Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Αν θελουν να δημιουργησουν καμια εταιρια στην Ελλαδα με υδροπλανα καλο θα ειναι να ανοιξει .Η airsealines το προβλημα που ειχε ηταν η γραφειοκρατια και η καθυστερησης του νομοσχεδιο και δεν προχωρησε αλλα και τα ασφαλιστικα μετρα που ειχε κανει η τοτε ΟΑ . Ενας γνωστος μου που πεταγε στην airsealines λεει το δρομολογια για ιταλια ηταν γεματα. Καλο ειναι γενικα να ανοιγουν εταιριες να βρει δουλεια ο κοσμος μεχρι στιγμης ακουμε μονο λογια .
 
Σήμερα στις 00.15 στον ΑΝΤ1 υπάρχει δημοσιογραφική εκπομπή με θέμα την επερχόμενη χρήση (και πάλι) στην Ελλάδα. Από το trailer που είδα φαίνεται αρκετά ψαγμένη και ενδιαφέρουσα. Και μια καλή ευκαιρία για συζήτηση εδώ από αύριο...
 
η εκπομπή ήταν τουλάχιστον αστεία... το μεγαλύτερο μέρος ασχολούνταν με το πόσο αποκλεισμένα είναι τα νησιά του Ιονίου (που πράγματι κάποια είναι) και πόσο θα βοηθήσει το υδροπλάνο στην διακομιδή έκτακτων περιστατικών υγείας. Λες και ο επενδυτής δεν θα φτιάξει δίκτυο πτήσεων ... θα αφήσει από ένα αεροπλανάκι σε κάθε νησί για να μεταφέρει περιστατικά. Επιχείρηση θα ανοίξει, όχι παράρτημα του ΕΚΑΒ.
 
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες,τις προηγούμενες ημέρες συναντήθηκαν από την AirSea Lines με στελέχη του ΟΛΠ.
Είχε προηγηθεί (19-04-13) σύσκεψη στον ΟΛΠ για τη παραχώρηση υδάτινου πεδίου σε περιοχή ευθύνης του Οργανισμού για τη σύσταση υδατοδρομίου.(βλ. www.olp.gr)
 
Επιβάλλεται να έρθουν και να δρομολογηθούν τα υδροπλάνα για να αναβαθμιστεί ο ανταγωνισμός και να πέσουν οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, για το καλό των πολιτών αυτής της χώρας δίνοντας τους μια ακόμη επιλογή, θα πρέπει οι κυβερνώντες να βλέπουν την καλυτέρευση του βιοτικού επιπέδου των Ελλήνων και όχι μόνο τη τσέπη τους!!!
 
Τα σχέδια της Hellenic Seaplanes SA, απ' το reporter.gr
Με στόχο να καλύψει 18 προορισμούς στην ελληνική επικράτεια η εταιρία Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε (HELLENIC SEAPLANES S.A) στοχεύει να μπει δυναμικά στον χώρο των υδατοδιαδρομών μετά τις τελευταίες αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο.
Με εισιτήριο, όπως σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση, που αντιστοιχεί σε αυτό των καραβιών (χωρίς να διευκρινίζει ωστόσο αν είναι των συμβατικών ή ταχυπλόων) η εταιρία σχεδιάζει να συνδέσει την Αττική (μητροπολιτικό υδατοδρόμιο), με τα Κύθηρα, τη Νάξο, την Πάρο, την Κάρπαθο, τη Σητεία και τη Σκιάθο, τη Ρόδο με την Κω, την Αστυπάλαια και τη Λέρο, την Κω με την Αστυπάλαια και τη Λέρο, την Κέρκυρα, με τη Ζάκυνθο και τέλος το Άκτιο με την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο.
...
Oι πτήσεις θα μπορούν να πραγματοποιούνται τόσο, προς κάθε άλλο αδειοδοτημένο Yδατοδρόμιο, όσο και προς χερσαία αεροδρόμια με την χρήση αμφίβιων υδροπλάνων. Eπίσης θα επιτρέπεται να πραγματοποιούνται έκτακτες πτήσεις (charter flights) προς υδάτινα πεδία για τα οποία σημειωτέον δεν απαιτείται Aδειοδότηση. Επίσης με το νέο νόμο, ιδιώτες, εταιρίες, δήμοι, περιφέρειες, ενώσεις προσώπων, αλλά και το Δημόσιο θα μπορούν να δημιουργούν και να λειτουργούν υδατοδρόμια σε ολόκληρη την Eλλάδα.
Η εταιρία σκοπέυει να χρησιμοποιήσει τα αεροπλάνα Twin Otter Series 400, καναδικής κατασκευής και χωρητικότητας 19 θέσεων. 600 από αυτά πετούν ακόμα καθώς το 1988 σταμάτησε η παραγωγή τους.
:arrow: http://www.reporter.gr/Eidhseis/Epi...-Eisithria-gia-18-grammes-me-times-aktoploΐas

Ενδιαφέροντα τα σχεδιαζόμενα δρομολόγια, συμπίπτουν και με PSO, για να δούμε...
 
Τουλαχιστον στο Φατσοβιβλιο εχουν γκρουπ.. :mrgreen:

Tα γνωστα, μπλα μπλα μπλαα... Να μη συνεχισω.. Ανατρεξτε αλλες εταιρειες..

Εαν ειναι τελικα προσπαθεια της Aviodream, ειναι αλλο θεμα. Την εταιρεια την εχω σε υποληψη..
 
Top