Tι HOLLYWOOD τι BOLLYWOOD!!

  • Thread starter Thread starter COMPUTERISE
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

COMPUTERISE

First-Class-Member
Εγγραφή
01/09/2005
Μηνύματα
800
Likes
0
Το πολύχρωμο, σαραβαλιασμένο ΤΑΤΑ ερχόταν με ιλιγγιώδη ταχύτητα κατά πάνω μας. Δεν ήταν εφιάλτης, οδηγούσαμε κανονικότατα στον αυτοκινητόδρομο και το τεράστιο καμιόνι έρχονταν εντελώς αντίθετα στο ρεύμα μας!! Η σύγκρουση με το παμπάλαιο φορτηγό φαίνονταν αναπόφευκτη. Ο Raj , ο οδηγός μας, κόρναρε με μανία και με μια ταχυδακτυλουργική μανούβρα απόφυγε με μαεστρία το παμπάλαιο τριαξονικό!! Κάθιδρος από το σοκ άκουγα την χαμογελαστή φωνή του Raj να με καλωσορίζει στη χώρα του “Welcome to incredible India!!” O Σπύρος πλάι μου κάτωχρος προσπαθούσε να συνέλθει από το σοκ και μου υπενθύμισε ότι είχαμε ακόμη 130 περίπου χλμ μέχρι το ξενοδοχείο μας!! Ο Raj απτόητος, συνέχιζε τις σφήνες του, αποφεύγοντας κάθε τόσο, κάρα, αγελάδες, καμήλες, φορτηγά και ιδιωτικά αυτοκίνητα ,που πεισματικά παρέμεναν στο δεξί μέρος του αυτοκινητόδρομου . Μην ξεχνάμε σε αυτή την πρώην Βρετανική αποικία η οδήγηση γίνεται πάντα σύμφωνα με τα Βρετανικά πρότυπα, στα δεξιά. Στην Ινδία χρειάζεσαι τρία πράγματα στην οδήγηση, είπε γελώντας ο Raj , καλά φρένα , καλή κόρνα και καλή τύχη. Για να μας το αποδείξει συνέχιζε να κορνάρει μανιωδώς, να φρενάρει ακατάπαυστα και να προκαλεί την καλή μας τύχη για το υπόλοιπο της διαδρομής!!

Είχαμε φτάσει μία περίπου ώρα πριν στο INDIRA GANDI INTERNATIONAL AIRPORT ακολουθώντας το γνωστό δοκιμασμένο δρομολόγιο ΑΤΗ-ΤΑS-DEL φεύγοντας από την Αθήνα την Μ.Τρίτη 3/4/07 αργά το βράδυ( 23:45) και φτάνοντας στο Ν.Δελχί το επόμενο μεσημέρι στις 13:00, αφού πρώτα κάναμε το απαραίτητο 3ωρο stopover στην Τασκένδη. Οι πτήσεις με τα γνωστά 757-200 της Uzbekistan Airways ήταν όπως πάντα χωρίς απρόοπτα και καθυστερήσεις. Πράγματι το VP-BUI τροχοδρομούσε στις 13:00 ακριβώς στο διεθνές αεροδρόμιο του DELHI κι εμείς με λαχτάρα κατεβαίναμε τις σκάλες του αεροπλάνου για να ζήσουμε οι αθεόφοβοι Πασχαλιάτικες εμπειρίες στην εξωτική Ινδία!! Αποφασίσαμε να περάσουμε οκτώ μέρες μακριά από την Ελληνική πραγματικότητα, χαμένοι στο παραμυθένιο Rajastan την πατρίδα των Μαχαραγιάδων. Αρωγός μας σε αυτή την φιλόδοξη προσπάθεια θα ήταν το Gajraj Travel ένα Ινδικό γραφείο τουρισμού με έδρα την Jaipur πρωτεύουσα του Rajastan. Με τίμημα 300euro θα είχαμε για 7 ημέρες το δικό μας αυτοκίνητο, με αγγλόφωνο ξεναγό-οδηγό και όλα τα έξοδα αυτοκινήτου και οδηγού πληρωμένα ήτοι βενζίνη, διόδια και έξοδα διαμονής και διατροφής του οδηγού. Μέσα σε 7 ημέρες θα παίρναμε μια ελάχιστη γεύση του Rajastan, επισκεπτόμενοι την Jaipur και το Pushkar μαζί με μια μικρή δόση Delhi αλλά μπρος στο τίποτε….

Το αεροδρόμιο ήταν πέραν πάσης περιγραφής. Ένα αρχαίο λεωφορείο μας παρέλαβε από το 752 μας και μας οδήγησε στην αίθουσα των αφίξεων. Οι εννέα όλες κι όλες φυσούνες του αεροδρομίου ήταν όλες σχεδόν γεμάτες από Α330 και Α340 της JET AIR της μεγαλύτερης και αξιοπρεπέστερης ιδιωτικής εταιρίας της Ινδίας. Η γνωστή διαφήμιση με τον γάιδαρο που πετάει μου ήρθε αυθόρμητα στο νου. Σε τέτοιο αχούρι σίγουρα πρέπει να δω κάπου εδώ γύρω και το συμπαθές τετράποδο σκέφτηκα. Αίμα , δάκρυα και ιδρώτας! Ο κόσμος γύρω μου άπειρος , στην συντριπτική του πλειοψηφία Ινδοί, δεν έδειχνε να ενδιαφέρετε ιδιαίτερα για το χάος που επικρατούσε. Περίμενε υπομονετικά στην ουρά του ελέγχου των διαβατηρίων, μια ουρά που η αλήθεια είναι προχωρούσε με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς. Επί τέλους περάσαμε τον έλεγχο μαζί με μια μίνι ανάκριση σε Ινδοαγγλικά, του στυλ που θα πάτε, πόσο θα μείνετε, καλώς ήρθατε. Η κυρίως αίθουσα αφίξεων θύμιζε βομβαρδισμένο τοπίο. Ξεδοντιασμένα air condition ,ξεχαρβαλωμένες πολυθρόνες , Iνδές μαμάδες ντυμένες με πολύχρωμα σάρι να κυνηγούν τα μικρά τους , μωρά να τσιρίζουν, ηλικιωμένοι να προσεύχονται στο Θεό τους. Κάτι πρόχειρες ταμπέλες πληροφορούσαν τους δύστυχους επιβάτες για έργα που σα σκοπό είχαν τον μελλοντικό εξωραϊσμό αυτού του σουρεαλιστικού τοπίου. Σίγουρα ο μεγάλος Λουίς Μπουνιουέλ θα είχε βρεί εδώ το ιδανικό σκηνικό για να μεγαλουργήσει, σκηνοθετώντας ένα ακόμη σουρεαλιστικό αριστούργημα.
Μια που δεν είχαμε αποσκευές να περιμένουμε, ξεμπερδέψαμε σχετικά εύκολα από τις γραφειοκρατικές διαδικασίες του τελωνείου κουνώντας καταφατικά το κεφάλι σε ότι μας ρωτούσαν, μια που στάθηκε αδύνατο να κατανοήσουμε την γραφική Ινδοαγγλική προφορά. Ο Σπύρος με απόγνωση ψέλλισε που μπλέξαμε, την στιγμή που διαβαίνοντας την πόρτα της εξόδου είδα μπροστά μου μια ταμπέλα με το όνομά μου κι ένα χαμογελαστό πρόσωπο να μου προσφέρει ένα μπουκέτο λουλούδια! Ο Raj ο μικρόσωμος και συμπαθέστατος ξεναγός - οδηγός μας ήταν πιστός στο ραντεβού του και μάς καλωσόρισε στην χώρα του την απίστευτη Ινδία!
 
COMPUTERISE":394hvi3f said:
Στην Ινδία χρειάζεσαι τρία πράγματα στην οδήγηση, είπε γελώντας ο Raj , καλά φρένα , καλή κόρνα και καλή τύχη.

Τα 'λεγα εγώ: Η ΘΕΑ ΚΑΛΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ (και τα έξι) και να επιστρέψετε σώοι (για το αβλαβείς έχω κάποιες επιφυλάξεις). :thx:

Τί Χόλλυγουντ, τί Μπόλλυγουντ
Τί Βραχμαπούτρα, τί Καμα Σούτρα


...αναμένω συνέχεια από τη χώρα των: ΑVATAR (είναι ινδικός όρος και όχι ιντερνετικός) και της Ναργκίς ("Γη Ποτισμένη με Ιδρώτα")
 
To Νeemrana Fort Palace hotel είναι ένα ξενοδοχείο προορισμός από μόνο του. Μεγαλόπρεπο, γοητευτικό, μαγικό, ονειρικό είναι μερικά μόνο από τα επίθετα που το χαρακτηρίζουν. Βρίσκετε 130 χλμ περίπου μακριά από το Delhi και είναι χτισμένο αμφιθεατρικά σε 10 επίπεδα πάνω στους λόφους του Αravelli δίπλα στο ομώνυμο θλιβερό χωριό. Πράγματι, τίποτε δεν σε προετοιμάζει για το τι θα αντικρίσεις. Κάνεις μια μικρή παράκαμψη 5 χλμ. από τον κεντρικό αυτοκινητόδρομο που ενώνει το Delhi με την Jaipur και βλέπεις μπροστά σου ένα απίστευτο χωριό γεμάτο χαμόσπιτα, λασπωμένους χωματόδρομους , ρακένδυτους κατοίκους. Η ένδεια και η κατάπτωση σε όλο τους το μεγαλείο.
Στα εύλογα ερωτήματα μας για το που πάμε, ο Raj μας καθησύχασε και μας διαβεβαίωσε ότι το ξενοδοχείο βρίσκετε σε απόσταση βολής. Στρίψαμε αριστερά σε ένα ακόμη στενό δρομάκι αποφύγαμε 2-3 λακκούβες και το είδαμε σα σε όνειρο μπροστά μας. Είδαμε ένα ανεπανάληπτο φρούριο βαμμένο στα χρώματα της ώχρας να στεφανώνει τις απέραντες έρημες εκτάσεις του Rajastan. Χτισμένο από τοπικούς φεουδάρχες τον 17ο αιώνα , αυτό το κάστρο-παλάτι ήταν το βασίλειο των μαχαραγιάδων που διαφέντευαν την γύρω περιοχή. Γνώρισε μέρες δόξας, αλλά μοιραία, στα τέλη του 19ου αιώνα με την έλευση των Βρετανών αποικιοκρατών παράκμασε και κατάντησε θλιβερό κουφάρι έρμαιο των στοιχείων της φύσης. Ρήμαζε μέχρι την δεκαετία του ογδόντα, όταν και ανακατασκευάστηκε εκ θεμελίων και μεταμορφώθηκε σε ένα υπερσύγχρονο ξενοδοχείο πραγματικό στολίδι του Rajastan.
Με λαχτάρα διαβήκαμε την τεράστια καστρόπορτα και ανεβήκαμε το ανηφορικό καλντερίμι που οδηγούσε στη reception. To μέρος ήταν χάρμα ιδέσθαι . Εντυπωσιακά αναστηλωμένο απέπνεε γοητεία και μυστήριο. Το δωμάτιο μας βρίσκονταν στο ψηλότερο επίπεδο του συμπλέγματος του ξενοδοχείου και είχε ανεπανάληπτη θέα της υπέροχης πισίνας. The place to be!! To ίδιο βράδυ γευτήκαμε Ινδικές και διεθνείς λιχουδιές από το πλούσιο μπουφέ και μετά με συνοδεία της απίθανης τοπικής μπύρας Kingfisher απολαύσαμε τοπική μουσική από κατοίκους του κοντινού που ήρθαν στο ξενοδοχείο να διασκεδάσουν τους ξένοιαστους τουρίστες. Έχοντας στα αυτιά μας τις εξαίσιες μουσικές αυτού του τόσο γραφικού τοπικού θιάσου αφεθήκαμε ευτυχισμένοι στην αγκαλιά του Μορφέα. Ο Θεός ξημέρωσε νωρίς την μέρα την επόμενη κι εμείς παρόλη την ταλαιπωρία είμαστε στο πόδι από της επτά. Δεν πας κάθε μέρα στην Ινδία και πολλή περισσότερο δεν μένεις κάθε μέρα σε τέτοιο μέρος!! Τα πλάνα μας ήταν να φύγουμε πρωί πρωί για Jaipur αλλά λογαριάζαμε χωρίς τις απαραίτητες βουτιές στην ονειρική πισίνα και το …. Μασαζ!! Δεν νομίζω ότι μπορεί να αντισταθεί κανείς σώφρον άνθρωπος στην γοητεία ενός αυθεντικού σιροντάρα μασάζ, πολύ περισσότερο όταν αυτό προσφέρονταν στην τιμή των 35euro. Nαι, αποφασίσαμε να προσφέρουμε στον εαυτό μας την πολυτέλεια ενός ενενηντάλεπτου Ινδικού, χαλαρωτικού μασάζ και δεν το μετανιώσαμε. Όταν μάλιστα ρώτησα στο γυρισμό μου πόσο κοστίζει ένα τέτοιο μασάζ στην Αθήνα και μου απάντησαν 200euro ένιωσα αναδρομικά δυο φορές ευτυχισμένος!! Πάμε στο δια ταύτα τώρα. Μια διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο, το μασάζ, το δείπνο,2-3 μπύρες και το κοντέρ έγραψε 120euro. Όχι κι άσχημα αν αναλογιστεί κανείς που μείναμε και τι κάναμε.

Ο Raj φρέσκος φρέσκος και χαμογελαστός όπως πάντα μας περίμενε για το δεύτερο μέρος της διαδρομής-ράλλι στα άγρια τοπία του Rajastan. Η αδρεναλίνη χτύπησε κόκκινο!! Ίδιο σενάριο με το χθεσινό. Αλλεπάλληλες σφήνες, κορναρίσματα , απίστευτη κίνηση και σασπένς!! Τα περίπου150 χλμ που χωρίζουν το Νeemrana Fort Palace από την πρωτεύουσα του Rajastan Jaipur καλύφθηκαν σε 2 ½ ώρες. Πάλι καλά θεέ μου να λες!!

Η Jaipur γνωστή και σαν κόκκινη πόλη λόγω του χαρακτηριστικού κόκκινου χρώματος των σπιτιών και των μνημείων της είναι το λιγότερο ανεπανάληπτη.Δεν μπορώ πραγματικά ακόμα και τώρα να κατανοήσω πως ένα μέρος με τραγική κίνηση, φτώχεια, βρωμιά και δυσωδία εκπέμπει τέτοια γοητεία. Δεν είμαι ούτε μαζοχιστής ,ούτε ανώμαλος αλλά αυτή την πόλη την λάτρεψα. Στο Neemrana Fort Palace γνωρίσαμε την τουριστική, αποστειρωμένη πλευρά της Ινδίας στην Jaipur λατρέψαμε την αυθεντική!! Μείναμε στο Αlsisar Haveli ένα παραδοσιακό αρχοντικό στις παρυφές της παλιάς πόλης έναντι 80euro. Φανταστείτε μια έπαυλη αποικιοκρατικού ρυθμού με πισίνα , Ινδούς σερβιτόρους με παραδοσιακές φορεσιές , και δωμάτια επιπλωμένα με κλασσικό Ινδικό στυλ. Ένα όνειρο!! Δεν ήταν βέβαια όλα ιδανικά. Το air condition αγκομαχούσε σαν τρακτέρ στην ανηφόρα, το νερό έβγαινε ζεστό μετά από δέηση στη θεά Κάλι , το πρωινό δεν ήταν ότι καλύτερο μπορούσες να γευτείς αλλά μην ξεχνάμε βρισκόμαστε στην Incredible India και σε πολλές περιπτώσεις χρειάζεται να βάλεις νερό στο κρασί σου. Το σημαντικότερο ήταν ότι εκτός από γραφικότατο και καλόγουστο το δωμάτιο ήταν μεγάλο και πεντακάθαρο. Η μεγάλη στιγμή όμως είχε φτάσει. Μετά από ένα γρήγορο ντους είμαστε έτοιμοι να γευτούμε την περίφημη, πικάντικη και καυτερή Ινδική κουζίνα. Και τι δεν είχαμε ακούσει για το φαγητό στην Ινδία. Όλοι έλεγαν ότι είναι βρώμικο, επικίνδυνο, καυτερό , ότι πρέπει να τρώμε μόνο στα ξενοδοχεία και ότι θα έπρεπε να είμαστε ιδιαίτερα τυχεροί αν καταφέρουμε να γλιτώσουμε από ανεπιθύμητες στομαχικές διαταραχές. Εμείς όμως το ρισκάραμε και ζητήσαμε από το Raj να μας πάει σε ένα εστιατόριο στην πόλη, να ξεφύγουμε από το επιτηδευμένο τουριστικό φαγητό των ξενοδοχείων, να δοκιμάσουμε γνήσιες Ινδικές γεύσεις. Και βρεθήκαμε στην Ιndiana.

(συνεχίζεται)

https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10688
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10687
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10686
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10691
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10690
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10693
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10694
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10692
 
Έχω την εντύπωση ότι η Θεά Κάλι που γνωρίσατε στις πισίνες των ινδικών κάστρων δεν πρέπει να μιλάει και καλά βορειοκορεάτικα....Ε? Ε? Ε?
Διακρίνω ήδη την υπόθαλψη της κομουνιστικής σας παιδείας. Ξυπνήστε πριν σας φέρω τον ινδό μασέρ εδώ να σας...λοβοτομίσει...μετά το μασάζ....γιακ...
 
Φίλε captainjumbo,

Θα σου δώσω κόκκινη κάρτα για τις διαβολές σου. Έχω αδειάσειστα επιχειρήματα που αποδεικνύουν ότι οι τρεις σύντροφοι είχαν πάει για ιερο σκοπό εκεί για να υψώσουν την κόκκινη παντιέρα

α) https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10692
Μπορεί μία εικόνα να αξίζει όσο χίλιες λέξεις αλλά αν έπαιζε και μουσική θα καταλάβαινες ότι η τόσο glamorous ορχήστρα της φωτογραφίας παίζει διασκευασμένα βορειοκορεάτικα εμβατήρια, μόνο που αντί για ορχήστρα με τρομπέτες, εδώ έχουμε παραδοσιακά ινδικά μουσικά όργανα (π.χ. σιτάρ) προκειμένου να έχουν μεγαλύτερη απήχηση στα εννιακόσια εκατομμύρια Ινδών και να έχει μεγαλύτερη διείσδυση στις ινδικές κάστες. Δεν είναι τυχαίο ότι οι σύντροφοι είχαν παρακολουθήσει μαθήματα χορού στο ινστιτούτο της Λήδας Σάνταλα.

β)Μιλώντας για "διείσδυση" θα ήθελα να σου αποκαλύψω ότι αποστολή των συντρόφων ήταν επίσης να αποκαλύψουν τα σοσιαλιστικά μηνύματα που κρύβει μέσα το θεόπνευστο βιβλίο της ινδικής λογοτεχνίας: το Κάμα Σούτρα και η προαγωγή των αρχών της κοινοκτημοσύνης (κανείς δεν είναι κανενός). Το Κάμα Σούτρα προβάλει και προωθεί την ψυχαγωγία χωρίς να χρειάζονται περιττά προϊόντα μαζικής καταναλωτικής κουλτούρας. Μπορείς, ακομα κι αν δεν έχεις λεφτά για δεύτερο σάρι, που λέει ο λόγος. Για να πούμε την αλήθεια δε χρειάζεται καν σάρι ή σαρίκι...

γ) Θες κι άλλα; Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί η θεα Κάλι έχει τόσα πολλά χέρια; Σου αποκαλύπτω ότι η θεά Κάλι είναι σοσιαλίστρια. Ναι, καλά διάβασες. Με τα πολλά χέρια της, βοηθάει 1)την εργατιά (κρατάει το σφυρί και το μπουζόκλειδο) 2)την αγροτιά (κρατάει δρεπάνι και τσουγκράνα) και 3)τη διανόηση (κρατάει τη γραφίδα και πληκτρολογεί ταυτόχρονα).

Ελπίζω να σου άνοιξα τα μάτια... αναμένω τη συνέχεια...
 
Είχε σουρουπώσει για τα καλά πια όταν φτάσαμε στην Ιndiana το καλύτερο όπως μας είπε ο Raj εστιατόριο της πόλης. Ήταν ένα μεγάλο, υπαίθριο, καλόγουστο εστιατόριο ακριβώς έξω από τα τείχη της παλιάς πόλης. Οι σερβιτόροι, άψογα ντυμένοι, μας εξήγησαν σε αρκετά καλά Αγγλικά το παραδοσιακό Ινδικό μενού και μας πρότειναν όταν τους εξηγήσαμε ότι αυτή θα ήταν η πρώτη μας εμπειρία με την Ινδική κουζίνα να δοκιμάσουμε κοτόπουλο και κεμπάπ tandori. Mας διαβεβαίωσαν ότι το φαγητό μας δεν θα ήταν καυτερό και μας σέρβιραν σχεδόν αμέσως τις γνωστές, παγωμένες και εξαιρετικές Kingfisher beers. To πρώτο πιάτο που δοκιμάσαμε ήταν μια εξαιρετική μανιταρόσουπα που συνοδεύονταν από καυτερά είναι η αλήθεια σνακς. Το πράγμα άρχισε να αποκτά ιδιαίτερο γαστριμαργικό ενδιαφέρον όταν ήρθαν τα υπέροχα παραδοσιακά naan. Τι είναι τα naan τώρα. Φανταστείτε ζεστές, αφράτες λεπτές πίτες όπως αυτές που τρώμε το σουβλάκι, με γεύσεις από βούτυρο, τυρί , λαχανικά , σκόρδο ή και ανάμικτες. Ήταν πραγματικά υπέροχα. Την μεγάλη γευστική έκπληξη όμως την νιώσαμε όταν δοκιμάσαμε το περίφημο κοτόπουλο tandori. Tandori όπως μας εξήγησαν αργότερα είναι ο μεγάλος ειδικός φούρνος που μέσα σε αυτόν ψήνετε το κρέας , το κοτόπουλο και τα λαχανικά παρέα με λογής λογής μπαχαρικά. Η επιτομή της Ινδικής κουζίνας. Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα αρκεί να ξεκαθαρίσετε στο σερβιτόρο ότι το θέλετε ελάχιστα spicy. Aν θελήσετε να γίνετε λίγο πιο τολμηροί και να αφεθείτε στην υπέροχη καυτή κόλαση των Ινδικών λιχουδιών, το γιαούρτι που πάντα συνοδεύει τα καυτερά πιάτα, θα καταπραϋνει τον ταλαιπωρημένο ουρανίσκο σας. Εν ολίγης η πρώτη μας μύηση στα μυστικά της Ινδικής κουζίνας στέφθηκε με πλήρη επιτυχία και από τότε αποφασίσαμε να αγνοήσουμε τις προειδοποιήσεις περί επικίνδυνης κουζίνας και να υποκύψουμε στα γευστικά θέλγητρα των ντόπιων γαστριμαργικών πειρασμών. Η τύχη σίγουρα βοηθά τους τολμηρούς και εμείς δόξα τον Θεό δεν αντιμετωπίσαμε ευτυχώς κανένα πρόβλημα υγείας όσον αφορά το φαγητό. Κλείνοντας τα του φαγητού, θα πω ότι ασφαλώς χρειάζεται κοινός νους για το μέρος εστίασης που πρέπει να επιλέξεις. Σε κάθε πόλη, υπάρχουν αξιοπρεπέστατα εστιατόρια όπου χωρίς κανένα κίνδυνο τουρίστες και ντόπιοι απολαμβάνουν το φαγητό τους, ποτέ μα ποτέ όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε στην Ινδία και ότι οι ηρωισμοί και τα γευστικά πειράματα καλό θα είναι να αποφεύγονται.

Jaipur!! The pink city!! Ότι καλύτερο και ότι χειρότερο μπορείτε να φανταστείτε. Μια λαμπρή πόλη λουσμένη στον ήλιο και τα χρώματα, γεμάτη αστραφτερά παλάτια, μεγαλόπρεπα κάστρα , πολύβοα παζάρια. Από την άλλη κυκλοφοριακή φρενίτις, απερίγραπτη φτώχια, απίστευτη βρωμιά. Συναρπαστικό κοκτέιλ αντιθέσεων, βομβαρδισμός συναισθημάτων, η πραγματική, γνήσια Ινδία. Ξεκινήσαμε την γνωριμία μας με αυτή την τόσο συναρπαστική πόλη από την καρδιά της, το παζάρι! Μικρομάγαζα φορτωμένα λογιών λογιών μπαχαρικά, γόητες φιδιών, κάρα που τα σέρνουν καμήλες, πραματευτάδες που διαλαλούν την πραμάτεια τους, λαμπερά κοσμηματοπωλεία , παιδάκια να ζητιανεύουν, εντυπωσιακές Ινδές τυλιγμένες στα εξωτικά σάρι τους , επαίτες με τουρμπάνια στο κεφάλι να σε εκλιπαρούν για μια φωτογραφεία με αντίτιμο μια χούφτα ρουπίες. Πανδαισία, χάος, ταραχώδης γοητεία!! Και μέσα σε όλο τον χαμό, οι αγελάδες, οι βασίλισσες της Ινδίας να διασχίζουν αμέριμνες τους μποτιλιαρισμένους δρόμους αδιαφορώντας για τα πάντα. Σαν ιερά ζώα που είναι έχουν το ακαταλόγιστο, μπορούν και κάνουν ότι θέλουν χωρίς καμιά μα καμιά επίπτωση. Οχυρωμένοι λοιπόν εμείς πίσω από δύο αγελάδες καταφέραμε να διασχίσουμε τον κεντρικό δρόμο και να βρεθούμε κατάφατσα με το σήμα κατατεθέν της Jaipur το αμμόχτιστο ροζ παλάτι των ανέμων, το Hawa Mahal.
Λαμπρό παράδειγμα της αρχιτεκτονικής του Rajastan χτίστηκε το 1799 με σκοπό να κρατήσει τις γυναίκες του τοπικού μαχαραγιά μακριά από τα φθονερά μάτια των ανταγωνιστών του.

https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10710
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10708
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10709
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10707
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10718
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10704
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10705
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10706
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10701
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10702
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10703

Δυο βήματα πιο κάτω είναι το μεγαλύτερο και λαμπρότερο παλάτι της πόλης, το παλάτι που φιλοξενούσε και φιλοξενεί μέχρι τις μέρες μας την βασιλική οικογένεια. Είναι ένα τεράστιο σύμπλεγμα ανακτόρων, αυλών και κήπων που σίγουρα εντυπωσιάζει τον επισκέπτη. Χτισμένο στα τέλη του 19ου αιώνα είναι ένα μίγμα αποικιοκρατικής και τοπικής αρχιτεκτονικής. Σήμερα ,εκτός από το μέρος που στεγάζει τον σημερινό μαχαραγιά και την οικογένεια του και είναι κλειστό βέβαια για το κοινό, λειτουργεί και σαν μουσείο φιλοξενώντας αρκετές αξιόλογες συλλογές ενδυμασιών και τοπικών εκθεμάτων.

https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10714
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10715
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10716
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10717

Αρκετά όμως με τα παλάτια και τους μαχαραγιάδες, επιστροφή στο σήμερα και στο παζάρι. Shopping μέχρι τελικής πτώσεως. Ασημικά, ξυλόγλυπτα, χειροτεχνήματα, μεταξωτά, παπλώματα, χαλιά, ότι ποθεί η καρδιά σου!! Πραγματικά Incredible India!
Οπλισθείτε με υπομονή και επιμονή και αρχίστε το παζάρεμα. Μπορεί να χαζεύεις και να παζαρεύεις μέρες ολόκληρες!! Περπατήσαμε, παζαρέψαμε, ψωνίσαμε και στο τέλος ζήσαμε μια ακόμη μοναδική στιγμή. Ξυριστήκαμε σε παραδοσιακό κουρείο και απολαύσαμε από τον κουρέα μας μια μοναδική περιποίηση προσώπου!! Δεν κάνω πλάκα έναντι του ευτελούς τιμήματος των 0,50euro χαρήκαμε ξύρισμα και περιποίηση προσώπου σε ένα!! Αδιάψευστος μάρτυρας ο φωτογραφικός φακός!!

https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10711
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10712

Χορτασμένοι από παζάρια και εμπειρίες γυρίσαμε κατάκοποι στο ανάκτορo μας. Έπρεπε να ξεκουραστούμε γιατί η αυριανή μέρα θα ήταν ιδιαίτερα κοπιαστική. Επίσκεψη σε ένα από τα ωραιότερα και σημαντικότερα φρούρια του Rajastan και ταξίδι στο μυθικό Pushkar.
 
Τί μανία είναι τούτη που έχεις να τραβάς και μια ιντερνάσιοναλ ξούρα όπου πας; Εγώ ούτε χτένισμα δε θα άφηνα να μου κάνουν! Έχει και σεισμούς εκεί, να έριχνε 5-6 ρίχτερ να σε έβλεπα στην επιστροφή στο Ελ Βενιζέλ με το αριστερό αυτί στην τσέπη :roll:

Κατά τα άλλα, με εκνευρίζεις ως συνήθως :P
 
Έχω πλέον πειστεί ότι όταν ο Computerise θέλει να ξυριστεί, παίρνει απλώς ένα τηλέφωνο την Uzbekistan και ρωτάει για πού φεύγει το επόμενο αεροπλάνο της. :lol:

Η μπύρα Kingfisher είναι της ίδιας συνομοταξίας με την αεροπορική Kingfisher?
 
George":28v70ivj said:
Η μπύρα Kingfisher είναι της ίδιας συνομοταξίας με την αεροπορική Kingfisher?

Ναι η αεροπορική εταιρία ανήκει στο ίδιο άτομο που παράγει και τις μπύρες.
 
Σύντροφε Γ.Γ. και πρόεδρε Αντρέι, συγχωρέστε μου την ποταπή μου αλλά πρόσκαιρη αμφιβολία που η ιερή αποστολή σας μου προκάλεσε.
Βλέποντας τα μαρτύρια που ο σύντροφος Γ.Γ. επέρασε για το καλό της μεγάλης Πατρίδας και του τιμημένου γαλήνιου Ηγέτου μας, ομολοΓΏ και αναφωνώ... ΖΗΤΩ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ, ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ....

ΥΓ: προχτές είδα μία φίλη που την έλεγαν Κάλι αλλά είχε μόνο δύο χέρια. Σύντροφοι ν' ανησυχώ?... :oops:
 
Top