Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
flyglobesman
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 24 Φεβ 2008, 20:18
x 2

Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό flyglobesman » 12 Μαρ 2020, 01:55

Πέρα από την επιλογή δωρεάν θέσεων ...
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ AEGEAN

Αν το εισιτήριό σας έχει εκδοθεί μέχρι και τις 9 Μαρτίου με ημερομηνία ταξιδιού μέχρι και τις 30 Απριλίου (η επιστροφή του ταξιδιού μπορεί να είναι μετά το πέρας αυτής της ημερομηνίας), μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή του εισιτηρίου σας χωρίς χρέωση αλλαγής (rebooking fees) ανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου (GoLight, Flex, Business) και με νέα ημερομηνία ταξιδιού μέχρι τις 20 Οκτωβρίου (συμπεριλαμβανομένης και της ημερομηνίας επιστροφής του ταξιδιού).
Αν το εισιτήριό σας εκδοθεί από τις 10 Μαρτίου έως και τις 31 Μαρτίου, χωρίς περιορισμό στην ημερομηνία ταξιδιού, μπορείτε να προχωρήσετε στην αλλαγή του εισιτηρίου σας χωρίς χρέωση αλλαγής (rebooking fees), ανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου (GoLight, Flex, Business) και με νέα ημερομηνία μέχρι τις 20 Οκτωβρίου 2020 (συμπεριλαμβανομένης και της ημερομηνίας επιστροφής του ταξιδιού).
Είμαι στην κατηγορία που έχω αγοράσει εισιτήρια πριν τις 09.03.2020 για πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού .
Προσπαθώντας να αλλάξω ημερομηνίες π.χ. για το τέλος Μαίου εμφανίζεται κανονικότατα η διαφορά ναύλου και τα rebooking fees ( 40 € για πτήσεις εξωτερικού & 35 € για εσωτερικού ).
Σε περίπτωση αλλαγής σε πολύ μεταγενέστερη ημερομηνία π.χ. Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο του 2020 εμφανίζεται το μήνυμα :
Error
Δε βρέθηκαν πτήσεις για τις επιλεγμένες ημερομηνίες. Παρακαλούμε επιλέξτε εναλλακτικές ημερομηνίες.

Τελικά τι ισχύει ;
Μήπως ψεύδονται ;
Αν ναι , εδώ σηκώνει καταγγελία !
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3543
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 637

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό aakunz » 18 Μαρ 2020, 12:52

Η Α3 και ΟΑ σταματούν τις πλήρεις επιστροφές χρημάτων για τα εισιτήρια πτήσεων που ακυρώνονται από την εταιρεία, λόγω της κρίσης του κορωνοϊού από 11/03/2020. Στο εξής, θα εκδίδεται ένα voucher με την αξία του εισιτηρίου για χρήση στο μέλλον ή θα επιστρέφεται μέρος της αξίας βάσει των όρων του ναύλου της πτήσης που ακυρώθηκε.
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 167

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 18 Μαρ 2020, 15:32

Στην περίπτωση που θέλω να αλλάξω μια κράτηση σε άλλη ημερομηνία: Τί σημαίνει «δωρεάν αλλαγή»; Αφορά το rebooking fee (που σε flex και business ούτως ή αλλιώς δεν έχεις) ή και τυχόν διαφορά ναύλου, π.χ. εάν έχεις business Z αλλά στην νέα ημερομηνία υπάρχει μόνο D ή C;

Γιατί αυτή η διαφορά ναύλου για μένα είναι το κύριο πρόβλημα (όχι μόνο στην Α3). Δεν θα είχα πρόβλημα να αλλάξω τα εισιτήριά μου σε άλλες ημερομηνίες αντί να ζητήσω επιστροφή, ακόμα και στα business flex (που οπως το καταλαβαίνω θα μπορούσα να ζητήσω πλήρη επιστροφή), αλλά δεν θέλω να πληρώσω τώρα διαφορά ναύλου, χωρίς να ξέρω πώς θα είναι τα πράγματα σε 3 μήνες.

Και μόνο μέχρι τέλος Απριλίου μιλάω για πάνω από 10 εισιτήρια (με διάφορες εταιρίες με διάφορες πολιτικές...), με αρκετές πτήσεις να είναι ήδη ακυρωμένες. ¨Η ακόμα εάν γινόταν δεν θα μπορούσα να ταξιδέψω λόγω απαγορεύσεων (το Βέλγιο όπου βρίσκομαι τώρα απαγόρευσε τα μη αναγκαία ταξίδια μέχρι και τουλάχιστον 5 Απριλίου, η Ελλάδα έχει καραντίνα….)
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 246

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό OveLix » 18 Μαρ 2020, 15:39

Νομίζω πως με δεδομένη την κατάσταση, ζητάς ήδη πάρα πολλά. Μόνο εσύ ξέρεις τις ανάγκες και τις επιθυμίες σου, αλλά έτσι όπως πάει το πράγμα καλύτερα πάρε το voucher (έτσι κι αλλιώς, σχεδόν όλες θα ακυρωθούν) διότι σε λίγες μέρες δεν θα υπάρχει ούτε λόγος ούτε τρόπος να ταξιδέψεις.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 167

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 19 Μαρ 2020, 16:31

Αν διαβάζω τους όρους αυτών των vouchers, δεν βλέπω το πλεονέκτημα να ζητήσω voucher αντί επιστροφής. Μεταξύ άλλων αναφέρει ότι εάν η καινούργια κράτηση είναι πιο φθηνή, θα χάσεις τη διαφορά (ενώ εάν είναι πιο ακριβή, εννοείται ότι την πληρώνεις).
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 246

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό OveLix » 19 Μαρ 2020, 17:07

Ulrike
Δες παράγραφο 2.2 και 2.3
https://ec.europa.eu/transport/sites/tr ... 201830.pdf
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 167

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 19 Μαρ 2020, 19:59

Αυτές οι interpretative guidelines δεν είναι δεσμευτικές, είναι κάτι σαν γνωμοδότηση της Επιτροπής σχετικά με την ερμηνεία του κανονισμού 261/2004. Και λένε ότι στην περίπτωση ακύρωσης δικαιούσαι επιστροφή.

Άλλο η περίπτωση που οι πτήσεις γίνονται (κάτι που στις επόμενες εβδομάδες είναι πολύ απίθανο), αλλά εσύ δεν θέλεις/ δεν μπορείς να ταξιδέψεις. Εκεί τα vouchers όντως είναι μια λύση.

Σε δύο εισιτήριά μου της Α3 οι πτήσεις ήδη ακυρώθηκαν, και ούτως ή αλλιώς ήτανε ναύλοι που προβλέπουν τη δυνατότητα ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.
0 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5520
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 525
Επικοινωνία:

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό GP707 » 19 Μαρ 2020, 21:46

Η Aegean πάντως ανέβασε σήμερα την εφαρμογή για online ακύρωση των εισιτηρίων και την αποστολή voucher με το συνολικό ποσό της αρχικής κράτησης συμπεριλαμβανομένων και τυχόν χρεώσεων θέσης, βαλίτσας κλπ
https://el.aegeanair.com/voucher-application/

Άρα δεν σου δίνει τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων παρά μόνο μέσω voucher
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1492
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 53
Επικοινωνία:

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 19 Μαρ 2020, 22:00

μπορεί να αφορά μόνο για επιστροφή χρημάτων μέσω voucher.
Λογικά επιστροφή χρημάτων σε κάρτα μόνο από το τηλ.Κέντρο, το οποίο το βρίσκω πιο λογικό.
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 167

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 19 Μαρ 2020, 22:01

Μα ποτέ δεν ήτανε δυνατό να ακυρώσεις εισιτήρια online, ούτε καν business flex με πλήρη επιστροφή. Αλλά μόνο τηλεφωνικά, πληρώνοντας τα 20 Ευρώ τέλος εξυπηρέτησης (εκτός σε περιπτώσεις ακύρωσης της πτήσης από την Α3).

Και στο μήνυμα που πήρα σχετικά με την ακύρωση γράφεται μεταξύ άλλων

Επιθυμείτε να ακυρώσετε το ταξίδι σας?

• Eάν το εισιτήριό σας είναι GoLight, μπορείτε online στο aegeanair.com, να κάνετε αίτηση για να λάβετε ένα credit voucher, το οποίο θα έχει πιστωθεί με την συνολική αξία του εισιτηρίου σας. H υπηρεσία εγγραφής για το credit voucher είναι διαθέσιμη εδώ.

• Εάν το εισιτήριό σας είναι Flex ή Business Class, τότε μπορείτε να κάνετε αίτηση για επιστροφή χρημάτων μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου ή μέσω του ταξιδιωτικού σας πράκτορα με βάση τους όρους του εισιτηρίου σας.


Δήλ. σε flex και business μπορείς να ζητάς και επιστροφή χρημάτων, μόνο στα light όχι.
0 x


Άβαταρ μέλους
niogr
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: 20 Σεπ 2007, 13:22
x 2

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό niogr » 19 Μαρ 2020, 22:02

Τους παίρνω τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο για να μου επιστρέψουν τα χρήματα του εισιτηρίου από την ακυρωμένη πτήση και δεν λειτουργεί καν η τηλεφωνική γραμμή. Η πτήση είναι μεθαύριο. Εν τω μεταξύ, από σήμερα, ούτε τα flex και business εισιτήρια δεν δικαιούνται επιστροφή χρημάτων παρά μόνο κουπόνι.


"9.3 Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με καμία από τις παραπάνω επιλογές αυτόματης μετάθεσης της κράτησης

μπορείτε να κάνετε αίτηση για να πάρετε ένα Credit Voucherανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου σας (GoLight, Flex, Business) μέσω του website μας (aegeanair.com και olympicair.com) εδώ. Το Credit Voucher θα είναι ίσης αξίας με το εισιτήριο που είχατε αγοράσει και μπορεί να εξαργυρωθεί εντός 12 μηνών.
Το Credit Voucher είναι προσωπικό και βγαίνει στο όνομα του κάθε επιβάτη.
Αν έχετε κάνει την κράτησή σας μέσω σημείου πώλησης της AEGEAN και της Olympic air (website, call center, αεροδρόμιο), και η πτήση σας έχει επισήμως ακυρωθεί από την AEGEAN και την Olympic Air μπορείτε να κάνετε αίτηση για το Credit Voucher.
Αν έχετε κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου και η πτήση σας έχει επισήμως ακυρωθεί από την AEGEAN και την Olympic Air μπορείτε να κάνετε αίτηση για το Credit Voucher.
μπορείτε να αλλάξετε Online την κράτησή σας, με την προϋπόθεση πως έχετε πατήσει αποδοχή στην ενημέρωση που λάβατε για την προτεινόμενη αυτόματη μετάθεση κράτησης, προκειμένου η κράτησή σας να μείνει ενεργή. Είναι ο μόνος τρόπος για να μπορέσετε να κάνετε online την αλλαγή.
μπορείτε να αλλάξετε προορισμό μόνο μέσω τηλεφωνικού κέντρου (210 6261000) ή μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου που κάνατε την κράτησή σας. "

Επιτρέπονται μόνο αυτές οι επιλογές; Και μάλιστα εφόσον η πτήση ακυρώθηκε από την Εταιρία;
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 167

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 19 Μαρ 2020, 22:23

Μα μόλις σήμερα πήρα την ενημέρωση για την ακύρωση (αφορά πτήση στις 27 Μαρτίου), και λένε λίγο πολύ ότι μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων, εάν το επιτρέπει ο ναύλος σου.

Δεν είναι δυνατό να ακυρώσουν τη πτήση, και μετά δεν σου επιστρέφουν ούτε καν τα λεφτά σύμφωνα με τον ναύλο σου. Κάτι τέτοιο μάλλον δεν θα ήτανε νόμιμο.

Και σύμφωνα με τις συστάσεις της Επιτροπής εκεί συνεχίζει να ισχύει κανονικά ο κανονισμός της ΕΕ, δηλ. δικαιούσαι είτε πλήρη επιστροφή χρημάτων, είτε rebooking το γρηγορότερο δυνατό (που βέβαια τώρα είναι προβληματικό μέχρι αδύνατο να πεις πότε θα είναι...), είτε rebooking σε μεταγενέστερη ημερομηνία της επιλογής σου (εφόσον υπάρχουν θέσεις).
0 x

Άβαταρ μέλους
Panagiotis_OA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 21 Ιουν 2008, 21:12
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 14

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό Panagiotis_OA » 19 Μαρ 2020, 22:43

Εφόσον ακυρωθεί η πτήση, μπορείς να δεχθείς re-routing ή επιστροφή του ποσού .Η Κομισιόν δε δέχθηκε το αίτημα των εταιρειών για το voucher στη θέση της επιστροφής ναύλου.
Απλά η Aegean προωθεί το voucher ...
Και η Volotea σε ακύρωση πτήσης έδινε voucher με το ποσό των εισιτηρίων συν 20% του ποσού έξτρα. Βέβαια έγραφε και για την επιστροφή χρημάτων κατά κάποιο τρόπο στα ψιλά γράμματα και με δικαιολογία ότι θα καθυστερήσει η επιστροφή του ποσού.

Παρεπιπτόντως διάβασα και άρθρο για την αντίδραση της IATA περί των δικαιωμάτων του επιβάτη που εξακολουθούν να ισχύουν.
https://money-tourism.gr/iata-sfodri-kr ... epitropis/
0 x


A3970
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 28 Οκτ 2013, 18:26
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): VRD
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 44

Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό A3970 » 19 Μαρ 2020, 23:04

Πως φαίνεται να διαμορφώνεται το νέο περικομμένο πρόγραμμα από αυτό το Σαββατοκύριακο.

2xDaily το LHR με την 600 & την 602 να πραγματοποιούνται κανονικά.
Daily παραμένουν τα CDG, AMS, BRU, ZRH, MUC & FRA.
GVA, SOF και TXL φαίνονται με 3xWeekly ενώ DUS & OTP με 2xWeekly.

Νομίζω από Αθήνα μόνο αυτά παραμένουν από το δίκτυο εξωτερικού από Κυριακη-Δευτέρα και μετά (Σύνολο 12 προορισμοί).

Στο δίκτυο εσωτερικού η SKG με 3xDaily με Α320.
Με 2xDaily τα HER, CHQ & RHO με Α320.
1xDaily τα KGS, CFU, JTR με Α320 και τα MJT, JKH, SMI, KVA, IOA, AXD, PAS, LXS & JMK με DH4.
ZTH, LRS, SKU, JSI, EFL, AOK, JIK, KIT, JNX & MLO όλα με 2 έως 4xWeekly.

Από SKG παραμένουν με daily τα MUC, FRA, DUS και με 3xWeekly η STR.

Στα domestic από SKG πέρα από την προαναφερθείσα ATH, το HER θα εκτελείται daily και η RHO με 4xWeekly. Και τα 2 με A320.

Mε DH4 παραμένουν τα άγονα δρομολόγια (JKH, KLX, SMI, JIK-LXS) με τις χειμερινές συχνότητες καθώς και και η KGS (2xWeekly) και η MJT (3-4xWeekly).

Παραμένει φυσικά και το επιδοτούμενο RHO-KZS.

Αυτά τώρα γιατί ανά πάσα στιγμή φαντάζομαι θα αλλάξει ένεκα και των εξελίξεων.

Ενδιαφέρον θα έχει αν μπορεί κάποιος να υπολογίσει ποσά αεροσκάφη θα χρειαστούν για τα παραπάνω δρομολόγια.
0 x

Άβαταρ μέλους
niogr
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: 20 Σεπ 2007, 13:22
x 2

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό niogr » 20 Μαρ 2020, 01:36

Το πρόβλημα με την Aegean Airlines είναι ότι δεν δίνει τη δυνατότητα επιστροφής του ποσού για πτήσεις που ακύρωσε η ίδια. Τους παίρνω στο τηλεφωνικό κέντρο και περιμένω σε αναμονή 10 λεπτά ενώ αυτόματα στο 10:00 λεπτό της κλήσης η κλήση διακόπτεται αυτόματα.
Δεν με ενδιαφέρει το credit voucher που μου προτείνει καθώς έχει πάρα πολλούς περιορισμούς.
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: CaptainChris, Jass και 2 επισκέπτες