέει ο alex2 ότι είδε στο φόρουμ μπορεί να ισχύει, αλλά δεν το πολυπιστέυω. Αν υπήρχε μεγάλη ζήτηση γιά έναν τύπο/μοντέλο, δεν παει να έιναι το μεγαλύτερο σαράβαλο, θα το μαζέψουνε και θα το βάλουνε στο μεροκάματο. Αν τώρα, ο τύπος δεν είναι και πολύ desirable, είναι και το αεροπλάνο χάλια, είναι και στραβό το κλίμα....fissler το αεροπλανάκι!
 
Top