nick7488
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/04/2011
- Μηνύματα
- 809
- Likes
- 1.143
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AMX
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDF
Σαν να το έχουμε νοιώσει λιγάκι
Έμφαση σε profitability και όχι σε market share. Το γράφω σε περίπτωση που δεν ανοίγει το link.
Φυσικά και οι τιμές είναι στον ουρανό. Εμπορικά αυτό που δεν θέλει μια εταιρία είναι να κλείσει η πτήση πολύ νωρίς. Τα δρομολόγια που αφορούν τα μικρότερα αεροδρόμια των Κυκλάδων έχουν το θέμα ότι εξυπηρετούνται με ATR χωρίς να υπάρχει δυνατότητα για μεγαλύτερο αεροσκάφος. Εντελώς θεωρητικά θα μπορούσαν να κάνουν up gauge σε αεροδρόμια που μπορούν να επιχειρήσουν Airbus και να κάνουν capacity shifting στις Κυκλάδες. Πρακτικά δεν υπάρχουν πληρώματα για να κάνουν την τράμπα. Επίσης δεν βλέπω ότι καίγονται ιδιαίτερα να εστιάσουν σε μερίδια. Κατά το άρθρο δηλαδή.
Έμφαση σε profitability και όχι σε market share. Το γράφω σε περίπτωση που δεν ανοίγει το link.
Aegean Airlines Group: post-COVID recovery prioritises profit, not market share
Aegean Airlines Group's passenger traffic and capacity in 2022 were below 2019 levels, but it reported record revenue and profits; the group plans to operate at record capacity levels in 2023.
centreforaviation.com
Post automatically merged:
Αν αναφέρεσαι στο ξεπουλάω που έγραψα παραπάνω, να διευκρινίσω ότι εννοώ ότι πουλάει όλες τις θέσεις που έχει ανεβάσει στο πρόγραμμα της, όχι πουλάω έναντι ευτελούς τιμήματος a la παπαρηγαΜα πόσο ακόμα να ανεβάσουν τις τιμές; Αυτή τη στιγμή οι πτήσεις όλου του καλοκαιριού προς Αθήνα είναι πάνω από 300€ στον light ναύλο στις περισσότερες πτήσεις και για τα νησιά έχουν ξεφύγει προ πολλού.. Ειδικά φέτος όπως έχουμε πει, η Πάρος, η Νάξος και η Μήλος πωλούνται σαν ελεύθερα δρομολόγια οπότε οι τιμές είναι τουλάχιστον 50% πάνω από πέρσι. Πόσο πρέπει να πάνε δηλαδή τα εισιτήρια για να μη θεωρούνται ξεπούλημα;
Φυσικά και οι τιμές είναι στον ουρανό. Εμπορικά αυτό που δεν θέλει μια εταιρία είναι να κλείσει η πτήση πολύ νωρίς. Τα δρομολόγια που αφορούν τα μικρότερα αεροδρόμια των Κυκλάδων έχουν το θέμα ότι εξυπηρετούνται με ATR χωρίς να υπάρχει δυνατότητα για μεγαλύτερο αεροσκάφος. Εντελώς θεωρητικά θα μπορούσαν να κάνουν up gauge σε αεροδρόμια που μπορούν να επιχειρήσουν Airbus και να κάνουν capacity shifting στις Κυκλάδες. Πρακτικά δεν υπάρχουν πληρώματα για να κάνουν την τράμπα. Επίσης δεν βλέπω ότι καίγονται ιδιαίτερα να εστιάσουν σε μερίδια. Κατά το άρθρο δηλαδή.
Last edited: