Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 231

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 23 Νοέμ 2019, 18:21

Σκάει το μπαλόνι. Απλά να μας πουν πότε θα σκάσει μην έχουμε κανονίσει τίποτα :P
5 x


Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 325
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 158

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό 6circles » 24 Νοέμ 2019, 01:43

Εμένα πάλι μια χαρά μου φαίνονται τα αποτελέσματα της Αιγαίου. Αν φυσικά ξέρεις κάτι παραπάνω για το «μπαλόνι που θα σκάσει» , σε παρακαλώ να το μοιραστείς μαζί μας. :)

Εγώ προτιμώ τις πιο ενημερωμένες απόψεις , όπως αυτή που προέρχεται από τον πρόεδρο της ΙΑΤΑ και είχε κάνει προβλέψεις για το 2019 : https://www.iata.org/pressroom/pr/Pages ... 02-01.aspx

Ρίχνοντας μια μάτια στους υπότιτλους 2019 Outlook Drivers και λίγο πιο κάτω στο Regional Roundup / European και συγκρίνοντας τα όσα λέει με τα αποτελέσματα της Αιγαίου, τότε μια χαρά τα πήγανε οι δικοί μας για φέτος.

Για μένα δεν τελειώνει / τελείωσε η Αιγαίου, αλλά μάλλον τελειώνουν οι δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης με το μοντέλο «πτήσεις μέχρι τέσσερις ώρες».

Επιλογές της, για μένα θα μπορούσε να είναι οι εξής:

1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
2. Να αρχίσει ( που άρχισε δηλαδή ) να δραστηριοποιείται σε μη-αεροπορικές δραστηριότητες.
3. Μια αμυδρή τρίτη επιλογή είναι να ανοίξει βάσεις σιγά σιγά στην Ευρώπη και να ξεκινήσει point to point σε διαδρομές φιλέτα. Θα άμβλυνε κάπως, μεταξύ άλλων, το πρόβλημα της εποχικότητας στην εκμετάλλευση του στόλου, θα ενίσχυε τον τζίρο της, ώστε ακόμη και περιθώρια κέρδους της τάξης του 7-10% να μεταφράζονταν σε μεγαλύτερη κερδοφορία.

Ενδιαφέροντες καιροί.... :wink:
1 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 268
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 24 Νοέμ 2019, 08:04

6circles έγραψε:1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
Σε ποιό κοινό θα απευθύνονται? Σήμερα στα short hawl δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ούε την RyanAir. Με τα αεροπλάνα, την οργάνωση και την κουλτούρα υπηρεσιών της Aegean, το προϊόν "medium haul" θα είναι για τα μπάζα.
1 x

Άβαταρ μέλους
mrk
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Αθήνα
x 117

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό mrk » 24 Νοέμ 2019, 10:55

Σήμερα στα short hawl δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ούε την RyanAir.


Αν ήταν έτσι η Ryan δεν θα είχε απομακρυνθεί από πολλά του εσωτερικού.
1 x
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement.


Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 54

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό TOGA » 24 Νοέμ 2019, 11:52

Επειδή είμαι λίγο αργός σε αριθμητικά θέματα, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πώς μια εταιρία με πληρότητες ~85%, αύξηση εσόδων κατά 10%, αύξηση επιβατών κατά 7%, και κέρδη -5% (όταν άλλες εταιρίες του χώρου καταποντίζονται) ετοιμάζεται να σκάσει;
1 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 421
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 458

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 24 Νοέμ 2019, 12:14

Ο Joker2013 το γράφει ειρωνικά.
Εγώ να κάνω μια επισήμανση. Η μείωση κερδών κατά 5% συγκριτικά με το περυσινό εννεάμηνο οφείλεται στην αλλαγή λογιστικών προτύπων υπολογισμού των αποτελεσμάτων.
Εαν υπολογίζονταν με βάση τα περυσινά λογιστικά πρότυπα η εταιρεία θα είχε 14 εκατομμύρια κέρδη παραπάνω στα 91,1 εκ. Ευρω. Δηλαδή αύξηση κερδοφορίας κατά 11%

Η εφαρμογή του λογιστικού προτύπου .Π.Χ.Α. 16 επιβάρυνε τα καθαρά κέρδη προ φόρων κατά €14 εκ. ενώ αρνητική ήταν και η επίδραση από την αύξηση του μέσου μοναδιαίου κόστους καυσίμου που επηρέασε το αποτέλεσμα κατά €16 εκ. το εννεάμηνο του 2019.

Πηγή: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3395114/aegean-auxisi-esodon-10-sto-enneamino

Μπορούμε λοιπόν να συμπεράνουμε πως η εταιρεία χαίρει άκρας υγείας και υψηλής κερδοφορίας όταν ο κλάδος στην υπόλοιπη Ευρώπη έχει πάρει την οικονομική κάτω βόλτα.
0 x

ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02
x 75

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό ECO » 24 Νοέμ 2019, 12:23

Φίλε TOGA κάνε ένα go around και αγνόησε τις παραπάνω αστειότητες του joker/Hellenic Imperial Airways.
Η Α3 μια χαρά πάει και θα συνεχίσει να πηγαίνει καλύτερα, το μόνο που χρειάζεται είναι κάποιες μικρό - διαρθρωτικές κινήσεις σε επίπεδο στελέχωσης management!
2 x


sunnysky
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 162
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 56

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 24 Νοέμ 2019, 14:17

Καραμήτρος Air έγραψε:Ο Joker2013 το γράφει ειρωνικά.
Εγώ να κάνω μια επισήμανση. Η μείωση κερδών κατά 5% συγκριτικά με το περυσινό εννεάμηνο οφείλεται στην αλλαγή λογιστικών προτύπων υπολογισμού των αποτελεσμάτων.


Δεν οφείλεται εν μέρει και στην διεθνή αύξηση των τιμών των καυσίμων;
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 421
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 458

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 24 Νοέμ 2019, 15:15

^^^
Καραμήτρος Air έγραψε:
Η εφαρμογή του λογιστικού προτύπου .Π.Χ.Α. 16 επιβάρυνε τα καθαρά κέρδη προ φόρων κατά €14 εκ. ενώ αρνητική ήταν και η επίδραση από την αύξηση του μέσου μοναδιαίου κόστους καυσίμου που επηρέασε το αποτέλεσμα κατά €16 εκ. το εννεάμηνο του 2019.

Πηγή: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3395114/aegean-auxisi-esodon-10-sto-enneamino

Το αναφέρει.
0 x

Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 231

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 25 Νοέμ 2019, 23:58

6circles έγραψε:Εμένα πάλι μια χαρά μου φαίνονται τα αποτελέσματα της Αιγαίου. Αν φυσικά ξέρεις κάτι παραπάνω για το «μπαλόνι που θα σκάσει» , σε παρακαλώ να το μοιραστείς μαζί μας. :)


Μερικές φορές ο σαρκασμός δε φαίνεται εύκολα απο τα γραπτά :wink:
sv1xv έγραψε:
6circles έγραψε:1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
Σε ποιό κοινό θα απευθύνονται? Σήμερα στα short hawl δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ούε την RyanAir. Με τα αεροπλάνα, την οργάνωση και την κουλτούρα υπηρεσιών της Aegean, το προϊόν "medium haul" θα είναι για τα μπάζα.


Θεωρητικά στο κοινό που απευθύνεται και στα short-haul, είτε σε όσους δεν έχουν εναλλακτική (νησιά, δρομολόγια εξωτερικού χωρίς αντίπαλο κλπ) είτε σε όσους θέλουν να πετάνε με την Αιγαίου για να νιώθουν καλύτερα που πετάνε με ελληνική εταιρία και όχι με γερμανικη/γαλλική/βρετανική etc.

Δε νομίζω πάντως πως υπάρχει ψωμί για μακρινά, οι προορισμοί είναι πολύ περιορισμένοι και καλύπτονται σε αρκετά καλό βαθμό απο τις υπάρχουσες εταιρίες που έχουν τη δυνατότητα να τα εκτελούν seasonal. Αν σε όλα αυτά βάλουμε και την ασθμαίνουσα επιχειρηματική ζωή της Ελλάδας (Αθήνας βασικα), νομίζω πως δένει το γλυκό. Πρόσφατα διάβαζα πως η Apple αγοράζει ένα μεγάλο αριθμό θέσεων κάθε μέρα στο Σαν Φρανσισκο-Σαγκάη και το Σαν Φρανσισκο-Λονδινο για τα στελέχη της με τη United. Η LH πέταγε στη Β. Καρολάινα απο το Μόναχο που πήγαιναν τα στελέχη της BMW που έχει φάμπρικα εκεί. Εμείς να στείλουμε Baristas στη ΝΥ για εκπαίδευση; Εκεί είναι τα λεφτά κι οχι στους ομογενείς που πετάνε μια φορά το χρόνο για διακοπές στο Ελλάδα απο το Αμέρικα.

Η Aegean φαίνεται να ικανοποιείται με αυτό το μοντέλο του περιφερειακού carrier που εκμεταλλεύεται τον εισερχόμενο τουρισμό και μπορεί να λειτουργεί με κερδοφορία. Ίσως γνωρίζουν λίγο καλύτερα απο εμάς μέχρι που φτάνουν τα πόδια τους.
0 x


Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 90
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό lewton » 05 Δεκ 2019, 20:53

6circles έγραψε:Για μένα δεν τελειώνει / τελείωσε η Αιγαίου, αλλά μάλλον τελειώνουν οι δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης με το μοντέλο «πτήσεις μέχρι τέσσερις ώρες».

Επιλογές της, για μένα θα μπορούσε να είναι οι εξής:

1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
2. Να αρχίσει ( που άρχισε δηλαδή ) να δραστηριοποιείται σε μη-αεροπορικές δραστηριότητες.
3. Μια αμυδρή τρίτη επιλογή είναι να ανοίξει βάσεις σιγά σιγά στην Ευρώπη και να ξεκινήσει point to point σε διαδρομές φιλέτα. Θα άμβλυνε κάπως, μεταξύ άλλων, το πρόβλημα της εποχικότητας στην εκμετάλλευση του στόλου, θα ενίσχυε τον τζίρο της, ώστε ακόμη και περιθώρια κέρδους της τάξης του 7-10% να μεταφράζονταν σε μεγαλύτερη κερδοφορία.

Μην ξεχνάμε την επιλογή 4: να μην κάνει την περαιτέρω μεγέθυνση αυτοσκοπό για το άμεσο μέλλον.
Δηλαδή να κάτσει στα αυγά της, να μειώσει τον δανεισμό της, να επιστρέψει κεφάλαια στους μετόχους της και να περιμένει αναστροφή του κλίματος πριν κάνει επόμενες κινήσεις.
1 x
no more FlyBaboo........ :(

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 421
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 458

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 17 Ιαν 2020, 17:26

Σχεδόν 15 εκατομμύρια επιβάτες μετέφερε η Aegean to 2019.
Αύξηση 7% στη συνολική επιβατική κίνηση για το 2019
Μεγάλη η συνεισφορά του δικτύου εξωτερικού όπου σημειώθηκε αύξηση ύψους 11% σε σχέση με το 2018.

Αναλυτικά εδώ: https://el.about.aegeanair.com/media-center/deltia-typoy/2020/aegean-carried-1-million-more-passengers-for-2019-and-succeeded-a-new-passenger-traffic-record/?_ga=2.156368699.1415829547.1579180390-1827721520.1578479504
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 421
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 458

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 17 Μαρ 2020, 10:30

Aegean Airlines: Αύξηση 16% στα καθαρά κέρδη το 2019

Με αυξημένα κέρδη και έσοδα έκλεισε το 2019 για την Aegean Airlines, η οποία είδε την επιβατική της κίνηση να αυξάνεται κατά 7%.

Αναλυτικότερα, τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 78,5 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 16%.

Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση 10% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε 1,308 δισ. ευρώ.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων ανήλθαν σε €269,4 εκ., ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα, ισοδύναμα και λοιπές χρηματοοικονομικές επενδύσεις διαμορφώθηκαν σε €516,9 εκ.

Φαίνεται πως θα ειναι τα τελευταία καλά αποτελέσματα για πολύ καιρό.
Ο Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε πως: «Ζούμε μια πρωτόγνωρη κρίση», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines.
«Ο αεροπορικός κλάδος θα αντιμετωπίσει εξαιρετικά σοβαρές προκλήσεις σε μία πρωτόγνωρη κρίση, λόγω του COVID-19.
Έχουμε στέρεες βάσεις και έχουμε αποδείξει την προσαρμοστικότητα και την αντοχή της εταιρείας σε κρίσεις.
Σε αυτή τη συγκυρία, οι αποφάσεις και οι πολιτικές των αρχών σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο που είναι απαραίτητες για να μετριάσουν τις επιπτώσεις της κρίσης, θα είναι κρίσιμες»

Πηγές: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3438116/aegean-airlines-auxisi-16-sta-kathara-kerdi-to-2019
Και:
https://www.metaforespress.gr/aeroporika/%CE%B6%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8C%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%81%CE%B7-%CE%BA%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%83/
0 x


CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 477
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 143

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 17 Μαρ 2020, 15:58

Δεν κατάλαβα τι εννοεί ο κος ΔΣ της εταιρείας με την φράση
"Σε αυτή τη συγκυρία, οι αποφάσεις και οι πολιτικές των αρχών σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο που είναι απαραίτητες για να μετριάσουν τις επιπτώσεις της κρίσης, θα είναι κρίσιμες», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines Δημήτρης Γερογιάννης, κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του 2019".
Μήπως εννοεί ότι έχει υποχρέωση το Κράτος να χρηματοδοτήσει μια Ιδιωτική εταιρεία? Τόσα χρόνια κατηγορούσαμε τις Κυβερνήσεις που χρηματοδοτούσαν την Κρατική !!! ΟΑ. Τις υπόλοιπες Ελληνικές Εταιρείες και όχι μόνο τις Αεροπορικές ποιος θα τις χρηματοδοτήσει?
Πάλι ο Ελληνικός λαός?
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 421
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 458

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 17 Μαρ 2020, 16:36

Μπερδεύεις το επιδοτώ μια μονίμως ζημιογόνα εταιρεία επειδή οι εργαζόμενοι σε αυτήν είναι κομματικά βύσματα και αρα παιδιά ενός ανώτερου Θεού με το βοηθάω μια φορά μια υγιή εταιρεία η οποία επηρεάζεται καίρια από ένα ξαφνικό γεγονός πέρα απο τον έλεγχο της.
Δηλαδή φροντίζω να μην κλείσει οχι λόγω κακής διαχείρισης που έκανε η ίδια ή λάθος επιχειρηματικού μοντέλου που ακολούθησε αλλά λόγω ανωτέρας βίας. Και αυτό (θα) το κάνουν κατά τα φαινόμενα όλα τα κράτη προκειμένου να μην έχει η γενικότερη οικονομία ακόμα μεγαλύτερη ύφεση.
10 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες