Δρομολόγια Aegean

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1282
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 238

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 13 Δεκ 2019, 08:14

geo13pao έγραψε:....... ίσως να περιμένουν να έρθουν και τα επόμενα neo και ειδικά το 321 για να "ανοιχτούν" προς νέους προορισμούς εκτός Ευρώπης.

Με τον στόλο που έχει, θα έχει ΜΟΝΟ Ευρώπη μπορεί να πετάει, όταν πάρει τα Α321neo (range 3.600 n mi) μπορεί να επεκταθεί στο ATH-BOM, ή να ξαναφέρει το ΑΤΗ-NBO-JNB.
Όταν πάρει τα Α321LR (range 4.000 n mi) να φέρει το ΑΤΗ-JNB, από Δυτική Αφρική, ή Κεντρική Ασία (δεν μπόρεσε να κρατήσει το ATH-GYD το ATH-ALA θα την μαράνει)… δεν την βλέπω.
Ούτε φαντάζομαι να κάνουν το ATH-MAN-BOS που κάποτε το είχε σαν σχέδια η πΟΑ.**
Θα πάρει όμως Α321LR :?: εγώ για A321neo έχω διαβάσει.
Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι θα έχει διαρρύθμιση το α/φ Real Business και Economy, που κρατώ επιφυλάξεις γιατί η εταιρεία προς LCC οδεύει και συμπεριφέρεται.

**• Λέτε ο κος Θεοχάρης να κάνει την έκπληξη, τώρα που είναι Βοστώνη;
https://www.capital.gr/epikairotita/339 ... ti-bostoni

A321LR_range.png
1 x


geo13pao
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 15 Ιουν 2017, 21:26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 88

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό geo13pao » 13 Δεκ 2019, 13:29

AirNamibia έγραψε: Με τον στόλο που έχει, θα έχει ΜΟΝΟ Ευρώπη μπορεί να πετάει, όταν πάρει τα Α321neo (range 3.600 n mi) μπορεί να επεκταθεί στο ATH-BOM, ή να ξαναφέρει το ΑΤΗ-NBO-JNB.

Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι θα έχει διαρρύθμιση το α/φ Real Business και Economy, που κρατώ επιφυλάξεις γιατί η εταιρεία προς LCC οδεύει και συμπεριφέρεται.


Το κλειδι είναι αυτό που λες ότι η εταιρία οδεύει και συμπεριφέρεται σαν LCC. Mε τα καινούργια 320-321neo που έρχονται θα δούμε τι βλέψεις έχει η εταιρία και ειδικά με την Business class.

Το Α321neo έχει max range 4.000nm. αρα μπορεί να ξεκλειδώσει πολλούς προορισμούς προς τα ανατολικά αρκεί να έχεις σωστή τιμολογική πολιτικη και διαφήμιση. Το μονο σίγουρο είναι ότι θα μάθουμε σε λίγες μέρες!
1 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 365

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό OveLix » 13 Δεκ 2019, 13:45

Η συζήτηση μου θυμίζει τη silly season των ποδοσφαιρικών μεταγραφών, όταν ο καθένας λέει ό,τι του καπνίσει και ό,τι του φανεί. :mrgreen:

Με 155 προορισμούς το 2020, δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι υπάρχει σοβαρός προορισμός στο οποίο να μην πετάει ήδη (ή να μην τον έχει δοκιμάσει στο παρελθόν).

Η εταιρεία έχει πει καθαρά ότι η ανανέωση του στόλου στοχεύει περισσότερο σε καλύτερη οικονομία και βελτιωμένες υπηρεσίες και όχι σε όλο και μακρινότερα ταξίδια. Τον Μάρτιο του 2018 ο πρόεδρος ανέφερε ότι ΙΣΩΣ δουν τις κατάλληλες διαδρομές προς Ασία (είχε αναφέρει το Πακιστάν) όταν είναι διαθέσιμα αεροσκάφη αυξημένης εμβέλειας. Τα δε υπερατλαντικά τα αποκλείουν κάθε φορά κατηγορηματικά. Υποθέτω (για να πω κι εγώ τη γνώμη μου, αφού όλοι τη λένε) ότι και το JNB θα πρέπει να αποκλείεται μια και προϋποθέτει διαφορετική πρακτική σε σχέση με τη χρήση πληρωμάτων και ωρών ανάπαυσης κλπ, πρακτική που δεν υπάρχει σήμερα στην εταιρεία και δεν πιστεύω ότι θα ξεκινούσαν από την Αφρική μια τέτοια αλλαγή φιλοσοφίας.

Η εταιρεία εκτελεί πτήσεις σε μακρινούς προορισμούς είτε τακτικά (πχ LIS) είτε εποχικά τα καλοκαίρια (πχ βόρεια Νορβηγία) και εκεί θα αξιοποιήσει καλύτερα τα πλεονεκτήματα των νέων αεροσκαφών.

Με το πρόγραμμα του 2020 να είναι ήδη "κλειδωμένο", οι αποφάσεις για το 2021 είναι πολύ πρόωρες για εμάς. Ωστόσο, δεν είναι καθόλου πρόωρες για την Α3. Είμαι βέβαιος ότι "τρέχουν" προσομοιώσεις και σχέδια για όλα τα πιθανά συμφέροντα σενάρια.
6 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 231

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 13 Δεκ 2019, 19:51

Οι αυξήσεις στις συχνότητες ανακοινώθηκαν κάπου; Γιατί κανα δυο άρθρα που είδαν έλεγαν γενικότητες και ούτε το AirlineRoute είχε στη σημερινή του ενημέρωση κάτι
0 x


pet
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 28 Απρ 2008, 21:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAL
x 16

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό pet » 14 Δεκ 2019, 10:49

spotterakis έγραψε:
CaptainChris έγραψε:Είναι δυνατον να μην υπαρχει απευθειας δρομολογιο για το πρωτο προορισμο της Ευρώπης το Λονδινο;


Ζήτησαν slot στο LHR αλλά δεν τα πήραν...


Το πρόβλημα θα είναι με τις ανταποκρίσεις..
Τι Star alliance θα βρίσκεις εκτός LHR??
0 x

chr04
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 38

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό chr04 » 14 Δεκ 2019, 13:08

Η Turkish και η TAP εχουν πτησεις στο Gatwick.
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 190

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 14 Δεκ 2019, 19:21

TK και TP μάλλον θέλουν να προσφέρουν ανταποκρίσεις LON-IST-XXX και LON-LIS-XXX αντίστοιχα. Ενώ για την Α3 μιλάμε για ανταποκρίσεις SKG-LON-XXX (ΗΠΑ κλπ.), για να γεμίσει τα αεροπλάνα της.
0 x


Aris1979
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 58

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 14 Δεκ 2019, 20:00

Ήταν καιρός η Aegean να ανοιχτεί και στα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη. Ουσιαστικά πέραν των 4 δρομολογίων προς Γερμανία (FRA, MUC, STU, DUS), έχει αφήσει όλες τις low cost να αλωνίζουν στο SKG.
Υπάρχει όμως ένα αλλά.... Με συχνότητες δύο φορές την εβδομάδα ωθειται μέρος του επιβατικού κοινού προς εναλλακτικές επιλογές.
Στη σημερινή εποχή η συχνότητα των πτήσεων παίζει μεγάλο ρόλο.
Στη Θεσσαλονίκη θα ταίριαζε ωραιότατα μια βάση με A220. Αυτό....
3 x

IATA/TASOS
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1500
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 56
Επικοινωνία:

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 14 Δεκ 2019, 23:49

Αν και το εχω αναφερει πιο πάνω, για το θέμα συχνότητα, 2/βδομαδα δεν είναι καλο.
Η γνώμη ου είναι μινιμουν 3/βδομαδα για να μπορέσεις με κάποιο τρόπο να πάρεις επιβάτες με επιστροφή και όχι μόνο απλή μετάβαση.
Πάντα υπάρχει και το αλλά …. και αυτά τα αλλά είναι μεγάλη συζήτηση.
Θεωρούμε το πως κανει μια καλή κινηση η Α3 και πιστευω εχουν κανει τις δικες του ερευνες σχετικά με αυτά τα δρομολόγια.
Αν δει κανεις τα δρομολόγια που έβαλαν είναι καθαρά ανταποκρίσεις μέσω Αθηνων/Μονάχου/Φρανκφούρτης. Πολύ πιθανό η ερευνα τους να εδειξε καποιους προορισμούς τους οποίους θα μπορούσαν να βάλουν από Θεσσαλονίκη.
Λόγοι? Γιατί όχι να <<βουλώσουν>> τα στόματα της Β.Ελλάδας? , Κορεσμός στην Αθήνα? ( τι άλλο να βάλουν? ….αχ μην αρχίσετε με Ινδίες, Αμερικές και Πακισταν ...Ελεος λίγο) , Ισως κάποιο συμβόλαιο κινήτρων με φραπορτ?
Στο μόνο που θα διαφωνήσω είναι με τα α/φ. Η Α3 μια χαρα τα παει με τα Α320/321 και τα ντασακια. Αυτή τη στιγμή δε χρειάζεται άλλο τύπο για τους προορισμούς της.
3 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2403
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 179

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 15 Δεκ 2019, 00:11

Συμφωνώ γιατι συχνοτητες και γω..Ισως περιμένουν να δουν τι ανταπόκριση θαχει κ μετά να τα αυξησουν..Μην ξεχνάμε οτι Παρισι,μετα από χρόνια που ήταν 2w, φετος θα το κανουν 3w..Που πάλι λίγο ειναι για τετοιο προορισμό,αλλά εστω..Εκεινο που ενοχλει είναι, οτι σε αντίθεση με την Αθηνα που κρατάει σταθερές τις ώρες πτήσεων, στη Θεσ/νικη κάθε σεζόν εχει άλλο ωράριο..

Διαφωνώ για τον στόλο όμως...Πιστεύω πολυ μεγάλο το κενό ανάμεσα στα Ντασακια των 78 κ τα Α320 των 174..Τα Α220/Ε2-195 θα καλυπταν αυτό το κενο,θα εδιναν αύξηση σε συχνότητες και θα ταίριαζαν καλύτερα σε winter k thin routes τοσο εξ Αθηνων όσο κ από Θεσσαλονίκη, ενω παράλληλα θα μπορούσε να ανοιξει νέους προορισμους..just my 2cents..
6 x


Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 231

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 15 Δεκ 2019, 00:47

Aris1979 έγραψε:Ήταν καιρός η Aegean να ανοιχτεί και στα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη. Ουσιαστικά πέραν των 4 δρομολογίων προς Γερμανία (FRA, MUC, STU, DUS), έχει αφήσει όλες τις low cost να αλωνίζουν στο SKG.
Υπάρχει όμως ένα αλλά.... Με συχνότητες δύο φορές την εβδομάδα ωθειται μέρος του επιβατικού κοινού προς εναλλακτικές επιλογές.
Στη σημερινή εποχή η συχνότητα των πτήσεων παίζει μεγάλο ρόλο.
Στη Θεσσαλονίκη θα ταίριαζε ωραιότατα μια βάση με A220. Αυτό....


Το ζήτημα είναι πως δε φαίνεται να σηκώνει η πόλη ένα γερό year-round δίκτυο εξωτερικού πλην των "γερμανικών" πτήσεων. Έστω το δρομολόγιο για Τέγκελ που έχει όλα τα "προσόντα" για να είναι προορισμός όλο το χρόνο. Έχει ομογένεια (τουλάχιστον 50-60% Βορειοελλαδίτες) κι έχει και εισερχόμενο και εξερχόμενο τουρισμό. Κι όμως το βάζει στο καλοκαιρινό μόνο και το χειμώνα το έκοψε και η Εύκολη αφήνοντας μόνο την αγαπημένη όλων. Άρα δε τραβάει, δεν έχει αρκετό ψωμί για όλους. Κι αν δε τραβάνε τέτοιοι προορισμοί, που έχουν και ένα σταθερό κοινό (φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο θα είναι κι οι Βρυξέλλες), δύσκολα θα τραβήξουν, το χειμώνα τουλάχιστον, προορισμοί που είναι κατα βάση τουριστικοί όπως στην Ιταλία etc.

Η πόλη δυστυχώς πάσχει και σε θέμα οικονομικής ζωής που θα συντηρούσε προορισμούς πιο "business" με legacy εταιρίες.
1 x

YCNZ
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 323
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 78

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 15 Δεκ 2019, 08:21

Υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιηθεί η Θεσσαλονίκη σαν transit απο Ευρώπη για εσωτερικό ή Κύπρο; Δεν ξέρω αν ταιριάζουν με κάτι οι ώρες. Το αεροδρόμιο δεν ευνοεί κάτι τέτοιο για την ώρα, αλλά δεν ξέρω αν σκοπεύουν ν ακάνουν κάτι γι αυτό μέχρι το καλοκαίρι. Τιμολογιακά προσφέρεται ένα τέτοιο εισητήριο απο πχ Ζυρίχη για Ηράκλειο;
Γι αυτό και ρώτησα πιο πριν αν στο νέο κτήριο θα υποστηρίζεται το transit.
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 190

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 15 Δεκ 2019, 10:33

Νομίζω ότι οι ναύλοι της Α3 είναι οι ίδιες, ανεξαρτήτως εάν πετάς μέσω ATH ή SKG. Απλά με τις συχνότητες στη Θεσσαλονίκη δεν θα βρεις πολλές καλές ανταποκρίσεις, ούτε νομίζω ότι το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο έτσι να λαμβάνει υπόψη ανταποκρίσεις. Ενώ στην Αθήνα είναι. Και μάλλον δεν κάνει νόημα για την Α3 να φτιάξει και δεύτερο κόμβο.

Νομίζω εκεί συμφέρουν περισσότερο συνεργασίες που επιτρέπουν ανταποκρίσεις SKG-ZRH-XXX ή SKG-BRU-XXX (Codeshares κλπ.), για να μπορεί να γεμίσει τα αεροπλάνα και το χειμώνα. Και ιδιαίτερα Ζυρίχη και Βρυξέλλες θεωρώ ότι θα μπορούσε να διατηρήσει. Βρυξέλλες έχει πολύ κόσμο που πηγαινοέρχεται τακτικά, ακόμα η FR από / προς CLR συχνά θέλει τιμές των 100-200 Ευρώ και πάνω.
1 x


Aris1979
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 58

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 15 Δεκ 2019, 12:09

Θα συμφωνήσω ότι η Θεσσαλονίκη πάσχει από οικονομική ζωή. Τους χειμερινούς μήνες το αεροδρόμιο εξυπηρετεί στο μεγαλύτερο ποσοστό τους Έλληνες που μένουν στο εξωτερικό.
Αυτό το χειμώνα αν κοιτάξει κανείς τους προορισμούς που πετάει ο ανταγωνισμός ( βλ. Ryanair με 737-800 των 186 θέσεων), βλέπει ότι η Θεσσαλονίκη 'σηκώνει' αρκετά δρομολόγια all year round και με αεροσκάφη με 30% περισσότερες θέσεις από ένα A220-100.
Επιμένω, και ας γίνομαι βαρετός, όποιος θέλει να διεκδικήσει σοβαρά την αγορά στη Θεσσαλονίκη, βάζει μικρότερα αεροπλάνα και αυξάνει τη συχνότητα (τουλάχιστον 3 δρομολόγια ανά προορισμό την εβδομάδα). Έτσι προσελκύεις και εκείνους τους επιβάτες που θέλουν να πετάξουν στη Θεσσαλονίκη για city break.
1 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 190

Re: Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 15 Δεκ 2019, 12:26

Το θέμα με τις συχνότητες είναι: κάπως πρέπει να επιστρέψεις – και αυτό στις περισσότερες περιπτώσεις θα είναι με Α3 ή Α3/LH μέσω ATH/MUC/FRA…. Αφού δεν έχεις κι άλλες επιλογές, τα LCC επίσης δεν πετάνε καθημερινά ή / και πετάνε από άβολα αεροδρόμια (CLR κλπ.).

Από τα νέα δρομολόγια μόνο η Ζυρίχη έχει πραγματικά εναλλακτική, με την LX να έχει αυξήσει τις συχνότητες μέχρι και καθημερινές (βέβαια, επίσης εποχικό…). Κι εκεί ελπίζω ίσως κάποια στιγμή να βάλουν Codeshare, για να μπορέσεις να συνδυάζεις καλύτερα.

Αν τα μικρότερα αεροπλάνα θα ήτανε μια λύση, δεν το ξέρω. Δεν έχω τις γνώσεις να κρίνω εάν για την Α3 θα έκανε νόημα από οικονομική άποψη.

Και αν κοιτάμε τις άλλες εταιρίες που έχουν και μικρότερα αεροσκάφη: LH έρχεται με Α320, το ίδιο και η OS (αρχικά είχε και Ε95 ή Α319, αλλά τα άλλαξε σχεδόν σε όλες τις πτήσεις). Δυστυχώς είναι κάπως η τάση της αγοράς, λιγότερες πτήσεις με μεγαλύτερα αεροσκάφη, ιδιαίτερα στα low yield δρομολόγια.
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης