Δρομολόγια Aegean

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 243
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
x 55
Επικοινωνία:

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό nsap » 05 Αύγ 2008, 17:45

Akis έγραψε:
Επίσης έμαθα ότι στα σχέδια της εταιρίας είναι η πτήση ATH-SKG-DUS-SKG-DUS να γίνει ATH-DUS-ATH και SKG-DUS-ATH, δηλ. να έρχονται δύο αεροσκάφη της Aegean στο DUS. Αυτό όμως ισχύει για το καλοκαίρι 2009 και όχι για τον ερχόμενο χειμώνα.


Αυτό το δρομολόγιο θα είναι ότι πρέπει.Εδώ και καιρό το περιμένω.Επειδή πάω τουλάχιστον μια φορά το χρόνο Ντίσελντορφ, θα με βολέψει αφάνταστα. Και απευθείας και με Αιγαίου!!!!
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2425
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 184

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 05 Αύγ 2008, 22:10

Η 2η καθημερινη πτήση από Θεσ/νικη για Μόναχο γίνεται απογευματινη:

SKG-MUC 17:25-1840 MUC-SKG 19:40-22:55

Και η πτήση για Λάρνακα γίνεται απογευματινή: SKG-LCA 18:30-20:30. LCA-SKG 21:15-23:15

Πάντως το δρονολόγιο της Μυτιλήνης δεν έχει να προσφέρει κάτι..μόνο 2 φορές την εβδομάδα και μάλιστα Δευτέρα και Τετάρτη, δεν είναι ό,τι πιο βολικό από συχνότητα (και η τετάρτη το χειμώνα είναι από τις μέρες με την μικρότερη κίνηση).Περισσότερο φαίνεται σαν να γίνεται για να καλύψει τρύπα στην αξιοποίηση του Αβρο..
0 x

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό jetflight » 06 Αύγ 2008, 00:52

Ναι αφου θα κανει τη Φρανκφουρτη πρωινη .
Γενικα το συνολο πτησεων και θεσεων στο Αθηνα Θεσσαλονικη αυξηθηκε σημαντικα εως πολυ θα ελεγα, σε σχεση με περσι, πραγμα που περα απο τη μειωμενη παρουσια των ΟΑ , θα οφειλεται στον κοσμο που γενικα προτιμαει το αεροπλανο απο τον ΟΣΕ και το ΚΤΕΛ...
Παντως οι νησιωτικοι προορισμοι οντως οπως προαναφερθηκε δεν πανε ολοι και τοσο καλα...
Η Σαμος επεσε και η Κως με λιγοτερο μονιμο πληθυσμο διατηρειται . Φοβεροι αυτοι οι Κωες μια χαρα ειναι το νησι τουριστικα και λοιπα...
Η επιλογη των ημερων αυτων για τη Μυτιληνη ειναι τελειως ανεξηγητη, παντως...
Τα Χανια εχουν τις καλυτερες μερες , και φυσικα οσοι φοιτητες και μη Χανιωτες θα μενου Θεσσαλονικη ειναι οι τυχεροι της υποθεσεις. οι αλλοι ας βασανιζομαστε να χρυσοπληρωνουμε μεσω των Αθηνων......
0 x

ckabi
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 10:00
x 24
Επικοινωνία:

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό ckabi » 06 Αύγ 2008, 12:06

jetflight έγραψε:Για οσους δεν το γνωριζουν η Α3 εχει ηδη βγαλει τα νεα χειμερινα δρομολογια για το 2008/9, με αρκετες αλλαγες , αλλα και ομοιοτητες.
Ας αρχισουμε με τους νεους εσωτερικους και εξωτερικους προορισμους που προσεθεσε το καλοκαιρι.
Η Κεφαλονια κοβεται τουλαχιστον για το χειμωνα τελειως . Μαλλον δεν πηγαν καλα τα πραγματα , και μαλλον οι ανθρωποι εκει στο Ιονιο ταξιδευουν με αεροπλανο μονο στην Κερκυρα...


Πάντως εγώ ταξίδεψα ήδη 2 φορές και είχα χρόνια να ταξιδεψω με αεροπλάνο, έβγαλα εισ και του πατέρα που είχε να ταξιδέψει από τη δεκαετία του 80 με αεροπλάνο. Επιπλέον το διαφήμισα σε πολύ κόσμο και πολλοί γνωστοί μου ταξίδεψαν. Εντύπωση μου έκανε όμως ότι σε όποιον και αν το έλεγα ΔΕΝ το ήξερε. Τόσα χρόνια με τα ακριβά εισ. της Ολυμπιακής ο κόσμος στην Κεφαλονιά έχε ξεσυνηθίσει το αεροπλάνο. Πιστεύω λοιπόν οτι απλά θέλει περισσότερη διαφήμιση και υπομονή. Επίσης θα έπρεπε να το συνδυάσει με Ζακυνθο όπως κάνει και η Ολυμπιακή.

Αλλά αυτό που με καίει εμένα είναι το εξής: Εγώ που έχω βγάλει αεροπορικά εισιτήρια για τα Χριστούγεννα από τον μάιο με 60 ευρώπουλα πήγαινε έλα τι θα κάνω? και το περιφανευόμουνα κιόλας! πάλι με ΚΤΕΛ ρε γαμώ το! :cry:
0 x
Ταξιδεύω άρα υπάρχω!

Blog με τα ταξίδια μου και όχι μόνο: http://www.taxidiaris.gr/


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό jetflight » 06 Αύγ 2008, 13:57

Προφανως μεριδιο ευθυνης εχει και η τοπικη αυτοδιοικηση, η οποια μαλλον δεν ζητησε αυτη τον ερχομο της Α3 στην Κεφαλονια, αλλα η ιδια η εταιρια εκρινε οτι αυτο το νησι μπορει να αντεξει εστω και μια πτηση με Avro.Μαλλον δεν τους βγηκε τουλαχιστον για το χειμωνα...Οι τιμες της ΟΑ δεν ειναι και ιδιαιτερα υψηλες σε σχεση με αλλους προορισμους.
Τελικα εκτος ορισμενων τελειωμενων ηπειρωτικων πολεων που βλεπουν αεροπλανο και απορουν τι ειναι , το προβλημα της ελλειψης επιβατων στις αεροπορικες συγκοινωνιες παρατηρειται και στα νησια του Ιονιου, παρολο που ηα ποσταση απο την Αθηνα και χρονοβορα ειναι, αλλα και επικινδυνη...οδικως.
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1672
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 137

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό george_a » 07 Αύγ 2008, 16:03

σε ό,τι αφορά στους προορισμούς εσωτερικού, για να έχει νόημα η 'επίσκεψη' μια φορά τη μέρα, ο υπάρχον στόλος της Α3 έχει φτάσει στα κάτω όριά του. Αν η Α3 σκοπεύει να αυξήσει τους προορισμούς εσωτερικού, τότε είναι μονόδρομος η επιλογή ενός 70-θέσιου regional. Αν θα είναι jet ή prop, αυτό έχει να κάνει με το σχεδιασμό για άλλους, long-thin προορισμούς της ευρύτερης περιοχής (Βαλκάνια - Μέση Ανατολή), που μέ ένα ERJ-90 (π.χ.) θα μπορούσαν να έχουν καθημερινή συχνότητα. Και είναι καλύτερα να είσαι κάθε μέρα κάπου με ένα μικρό jet, παρά μία-δύο φορές την εβδομάδα με ένα μεγάλο.
0 x

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό jetflight » 07 Αύγ 2008, 18:47

Και το αβρο μικρο τζετ ειναι....και δυστυχως καποιοι προορισμοι δεν μπορουν να κρατησουν ουτε 1 την ημερα....Δηλαδη τι να πεταει η Skyexpress με τα 19θεσια μηπως και γεμισουν...απο οτι βλεπω θα μεινουν για πολυ στο στολο της Α3 ακομα.
0 x


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1672
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 137

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό george_a » 07 Αύγ 2008, 20:32

Τα οικονομικά του Avro δεν είναι αντίστοιχα με αυτά ενός μικρού jet, αλλά αντίστοιχα αυτών ενός 737. Και επιπλέον, ακόμα και μετά την ...αύξηση της χωρητικότητας, εξακολουθούν τα seat mile costs να είναι χειρότερα αυτών ενός 737. Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα με τα Avro, και γι' αυτό φεύγουν. Κοστίζουν το ίδιο με ένα 737, και έχουν σαφώς μικρότερη μεταφορική ικανότητα.

Αντίθετα, ένα μοντέρνο regional jet ή prop μπορεί να κινείται οικονομικά με 70-άτομα χωρητικότητα.
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2425
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 184

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 07 Αύγ 2008, 23:04

Σίγουρα,και με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να ανοίξει και άλλους νησιωτικούς προορισμούς αλλά και από Θεσσαλονίκη να εξυπηρετεί καλύτερα τα νησιά, όπως η Μυτιλήνη που έχει ζήτηση και τι να κάνουν 2 πτήσεις την εβδομάδα..αντίθετα η ΟΑ πετάει κάθε μέρα. Πάντως, μέχρι στιγμής δεν βλέπω κανέναν καινούριο προορισμό για το χειμώνα ούτε από Αθήνα ούτε από Θεσ/νίκη. Δεν είχαν πει ότι θα ανέπτυσσαν το 2008/09 με τα νέα α/φη δίκτυο προορισμών εξωτερικού και από τις 2 πόλεις σε απόσταση 3 ωρών μέσο όρο?..και άντε από αθήνα έβαλε φέτος Τίρανα και Λονδίνο.Από Θεσ/νίκη? Ούτε Μιλάνο, ούτε Ρώμη,ούτε Λονδίνο,ούτε ενίσχυση της Φρανκφούρτης..και σίγουρα υπάρχει χώρος για Ζυρίχη, Πράγα,Βερολίνο κτλ..
0 x

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό jetflight » 07 Αύγ 2008, 23:54

To Avro εχει υψηλο κοστος , αλλα εγω δεν αναφερθηκα σε αυτο. Αναφερθηκα στο οτι ακομα και με 100 οπως κανονικα να ειναι οι θεσεις υπαρχουν ορισμενοι προορισμοι που δεν μπορουν να το γεμισουν με μια μονο πτηση εαν πετουσε καθημερινα...Το προβλημα δεν το εχει η Α3,αλλα ολοι αυτοι που απο τη μια φωναζουν για την κακια ΟΑ που δεν τους εξυπηρετει, αλλα απο την αλλη δεν παιρνουν χαμπαρι οτι ηρθε στο νησι τους η Α3...Και σε αυτη την περιπτωση αναφερομαι στην Κεφαλονια και λιγοτερο στη Λημνο.
Το οτι εκαψε τη Μυτιληνη δεν ειναι τυχαιο. Αθηνοκεντρικη εταιρια ηταν και θα παραμεινει και οση χασουρα εχει με μια αβολη απευθειας πτηση απο τη Θεσσαλονικη τη βγαζει και πιο πανω απο τους transfer μεσω των Αθηνων.
Το θεμα εχει να κανει με την ηγεσια της Θεσσαλονικης που ψαχνει αντι για αεροπλανα να βρει καινουργια πλοια! καθως και με τις ανυπαρκτες ηγεσιες ορισμενων νησιων οπως π.χ η Χιος που εχασε την ευκαιρια μεσα απο τα χερια της...
Οσο δεν πιεζουν οι τοπικες ηγεσιες μην περιμενετε να ανοιξει νεα εσωτερικα δρομολογια η γενικα δρομολογια απο τη θεσσαλονικη...Στην Αθηνα υπαρχουν και παλι πιθανοτητες εναρξης νεου δρομολογιου.
0 x


Άβαταρ μέλους
marioskef
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 04:12
x 3

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό marioskef » 08 Αύγ 2008, 01:18

jetflight έγραψε:Το θεμα εχει να κανει με την ηγεσια της Θεσσαλονικης που ψαχνει αντι για αεροπλανα να βρει καινουργια πλοια! καθως και με τις ανυπαρκτες ηγεσιες ορισμενων νησιων οπως π.χ η Χιος που εχασε την ευκαιρια μεσα απο τα χερια της...
Οσο δεν πιεζουν οι τοπικες ηγεσιες μην περιμενετε να ανοιξει νεα εσωτερικα δρομολογια η γενικα δρομολογια απο τη θεσσαλονικη...Στην Αθηνα υπαρχουν και παλι πιθανοτητες εναρξης νεου δρομολογιου.


Δηλαδή η αυτοδιοίκηση της Χίου τι έπρεπε να κάνει? Να λειτουργήσει σαν πράκτορας της Α3? Ήνα αρχίσει να αγοράζει εισητήρια της Α3 και να τα μοιράζει στο κόσμο...
0 x

Άβαταρ μέλους
manaras
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 14 Ιουν 2004, 11:37
Τοποθεσία: chios

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό manaras » 08 Αύγ 2008, 02:46

επρεπε να πιεσει για αρση της επιδοτησης..
0 x
there is nothing conceptually better than rock n roll

Άβαταρ μέλους
marioskef
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 04:12
x 3

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό marioskef » 08 Αύγ 2008, 03:28

Στην Ελλάδα είμαστε και ολα γίνονται, αλλά οι νόμοι είναι νόμοι και κανονικά υπάρχει συμφωνια για την επιδότηση που δεν μπορούν έτσι απλά να ακυρώσουν επειδή μια εταιρεία εξεδήλωσε πρόθεση. Κι αν μετά η Α3 αποχωρούσε (όπως στη Κεφαλονιά)? Δεν θα ήταν εκτεθημένοι...
Και στο κάτω κάτω το κράτος έχει τάσεις αυτοχειρίας και δεν θέλει να προστατέψει και να αβαντάρει έστω και λίγο την εταιρεία του...
0 x


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό jetflight » 08 Αύγ 2008, 04:05

Η αυτοδιοικηση της Χιου θα επρεπε να αντιληφθει οτι ο λογος των σχετικα φτηνων εισιτηριων απο τις ΟΑ οφειλεται στην επιδοτηση, καθως και οτι αυτη φταιει που δεν μπορει αλλη εταιρια να μπει στη γραμμη.
Η Α3 ειχε πληροφορηση οτι η συμβαση εληγε στις 31/3/2008, και επειδη εκρινε οτι θα μπορουσε να εχει καποια ικανοποιητικη κινηση σε αυτη τη γραμμη δρομολογησε 2 εβδομαδιαιες πτησεις απο 2/5/2008.
Δυστυχως η συμβαση απο την αδιαφορια των φορεων της Χιου και μονο ανανεωθηκε και παλι μεχρι τις 28/2/2009!
Ετσι ενα νησι εμεινε στα κρυα του λουτρου , με μια αγονη γραμμη που δεν βρισκει ευκολα καποιος εισιτηριο...
Με λιγα λογια οι ανυπαρκτοι τοπικοι φορεις της Χιου πιαστηκαν στον υπνο απο την αδιαφορια τους και τιποτα παραπανω...Δυστυχως κατι αναλογο ισχυει και απο την πλευρα της Θεσσαλονικης.
0 x

Άβαταρ μέλους
marioskef
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 04:12
x 3

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό marioskef » 08 Αύγ 2008, 08:28

jetflight έγραψε:Δυστυχως η συμβαση απο την αδιαφορια των φορεων της Χιου και μονο ανανεωθηκε και παλι μεχρι τις 28/2/2009!
Ετσι ενα νησι εμεινε στα κρυα του λουτρου , με μια αγονη γραμμη που δεν βρισκει ευκολα καποιος εισιτηριο...
Με λιγα λογια οι ανυπαρκτοι τοπικοι φορεις της Χιου πιαστηκαν στον υπνο απο την αδιαφορια τους και τιποτα παραπανω...Δυστυχως κατι αναλογο ισχυει και απο την πλευρα της Θεσσαλονικης.


Έχεις δίκιο σε αυτό αλλά δεν είναι και αδιαφορία της Α3 που δεν έκανε τίποτε ωστε να μην ανανεωθεί η σύμβαση και μετα το 2008. Τελευταία στιγμη και κατόπιν εορτής αποφάσισαν οτι θέλουν να επεκταθούν προς τα εκεί?!
Και πάλι έστω οτι η Α3 κάνει πίσω... Τι γίνεται μετα?
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες