- Εγγραφή
- 04/09/2003
- Μηνύματα
- 3.847
- Likes
- 246
Κίνηση αεροδρομίου σήμερα (19:30-21:30) [δεν ήταν δυνατό να έχω registrations πέρα των αεροσκάφων της ΟΑ, γιατί από το Sbarro δεν φαίνονται και πολλά πράγματα!!]:
Aegean Avro RJ-100
DHL B-757 (έφυγε στις 19:30 προς άγνωστο προορισμό]
LTU A-330 (Dusseldorf)
First Choice B-757
Olympic B-737-400 (το λευκό SX-BMC)
Olympic ATR-42 (SX-BIA - για Κωνσταντινούπολη)
Olympic ATR-42 (ένα από τα leased)
Fischer B-737 [για Πράγα]
Smart Wing B-737 (τσέχικο) [για Οστράβα-Μπρατισλάβα]
Air-Berlin B-737
Hapag Lloyd A-310
Hapag Lloyd B-737
Aegean B-737
Aegean B-737
Niki A-320 (από Linz)
Thomas Cook (Condor) A-320
CSA B-737 [για Brno]
Olympic B-737-400 (SX-BKH)
First Choice A-320
Air-Berlin B-737
Austrian MD-80 (από Gratz)
Άλλα αεροσκάφη:
Canadair CL-415 (απογειώθηκε γύρω στις 19:30) [κανονικά στο α/δ σταθμεύουν 2 CL-215 & 2 CL-415 αλλά σήμερα έλειπαν]
2 Ελικόπτερα ( το 1 μες στο τροχιόδρομο του 10/28 )
Άφιξη 2 Canadair σχεδόν ταυτοχρόνως, με προσγείωση του 2ου ενώ ακόμα το 1ο δεν είχε βγει μέσα από το διάδρομο.
22:00-22:30: ήμουν μ' ένα φίλο μου στο parking και είδαμε την υπόλοιπη κίνηση από εκεί, μιας και μπορούσαμε να βλέπουμε τις προσεγγίσεις των αεροσκαφών και τις διαδοχικές προσγειώσεις
Είχαμε 3 προσγειώσεις με διαφορά 2 λεπτών τη μία από την άλλη (όπου ήταν και τα 3 α/φ ορατά σε προσέγγιση):
Excel Airways
LTU (από Munich)
Aegean
Και μετά περίπου 10' άλλο ένα παρόμοιο κύμα α/φ:
Thomas Cook-Condor
Aegean
LTU (από Stuttgart)
Και η κίνηση όλο το υπόλοιπο βράδυ θα συνεχιζόταν σε παρόμοιους ρυθμούς. Το terminal παρά το διπλασιασμό των χώρων check-in από πέρυσι ήταν full (οι ουρές των απέναντι check-in μπλέκονταν μεταξύ τους) και τέλικα φαίνεται πώς η ανάγκη για κατασκευή του νέου αεροσταθμού των 8.000.000 επιβατών είναι επιτακτική. Έγινε μάλιστα και επέκταση του χώρου στάθμευσης τουριστικών λεωφορείων που επίσης ήταν γεμάτος.
Aegean Avro RJ-100
DHL B-757 (έφυγε στις 19:30 προς άγνωστο προορισμό]
LTU A-330 (Dusseldorf)
First Choice B-757
Olympic B-737-400 (το λευκό SX-BMC)
Olympic ATR-42 (SX-BIA - για Κωνσταντινούπολη)
Olympic ATR-42 (ένα από τα leased)
Fischer B-737 [για Πράγα]
Smart Wing B-737 (τσέχικο) [για Οστράβα-Μπρατισλάβα]
Air-Berlin B-737
Hapag Lloyd A-310
Hapag Lloyd B-737
Aegean B-737
Aegean B-737
Niki A-320 (από Linz)
Thomas Cook (Condor) A-320
CSA B-737 [για Brno]
Olympic B-737-400 (SX-BKH)
First Choice A-320
Air-Berlin B-737
Austrian MD-80 (από Gratz)
Άλλα αεροσκάφη:
Canadair CL-415 (απογειώθηκε γύρω στις 19:30) [κανονικά στο α/δ σταθμεύουν 2 CL-215 & 2 CL-415 αλλά σήμερα έλειπαν]
2 Ελικόπτερα ( το 1 μες στο τροχιόδρομο του 10/28 )
Άφιξη 2 Canadair σχεδόν ταυτοχρόνως, με προσγείωση του 2ου ενώ ακόμα το 1ο δεν είχε βγει μέσα από το διάδρομο.
22:00-22:30: ήμουν μ' ένα φίλο μου στο parking και είδαμε την υπόλοιπη κίνηση από εκεί, μιας και μπορούσαμε να βλέπουμε τις προσεγγίσεις των αεροσκαφών και τις διαδοχικές προσγειώσεις
Είχαμε 3 προσγειώσεις με διαφορά 2 λεπτών τη μία από την άλλη (όπου ήταν και τα 3 α/φ ορατά σε προσέγγιση):
Excel Airways
LTU (από Munich)
Aegean
Και μετά περίπου 10' άλλο ένα παρόμοιο κύμα α/φ:
Thomas Cook-Condor
Aegean
LTU (από Stuttgart)
Και η κίνηση όλο το υπόλοιπο βράδυ θα συνεχιζόταν σε παρόμοιους ρυθμούς. Το terminal παρά το διπλασιασμό των χώρων check-in από πέρυσι ήταν full (οι ουρές των απέναντι check-in μπλέκονταν μεταξύ τους) και τέλικα φαίνεται πώς η ανάγκη για κατασκευή του νέου αεροσταθμού των 8.000.000 επιβατών είναι επιτακτική. Έγινε μάλιστα και επέκταση του χώρου στάθμευσης τουριστικών λεωφορείων που επίσης ήταν γεμάτος.