Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

@ariadgr η αυτόματη διόρθωση έκανε το αεροδρόμιο 'αεροπλανο'.
Ήμουν στο αεροδρόμιο

Όχι επειδή έφτασα νωρίτερα, αλλά επειδή προφανώς τους έβγαλα από την δύσκολη θέση. Έτσι κι αλλιώς ανταπόκριση θα περιμένω στην Αθήνα. Στο προορισμό μου αύριο το πρωί θα φτασω.

@nick7488 ήμουν πολύ εύκολος, κατευθείαν είπα Ναι :). Θα ξέρω την άλλη φορά να το παίξω δύσκολος.
 
Τουλάχιστον ένα εισιτήριο αντίστοιχου ναύλου για την εξυπηρετηση έπρεπε!
 
Όταν κλείσαμε για Ποντγκοριτσα οι κανονισμοί έλεγαν ότι μπορείς να αγοράσεις βαλίτσα μέχρι 2 ώρες πριν την πτήση. Σήμερα μου μπήκα να δω, ο κανονισμός έγινε 48 ωρες πριν την πτήση. Κατα τ αλλά πρώτα ο επιβάτης
 
@ariadgr η αυτόματη διόρθωση έκανε το αεροδρόμιο 'αεροπλανο'.
Ήμουν στο αεροδρόμιο

Όχι επειδή έφτασα νωρίτερα, αλλά επειδή προφανώς τους έβγαλα από την δύσκολη θέση. Έτσι κι αλλιώς ανταπόκριση θα περιμένω στην Αθήνα. Στο προορισμό μου αύριο το πρωί θα φτασω.

@nick7488 ήμουν πολύ εύκολος, κατευθείαν είπα Ναι :). Θα ξέρω την άλλη φορά να το παίξω δύσκολος.
Τίποτα, λίγα ναζάκια να καταλάβουν δέχεσαι προτάσεις, οχι να πας να παίξεις ξύλο ;)
 
....
2. Το πρόβλημα είναι ότι για ακύρωση εισιτηρίου πρέπει αναγκαστικά να καλέσεις το call center και επομένως να πληρώσεις το service fee. Μου κάνει εντύπωση που δεν έχουν κάνει το ίδιο και για τις αλλαγές και τις έχουν αφήσει online. Πονηρά καλό πάντως (όχι για μένα). :mrgreen:

Όταν πρέπει να ακυρώσεις το εισιτήριο επειδή άλλαξαν το πτητικό πρόγραμμα και με τις υπάρχουσες πτήσεις δεν προλαβαίνεις λόγω connection time, πάλι πληρώνεις service fee?
Επίσης δεν δικαιούσαι τίποτα? Π.χ αν πρέπει να πας από την προηγούμενη στην Αθήνα, και να πληρώσεις ξενοδοχείο για να προλάβεις τη δεύτερη πτήση?
 
Χωρίς να γνωρίζω εσωτερικούς κανονισμούς, η λογική λέει ότι αν εκείνοι σου αλλάξουν το εισιτήριο λόγω αλλαγής του πτητικού προγράμματος, η αλλαγη γίνεται χωρίς έξτρα χρέωση. Αν κάνεις αλλαγή με δική σου πρωτοβουλία τότε σε χρεώνουν έξτρα fee + πιθανό έξτρα κόστος εισιτηρίου. Λογικά σε αυτή την περίπτωση πρέπει να πληρώσεις μόνος σου και το ξενοδοχείο. Αν τώρα δε σε βολεύει η αλλαγή που σου προτείνουν και θέλεις άλλο συνδυασμό πτήσεων, δε γνωρίζω τι ισχύει.
Πάντως αν σου δίνουν συνδυασμό πτήσεων σε ένα εισιτήριο, είναι πάλι δική τους ευθύνη να προλάβεις την επόμενη πτήση σου, όσο μικρό κι αν είναι το connection time.
 
Για αυτό και δε θα δώσουν μικρό connection time. Μάλλον θα με στείλουν με της προγούμενης μέρας τη βραδυνη, και θα μου πουν να πληρώσω μόνος μου τη διανυκτέρευση.
 
Ξέρατε ότι στα Go Light (τουλάχιστον σε πτήσεις εσωτερικού), χρεώνεται η επιλογή θέσης, ακόμα και κατά το online check-in, και είναι δωρεάν μόνο αν συμφωνήσεις με την τυχαία θέση που θα σου δώσει το σύστημα;
Πχ αν σου δώσει μια τυχαία μεσαία θέση, και θέλεις μια θέση διάδρομο (δεν αναφέρομαι σε extra legroom και upfront), σου ζητάει για πτήσεις εσωτερικού να πληρώσεις 2 ευρώ απλά για την αλλαγή σε οποιαδήποτε άλλη θέση.

Ήταν πάντα έτσι; Δε νομίζω

Πολύ Ryanair-like μου φαίνεται
 
Ναι εδώ και κάποια χρονια αν πας να αλλάξεις θέση έχει χρέωση. Δηλαδή η επιλογή θεσης έχει χρέωση. Στο site αναφέρει ακριβώς τις χρεώσεις ανά κατηγορία
 
Ryanair-like αλλά όχι ακριβώς. Ο αλγόριθμος δεν είναι φτιαγμένος να σε χωρίζει απο άτομα στην ίδια κράτηση, ώστε να σε "αναγκάσει" να πληρώσεις (τουλάχιστον όχι ακόμα, αλλά φαντάζομαι δε θα αργήσει κι αυτό).
 
Top