Tuba Colombiana

  • Thread starter Thread starter flyer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

flyer

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
20/03/2007
Μηνύματα
93
Likes
2
Αντιγραφω απο το Zougla.gr

Ατυχή κατάληξη είχε η προσγείωση ενός μικρού αεροσκάφους τύπου Cessna. Στο τέλος του διαδρόμου, ένας δυνατός αέρας το σήκωσε και τελικά το αναποδογύρισε, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ένας από τους επιβαίνοντες.

Το περίεργο περιστατικό συνέβη στο αεροδρόμιο Βιλιαβιτσέντσιο στην Κολομβία. Τα σωστικά συνεργεία έφθασαν γρήγορα στην περιοχή και απεγκλώβισαν τρεις ανθρώπους.

Εν τω μεταξύ, πυροσβέστες κατάβρεξαν το αεροπλάνο με νερό, πριν γερανός το αποσύρει από το διάδρομο προσγείωσης.


http://link.brightcove.com/services/lin ... 9499535001


Tις εφταιξε ?
 
Δεν νομιζω να ήταν κάποιος άνεμος..απλά ο τύπος πάτησε πολύ απότομα τα φρένα.Στα cessna με ουραίο τροχό κατα την προσγείωση πρέπει να πατησείς πολύ απαλά τα φρένα γιατι υπάρχει ο κίνδυνος να αναποδογυρίσεις όπως έγινε στο βιντεο.φαντασου οτι είναι όπως το ποδήλατο που κάναμε πιτσιρικάδες που όταν πατούσες μπροστινό φρένο το ποδήλατο ''καθόταν'' στην μπροστινή ρόδα και συ πεταγόσουν μπροστά.Κατι τέτοιο έγινε και εδώ
 
Αυτό που βλέπω έγώ είναι ένα συνηθισμένο ατύχημα, όταν ένα tailgragger δεν κάνει προσγείωση τριών σημείων. Σπάνια υπάρχουν θύματα, συνήθως μόνον μικροτραυματισμοί, αλλά η ζημιά στο αεροπλάνο μπορεί να είναι και ολική.
Η προσγείωση έγινε με τίς δύο ρόδες με αρκετά μεγάλη ταχύτητα, ο κινητήρας δεν φαίνεται να κρατήθηκε μετά την πρώτη επαφή, με συνέπεια η ταχύτητα να συνεχίζει να παραμένει μεγάλη και ο ουραίος τροχός να μην κάθεται, τότε, πιθανότατα λόγω ριπής πλαγίου ανέμου, άρχισε μεγάλη εκτροπή εκτός διαδρόμου πρός τα αριστερά και ο χειριστής βλέποντας ότι το αεροπλάνο έφευγε πλέον εκτός ελέγχου και ήταν ήδη εκτός διαδρόμου, πάτησε με μεγάλη δύναμη τα φρένα για να σταματήσει οπωσδήποτε και λόγω της μεγάλης ταχύτητας έκανε το παλαιά λεγόμενο "ἁστεροσκοπίο".
Ένα tailgragger λόγω γεωμετρίας, ροπών και δυνάμεων, ακόμα και χωρίς σπουδαία ταχύτητα και χωρίς καθόλου άνεμο, είναι από αρκετά έως πολύ ασταθές στο έδαφος και όταν αρχίσει να σου ξεφεύγει από ένα σημείο και μετά δεν μαζεύεται, η μόνη σου προστασία είναι η μικρή ταχύτητα και για αυτό η καλύτερη προσγείωση είναι πάντοτε η τριών σημείων δηλαδή απώλεια στήριξης σε μηδέν ύψος, ό,τι και να συμβεί τότε, θα συμβεί σιγά.
Πολλοί όμως χειριστές, είτε απλά δεν τα καταφέρνουν, είτε, ειδικά με πλάγιο άνεμο αισθάνονται ότι έχουν καλύτερο έλεγχο πιάνοντας στίς δύο ρόδες (μάλλον και η περίπτωση μας εδώ), το συγκεκριμένο ατύχημα είναι η απόδειξη ότι έχουν άδικο :wink:
 
Top