Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 192

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 23 Νοέμ 2019, 18:21

Σκάει το μπαλόνι. Απλά να μας πουν πότε θα σκάσει μην έχουμε κανονίσει τίποτα :P
5 x


Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 115

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό 6circles » 24 Νοέμ 2019, 01:43

Εμένα πάλι μια χαρά μου φαίνονται τα αποτελέσματα της Αιγαίου. Αν φυσικά ξέρεις κάτι παραπάνω για το «μπαλόνι που θα σκάσει» , σε παρακαλώ να το μοιραστείς μαζί μας. :)

Εγώ προτιμώ τις πιο ενημερωμένες απόψεις , όπως αυτή που προέρχεται από τον πρόεδρο της ΙΑΤΑ και είχε κάνει προβλέψεις για το 2019 : https://www.iata.org/pressroom/pr/Pages ... 02-01.aspx

Ρίχνοντας μια μάτια στους υπότιτλους 2019 Outlook Drivers και λίγο πιο κάτω στο Regional Roundup / European και συγκρίνοντας τα όσα λέει με τα αποτελέσματα της Αιγαίου, τότε μια χαρά τα πήγανε οι δικοί μας για φέτος.

Για μένα δεν τελειώνει / τελείωσε η Αιγαίου, αλλά μάλλον τελειώνουν οι δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης με το μοντέλο «πτήσεις μέχρι τέσσερις ώρες».

Επιλογές της, για μένα θα μπορούσε να είναι οι εξής:

1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
2. Να αρχίσει ( που άρχισε δηλαδή ) να δραστηριοποιείται σε μη-αεροπορικές δραστηριότητες.
3. Μια αμυδρή τρίτη επιλογή είναι να ανοίξει βάσεις σιγά σιγά στην Ευρώπη και να ξεκινήσει point to point σε διαδρομές φιλέτα. Θα άμβλυνε κάπως, μεταξύ άλλων, το πρόβλημα της εποχικότητας στην εκμετάλλευση του στόλου, θα ενίσχυε τον τζίρο της, ώστε ακόμη και περιθώρια κέρδους της τάξης του 7-10% να μεταφράζονταν σε μεγαλύτερη κερδοφορία.

Ενδιαφέροντες καιροί.... :wink:
1 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1261
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 243
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 24 Νοέμ 2019, 08:04

6circles έγραψε:1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
Σε ποιό κοινό θα απευθύνονται? Σήμερα στα short hawl δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ούε την RyanAir. Με τα αεροπλάνα, την οργάνωση και την κουλτούρα υπηρεσιών της Aegean, το προϊόν "medium haul" θα είναι για τα μπάζα.
1 x

Άβαταρ μέλους
mrk
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Αθήνα
x 106

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό mrk » 24 Νοέμ 2019, 10:55

Σήμερα στα short hawl δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ούε την RyanAir.


Αν ήταν έτσι η Ryan δεν θα είχε απομακρυνθεί από πολλά του εσωτερικού.
1 x
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement.


Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 54

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό TOGA » 24 Νοέμ 2019, 11:52

Επειδή είμαι λίγο αργός σε αριθμητικά θέματα, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πώς μια εταιρία με πληρότητες ~85%, αύξηση εσόδων κατά 10%, αύξηση επιβατών κατά 7%, και κέρδη -5% (όταν άλλες εταιρίες του χώρου καταποντίζονται) ετοιμάζεται να σκάσει;
1 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 401

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 24 Νοέμ 2019, 12:14

Ο Joker2013 το γράφει ειρωνικά.
Εγώ να κάνω μια επισήμανση. Η μείωση κερδών κατά 5% συγκριτικά με το περυσινό εννεάμηνο οφείλεται στην αλλαγή λογιστικών προτύπων υπολογισμού των αποτελεσμάτων.
Εαν υπολογίζονταν με βάση τα περυσινά λογιστικά πρότυπα η εταιρεία θα είχε 14 εκατομμύρια κέρδη παραπάνω στα 91,1 εκ. Ευρω. Δηλαδή αύξηση κερδοφορίας κατά 11%

Η εφαρμογή του λογιστικού προτύπου .Π.Χ.Α. 16 επιβάρυνε τα καθαρά κέρδη προ φόρων κατά €14 εκ. ενώ αρνητική ήταν και η επίδραση από την αύξηση του μέσου μοναδιαίου κόστους καυσίμου που επηρέασε το αποτέλεσμα κατά €16 εκ. το εννεάμηνο του 2019.

Πηγή: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3395114/aegean-auxisi-esodon-10-sto-enneamino

Μπορούμε λοιπόν να συμπεράνουμε πως η εταιρεία χαίρει άκρας υγείας και υψηλής κερδοφορίας όταν ο κλάδος στην υπόλοιπη Ευρώπη έχει πάρει την οικονομική κάτω βόλτα.
0 x

ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02
x 60

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό ECO » 24 Νοέμ 2019, 12:23

Φίλε TOGA κάνε ένα go around και αγνόησε τις παραπάνω αστειότητες του joker/Hellenic Imperial Airways.
Η Α3 μια χαρά πάει και θα συνεχίσει να πηγαίνει καλύτερα, το μόνο που χρειάζεται είναι κάποιες μικρό - διαρθρωτικές κινήσεις σε επίπεδο στελέχωσης management!
2 x


sunnysky
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 55

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 24 Νοέμ 2019, 14:17

Καραμήτρος Air έγραψε:Ο Joker2013 το γράφει ειρωνικά.
Εγώ να κάνω μια επισήμανση. Η μείωση κερδών κατά 5% συγκριτικά με το περυσινό εννεάμηνο οφείλεται στην αλλαγή λογιστικών προτύπων υπολογισμού των αποτελεσμάτων.


Δεν οφείλεται εν μέρει και στην διεθνή αύξηση των τιμών των καυσίμων;
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 401

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 24 Νοέμ 2019, 15:15

^^^
Καραμήτρος Air έγραψε:
Η εφαρμογή του λογιστικού προτύπου .Π.Χ.Α. 16 επιβάρυνε τα καθαρά κέρδη προ φόρων κατά €14 εκ. ενώ αρνητική ήταν και η επίδραση από την αύξηση του μέσου μοναδιαίου κόστους καυσίμου που επηρέασε το αποτέλεσμα κατά €16 εκ. το εννεάμηνο του 2019.

Πηγή: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3395114/aegean-auxisi-esodon-10-sto-enneamino

Το αναφέρει.
0 x

Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 192

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 25 Νοέμ 2019, 23:58

6circles έγραψε:Εμένα πάλι μια χαρά μου φαίνονται τα αποτελέσματα της Αιγαίου. Αν φυσικά ξέρεις κάτι παραπάνω για το «μπαλόνι που θα σκάσει» , σε παρακαλώ να το μοιραστείς μαζί μας. :)


Μερικές φορές ο σαρκασμός δε φαίνεται εύκολα απο τα γραπτά :wink:
sv1xv έγραψε:
6circles έγραψε:1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
Σε ποιό κοινό θα απευθύνονται? Σήμερα στα short hawl δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ούε την RyanAir. Με τα αεροπλάνα, την οργάνωση και την κουλτούρα υπηρεσιών της Aegean, το προϊόν "medium haul" θα είναι για τα μπάζα.


Θεωρητικά στο κοινό που απευθύνεται και στα short-haul, είτε σε όσους δεν έχουν εναλλακτική (νησιά, δρομολόγια εξωτερικού χωρίς αντίπαλο κλπ) είτε σε όσους θέλουν να πετάνε με την Αιγαίου για να νιώθουν καλύτερα που πετάνε με ελληνική εταιρία και όχι με γερμανικη/γαλλική/βρετανική etc.

Δε νομίζω πάντως πως υπάρχει ψωμί για μακρινά, οι προορισμοί είναι πολύ περιορισμένοι και καλύπτονται σε αρκετά καλό βαθμό απο τις υπάρχουσες εταιρίες που έχουν τη δυνατότητα να τα εκτελούν seasonal. Αν σε όλα αυτά βάλουμε και την ασθμαίνουσα επιχειρηματική ζωή της Ελλάδας (Αθήνας βασικα), νομίζω πως δένει το γλυκό. Πρόσφατα διάβαζα πως η Apple αγοράζει ένα μεγάλο αριθμό θέσεων κάθε μέρα στο Σαν Φρανσισκο-Σαγκάη και το Σαν Φρανσισκο-Λονδινο για τα στελέχη της με τη United. Η LH πέταγε στη Β. Καρολάινα απο το Μόναχο που πήγαιναν τα στελέχη της BMW που έχει φάμπρικα εκεί. Εμείς να στείλουμε Baristas στη ΝΥ για εκπαίδευση; Εκεί είναι τα λεφτά κι οχι στους ομογενείς που πετάνε μια φορά το χρόνο για διακοπές στο Ελλάδα απο το Αμέρικα.

Η Aegean φαίνεται να ικανοποιείται με αυτό το μοντέλο του περιφερειακού carrier που εκμεταλλεύεται τον εισερχόμενο τουρισμό και μπορεί να λειτουργεί με κερδοφορία. Ίσως γνωρίζουν λίγο καλύτερα απο εμάς μέχρι που φτάνουν τα πόδια τους.
0 x


Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 834
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 41
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό lewton » 05 Δεκ 2019, 20:53

6circles έγραψε:Για μένα δεν τελειώνει / τελείωσε η Αιγαίου, αλλά μάλλον τελειώνουν οι δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης με το μοντέλο «πτήσεις μέχρι τέσσερις ώρες».

Επιλογές της, για μένα θα μπορούσε να είναι οι εξής:

1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
2. Να αρχίσει ( που άρχισε δηλαδή ) να δραστηριοποιείται σε μη-αεροπορικές δραστηριότητες.
3. Μια αμυδρή τρίτη επιλογή είναι να ανοίξει βάσεις σιγά σιγά στην Ευρώπη και να ξεκινήσει point to point σε διαδρομές φιλέτα. Θα άμβλυνε κάπως, μεταξύ άλλων, το πρόβλημα της εποχικότητας στην εκμετάλλευση του στόλου, θα ενίσχυε τον τζίρο της, ώστε ακόμη και περιθώρια κέρδους της τάξης του 7-10% να μεταφράζονταν σε μεγαλύτερη κερδοφορία.

Μην ξεχνάμε την επιλογή 4: να μην κάνει την περαιτέρω μεγέθυνση αυτοσκοπό για το άμεσο μέλλον.
Δηλαδή να κάτσει στα αυγά της, να μειώσει τον δανεισμό της, να επιστρέψει κεφάλαια στους μετόχους της και να περιμένει αναστροφή του κλίματος πριν κάνει επόμενες κινήσεις.
1 x
no more FlyBaboo........ :(

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 401

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » Χθες, 17:26

Σχεδόν 15 εκατομμύρια επιβάτες μετέφερε η Aegean to 2019.
Αύξηση 7% στη συνολική επιβατική κίνηση για το 2019
Μεγάλη η συνεισφορά του δικτύου εξωτερικού όπου σημειώθηκε αύξηση ύψους 11% σε σχέση με το 2018.

Αναλυτικά εδώ: https://el.about.aegeanair.com/media-center/deltia-typoy/2020/aegean-carried-1-million-more-passengers-for-2019-and-succeeded-a-new-passenger-traffic-record/?_ga=2.156368699.1415829547.1579180390-1827721520.1578479504
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες