Αρκετές θα έλεγα: Πόρτο, Ζυρίχη, Γενεύη, Ντουμπρόβνικ, Νάπολι, Νίκαια, Στοκχόλμη, Κοπεγχάγη, Μάντσεστερ, Μπέργκεν, Ρέκιαβικ, Βουδαπέστη, Κρακοβία ακόμα και στο Σάννον των 10000 κατοίκων
Από τη λίστα θα πρέπει να αφαιρέσουμε τις πρωτεύουσες και τα οικονομικά σούπερ κέντρα. Άρα, μένουν Πόρτο, Ντουμπρόβνικ, Νάπολι, Νίκαια, Μάντσεστερ, Μπέργκεν, Κρακοβία, Σάννον. Δεν έχω χρόνο να ψάξω, αλλά πόσες από αυτές έχουν πτήσεις όλο το χρόνο; Υποψιάζομαι μόνο το ΜΑΝ, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.
Έχω ξαναγράψει εδώ ότι η Θεσσαλονίκη δεν έχει ούτε επιχειρηματικό ούτε τουριστικό βάθος για να συντηρήσει μόνιμη σύνδεση με τις ΗΠΑ. Επιπλέον, βρίσκεται πολύ κοντά στην Αθήνα. Δεν έχει και τόσο νόημα να στείλεις δύο αεροσκάφη σε δύο αεροδρόμια της ίδιας χώρας που απέχουν μεταξύ τους λιγότερο από 200 μίλια (εξαιρούνται, εννοείται, πρωτεύουσες και μεγάλα οικονομικά κέντρα).
Άσε που το SKG είναι μια χαρά προσβάσιμο από ATH, αλλά και από κάμποσα ευρωπαϊκά hub.
Τέλος, να μην ξεχνάμε ότι για μια βιώσιμη αεροπορική σύνδεση δεν αρκούν οι τουρίστες
προς SKG αλλά και οι ταξιδιώτες
από SKG.
Και κάτι μου λέει ότι στη δεύτερη κατηγορία το αεροδρόμιο πάσχει σοβαρά.