Customer Service A+!

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 312

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό flesland » 28 Αύγ 2009, 00:46

Απίστευτο ακούγεται αυτό το συμβάν..ας δούμε αν η Α3 δώσει απάντηση κ πώς, γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον λόγο για τέτοιες συμπεριφορές αν δεν υπήρχε σοβαρή αιτία.

aakunz τι εννοείς, ο λόγος άρνησης είναι αυτό που αναφέρεις για το οξυγόνο; Δεν το ήξερε αυτό η ασθενής;
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό OA701 » 28 Αύγ 2009, 01:31

Πολύ σοβαρό το συμβάν και απο τη στιγμή που πήρε και δημοσιότητα σίγουρα θα υπάρξει και επίσημη απάντηση απ' την Α3. Ίσως για να μείνει έξω, να συνέτρεχε όντως σοβαρός λόγος γιατί αλλιώς θα την "σκίσουν" (και με το δίκιο τους) την Α3 εάν προσφύγουν σε κανένα ευρωπαϊκό δικαστήριο...

Οπότε αναμένουμε (μέχρις στιγμής στην ιστοσελίδα της Α3 δεν υπάρχει κάποια ανακοίνωση)...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
closairrr
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 19 Ιουν 2009, 15:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aee
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgav
Επικοινωνία:

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό closairrr » 29 Αύγ 2009, 10:35

το προσωπικο εδαφους θα έπρεπε από το check in ήδη να έχει επικοινωνήσει με γιατρό της εταιρείας για να μην υποστεί τόση ταλαιπωρία ασθενής και συνοδός
να μην ξεχνάμε όμως ότι πολλές φορές επιβάτες αποκρύπτουν την αλήθεια για να μην τους στερήσουν το ταξίδι....
:?
πολλές φορές ακόμα και ο πιό πεπειραμένος υπάλληλος έρχεται σε δύσκολη θέση , όταν προσπαθεί να αποσπάσει πληροφορίες σχετικά με την κατασταση ενός ασθενούς .. :cry:
0 x
the sky is not the limit

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό Belavia » 31 Αύγ 2009, 11:38

Έχουμε κάποια επίσημη απάντηση από την Α3; Μου κάνει μεγάλη εντύπωση μια εταιρεία να κάνει τέτοιο κακό για το όνομά της. Άρνηση επιβίβαση σε άτομο με ειδικές ανάγκες τέτοιες εποχές βλάπτει το image της εταιρείας. Εκτός και εάν έχουν αποφασίσει ότι δεν τους συμφέρει η μεταφορά ατόμων με ειδικές ανάγκες. Πολλές εταιρείες χρεώνουν αυτές τις υπηρεσίες, γιατί κοστίζουν και σε προσωπικό και σε εξοπλισμό. Πρέπει να έχεις γραφείο εξυπηρέτησης ειδικών αναγκών (όπως είχε η πΟΑ) προσωπικό να ασχολείται με τις μπουκάλες, τα καρότσια. Άσε όταν χρειάζεται να επιβιβάσεις τον επιβάτη με το φορτηγό για τις τροφοδοσίες, χάνεις χρόνο και από το φορτηγό και από την αεροσυνοδό που θα βοηθήσει την επιβίβαση. Αυτά κάποτε η πΟΑ δεν τα χρέωνε μόνο και μόνο για να έχει ένα πρόσωπο φιλικό. Μπορεί μια εταιρεία να ξεκινήσει κάποιο τέτοιο πόλεμο; Μου φαίνεται παράλογο. Θα θεωρούσα λογικό να χρεώσεις ακριβό τέλος για τις υπηρεσίες και να αποθαρήνεις τον επιβάτη παρά να μην επιβιβάσεις τον επιβάτη. Συνήθως οι ξένες εταιρείες στο ΑΤΗ χρεώνανε ένα τσουχτερό τέλος με αποτέλεσμα οι επιβάτες να χρησιμοποιήσουν την πΟΑ που δεν χρέωνε. Συνήθως ο επιβάτης γνωρίζει τι χρειάζεται. Εάν είναι με ΕΚΑΒ, αυτό έχει ενημερώσει την εταιρεία. Είναι πάγιες ενέργειες, και υπάρχουν διαδικασίες να βλέπεις τι χρειάζεται για κάθε πάθηση. Εκτός και εάν ο επιβάτης για να αποφύγει την χρέωση απέκρυψε την ειδική ανάγκη που έχει. Κάτι άλλο θα πρέπει να έγινε και θα ήταν καλό να μας απαντήσει και η εταιρεία.
0 x


IATA/TASOS
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1505
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 60
Επικοινωνία:

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 31 Αύγ 2009, 16:43

βασικά η α3 έκανε επιβίβαση και τον κατέβασαν κάτω.
αρα δε νομίζω να ήταν ο λόγος αυτός.
σίγουρα υπάρχει καθυστέρηση για τη μεταφορά και επιβίβαση για άτομα με ειδικές αναγκες αλλα οι ετασσιρείες και οι handlers είναι ετοιμοι για τετοιες καταστάσεις.
δεν μπορεί να αρνήθηκε τον επιβάτη χωρίς λόγο.
σίγουρα με τις καταγγελίες η α3 θα απαντήσει.
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.

Άβαταρ μέλους
al.porto
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 08 Οκτ 2007, 01:13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό al.porto » 01 Σεπ 2009, 01:16

Η Α3 δέχεται επιβάτες με ειδικές ανάγκες, των οποίων η εξυπηρέτηση στο έδαφος είναι ευθύνη της Goldair.
Η εταιρεία δεν παρέχει φιάλες οξυγόνου ή φορεία όπως κάνει η Ολυμπιακή. Πιστεύω ότι το πλήρωμα έκρινε πως δεν είναι ασφαλές για τον επιβάτη να πετάξει χωρίς την παροχή οξυγόνου ή αναλογης παροχής ιατρικής βοήθειας και γι' αυτό αρνήθηκε την επιβίβαση.
Φυσικά, από την στιγμή που η πολιτική της εταιρείας είναι να μη παρέχει οξυγόνο, φορείο κτλ σε επιβάτες, δεν έπρεπε για κανένα λόγο να φτάσει ο ασθενής στο αεροπλάνο, να υποστεί την ταλαιπωρία και τον εξευτελισμό και τέλος να πληρώσει άλλο εισητήριο σε άλλη εταιρεία για να κάνει τελικά το ταξίδι του. Έπρεπε να είχε ενημερωθεί αν όχι στο εκδωτήριο, τουλάχιστον στο check-in. Εκεί είναι το σφάλμα της Α3, αν βεβαίως υπάρχει.
0 x
Fly on your way, like an eagle,
Fly as high as the sun,
On your way, like an eagle,
Fly and touch the sun

Άβαταρ μέλους
manos_p
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 24 Ιουν 2007, 21:35

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό manos_p » 19 Σεπ 2009, 16:11

Πριν μισή ώρα έκανα αίτηση για εξαργύρωση μιλίων στο site και μόλις με πήρανε τηλέφωνο να με ενημερώσουν πως το αίτημα μου έγινε δεκτό!!
Θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στην Α3 για την άμεση εξυπηρέτηση!! :great:
0 x


Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 162

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 20 Σεπ 2009, 10:36

Και εμάς τί μας νοιάζει?
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

gmmour
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 314
Εγγραφή: 06 Φεβ 2008, 12:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό gmmour » 20 Σεπ 2009, 16:36

Το θέμα από όσο ξέρω είναι η πολύ καλή εξυπηρέτηση πελατών της Α3, άρα καλά έκανε κι ανέφερε την εμπειρία του ο φίλος! Λάθος κάνω;
0 x

Άβαταρ μέλους
nikos_k.
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 15 Αύγ 2007, 13:44
Τοποθεσία: Always Somewhere

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό nikos_k. » 23 Σεπ 2009, 21:28

Να επανέλθω στο θέμα που είχατε αναφέρει πριν λίγο καιρό, για την άρνηση σε επιβάτη που είχε ανάγκη οξυγόνου εν πτήσει, να επιβιβαστεί στο αεροσκάφος.
Κατ’ αρχήν δεν γνωρίζουμε το παρασκήνιο. Δηλαδή, αν ο επιβάτης είχε ενημερώσει την εταιρία (ως ώφειλε) ή όχι.
Δεδομένο είναι όμως, πως η μεταφορά φιάλης οξυγόνου στην καμπίνα απαγορεύεται, καθώς κατατάσσεται στα επικίνδυνα υλικά (dangerous goods).
Επιτρέπονται όμως ειδικές συσκευές παραγωγής οξυγόνου, όπως επίσης μπορεί το πλήρωμα καμπίνας (οι αεροσυνοδοί κοινώς) να παράσχει φιάλη από το emergency οξυγόνο που υπάρχει on board ούτως ή άλλως. Τέλος, να τονίσω πως σε κάθε περίπτωση απαιτείται γνωμάτευση ιατρού, για το αν το άτομο μπορεί να πετάξει, καθώς και διάφορες άλλες "τεχνικές" λεπτομέρειες που μου διαφεύγουν. Συμπεραίνουμε λοιπόν, πως όλα τα προβλήματα έχουν την λύση τους, αν γίνουν οι σωστές διαδικασίες. Το να κατηγορούμε την χ,ψ εταιρία δεν βοηθάει και δεν έχει και κανένα νόημα...
0 x
Live To Fly, Fly To Live....... Aces High


Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό Belavia » 07 Ιαν 2010, 11:26

Μπορεί να υπάρχουν στο forum μερικοί ένθερμοι υποστηρικτές της Α3 και άλλοι να βγάζουν φωτογραφίες από τους δίσκους και τα καπελάκια της Α3, εγώ πάντως την εξυπηρέτηση που είχα στην πτήση από ATH-IST, δεν την βρήκα και απίθανη. Επιβιβαστήκαμε στην Αθήνα στο αεροσκάφος ethos, που η μοκέτα του ήταν φαγωμένη, μάλλον θα ήθελαν να μας δείξουν το ήθος της Ελληνικής κοινωνίας.
Η πτήση δεν είχε καθυστέρηση, αλλά όταν ζήτησα εφημερίδα, η αεροσυνοδός σημείωσε την θέση μου, αλλά ποτέ δεν έφερε εφημερίδα. Μπορεί να μην είχαν γιατί είχαν πολύ κόσμο στην διακεκριμένη θέση. Στην επιστροφή μου έφεραν εφημερίδα. Το φαγητό ήταν ζεστό κοτόπουλο (επιστροφή – λαζάνια) δεν μπορώ να παραπονεθώ. Πλαστικά μαχαιροπήρουνα (τα απεχθάνομαι). Απαίσιο μελομακάρονο, όσο για την Γιορτινή ατμόσφαιρα δεν παρατήρησα τίποτα το ιδιαίτερο εκτός από το ελάτινο στεφάνι στον τοίχο που βλέπεις σε όλες τις εταιρείες.
Το πλήρωμα πολύ καλό, ευχάριστη έκπληξη ότι υπήρχε φροντιστής στην πτήση της επιστροφής. Μπράβο τους φαίνεται ότι αλλάζουν συμπεριφορά και δεν κάνουν διακρίσεις. Πάντως αυτό που θαυμάζω στην Α3 είναι ότι καταφέρνουν να βγάζουν και καροτσάκι για αφορολόγητα σε μία τόση σύντομη πτήση. Πολύ χαριτωμένα αναμνηστικά από την Α3 στα αφορολόγητα.
0 x

Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 24

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό Cross » 07 Ιαν 2010, 13:10

Κανείς δεν είπε ότι η Aegean αποτελεί πρότυπο, αλλά κι από την περιγραφή σου συμπεραίνω ότι η πτήση σου δεν ήταν δα και τραγική. Πιστεύω ότι σαν εταιρία είναι αξιοπρεπής και, δυστυχώς, ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η Ελλάδα στον τομέα των αερομεταφορών σήμερα.
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες