Την πάτησα ! Ακυρωση πτησης απο SKG-CGN με Germanwings

  • Thread starter Thread starter vassio
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

vassio

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
25/09/2003
Μηνύματα
68
Likes
0
Περιοχή
Thessaloniki
Χαιρετε,

Αυτη ήταν η βδομαδα της γκαντεμιας για μένα...

Είχα κλεισει ενα ταξιδακι με την germanwings SKG-CGN 12/11 , CGN-SKG 15/11

Απ' ότι φαινεται η germanwings ακυρώνει τις πτησεις της Παρασκευής μεχρι 25/3

Μου εστειλαν email χθες για να με ενημερώσουν, και μου λένε να παρω τηλεφωνο στο call center (νουμερο γερμανιας!) για να συννενοηθώ για rebooking ή cancellation

Και αναρωτιέμαι τώρα... τι ακριβώς θα μου προτεινουν ;

Θα με αποζημιώσουν; και αν ναι θα με αποζημιώσουν και για την επιστροφή την οποια προφανως δεν χρειαζομαι ;

Μήπως έχουν υποχρεωση να με στειλουν με κάποια άλλη εταιριά; να το ζητήσω

Δεδομένο : Δεν με βολευει καποια αλλη ημερομηνία ...

Οποιαδήποτε βοήθεια η σκέψη ευπροσδεκτη ....

Thanks

Vassio Goossens
 
Kalnspera basika, Vassio..

Av 8es dwse mou me PM to voumero pou sou steilave kai tastoixeia tns ptnsns, mesw PM, gia va parw tnlefwvo... :) Kai apavtnsn ASAP :)
 
Εγώ θα έλεγα να τους πάρεις ο ίδιος τηλέφωνο (πιο βολικό, για να συννενοηθείς σχετικά με ακριβώς ό,τι θέλεις) και να είσαι μάλλον αυστηρός μαζί τους. Διάβασε πρώτα όμως καλού κακού τους όρους του εισιτηρίου από το site τους, για να είσαι ενημερωμένος και να ξέρεις τι μπορείς να ζητήσεις. Φαντάζομαι ότι θα σου προτείνουν επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή ημερομηνίας. Δυστυχώς, δεν ξέρω κάτι περισσότερο για να σε ενημερώσω!
 
Βασικά δεν ξέρω γιατί σου έδωσαν το γερμανικό τηλέφωνο μιας και στη σελίδα υπάρχει το ακόλουθο:

Μπορείτε να έρθετε σε επαφή με το τηλεφωνικό κέντρο (Call Center) της Germanwings υπό τα παρακάτω τηλέφωνα και στις παρακάτω γλώσσες:

Ελλάδα:
++30 210 9696416
(9:00 - 22:00 η ώρα)

Βασικά πάντως θα πάρεις πίσω τα λεφτά σου και δεν νομίζω να σε βοηθήσουν να πετάξεις με άλλα δρομολόγια άλλων εταιρειών.

δες: κλικ
 
9.2.2 If we cancel a flight or make an unacceptable change from our flight schedule or we do not land at your destination airport, you can choose whether we:

9.2.2.1 carry you on another of our scheduled services on which there is a free seat which does not require a higher fare to be paid, and if necessary extend the validity of your Flight Ticket; or

9.2.2.2 carry you onwards to the destination given in your Flight Ticket within a reasonable period of time. This can be through our own service, that of another Airline or through another mutually agreed class or mode of transport at no extra charge. If the Total Fare for the amended flight route is less than the price paid by you we will refund the difference; or

9.2.2.3 offer you a refund of the Total Fare in accordance with the conditions of Article 10.2.


Συμφωνα με αυτο που έχω κανει bold και έτσι οπως μπορώ να το ερμηνευσω θα μπορουσα να ζητήσω, τώρα το πως ερμηνευει κανεις το reasonable period of time είναι υποκειμενικό .. αλλα η δικια μου αποψη ειναι πως reasonable period of time είναι την ίδια μέρα και όχι κάποια άλλη ...

Στην κοινωνια της ταχυτητας και της πληροφορίας που ζούμε σήμερα η ημέρα είναι μια σημαντική μοναδα χρόνου ... (κοινωνιολογική προσεγγιση! :D )

@Μακεδονας, ευχαριστώ που προσφερθηκες να πάρεις, αλλα ο συνεπιβατης μου γνωρίζει γερμανικά, οπότε μπορει να συννενοηθει αυτός, ασε που σκεφτομουν να πάω στα γραφεια τους ετσι ώστε να πιέσω απο κοντα και όχι απο τηλεφώνου
 
Τελικά τι κατάφερες με την germanwings, Vassio :?:
 
Top