ivan_the_pilot
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/02/2007
- Μηνύματα
- 250
- Likes
- 0
- Website
- aviationsubjects.blogspot.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- THA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
7/7/07:Η αρχή.
Ξύπνησα το πρωί της 7ης μέρας του Ιουλίου γεμάτος χαρά και ανυπομονησία να επιβιβαστώ στο 777-300 της Thai στην πτήση υπ'αριθμόν TG947.Περιμένωντας το ταξί να πάει εμένα και την οικογένεια μου στο LGAV έκανα εναν τελευταίο έλεγχο για το τι είδους λεπτομέρειες έπρεπε να προσέξω από την αεροπορική πλευρά του ταξιδιού,καθώς 8 πτήσεις δεν έχω ξανακάνει ποτέ μου,και ιδιαίτερα πτήσεις transit.Μεταβίβαση στο Ελ.Βεν και άμεσο τσεκ-ιν καθώς είχαμε φτάσει πιο νωρίς στο γκισέ για να αποφύγουμε το πανδαιμόνιο τον 360+ συνεπιβατών μας προς το αεροδρόμιο της Μπανγκόκ.Παραδώσαμε βαλίτσες και κατευθυνθήκαμε προς τα Μακ Ντοναλτς αφού την προηγούμενη μέρα είχα ανατρέξει στον χάρτη του συλλόγου "Απογείωσης" για να δώ δίαφορες λεπτομέρειες.Με ενα χάμπουργκερ στο ένα χέρι και την Κόντακ Ζ710 στο άλλο χέρι ξεκίνησα το πολυπόθητο χόμπι.Είδα και μια qatar να κάνει την εμφάνιση της.(φωτο )Μετά από λίγη ώρα,να και μια κυρία απο Αυστρία(foto). Ξέμεινα από μπαταρία καθώς είχα 3 μέρες να τις φορτίσω και λέω ασε καλύτερα να χρησιμοποιήσω τις άλλες για αργότερα
Κατέβηκα στο γκισέ να συναντήσω τον κολλητό μου και συνάμα συνταξιδιώτη μου Γιώργο και οι οικογένειες μας καθίσανε στα μικρογεύματα του Γρηγόρη και έτσι κατέβασα μια sprite. (δεν είχα πάρει αναψυκτικό και πατάτες στα Μακ,απλό χάμπουργκερ πήρα
). Επιβηβαστήκαμε στην τελευταία φυσούνα προς τα δυτικά(δεν θυμάμαι αριθμό
) όπου μας περίμενε ξεκούραστο το 777-300 της Τάι εν ονομάτι Lahan Sai.Κάθισα στην 52j και περίμενα την ωρα αναχώρησης στις 17:25 όμως υπήρξε μια καθυστέρηση 10',χρόνος ασήμαντος για μια long haul πτήση
Pushback και ο 5άστερος παρακαλώ κυβερνήτης έβαλε μπρος τις Rols Royce του θηρίου(εν τω μεταξύ έβγαλα και μια fotoΑπογείωση απο τον 03L και πέρασμα πάνω από το Αιγαίο.Το σχέδιο πτήσης περιελάμβανε πέρασμα από Τουρκία,Ιράν,Τουρκμενιστάν,λίγο Ουζμπεκιστάν,Πακιστάν,Ινδία και Βιρμανία.Μισή ώρα μετά την απογείωση οι ευγενέστατες&ευγενέστατοι σχισομάτηδες αεροσυνοδοί μας πρόσφεραν ελληνικούς ξηρούς καρπούς.Μετά από μια ώρα περίπου σερβίρεται το γεύμα,προσωπικά επιλέγωκοτόπουλο(να 'σαι καλά φίλε nikolas για την φωτό!
9 ώρες δεν περνούσαν με τίποτα.Ετσι λοιπόν αποφάσισα να παρακολουθήσω τις ταινίες του ΙFE.Αποκοιμήθηκα απο την βαρεμάρα στα σκληρά αλλά αναπαυτικά καθίσματα όχι όμως για πολύ καθώς ο ήχος του προσδεθείτε και η παράκληση του κυβερνήτη να παραμείνουμε στα καθίσματα μας λόγω αναταράξεων σταμάτησαν τον Μορφέα να με παρασύρει.Σιγά σιγα νύχτωνε και το ηλιοβασήλεμα από ψηλά δεν πέρασε απαρατήρητο από τα μάτια μου και τον φακό της φωτογραφικής μου(φωτό)Τις υπόλοιπες 4 ωρες πτήσης τις πέρασα κάνοντας βόλτες στην καμπίνα.Τότε μου ήρθε η ιδέα να μπώ στο πιλοτήριο.Ρωτάω την αεροσυνοδό,μου λέει ευγενικά όχι.Της λέω στα αγγλιστί "aviation enthusiast",το σκέφτεται για λίγο και ξαναλέει ευγενικά όχι.Τότε γυρίζω στην θέση μου για να ακούσω λίγη μουσική.2 ώρες πριν προσγειωθούμε σερβιρίστηκε πρωινό(να'σαι καλά νικόλα(κάναμε τις ίδιες επιλογές στο φαγητό)(φωτο)Προσγείωση τα ξημερώματα της 8/7 στις 06:15 το πρωί.Αναμονή για την πτήση για το Hong Kong 2 ωρες άρα ευκαιρία για σπόττινγκ λέω μέσα μου.Ελα όμως που είχε βρέξει στην Μπανγκόκ το βράδυ και τα τζάμια του ολοκαίνουριου αεροδρομίου της ήταν θαμπά
Ετσι λοιπόν έκανα μια βόλτα στα καταστήματα και ήπια μια πορτοκαλάδα.Βoarding στις 7:30 και μετάβαση μέσω λεωφορείου στο νέο Α340-600 της Thai.Εκεί μας περίμεναν οι ptv.Τaxiing και απογείωση στις 08:05.Έβγαλα εντωμεταξύ κάποιες ενδιαφέρουσες φωτο καθ'όλη την διάρκεια της τροχοδρόμησης.Πεταλουζίτσα(αφιερωμένη σε όλους τους πιστούς και ιδιαίτερα στον 747 γνωρίζοντας την λατρεία του για τον γίγαντα αυτό(έρχονται και άλλα για τους άλλους)+( ΟΥΦΟΟι θέσεις του θηρίου ήταν χαμηλές και μαλακές.Pitch trimΕτσι,στhν 56Α αποκοιμήθηκα καθ'όλη την διάρκεια της πτήσης.Ξύπνησα όταν είχαμε μόλις αρχίσει την κάθοδο μας στο καινούριο αεροδρόμιο του Χόνγκ-Κόνγκ.Περάσαμε και πάνω από το αείμνηστο Κai Takκαι τέλος προσγειωθήκαμε στο hong-kongvideo μου στο youtubeΠαραλαβή αποσκευών και τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο.
Βαθμοί: ΑΤΗ-ΒΚΚ 8/10 (Το IFE δεν ήταν και ό,τι καλύτερο,ασε που δεν είχε προσωπικές οθόνες,απαραίτητες για long haul flights)
BKK-HKG 10/10 Αριστα!Απο τις πιο ωραίες πτήσεις.Στην ώρα της,άψογο σέρβις και ευγενέστατο πλήρωμα
TO BE CONTINUED
Ξύπνησα το πρωί της 7ης μέρας του Ιουλίου γεμάτος χαρά και ανυπομονησία να επιβιβαστώ στο 777-300 της Thai στην πτήση υπ'αριθμόν TG947.Περιμένωντας το ταξί να πάει εμένα και την οικογένεια μου στο LGAV έκανα εναν τελευταίο έλεγχο για το τι είδους λεπτομέρειες έπρεπε να προσέξω από την αεροπορική πλευρά του ταξιδιού,καθώς 8 πτήσεις δεν έχω ξανακάνει ποτέ μου,και ιδιαίτερα πτήσεις transit.Μεταβίβαση στο Ελ.Βεν και άμεσο τσεκ-ιν καθώς είχαμε φτάσει πιο νωρίς στο γκισέ για να αποφύγουμε το πανδαιμόνιο τον 360+ συνεπιβατών μας προς το αεροδρόμιο της Μπανγκόκ.Παραδώσαμε βαλίτσες και κατευθυνθήκαμε προς τα Μακ Ντοναλτς αφού την προηγούμενη μέρα είχα ανατρέξει στον χάρτη του συλλόγου "Απογείωσης" για να δώ δίαφορες λεπτομέρειες.Με ενα χάμπουργκερ στο ένα χέρι και την Κόντακ Ζ710 στο άλλο χέρι ξεκίνησα το πολυπόθητο χόμπι.Είδα και μια qatar να κάνει την εμφάνιση της.(φωτο )Μετά από λίγη ώρα,να και μια κυρία απο Αυστρία(foto). Ξέμεινα από μπαταρία καθώς είχα 3 μέρες να τις φορτίσω και λέω ασε καλύτερα να χρησιμοποιήσω τις άλλες για αργότερα






Βαθμοί: ΑΤΗ-ΒΚΚ 8/10 (Το IFE δεν ήταν και ό,τι καλύτερο,ασε που δεν είχε προσωπικές οθόνες,απαραίτητες για long haul flights)
BKK-HKG 10/10 Αριστα!Απο τις πιο ωραίες πτήσεις.Στην ώρα της,άψογο σέρβις και ευγενέστατο πλήρωμα
TO BE CONTINUED