- Εγγραφή
- 22/11/2002
- Μηνύματα
- 5.142
- Likes
- 394
- Περιοχή
- Dortmund
- Website
- www.airliners.gr
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ANA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDLW
Πολύ σωστά τα γράφεις. Εμείς εδώ είμαστε "ψαγμένοι" όσον αφορά τα θέματα αεροπορίας. Σε άλλα θέματα (π.χ. αλλαγή παροχου Internet, ασφάλειες κτλ.) ίσως ήμαστε εμείς αυτοί που στέλνουμε ένα email ή περνούσε ένα τηλέφωνο και ρωτάμε τα (για άλλους) ευκόλως εννοούμενα. Επί το πλείστον, τα άτομα που ψάχνουν συγκεκριμένες πληροφορίες, συχνά ή δεν κάνουν τον κόπο να κοιτάξουν στις σελίδες των εταιρειών ή απλά δεν ξέρουν πού και πώς να ψάξουν. Άλλες φορές γιατί οι σελίδες των εταιρειών δεν είναι εύχρηστες, άλλες φορές γιατί απλά δεν γνωρίζουν την σωστή λέξη-κλειδί για να βρουν την σωστή απάντηση.Είναι ενοχλητικό για όποιον ήδη έχει ψάξει και θέλει το ενα παραπάνω, απλά λογικά η συντριπτική πλειοψηφία των ατόμων που στέλνουν φαντάζομαι θα ρωτάνε αυτά που εμείς εδώ θεωρούμε αυτονόητο οτι θα διαβάσουμε μόνοι μας. Μην ξεχνάμε οτι ζουν αναμεσά μας άτομα όλου του φάσματος του IQ
Φυσικά κι εγώ έχω νεύρα αν μου έρθει μια απάντηση που απλά μου λέει ότι ήδη ξέρω, από την άλλη μην ξεχνάμε πόσες χιλιάδες email δέχεται καθημερινά μια εταιρεία μεγέθους Aegean. Οπότε από άποψη της εταιρείας είναι λογικό να προσπαθεί να απάντηση σε ένα μεγάλο μέρος των ερωτήσεων με αυτοματοποιημένα email, μιας και ένα μεγάλο μέρος των αποριών των πελατών της βρίσκουν έτσι μια λύση. Οι υπόλοιποι θα ξαναεπικοινωνήσουν.
Δυστυχώς αυτή είναι η σημερινή πραγματικότητα.
Last edited by a moderator: