Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 93
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό lewton » 03 Ιούλ 2020, 12:07

Δεν είδα την Κομισιόν να καλεί όλες τις κυβερνήσεις για εξηγήσεις.
Από όσο διαβάζω αλλού στο Internet, άλλες εταιρίες προσέφεραν έξτρα credit στους επιβάτες για να δεχθούν voucher, αλλιώς θα τους επιστρέψουν στην κάρτα τους το αρχικό ποσό.
Εν τέλει δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορείς να κάνεις συζήτηση χωρίς να παραποιήσεις την αλήθεια.
2 x
no more FlyBaboo........ :(


airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 33

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό airfan » 03 Ιούλ 2020, 12:30

ζητάει εξηγήσεις τοσο απο την Ελλάδα όσο και απο την Ιταλία !! το θέμα ειναι οτι η ΠΝΠ που έδινε το δικαίωμα, ήταν απο την αρχή σε αντίθεση με την ευρωπαϊκή οδηγία.. το γεγονός και μόνο αυτό σημαίνει οτι οι ελληνες κρατούντες το γνώριζαν, αλλά ήθελαν κερδίσουν χρόνο και να κρατήσουν ρευστότητα στην Aegean..σε βάρος των επιβατών βέβαια !! κάτι αντίστοιχο με τη μείωση των ενοικίων, που επωμίστηκαν οι ιδιοκτήτες !
1 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 496
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 151

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 03 Ιούλ 2020, 15:26

Δεν καταλαβαίνω ποιες είναι οι δύσκολες ώρες που περνάμε??. Ο καθένας ανεβαίνει τον δικό του Γολγοθά αλλά είναι αδιανόητο να πληρώνουνε όσοι δεν φταίνε και επιπλέον χρήματα για να τα καρπώνονται οι δικοί τους. Όταν κερδίζανε αυτοί εμείς δεν απολαμβάναμε τίποτα. Τις δικές μας ασχολίες ποιος θα τις χρηματοδοτήσει? Έχω δηλώσει εδώ και μήνες ότι αυτό είναι παράβαση. Να τώρα που ήλθε και η επιστολή της ΕΕ. Δεν είναι η μόνη παράβαση της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας όσον αφορά την διάρκεια των Voutchers αντί για 12 σε 18 μήνες αλλά είναι και παράβαση της Ελληνικής ΠΝΠ που λέει : "η επιχείρηση υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό που έχει καταβάλει ο πελάτης ή με οποιαδήποτε άλλη μορφή ή κατά παρέκκλιση να προσφέρει ισόποσο πιστωτικό σημείωμα ισχύος 18 μηνών. Το ότι το Κράτος θα τα βρει με την ΕΕ είναι γεγονός τα πρόστιμα όμως που κάθε μέρα πληρώνουμε για μη συμμόρφωση και παραβάσεις δεν τα γνωρίζει ο Ελληνικός Λαός (βλέπε ΔΕΗ, σκουπίδια κλπ).
1 x

sunnysky
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 56

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 03 Ιούλ 2020, 20:45

airfan έγραψε:κάτι αντίστοιχο με τη μείωση των ενοικίων, που επωμίστηκαν οι ιδιοκτήτες !


Δεν μπορώ να δω την αντιστοιχία σε αυτό που λες.
0 x


airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 33

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό airfan » 04 Ιούλ 2020, 09:35

δεν περίμενα να ειναι τόσο δύσκολο να το συσχετίσει κανείς !! το μέτρο των voucher τι κάνει ? αφήνει το ρευστό που πλήρωσε ο επιβάτης στην εταιρεία και ουσιαστικά την χρηματοδοτεί ... οχι το κράτος, αλλά ο επιβάτης
Στην περικοπή του ενοικίου, το κράτος λεει στον ενοικιαστή οτι μπορεί να γλυτώσει το 40% του ενοικίου, το οποίο αφαιρείται απο τον ιδιοκτήτη, ..αυτός δηλαδή - οχι το κράτος - χρηματοδοτεί την ανεργία του ενοικιαστή !! Τώρα, ελπίζω να ειναι πιό κατανοητό !
1 x

pet
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 28 Απρ 2008, 21:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAL
x 17

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό pet » 04 Ιούλ 2020, 13:59

lewton έγραψε:"Αντιμέτωπη με την κίνηση της διαδικασίας επί παραβάσει, παραπομπή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και πρόστιμα βρίσκεται η Ελλάδα, καθώς η Κομισιόν δίνει διορία δύο μηνών στην ελληνική κυβέρνηση να αιτιολογήσει την πολιτική voucher και την απαγόρευση επιστροφής χρημάτων που εφάρμοσε, κατά παρέκκλιση της κοινοτικής κατεύθυνσης και πρακτικής."
Πηγή: https://www.crisismonitor.gr/2020/07/02 ... a-voucher/

Όπως καταλάβατε, πάμε για πρόστιμο που θα πληρώσουν οι Έλληνες φορολογούμενοι επειδή η ελληνική κυβέρνηση επέτρεψε στους κολλητούς της της Aegean να καταστρατηγήσουν τα δικαιώματα των επιβατών και να τους επιβάλουν την αποδοχή vouchers.

Φαντάζομαι όλοι όσοι δικαιολογούσαν τα vouchers είναι έτοιμοι να πληρώσουν πρόστιμο από τη φορολογία τους για αυτό. :mrgreen:

:banana: :banana: :banana:



Αγαπητέ, η Ελλάδα μια ζωή πληρώνει πρόστιμα και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός για αυτό.
Έτσι, και τώρα αν πληρώσουμε κανένας από τους "300" δε θα σκάσει...
1 x

sunnysky
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 56

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 04 Ιούλ 2020, 15:07

airfan έγραψε:Στην περικοπή του ενοικίου, το κράτος λεει στον ενοικιαστή οτι μπορεί να γλυτώσει το 40% του ενοικίου, το οποίο αφαιρείται απο τον ιδιοκτήτη, ..αυτός δηλαδή - οχι το κράτος - χρηματοδοτεί την ανεργία του ενοικιαστή !! Τώρα, ελπίζω να ειναι πιό κατανοητό !


Δεν είναι ακριβώς έτσι, οι υποχρεωτικές μειώσεις ενοικίου σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης ουδέποτε κρίθηκαν παράνομες σε ευρωπαϊκό δικαστήριο. Αντίστοιχο θα ήταν να μην μπορείς να ενοικιάζεται ένας χώρος, να έχεις προπληρώσει το ενοίκιο και ο ιδιοκτήτης να μην σου επιστρέφει το προκαταβληθέν ενοίκιο για 18 μήνες.

Υποχρεωτικές μειώσεις ενοικίων εφάρμοσαν και άλλες χώρες ευρωπαϊκές και μη.
0 x


Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1170
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 160

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 09 Ιούλ 2020, 10:42

Υπάρχουν και χειρότερα. Από ιστοσελίδα που έκλεισα ξενοδοχείο, πήρα voucher το οποίο πρέπει να χρησιμοποιηθεί για διαμονή εντός ενός έτους από την αρχική, αν δεν χρησιμοποιηθεί ολόκληρο χάνεις το υπόλοιπο, η κράτηση είναι non-refundable επειδή και η αρχική ήταν non-refundable, ανεξάρτητα από τους όρους που θα διέπουν την νέα κράτηση.
Επίσης από την KLM ακόμα περιμένω voucher που έχω αιτηθεί στις 14.04. και τους έχω ενοχλήσει ξανά δύο φορές μέσω Facebook και Messenger. Η Aegean μου έδωσε voucher μέσα σε δύο εβδομάδες, η British Airways μέσα με μία εβδομάδα.
Προσωπικά δεν είμαι αντίθετος στα voucher γιατί θέλω να ταξιδέψω και πάλι κάποια στιγμή.
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3591
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 695

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό aakunz » 09 Ιούλ 2020, 15:40

Κι εγώ, δε μετανοιώνω καθόλου που επέλεξα Aegean. Μου έδωσε τα καλύτερα vouchers :twisted: . Η AF/KL μου είπε κι αυτή, ότι τα vouchers θα είναι εξαργυρώσιμα μετά από 12 μήνες. Το βραβείο πελατοκεντρικής πολιτικής πήρε βέβαια η Croatia Airlines, που μου ξεκαθάρισε ότι τα vouchers που έβγαλα (υποχρεωτικά γιατί διαφορετικά θα έχανα το εισιτήριό μου), ήταν non-refundable.

Αυτά να βλέπει η Ryanair που μετά από ένα πολύ ευγενικό online chat μου επέστρεψε στο ακέραιο τα χρήματά μου καθώς και η AZAL, με την οποία είχα βγάλει ένα εισιτήριο TBS-GYD (δρομολόγιο μεταξύ χωρών εκτός Ε.Ε., άρα και μη δεσμευτικό για full refund).

Γεροί να είμαστε, να ταξιδεύουμε!
1 x

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 72

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 09 Ιούλ 2020, 22:12

Παίζει να είσαι και η μοναδική περίπτωση που ακούω ότι η Ryanair επέστρεψε χρήματα. Με όσους μίλησα κατέληξαν με voucher η το περιμένουν μετά από 2η διαδικασία μάλιστα.
0 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2171
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 87
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό dtrach » 04 Αύγ 2020, 18:26

η Α3 αρνείται επιβίβαση σε επιβάτες χωρίς lpf??? και δεν το λεει καν στο εισιτήριο??? ισχυει και για άλλες εταιρίες αυτο/
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 195

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 04 Αύγ 2020, 19:31

Όλες οι εταιρίες έχουν την υποχρέωση να ελέγχουν τους επιβάβες εάν έχουν QR Code. Και σε όλες τις πτήσεις μου προς Ελλάδα έλεγξαν στην επιβίβαση εάν το έχεις. Και ναι, νομίζω ότι διαφορετικά αρνούνται την επιβίβαση.

Αρκετές εταιρίες, όπως και η Α3, λίγες μέρες πριν από το ταξίδι σου σου στέλνουν ένα email, στο οποίο ενημερώνουν για την υποχρέωση να συμπληρώσεις το PLF το αργότερο μία μέρα πριν από τη πτήση σου. Ιδιαίτερα η Α3 το έχει και στην ιστοσελίδα και στο App της, σε φανερό σημείο.

Άλλες εταιρίες απλά γράφουν γενικά ότι πρέπει να ενημερώνεσαι τακτικά για τυχόν περιορισμούς, μέτρα όπως τα PLF κλπ. Και δεν είναι μόνο η Ελλάδα που ανακοινώνει αλλαγές την τελευταία στιγμή. Δηλ. όταν ταξιδέψεις πραγματικά πρέπει να παρακολουθείς συνέχεια τις εξελίξεις, και στη χώρα σου, και για τον προορισμό σου (ή ακόμα και σε χώρες που έχεις μόνο transit). Έτσι δυστυχώς είναι η κατάσταση, ακόμα εντός ΕΕ....
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2171
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 87
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό dtrach » 04 Αύγ 2020, 19:34

Ulrike έγραψε:Όλες οι εταιρίες έχουν την υποχρέωση να ελέγχουν τους επιβάβες εάν έχουν QR Code. Και σε όλες τις πτήσεις μου προς Ελλάδα έλεγξαν στην επιβίβαση εάν το έχεις. Και ναι, νομίζω ότι διαφορετικά αρνούνται την επιβίβαση.

Αρκετές εταιρίες, όπως και η Α3, λίγες μέρες πριν από το ταξίδι σου σου στέλνουν ένα email, στο οποίο ενημερώνουν για την υποχρέωση να συμπληρώσεις το PLF το αργότερο μία μέρα πριν από τη πτήση σου. Ιδιαίτερα η Α3 το έχει και στην ιστοσελίδα και στο App της, σε φανερό σημείο.

Άλλες εταιρίες απλά γράφουν γενικά ότι πρέπει να ενημερώνεσαι τακτικά για τυχόν περιορισμούς, μέτρα όπως τα PLF κλπ. Και δεν είναι μόνο η Ελλάδα που ανακοινώνει αλλαγές την τελευταία στιγμή. Δηλ. όταν ταξιδέψεις πραγματικά πρέπει να παρακολουθείς συνέχεια τις εξελίξεις, και στη χώρα σου, και για τον προορισμό σου (ή ακόμα και σε χώρες που έχεις μόνο transit). Έτσι δυστυχώς είναι η κατάσταση, ακόμα εντός ΕΕ....



Υπάρχει κάποιο τέτοιο NOTAM? ΓΙατί από την Α3 αυτό ισχυρίστηκαν....

Από ΑΙΑ και Πολιτική προστασία μου είπαν ότι business as usual αλλά μπορεί να φας το 500....Όταν είπα στην Α3 καλή φάση αλλά γιατί πουλάτε ακόμα εισιτήρια και 2 ώρες πριν την αναχώρηση??? Γιατί δεν κάνετε deny cashing in δεν μου απάντησε
1 x


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5045
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 211
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Akis » 04 Αύγ 2020, 19:47

Βεβαίως και υπάρχει NOTAM (δες και στο νήμα της wizzair που έφαγε για αυτόν τον λόγο ban).

A2138/20 - COVID-19: PASSENGER RESTRICTIONS:

BY ORDER OF THE GOVERNMENT OF THE HELLENIC REPUBLIC, IT IS
COMPULSORY FOR ALL INDIVIDUALS ON INTERNATIONAL FLIGHTS TO FILL IN
THE ELECTRONIC PASSENGER LOCATOR FORM (PLF) PUBLISHED IN
HTTPS://TRAVEL.GOV.GR/, THE PREVIOUS DAY BEFORE ARRIVAL.

PRIOR ACCEPTANCE OF PASSENGERS FOR BOARDING, AIRLINES ARE REQUIRED
TO CHECK THE CONFIRMATION E-MAIL UPON SUBMISSION OF THE PLF
WHICH IS A COMPULSORY TRAVEL DOCUMENT OR A PLF QR CODE.
FAMILIES CAN ALSO BE ACCEPTED WITH ONLY ONE JOINT PLF CONFIRMATION
E-MAIL.

A VALID PLF FORM WITH A QR CODE IS CONSIDERED NECESSARY TO ENTER
ANY ENTRANCE GATE OF THE COUNTRY. FAMILIES CAN ALSO BE ACCEPTED WITH
THEIR PLF UNIQUE QR CODE.

AIRLINES THAT FAIL TO COMPLY WITH THIS CHECKING OBLIGATION, WILL BE
RESPOSINBLE TO REPATRIATE THE PASSENGERS ON THE COMPANY'S EXPENSES. 24 JUL 15:27
2020 UNTIL 31 AUG 20:59 2020. CREATED: 24 JUL 15:35 2020
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2171
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 87
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό dtrach » 04 Αύγ 2020, 20:00

Thank you. Πέταξα με Α3 στις 30 από παρίσι και όντως έψαχναν αν είχες plf δλδ κάλεσαν στο gate 5 6 άτομα (οπότε προφανώς έχουν πρόσβαση στο ποιος έχει κάνει και ποιος όχι) αλλά δεν έπαιξε κανένα denied boarding και απλά αυτοί οι 6 έκαναν το τέστ στο βενιζέλος....Στην ερώτηση τώρα που άλλαξε το plf και θέλει registration αν δεν λειτουργεί τι κάνω-δεν ειναι η αεροπορική υπεύθυνη....Μόλις έχασαν ένα σίγουρο πελατάκι-και δεν εννοώ εμένα
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 

 

cron