Imperator99
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 08/04/2009
- Μηνύματα
- 10
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OLY
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Mετά τη διαμάχη boeing-EADS/Airbus στα αεροπορικά ζητήματα, πιστεύω ότι και εδώ αναδεικνύεται μια κάποια "αντιπαλότητα". Το θέμα έχει θιχτεί ως περιεχόμενο σε ποικίλα τόπικ εδώ, αλλά επιμέρους και περιπτωσιακά. Είπα να ανοίξω ένα τόπικ επί τούτου.
Δεν ασχολούμαι με την αεροπορία εξ επαγγέλματος, ούτε έχω εξειδικευμένες γνώσεις. Είμαι εντελώς ανίδεως από τεχνικά ζητήματα και λεπτομέρεις και γενικά με όσα έχουν να κάνουν με την αεροπορία ως επάγγελμα. Ασχολούμαι καθαρά ως εραστής της αεροπορίας ( κατά πρώτον) και ως χρήστης. Στο φόρουμ αυτό λοιπόν βρίσκομαι περισότερο για να μάθω.
Ως ανίδεος λοιπόν εκ πρώτης όψεως θεωρώ ότι καταρχήν οι 4 κινητήρες σε ένα αεροσκάφος όπως και να χει είναι πλεονέκτημα απέναντι σε 2. Ακόμη και αν το twin έχει άδεια ETOPS ακόμη και αν τεχνολογικά είναι προηγμένο αν αν αν.
Επειδή κατά καιρούς έχω δει υπστηρικτές ( αλλά βλέπω ότι και το αεροσκάφος Β777 είναι καλό "σκαρί" ) θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα το δικινητήριου έναντι του 4κινητήριου. Ίσως έχει σε οικονομία καυσίμων ή σε κάτι άλλο. Διαφορετικά μου φαίνεται δεδομένο σχεδόν ότι για πτήσεις μακρινών αποστάσεων ( ειδικά υπερατλαντικών που μεσολαβεί μεγάλος ωκεανός) το 4κινητήριο είναι προτιμότερο προφανέστατα. Το δικινητήριο στα αυτιά του ανίδεου ακούγεται πιο ριψοκίνδυνο. Γιατί ωστόσο έχει τόσο θερμούς "υποστηρικτές" ???
Δεν ασχολούμαι με την αεροπορία εξ επαγγέλματος, ούτε έχω εξειδικευμένες γνώσεις. Είμαι εντελώς ανίδεως από τεχνικά ζητήματα και λεπτομέρεις και γενικά με όσα έχουν να κάνουν με την αεροπορία ως επάγγελμα. Ασχολούμαι καθαρά ως εραστής της αεροπορίας ( κατά πρώτον) και ως χρήστης. Στο φόρουμ αυτό λοιπόν βρίσκομαι περισότερο για να μάθω.
Ως ανίδεος λοιπόν εκ πρώτης όψεως θεωρώ ότι καταρχήν οι 4 κινητήρες σε ένα αεροσκάφος όπως και να χει είναι πλεονέκτημα απέναντι σε 2. Ακόμη και αν το twin έχει άδεια ETOPS ακόμη και αν τεχνολογικά είναι προηγμένο αν αν αν.
Επειδή κατά καιρούς έχω δει υπστηρικτές ( αλλά βλέπω ότι και το αεροσκάφος Β777 είναι καλό "σκαρί" ) θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα το δικινητήριου έναντι του 4κινητήριου. Ίσως έχει σε οικονομία καυσίμων ή σε κάτι άλλο. Διαφορετικά μου φαίνεται δεδομένο σχεδόν ότι για πτήσεις μακρινών αποστάσεων ( ειδικά υπερατλαντικών που μεσολαβεί μεγάλος ωκεανός) το 4κινητήριο είναι προτιμότερο προφανέστατα. Το δικινητήριο στα αυτιά του ανίδεου ακούγεται πιο ριψοκίνδυνο. Γιατί ωστόσο έχει τόσο θερμούς "υποστηρικτές" ???