Windjet goes Zakynthos

• Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

jetflight

V.I.P.-Class-Member
H Italikh etairia xamhloy kostoys tha ksekinhsei 2 evdomadaies pthseis kathe Pempth mia apo to aerodromio Forli konta sth Bologna kai mia apo to Palermo an kai h teleytaia exei poly perierga oraria.
Sygekrimena prokeitai gia tis pthseis poy hdh dinontai apo to site ths etairias:
IV 461 19:00 gia Forli.
IV 4622 19:00 gia Palermo.
Akoma kai hmia telika na ginei apo tis 2 to theoro poly endiaferon kai deixnei oti oi Italoi toyristes einai tosoi polloi sto nhsi ayto oste na mhn ftanoyn mono me pthseis Charter!
Siga-siga ayksanei h Low Cost paroysia kai sthn Ellada kai ayto einai elpidoforo.

Ligo off-topic, alla pali gia thn WINDJET.

Blepw twra teleutaia Charters sthn AIA apo Catania kai Palermo ths Italias. Pistuew oti mporei na eina prwti fora pou ehoume charters apo autes ths Italikes Poleis.

Twra 8a einai auta tahtikes charters h mono mia fora, den xerw ??
Pantws apo Palermo ehoun er8ei duo fores kai Catania mia fora mehri twra. 8a fanei siga siga. :wink:

Shmera 19/4/05 htan h trith fora poy petakse pthsh ths Windjet apo Athina gia Palermo kai malista thn idia hmera.
Ara mallon prokeitai gia Charter pthsh apo kapoion Tour Operator afoy h Athina den yparxei sto programma taktikon pthseon ths etairias opos h Zakynthos.
Gia Palermo kai Catania yphrxan kai tis prohgoymenes toylaxiston xronies pthseis Charter sthn Athina kai malista gia apo thn Catania petoyse evdomadiaia h Air One.
Dyskolo einai na pei kaneis ean oi toyristes tetoion pthseon einai Italoi(Sykelianoi) h Ellhnes.
Os gnostron to nhsi ayto exei poly megalh toyristikh anaptyksh kai apotelei dhmofilh proorismo gia toys Ellhnes.