Με στόχο να καλύψει 18 προορισμούς στην ελληνική επικράτεια η εταιρία Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε (HELLENIC SEAPLANES S.A) στοχεύει να μπει δυναμικά στον χώρο των υδατοδιαδρομών μετά τις τελευταίες αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο.
Με εισιτήριο, όπως σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση, που αντιστοιχεί σε αυτό των καραβιών (χωρίς να διευκρινίζει ωστόσο αν είναι των συμβατικών ή ταχυπλόων) η εταιρία σχεδιάζει να συνδέσει την Αττική (μητροπολιτικό υδατοδρόμιο), με τα Κύθηρα, τη Νάξο, την Πάρο, την Κάρπαθο, τη Σητεία και τη Σκιάθο, τη Ρόδο με την Κω, την Αστυπάλαια και τη Λέρο, την Κω με την Αστυπάλαια και τη Λέρο, την Κέρκυρα, με τη Ζάκυνθο και τέλος το Άκτιο με την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο.
...
Oι πτήσεις θα μπορούν να πραγματοποιούνται τόσο, προς κάθε άλλο αδειοδοτημένο Yδατοδρόμιο, όσο και προς χερσαία αεροδρόμια με την χρήση αμφίβιων υδροπλάνων. Eπίσης θα επιτρέπεται να πραγματοποιούνται έκτακτες πτήσεις (charter flights) προς υδάτινα πεδία για τα οποία σημειωτέον δεν απαιτείται Aδειοδότηση. Επίσης με το νέο νόμο, ιδιώτες, εταιρίες, δήμοι, περιφέρειες, ενώσεις προσώπων, αλλά και το Δημόσιο θα μπορούν να δημιουργούν και να λειτουργούν υδατοδρόμια σε ολόκληρη την Eλλάδα.
Η εταιρία σκοπέυει να χρησιμοποιήσει τα αεροπλάνα Twin Otter Series 400, καναδικής κατασκευής και χωρητικότητας 19 θέσεων. 600 από αυτά πετούν ακόμα καθώς το 1988 σταμάτησε η παραγωγή τους.