Κατ' αρχάς εννοείται πως δεν υπάρχει κάποια τέτοιου είδους απαγόρευση. Οι διπλωματικές σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών, παρά το ζήτημα της ονομασίας, είναι κανονικές. Υπάρχει αμοιβαία αναγνώριση (έστω κι αν η Ελλάδα αναγνωρίζει τη γειτονική χώρα με προσωρινή ονομασία), υπάρχουν εντονότατοι οικονομικοί δεσμοί, συνεργασία στα πλαίσια διεθνών οργανισμών. Από εκεί και πέρα, οι ελληνικές εταιρίες που εκτελούν πτήσεις προς Ευρώπη διασχίζουν κανονικότατα τον εναέριο χώρο της γειτονικής χώρας, επομένως δεν υπάρχει κάποιο κώλυμα στο να εκτελεστούν πτήσεις μεταξύ ATH - SKP.
Τώρα, βέβαια, τίθεται το ερώτημα κατά πόσο μία τέτοια πτήση θα ήταν βιώσιμη. Προσωπικά, πιστεύω πως όχι. Μπορεί μεν να υπάρχουν οικονομικές σχέσεις ανάμεσα στις δύο χώρες, ωστόσο αυτές δε μπορούν από μόνες τους να καταστήσουν βιώσιμο ένα τέτοιο δρομολόγιο. Πόσο μάλλον όταν οι περισσότεροι έλληνες επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στη γειτονική χώρα προέρχονται από περιοχές της βόρειας Ελλάδας. Η τουριστική κίνηση στην πρωτεύουσα της γειτονικής χώρας είναι κάτι το ανύπαρκτο (όποιος την επισκεφτεί θα καταλάβει αμέσως το λόγο), ενώ τα περισσότερα σημεία ταξιδιωτικού ενδιαφέροντος της χώρας βρίσκονται στην περιοχή Οχρίδας - Μοναστηρίου, που απέχει από το SKP το ίδιο, ή ακόμα και περισσότερο, απ' ότι το SKG. Τέλος, το βιωτικό επίπεδο των κατοίκων της γείτονος είναι πολύ χαμηλό ούτως ώστε να μπορούσε ένα τέτοιο δρομολόγιο να υποστηριχτεί από εισερχόμενους επισκέπτες. Άλλωστε, οι περισσότεροι Σκοπιανοί που ταξιδεύουν στην Ελλάδα προτιμούν την (οικονομικότερη ίσως) λύση του Ι.Χ. αυτοκινητου.